SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Knicks hadden, zoals in het vorige topic genoemd, een goede avondquote:The Knicks broke several NBA records by halftime. Their 40-15 lead at the end of the first quarter marked the largest of the shot clock era. Their 47-point halftime lead was the biggest in playoff history.
De Wolves waren zeer sterk in de rebound, 50 vs 33 rebounds, daar werd het verschil gemaakt. Ook McDaniels weer zeer sterk, bij de Nuggets Murray de grote afwezige met 4/17 - 23,5% fg.quote:
Hij verdedigende Murray ook, wat toch wel het kernelement was om de pot te winnen. Dat lage fieldgoal percentage van 23% kwam met name door het verdedigende werk van McDaniels.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 10:32 schreef GotenSSJ het volgende:
McDaniels gaat in ieder geval de trash talk hall of fame in.
Zelden iemand z’n woorden zo waar zien maken.
Petje af hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:55 schreef Mykonos het volgende:
Wel een van de meer historische overwinningen in de geschiedenis van de Wolves. Geen Edwards, DiVincenzo, Dosunmu, en toch winnen van de Nuggets. Hopelijk kunnen Edwards en Dosunmu tegen de Spurs wel meedoen, anders wordt het een lastig verhaal, maar dit team kan in de playoffs opeens zoveel meer dan in de regular season![]()
En tijd om een McDaniels jersey te bestellen
Choker James Harden he.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:12 schreef Hathor het volgende:
Dat Cleveland is ook niet echt een playoff ploeg he. Vrij constant in het reguliere seizoen, maar als het om de knaken gaat laten ze het afweten. Past wel een beetje bij Mitchell ook.
Ja die ook.quote:
Gaat weer een sweep voor OKC worden.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 05:21 schreef 3rr0r het volgende:
Rockets schieten mokerslecht. Wel jammer dat deze serie (zo goed als) zonder KD en Luka was.
13 uit 49quote:Op zondag 3 mei 2026 03:27 schreef Hathor het volgende:
En maar drietjes blijven schieten en gewoon blijven missen, wat een afzichtelijk basketbal spelen die Celtics zeg.
Heeft toch helemaal niks meer met basketbal te maken op deze manier? Geef mij de jaren 90 maar, toen driepunters nog een zeldzaamheid waren. Wedstrijden hoeven van mij niet te eindigen in 145-140 of zoiets. Het is heel spectaculair als ze er de ene na de andere inschieten, maar dat is maar zelden het geval. Probeer gewoon iets anders als je schoten niet vallen, maar neeeeeee.......gewoon blind blijven knallen. Je zal maar een seizoenkaart gekocht hebben van die lamzakken.quote:Op zondag 3 mei 2026 10:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
13 uit 49![]()
Als je er dan niet in slaagt om iets anders te gaan doen dan maar drietjes te schieten, dan verdien je het ook echt niet.
Normaal raken White, Pritchard, Brown en Hauser er wel meer dus ze hopen dat de schoten op een gegeven moment gaan vallen. Als je achter staat en terug moet komen en de tijd dringt dan ben je ook sneller geneigd de drietjes te proberen. Zeker als Embiid in de paint is en je zelf niet een superster big man hebt daar. Brown doet nog wel drives maar als er dan twee man op je zijn is het niet makkelijk.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Heeft toch helemaal niks meer met basketbal te maken op deze manier? Geef mij de jaren 90 maar, toen driepunters nog een zeldzaamheid waren. Wedstrijden hoeven van mij niet te eindigen in 145-140 of zoiets. Het is heel spectaculair als ze er de ene na de andere inschieten, maar dat is maar zelden het geval. Probeer gewoon iets anders als je schoten niet vallen, maar neeeeeee.......gewoon blind blijven knallen. Je zal maar een seizoenkaart gekocht hebben van die lamzakken.
quote:Op zondag 3 mei 2026 10:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
13 uit 49![]()
Als je er dan niet in slaagt om iets anders te gaan doen dan maar drietjes te schieten, dan verdien je het ook echt niet.
