SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's uit het vorige deel:
Veel mooie werkjes van ChildoftheStars, bijv:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuke maaksels van essnhills:![]()
Blues heeft ook helemaal de smaak te pakken:![]()
![]()
![]()
![]()
ESF1Gamer maakte een enorme poef:
[ Bericht 3% gewijzigd door Dotteke op 06-05-2026 12:07:05 ]in de haak.
Mooi!quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:46 schreef trui het volgende:
Mijn laatste post (waarmee ik blijkbaar het topic sloot):
Lief muisje!![]()
ik heb ook weer eens een Pica Pau patroontje gemaakt: Lupita de aap.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En dat dekentje ook eindelijk afgemaakt en geblokt. Klaar voor verzending.
[ afbeelding ]
Je weet het: ben fan!quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:39 schreef trui het volgende:
Thanks! Ik vond de aap zo leuk om te maken dat ik er meteen nog een ga maken.
Wat een leuke aap, die kleuren!quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:46 schreef trui het volgende:
Mijn laatste post (waarmee ik blijkbaar het topic sloot):
Lief muisje!![]()
ik heb ook weer eens een Pica Pau patroontje gemaakt: Lupita de aap.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En dat dekentje ook eindelijk afgemaakt en geblokt. Klaar voor verzending.
[ afbeelding ]
Je bent jezelf vergetenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 11:51 schreef trui het volgende:
Vergat ik weer de link naar een opzetrij met halve stokjes in de OP op te nemen, en nu kan ik er niet meer in, zie ik. Hieronder in elk geval nog een keer, hopelijk kunnen we 'm een volgend deel wel aan de handige linkjes toevoegen. Heet ook wel: foundation hdc.
Mocht een modje dit alsnog kunnen doen: alvast bedankt!
Bekijk deze YouTube-video
en de foundation single crochet vind je hier: Bekijk deze YouTube-video
ik had geen afgeronde projecten in 't afgelopen topic-deel volgens mij. Alleen die laatste, maar die komt hier ook al terug.quote:
Prachtig!quote:Op zaterdag 9 mei 2026 15:09 schreef trui het volgende:
Ik heb weer een keer een Southbay shawl gehaakt. Met een ander randje. Is een cadeautje voor een collega.
Vóór het blocken:
[ afbeelding ]
Na het blocken:
[ afbeelding ]
Oh die combinatiequote:Op zaterdag 9 mei 2026 18:18 schreef trui het volgende:
Hier nog een detailfoto van het randje.
[ afbeelding ]
Gewoon letterlijk doen wat er staatquote:Op zaterdag 9 mei 2026 18:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik snap ‘t niet, hoe kunnen jullie al die verschillende patronen haken?
Het zijn maar een paar basissteken, en verder is het variaties daarop en in de juiste volgorde doen.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 18:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik snap ‘t niet, hoe kunnen jullie al die verschillende patronen haken?
Prachtigquote:Op zaterdag 9 mei 2026 15:09 schreef trui het volgende:
Ik heb weer een keer een Southbay shawl gehaakt. Met een ander randje. Is een cadeautje voor een collega.
Vóór het blocken:
[ afbeelding ]
Na het blocken:
[ afbeelding ]
Maar je moet het wel begrijpenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 18:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gewoon letterlijk doen wat er staat
Ik ga het ook nog eens doen. Ik heb vroeger wel gehaakt maar dat was niet uit een boekje.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het zijn maar een paar basissteken, en verder is het variaties daarop en in de juiste volgorde doen.
Als je het eenmaal weet is het niet moeilijk
Is te doen hoor, echt. Haken ziet er ingewikkelder uit dan het is. Deze shawl heb ik in minder dan een week gehaakt.quote:
Ja zo'n shawl haakt altijd zo lekker doorquote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:24 schreef trui het volgende:
[..]
Is te doen hoor, echt. Haken ziet er ingewikkelder uit dan het is. Deze shawl heb ik in minder dan een week gehaakt.
Super indrukwekkend zo'n groot dingquote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:03 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Januari! Nog maar 4 maanden te gaan. Past bijna niet meer op mijn benen![]()
Paars is klaar, dat was maar 1 dag in december en 1 dag in januari.
Donkerblauw is ook bijna klaar, die was er iets vaker en komt nog 1x in februari.
Hij zal hier niet zonder toezicht mee spelen, en zo makkelijk gaat ie niet in de knoop ookquote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:22 schreef trui het volgende:
Cool, essnhills!
(Enige puntje van aandacht: hopelijk wordt ie niet zó lang dat het kindje zichzelf er perongeluk in vast kan knopen).
Goed bezigquote:Op zondag 10 mei 2026 16:30 schreef essnhills het volgende:
Inmiddels past het niet meer goed op schoot
[ link | afbeelding ]
En bijna ook niet meer op deze bank
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Maar februari ook klaar
Eerder was de paars al klaar, en nu ook donkerblauw en blauw. Eind maart komt nog 1x lichtblauw.
En je ziet duidelijk dat het eins februari warmer werd.
Nog 3 maanden te gaan
Wat een prachtige joekelquote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:12 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Weer een maand erbij
Lichtblauw is nu ook klaar.
Nog 2 maanden te gaan. Oranje komt iig nog langs, nog even kijken of het weer eind mei nog omhoog gaat om ook nog wat rood te krijgen.
Voor de rest met name groenblauw, groen, geelgroen en geel.
Wauw! Geweldig dingquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:44 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En april!
Nog maar 1 maand te gaan.
Mooie kleurtjesquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:58 schreef essnhills het volgende:
Slang is bijna klaar,
Alleen vandaag en morgen moeten er nog bij
Ondertussen 3 stressballetjes omhaakt.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die zijn ook voor neefje
Maandag wordt hij 1
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wauw! Geweldig ding
Zou ik ook willen maken, alleen geen discipline voor...
[..]
Mooie kleurtjes
En van harte gefeliciteerd
Geen discipline zegt ze danquote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo, weer een stukje opgeschoten met mijn mandala.
Straks weer lekker verder ermee
Zulk leuk werk dit geval
[ afbeelding ]
Zo'n mandala is gewoon heel veel afwisseling, dat maakt volhouden voor mij gemakkelijkerquote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Geen discipline zegt ze dan
Met je prachtige mandala
Ge-wel-dig!!!quote:Op zondag 31 mei 2026 14:54 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Klaar![]()
![]()
Heb hem al gewassen ook
Hij hangt nu te drogen.
ik ben net 2cm langerquote:Op zondag 31 mei 2026 14:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo'n mandala is gewoon heel veel afwisseling, dat maakt volhouden voor mij gemakkelijker
[..]
Ge-wel-dig!!!
Ding is langer dan ik ben joh!
Echt heel leuk gemaaktMag je trots op zijn
Wow wat enorm leuk gewordenquote:Op zondag 31 mei 2026 14:54 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Klaar![]()
![]()
Heb hem al gewassen ook
Hij hangt nu te drogen.
Hij is echt heel leuk geworden!quote:Op zondag 31 mei 2026 14:54 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Klaar![]()
![]()
Heb hem al gewassen ook
Hij hangt nu te drogen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |