abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 mei 2026 @ 10:29:18 #1
65846 Bocaj
47th President.
pi_220688272
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Wanneer gaat de ‘kletsende klasse’ eindelijk zien wat er speelt in de samenleving, vraagt opiniemaker Wierd Duk zich af in een nieuwe aflevering van de podcast Het Land van Wierd Duk. ,,Deskundigen, politici, commentatoren: ze blijven glashard de feiten ontkennen. Nu zijn zelfs demonstrerende vrouwen, die zich zorgen maken over de komst van een azc, ‘extreemrechtse verspreiders van haat’. En Donald Trump roept volgens hen de moord-aanslagen over zichzelf af. Hoe doof en blind kun je zijn?” Verder in de podcast: waarom is er geen ophef over de aanwezigheid van premier Jetten op een demonstratie waarbij Hamas een dikke vinger in de pap had? En: Ebru Umar is terug.
pi_220688444
Duk is een valse volksmennende eikel.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 11:28:11 #3
65846 Bocaj
47th President.
pi_220688540
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 11:08 schreef Farenji het volgende:
Duk is een valse volksmennende eikel.
Mwah, niet mee eens. Hij zegt rake dingen waar niet iedereen het mee eens is. ;) (Hij houdt ons een spiegel voor.)
pi_220688548
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 11:28 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Mwah, niet mee eens. Hij zegt rake dingen waar niet iedereen het mee eens is. ;) (Hij houdt ons een spiegel voor.)
Een spiegel vol poep. En als ie zelf een spiegel voorgehouden wordt gaat ie janken en valsspelen en loopt ie weg.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 11:32:40 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220688561
Wanneer en op welke zender is dit op de TV te zien?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 1 mei 2026 @ 11:52:44 #6
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220688653
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 11:32 schreef golfer het volgende:
Wanneer en op welke zender is dit op de TV te zien?
Zodat je het kan ontwijken?
  vrijdag 1 mei 2026 @ 12:05:10 #7
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220688712
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:


Zodat je het kan ontwijken?
Ik vind het vooral apart dat een podcast op TV te zien zou zijn.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220688746
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 12:05 schreef golfer het volgende:

[..]
Ik vind het vooral apart dat een podcast op TV te zien zou zijn.
Hallo kameraad. Ik had je gisteren getagged in het golftopic in NWS. Zou het leuk vinden als je even reageert. Dank!
U MAD?
  vrijdag 1 mei 2026 @ 12:12:55 #9
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220688759
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 12:10 schreef de_boswachter het volgende:

Hallo kameraad. Ik had je gisteren getagged in het golftopic in NWS. Zou het leuk vinden als je even reageert. Dank!
Nee.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220688790
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 12:12 schreef golfer het volgende:

[..]
Nee.
OK, jammer. Als kenner en crack had ik graag jouw mening vernomen in deze. Maar snap het wel dat je je kennis en kunde niet te pas en te onpas ten tonele wil brengen. Fijne middag maatje! Geniet ervan.
U MAD?
pi_220688815
Was vroeger een prima correspondent maar is de laatste 10 jaar helemaal afgegleden. Zonde.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 12:23:03 #12
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220688818
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 11:28 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Hij zegt rake dingen
Kheb die flapdrol nog nooit iets verstandigs horen zeggen.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 12:24:56 #13
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220688834
Gekke Eend.

Hoe kun je als ouder de plank misslaan.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_220688975
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 12:24 schreef Bargehassus het volgende:
Gekke Eend.

Hoe kun je als ouder de plank misslaan.
Zijn neef heet Donald Duk. En dat is geen grapje nee.
OH NOES!!!!1*&@@!!
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 16:14:17 #15
236264 crew  capricia
pi_220690618
Ik luister hem altijd wel graag.
Ben sws wel een podcast-fan. En hij staat in mijn feed.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 16:17:19 #16
236264 crew  capricia
pi_220690640
[Meegenomen van TV naar POL.]
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  vrijdag 1 mei 2026 @ 16:28:15 #17
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_220690687
Als je een goede rechtse podcast wil luisteren dan moet je deze doen van BNR (hoewel in deze aflevering Leendert Beekman, de VVDer, even afwezig is):

Studio Den Haag | BNR · Episode.

Wierd Duk is een leugenaar, ophitser, xenofoob en een pure antidemocraat. Orban, Trump en Poetin normaliseerder. Hypocriete en inconsistente antisemitisme roeper.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 1 mei 2026 @ 16:37:11 #18
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_220690729
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 12:19 schreef Ringo het volgende:
Zoals het spreekwoord luidt: Wierd Duk, schandvlek van de Nederlandse journalistiek. Die vuige fascistenfluisteraar.
https://chrisklomp.nl/de-hypocrisie-van-wierd-duk/

https://www.threads.com/@(...)hebben-denken-jullie

"1488"
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 16:55:35 #19
236264 crew  capricia
pi_220690798
quote:
Ik moet hem dus nog luisteren. Wat vond je van deze uitzending? Moeite waard?
Hij heeft wel feeling bij een groot deel van de zaken die spelen in ons land.

Afhameren van Wouter de Winther (ook Telegraaf) en NRC Haagse Zaken luister je die ook?
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_220690804
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:14 schreef capricia het volgende:
Ik luister hem altijd wel graag.
Ben sws wel een podcast-fan. En hij staat in mijn feed.
Jij zwemt ook steeds dieper in de radicaal-rechtse fuik. Graag naar Wierd Duk luisteren, vage berichten van X posten, posts van HowardRoark bewieroken en tendentieuze vragen stellen over asielzoekers. Nou, de goede verstaander weet inmiddels voldoende, ondanks dat je nooit durft te vertellen op welke partij je stemt. ;)
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 16:59:59 #21
236264 crew  capricia
pi_220690811
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:58 schreef Kowloon het volgende:

[..]
Jij zwemt ook steeds dieper in de radicaal-rechtse fuik. Graag naar Wierd Duk luisteren, vage berichten van X posten, posts van HowardRoark bewieroken en tendentieuze vragen stellen over asielzoekers. Nou, de goede verstaander weet inmiddels voldoende, ondanks dat je nooit durft te vertellen op welke partij je stemt. ;)
Je hebt geen idee wat ik allemaal luister. :P
Niets menselijks is mij vreemd.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:00:12 #22
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220690813
Wat een niveau hier 🤠😎🤓
"Hoka Hey!"
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 17:06:26 #23
236264 crew  capricia
pi_220690857
En wat luisteren jullie nog meer graag? Op politiek gebied aan podcasts.

'The rest is politics' vind ik vaak wel goed. En ook de 'The rest is politics US'.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:07:09 #24
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220690864
Hier kijk ik gelukkig niet naar.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220690869
Een man met een mening die wat afwijkt, tja tis maar wat je boeiend vind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')