Het ironische is dat de GM van de tegenstander dit concept bedacht heeft : Dat je veel meer wint dan verliest op percentages als je alles van 3 gaat gooien dus kwam die met Pringlesman als coach van de Rockets en haalde die bijna de finals . Ware het niet dat ze 0-27 van drie gingen in kwart 3 / 4 in game 7quote:Op zondag 3 mei 2026 11:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Heeft toch helemaal niks meer met basketbal te maken op deze manier? Geef mij de jaren 90 maar, toen driepunters nog een zeldzaamheid waren. Wedstrijden hoeven van mij niet te eindigen in 145-140 of zoiets. Het is heel spectaculair als ze er de ene na de andere inschieten, maar dat is maar zelden het geval. Probeer gewoon iets anders als je schoten niet vallen, maar neeeeeee.......gewoon blind blijven knallen. Je zal maar een seizoenkaart gekocht hebben van die lamzakken.
Vooral game 6 waar ze in 12 minuten oid geen field goal hebben gemaakt, en 20+ voor stonden. Daar zullen ze nog wel een paar keer van wakker worden daar.quote:Op zondag 3 mei 2026 23:29 schreef 3rr0r het volgende:
Toch wel 'knap' net als Boston als je 3-1 voor niet kunt afmaken
Ja, voor de fans ook om gek van te worden geheid.quote:Op zondag 3 mei 2026 23:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vooral game 6 waar ze in 12 minuten oid geen field goal hebben gemaakt, en 20+ voor stonden. Daar zullen ze nog wel een paar keer van wakker worden daar.
Hij klaagt dat ze alleen bij hem de push off fluiten. Floten ze het maar bij iedereen, het is gewoon oneerlijke troep om je verdediger steeds te mogen wegduwen om ruimte te krijgen om je schot te nemen. En Brown zegt "Every good basketball player does this." Dat is nog triester, dat hij het dus ziet als een eigenschap van goede basketballers.quote:Op maandag 4 mei 2026 09:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Jaylen Brown met z’n podcast rant dat iedereen tegen hem is en eigenlijk alleen kunnen winnen door te floppen.
Wat een kerel
Toch verlorenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 05:44 schreef danusz1986 het volgende:
11 blocks al Wembanyama met nog 8 minuten te gaan.
Mooi scenario voor OKC....Edwards zorgt er in zijn eentje voor dat Spurs geelimineerd gaat worden, om in de beslissende pot zo ernstig geblesseerd te raken dat zijn seizoen voorbij is, waardoor T-Wolves zonder Edwards moeten aantreden tegen OKC.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 10:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Petje af voor Edwards wel. Wellicht niet slim, met gevaar voor een ergere blessure.
Ook maar weinig gescoord en best slecht geschoten, dan doe je al dat goede verdedigen wat teniet. Fox ook geen beste avond.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 05:44 schreef danusz1986 het volgende:
11 blocks al Wembanyama met nog 8 minuten te gaan.
En blijkbaar ook een aantal goaltends, dan kun je de blocks wel makkelijker bijschrijven natuurlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2026 13:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ook maar weinig gescoord en best slecht geschoten, dan doe je al dat goede verdedigen wat teniet. Fox ook geen beste avond.
Vorig seizoen, met Edwards, ging het vrij makkelijk in ieder geval. Zou ook liever tegen de Wolves spelen ipv de Spurs.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 13:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mooi scenario voor OKC....Edwards zorgt er in zijn eentje voor dat Spurs geelimineerd gaat worden, om in de beslissende pot zo ernstig geblesseerd te raken dat zijn seizoen voorbij is, waardoor T-Wolves zonder Edwards moeten aantreden tegen OKC.
Gek genoeg was ik van mening dat van alle teams in het oosten de Celtics de enige waren die OKC tegengas zouden kunnen geven, maar aangezien die er al uit liggen durf ik gerust hardop te zeggen dat de kampioen van 2026 100% zeker uit het westen komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tering
Xbox Live Gamertag : ThaD16
Zolang Luka niet kan spelen gaat dat ze toch niet genoeg helpenquote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Maar goed, je weet alweer hoe het gaat. De Lakers klagen als een malle, 3x raden wie er in de volgende pot (in LA) de meest bizarre calls mee gaan krijgen.
Klopt, maar het geeft wel aan hoe de scheidsrechters te beinvloeden zijn. De refs hebben nu weer zoveel negatieve aandacht gekregen dat de volgende crew wel uitkijkt om wat tegen de Lakers te fluiten denk ik zo.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zolang Luka niet kan spelen gaat dat ze toch niet genoeg helpen
Joh je staat al met 2-0 voor, Lebron loopt op zijn laatste benen, maak je niet druk.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt, maar het geeft wel aan hoe de scheidsrechters te beinvloeden zijn. De refs hebben nu weer zoveel negatieve aandacht gekregen dat de volgende crew wel uitkijkt om wat tegen de Lakers te fluiten denk ik zo.
In LA zal er sowieso de home court advantage zijn qua fluiten, publiek speelt nogal een rol ook heb ik het idee in hoe de scheidsen erin staan.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt, maar het geeft wel aan hoe de scheidsrechters te beinvloeden zijn. De refs hebben nu weer zoveel negatieve aandacht gekregen dat de volgende crew wel uitkijkt om wat tegen de Lakers te fluiten denk ik zo.
Ze zullen J-dub wel nodig hebben, weet niet hoe lang die nog moet helen. En een Dort mag wel weer wat meer drietjes raak schieten.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:40 schreef Hathor het volgende:
OKC-Spurs gaat in potentie een hele interessante WCF zijn. OKC is denk ik favoriet, maar de Spurs gaat echt een probleem zijn gezien de resultaten in het reguliere seizoen. In ieder geval wel iets om naar uit te kijken.
Zie de Lakers dit ook niet recht trekken hoor, OKC is simpelweg te diep. En dan doet JDub nog niet eens mee, die kan mooi herstellen nu.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Joh je staat al met 2-0 voor, Lebron loopt op zijn laatste benen, maak je niet druk.
Ik vrees voor hem wel nog altijd dat het vroeg in z’n carriere moet gaan gebeuren. De kans dat hij 10 jaar of meer kan speler met dit frame is vrij klein.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 12:17 schreef Hathor het volgende:
Zou wel wat zijn als hij zo vroeg in zijn carriere al een titel zou pakken.
Ben ik met je eens, maar ik had eigenlijk al veel eerder allerlei pijntjes en blessures verwacht, maar tot nu toe valt dat best mee. Ik heb ook het idee dat hij spiermassa aan het opbouwen is, wat tevens zeer verstandig zou zijn, Als deze gast fit blijft, hebben OKC en Spurs de komende 10 jaar de handen vol aan elkaar.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 13:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vrees voor hem wel nog altijd dat het vroeg in z’n carriere moet gaan gebeuren. De kans dat hij 10 jaar of meer kan speler met dit frame is vrij klein.
Dat zeker. Je ziet het nu al online, veel fans van de andere 28 teams aan het bidden en hopen dat Wemby die o zo vervelende en smerige Thunder stopt.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 19:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar ik had eigenlijk al veel eerder allerlei pijntjes en blessures verwacht, maar tot nu toe valt dat best mee. Ik heb ook het idee dat hij spiermassa aan het opbouwen is, wat tevens zeer verstandig zou zijn, Als deze gast fit blijft, hebben OKC en Spurs de komende 10 jaar de handen vol aan elkaar.
Highest paid coach tochquote:Op zondag 10 mei 2026 02:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Speedrun naar 100 jaar stress genot
Luisteren niet goed genoeg naar me, meer ballen aan Kennard geven. Maar ze staan wel voor bij de rust.quote:Op zondag 10 mei 2026 03:37 schreef Hathor het volgende:
Lebron staat me toch een partij kut te schieten.
Mag ook wel met al die ranzige elementen boven hem die achterlijke verwachtingen hebben.quote:
Als Silver dan toch de NBA rigged voor OKC, zoals 75% van de fans claimed, laat OKC dan maar een top 4 pick krijgen voor een totale implosie van de NBA volgersquote:[Barkely] “I really hope OKC gets a top 4 pick tomorrow. That will show those tanking teams…. Karma I really hope it happens”
Zitten er uitschieters in de draft bij dit jaar? Ik heb het college basketbal niet echt gevolgd.quote:Op zondag 10 mei 2026 12:03 schreef GotenSSJ het volgende:
Overigens totaal eens met Charles Barkley:
[..]
Als Silver dan toch de NBA rigged voor OKC, zoals 75% van de fans claimed, laat OKC dan maar een top 4 pick krijgen voor een totale implosie van de NBA volgersWel serieuze concurrentie van Dallas, want die hebben nog een rekening open staan met Silver na het traden van Doncic. Flagg alleen is niet genoeg natuurlijk.
Staat te boek als een hele diepe draft met een stuk of 3 a 4 potentiele franchise players. Van wat ik heb mee gekregen althans.quote:Op zondag 10 mei 2026 13:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zitten er uitschieters in de draft bij dit jaar? Ik heb het college basketbal niet echt gevolgd.
Boozer....zoon van?quote:Op zondag 10 mei 2026 13:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Staat te boek als een hele diepe draft met een stuk of 3 a 4 potentiele franchise players. Van wat ik heb mee gekregen althans.
Dybantsa, Peterson en Boozer zijn allemaal toppers in spe als je de analisten mag geloven.
Doet zijn vader na was er ook nooit.quote:Op zondag 10 mei 2026 03:37 schreef Hathor het volgende:
Lebron staat me toch een partij kut te schieten.
Ja zeker, Cameron Boozer. Z'n tweelingbroer Cayden schijnt ook goed te zijn, maar wel wat minder. Die blijft dan ook nog een jaartje in college.quote:
Embiid weer eens blessa helpt ook niet mee natuurlijk. Pech gehad in die botsing met Maxey.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:05 schreef 3rr0r het volgende:
Weer zo'n blowout, Sixers hebben ons echt een leuke Knicks Celtics door de neus geboord
Daar krijgt Silver geen geld voor. Wemby speelt gewoon en zal geld toe krijgenquote:Op maandag 11 mei 2026 07:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Kijken of Silver ballen heeft en hem schorst voor game 5, zou niet meer dan terecht zijn na zo’n smerige bewuste elleboog op iemands gezicht.
Uiteraard, goed voor de kijkcijfersquote:Op maandag 11 mei 2026 07:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Daar krijgt Silver geen geld voor. Wemby speelt gewoon en zal geld toe krijgen
Opzich was het wild en had hij kunnen weten dat zo'n actie iemand kan verwonden maar het is niet hetzelfde als iemand zien staan en die een klap geven. Dus ejection is een ok straf denk ik, was ook 2e kwart ergens meen ik dus best lang die partij heeft het invloed gehad voor de Spurs. Maar uiteraard gaat Adam hem als het even kan niet teveel straffen.quote:Op maandag 11 mei 2026 18:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Geen verdere acties tegenover Wembanyama, duidelijk wie de nieuwe golden boy is na Jokic van onze kale leider.
Silver ging hem nooit schorsen, maar een boete hadden ze best op mogen leggen bijv. Is ook maar symbolisch, maar goed. Zelfs Jokic kreeg een boete toen die McDaniels bij z'n kraag pakte laatst.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Opzich was het wild en had hij kunnen weten dat zo'n actie iemand kan verwonden maar het is niet hetzelfde als iemand zien staan en die een klap geven. Dus ejection is een ok straf denk ik, was ook 2e kwart ergens meen ik dus best lang die partij heeft het invloed gehad voor de Spurs. Maar uiteraard gaat Adam hem als het even kan niet teveel straffen.
Dat ligt wel in de lijn der verwachting, alleen is het allerminst zeker of dat in LA gaat zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:25 schreef Arnhemunited het volgende:
Zou opa Lebron nog een jaartje doorgaan?
WTF. Teringquote:
Heb gelezen dat hij welgeteld acht maanden kanker had, klinkt als een gevalletje turbokanker.quote:Op woensdag 13 mei 2026 00:51 schreef danusz1986 het volgende:
Jezus gaat hard!
Jason Collins passed away at 47 years old, his family announced on Tuesday.
Collins, the 18th overall pick in the 2001 NBA Draft, passed away due to stage 4 glioblastoma, one of the deadliest forms of brain cancer. He played 13 seasons for eight teams, including eight as a member of the Nets. Collins, who entered the league the same year as his twin Jarron, was the first openly gay player to play in the NBA and remains the only one.
Blijven doneren.quote:Op donderdag 14 mei 2026 18:54 schreef 3rr0r het volgende:
Geen wedstrijd(en) vandaag door die sweeps
Op feestboek lopen ze massaal plaatjes te posten van Lebron in een Warriors outfit, ik, mag toch serieus hopen dat dat niet waar gaat zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:28 schreef Zwansen het volgende:
Gaan we nu maandenlang speculeren of Lebron doorgaat? Of weten we eigenlijk allang dat dit het was voor hem?
Het steeds maar weer moeten kijken naar een g-league team terwijl je veruit erboven uit stijgt met je salarispost begint ook heel vermoeiend te worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Op feestboek lopen ze massaal plaatjes te posten van Lebron in een Warriors outfit, ik, mag toch serieus hopen dat dat niet waar gaat zijn.
https://www.nu.nl/opmerke(...)ketballer-curry.htmlquote:Een anonieme persoon heeft deze week bij een veiling 9 miljoen dollar (ongeveer 7,8 miljoen euro) betaald voor een lunch met basketballer Stephen Curry en de bekende Amerikaanse investeerder Warren Buffett. De opbrengst van de veiling gaat naar het goede doel.
Als ie echt dat hele bord friet plus 6 frikandellen speciaal naar binnen werkt eindigt het met een massive heartattack.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 13:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/opmerke(...)ketballer-curry.html
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk @:3rr0r
Dat lijkt me wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:37 schreef ForzaRob83 het volgende:
San Antonio tegen Oklahoma is de finale toch? NY Of Detroit zijn kansloos.
Het is wel een gruwelijk wapen met zijn lengte. Je ziet het ook verschillende keren gebeuren bij OKC dat ze richting de ring kunnen en dan toch naar de zijkant moeten passen omdat Wembanyana er staat.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 05:41 schreef 3rr0r het volgende:
Chet zo een block krijgen is wel genant. En Williams die dan een layupachtig schot mist ook.
Word wel moe van de commentatoren. Wemby legt met regelmaat balletjes erin puur omdat hij een wolkenkrabber is en dan zijn ze helemaal lyrisch alsof ze net mega skills hebben bewonderd.
Precies daarom ben ik Wemby ook al zat jaquote:Op dinsdag 19 mei 2026 05:41 schreef 3rr0r het volgende:
Chet zo een block krijgen is wel genant. En Williams die dan een layupachtig schot mist ook.
Word wel moe van de commentatoren. Wemby legt met regelmaat balletjes erin puur omdat hij een wolkenkrabber is en dan zijn ze helemaal lyrisch alsof ze net mega skills hebben bewonderd.
ESPN premium nemen met betere commentatoren.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 05:41 schreef 3rr0r het volgende:
Dit was NBC met Reggie Miller, Jamal Crawford en nog een pipo.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
ESPN premium nemen met betere commentatoren.
Doncic traden voor een eeuwig geblesseerde speler, Kyrie geblesseerd, een oude Klay Thompson binnenhalen....quote:
Dat was wel opvallend ja, dat Brunson Harden steeds voorbij gaat alsof hij even om een lantaarnpaal manoeuvreert en de coach verandert niks. Opzich natuurlijk genant dat Harden zo mokerslecht verdedigt maar goed.quote:Op woensdag 20 mei 2026 13:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Atkinson laat Harden staan op een eiland tegen Brunson
Gelijk eruit gooien .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op donderdag 21 mei 2026 04:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Je moet naar de voeten kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet nuttig, misschien wel de beste speler deze pot met 5/7 en 17 punten.quote:Op donderdag 21 mei 2026 05:10 schreef 3rr0r het volgende:
Caruso was wel weer erg nuttig. Als Mitchell en McCain redelijk scoren missen ze JDub niet eens.
Ik snap alleen niet dat ze in game 1 Caruso op Wemby hadden gezet, dat heeft nogal desastreus uitgepakt.quote:Op donderdag 21 mei 2026 05:10 schreef 3rr0r het volgende:
Caruso was wel weer erg nuttig. Als Mitchell en McCain redelijk scoren missen ze JDub niet eens.
quote:Op donderdag 21 mei 2026 04:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat soort gedrag moet je er gewoon uitslaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hartenstein deed het prima nu, ook met rebounden. In Game 1 was het idee volgens mij om small ball te spelen zodat Wemby niet /minder in de paint zou zijn en er meer ruimte was voor drives. Hartenstein die met hem kloot is dus beter.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet dat ze in game 1 Caruso op Wemby hadden gezet, dat heeft nogal desastreus uitgepakt.
Wembanyama is dan ook gewoon een hele vervelende en smerige speler. Deze moves doet die elke wedstrijd, en in deze pot dook die ook nog even vol op de knieen van SGA.quote:Op donderdag 21 mei 2026 04:06 schreef 3rr0r het volgende:
Wemby mag gratis twee maal bewust met z'n schouder botsen in Jaylin z'n borst, geen call. Beetje jammer dat dit zijn manier van physical play is, gewoon dirty play is dat.
Het pootje haken? Dat lijkt me wel ja, vrij smerig.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat soort gedrag moet je er gewoon uitslaan.
Dat bedoel ik dus, waarom begin je niet gewoon met die big guy?quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hartenstein deed het prima nu, ook met rebounden. In Game 1 was het idee volgens mij om small ball te spelen zodat Wemby niet /minder in de paint zou zijn en er meer ruimte was voor drives. Hartenstein die met hem kloot is dus beter.
Vorige game had die na 3 minuten oid al 2 fouls, toen gingen ze van alles proberen met Caruso en co. op Wembanyama. Nu lieten ze Hartenstein gewoon z'n ding doen, onder het motto dat de refs niet alles als fout gaan beoordelen, en je zag dat Wembanyama vrij moe was richting het einde dat hielp mee.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, waarom begin je niet gewoon met die big guy?
Speelt verder wel dikke prima, heb het idee dat wanneer hij schiet het er constant in gaatquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:48 schreef Hathor het volgende:
Trouwens mag de focus best meer liggen op Castle, die is met met zijn 9 turnovers per game wel een beetje de weakest link.
Wel een hoog schotpercentage, 9 TO's is wel echt veel te hoog. Blijft dit aantal zo hoog dan heeft SA geen kans om de series te winnen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vorige game had die na 3 minuten oid al 2 fouls, toen gingen ze van alles proberen met Caruso en co. op Wembanyama. Nu lieten ze Hartenstein gewoon z'n ding doen, onder het motto dat de refs niet alles als fout gaan beoordelen, en je zag dat Wembanyama vrij moe was richting het einde dat hielp mee.
[..]
Speelt verder wel dikke prima, heb het idee dat wanneer hij schiet het er constant in gaatVrij vervelende speler om tegen te spelen. Komt met alles weg tijdens het verdedigen, en heeft de James Harden neck snap prima onder controle aanvallend gezien, met die ananas op z'n kop.
Die kerel heeft nul laterale beweging bij het verdedigen, alsof er een lantaarnpaal staat is het voor de aanvaller. Ze hebben het denk ik inderdaad verkloot door die 22 punten voorsprong in game 1 te verspelen. Hoewel je kan zeggen, ze speelden uit, twee thuis winnen nu en we beginnen opnieuw met een best of three.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:01 schreef Hathor het volgende:
Ik geef de Cavs weinig kans om er nog iets van te maken. Als Harden op de vloer staat sta je letterlijk met een mannetje minder te verdedigen, ongelofelijk hoeveel ruimte hij steeds laat vallen waardoor wide open drietjes gewoon kunnen blijven vallen.
Die gaat gewoon weer helemaal uit z'n dak als Wemby een layup maakt omdat niemand erbij kanquote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Wij hopen op geen Reggie Miller als commentator vannacht.
Alles wat Wembanyama doet is geweldig en amazing. Zo speciaal, zo mooi, zo fantastisch. Geweldig hoe die rebounds pakt! Er is echt niets mis mee om gewoon te zeggen dat het een hele goede speler is, die gewoon simpelweg een voordeel heeft waar niemand iets aan kan doen. Hij is, buiten Edey denk ik, gewoon 10+ cm langer dan de rest van de NBA met een daarbij behorende absurde spanwijdte.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die gaat gewoon weer helemaal uit z'n dak als Wemby een layup maakt omdat niemand erbij kan
Ja ik stoor me er ook aan, goede speler met naast z'n lengtevoordeel echt skills, maar om het dan steeds zo te brengen. Er zijn genoeg acties tijdens de avond waar je oprecht enthousiast om kan doen dus geforceerd zo doen is niet eens echt nodig.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Alles wat Wembanyama doet is geweldig en amazing. Zo speciaal, zo mooi, zo fantastisch. Geweldig hoe die rebounds pakt! Er is echt niets mis mee om gewoon te zeggen dat het een hele goede speler is, die gewoon simpelweg een voordeel heeft waar niemand iets aan kan doen. Hij is, buiten Edey denk ik, gewoon 10+ cm langer dan de rest van de NBA met een daarbij behorende absurde spanwijdte.
Erg vervelend om ruim 2 uur naar te moeten luisteren. Wel duidelijk dat de NBA z'n nieuwe golden boy heeft gevonden in ieder geval.
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb niks gezien dus geen idee of ze Leiden aankunnen
Sow. Hopelijk zit er nog net zoveel publiek als vroeger. Zal wel met de playoffs.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ x ]
Stukje verkrachting. 18+ content.
Hij heeft zeker skills, absurde skills voor iemand zo lang zelfs. Maar ja, als je er niks tegen kan doen omdat je er simpelweg niet bij kan gaat de glans van dunk nummertje 7 van de wedstrijd er ook wel een beetje af. Behalve bij Reggie Miller blijkbaar.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja ik stoor me er ook aan, goede speler met naast z'n lengtevoordeel echt skills, maar om het dan steeds zo te brengen. Er zijn genoeg acties tijdens de avond waar je oprecht enthousiast om kan doen dus geforceerd zo doen is niet eens echt nodig.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Sow. Hopelijk zit er nog net zoveel publiek als vroeger. Zal wel met de playoffs.
Die schouderbeuken zijn echt smerig. Dat ze daar niet voor fluiten is duidelijk vanwege z'n status. Misschien zit hij nog met wat ze met hem deden bij de Wolves. Hartenstein zal vast ook wel wat klieren. Maar van z'n monnik zen waar hij geweest is, is niet veel van over.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hij heeft zeker skills, absurde skills voor iemand zo lang zelfs. Maar ja, als je er niks tegen kan doen omdat je er simpelweg niet bij kan gaat de glans van dunk nummertje 7 van de wedstrijd er ook wel een beetje af. Behalve bij Reggie Miller blijkbaar.
En ze moeten echt fouls gaan callen voor die constante kleine kopstoten en schouderbeuken die hij geeft. Veel mensen zeuren over dat OKC ruig speelt, maar de Spurs doen exact hetzelfde. Maar die zijn dit jaar het lievelingetje, tot dat die volgend jaar aan de beurt zijn omdat ze winnen. Tel daar nog eens het verschrikkelijke geluk bij op om 3x in de top 4 te belanden om te draften, en ik snap echt niet waarom de Spurs zo populair zijn.
Je ziet niet boven, vlak rondom het veld zit het zelfs bij de mindere teams wel vol. Maar Groningen was altijd flink vol tot aan boven omdat basketbal er populair is/was.quote:
Hij heeft ook gewoon een bloedhekel aan OKC (lees Chet) omdat ze in Amerika lange tijd hebben gepushed dat Chet beter is, stukje 'And I took that personally'. Dat hele zen gebeuren is ook lachwekkend natuurlijk, hij is heel makkelijk onder de huid te kruipen (zie Reid, zie Hartenstein). Enige waar die zen is, is wanneer die FTs schiet waar die ook rustig 20 seconden mag pakken van de scheidsrechters.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die schouderbeuken zijn echt smerig. Dat ze daar niet voor fluiten is duidelijk vanwege z'n status. Misschien zit hij nog met wat ze met hem deden bij de Wolves. Hartenstein zal vast ook wel wat klieren. Maar van z'n monnik zen waar hij geweest is, is niet veel van over.
Ja, Giannis flashbacksquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hij heeft ook gewoon een bloedhekel aan OKC (lees Chet) omdat ze in Amerika lange tijd hebben gepushed dat Chet beter is, stukje 'And I took that personally'. Dat hele zen gebeuren is ook lachwekkend natuurlijk, hij is heel makkelijk onder de huid te kruipen (zie Reid, zie Hartenstein). Enige waar die zen is, is wanneer die FTs schiet waar die ook rustig 20 seconden mag pakken van de scheidsrechters.
Gaat een hele meditatie sessie aan voorafquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, Giannis flashbacksAlleen hoor ik de OKC menigte niet keihard tellen, wat men bij Giannis wel ging doen.
Ik denk dat hij een beetje aan probeert te sluiten bij het Kenny-Chuck-Shaq team, om toch maar en beetje relevant te blijven.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Alles wat Wembanyama doet is geweldig en amazing. Zo speciaal, zo mooi, zo fantastisch. Geweldig hoe die rebounds pakt! Er is echt niets mis mee om gewoon te zeggen dat het een hele goede speler is, die gewoon simpelweg een voordeel heeft waar niemand iets aan kan doen. Hij is, buiten Edey denk ik, gewoon 10+ cm langer dan de rest van de NBA met een daarbij behorende absurde spanwijdte.
Erg vervelend om ruim 2 uur naar te moeten luisteren. Wel duidelijk dat de NBA z'n nieuwe golden boy heeft gevonden in ieder geval.
EBBC represent, ik heb jullie nooit in de Maaspoort gezien, en in de ouwe Vinkenkamp al helemaal niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ x ]
Stukje verkrachting. 18+ content.
Knietjes in de ribben mag ookquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat soort gedrag moet je er gewoon uitslaan.
En Curry als die een drive doet? Of is het dan wel ineens een manier om blessures te voorkomen met z'n glazen enkelsquote:Op zaterdag 23 mei 2026 00:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Knietjes in de ribben mag ook
[ x ]
Of gewoon aan zijn haar trekken , dat is ook toegestaan.
Vasthouden tot aan de nodige schrammen op zijn armen aan toe vaak ipv gewoon neervallen inderdaad.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 01:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En Curry als die een drive doet? Of is het dan wel ineens een manier om blessures te voorkomen met z'n glazen enkels
Vallen heeft veel nut ja als je steeds een 4 vs 5 situatie zou creëren. Het is niet alsof die 28 FTs schiet oid he.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 01:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vasthouden tot aan de nodige schrammen op zijn armen aan toe vaak ipv gewoon neervallen inderdaad.
Maar goed erger dan Harden bestaat dus toch en die noemden ze al Hitler
Het is niet om de FT's , maar meer omdat die het steeds loopt te proberen als een soort Neymar. Dat mensen de NBA gaan zien als een hoerenjong competitie waar voor niks vallen gewoon is.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 01:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vallen heeft veel nut ja als je steeds een 4 vs 5 situatie zou creëren. Het is niet alsof die 28 FTs schiet oid he.
Je zag het ook terug bij de +/-, +28, +22 en +28. Overigens snapte ik niet echt wat SA nu in het laatste kwart probeerde te doen. Gezien de foutenlast bij Hartenstein en Holmgren lag er ruimte onderin en dan gaat men enkel drietjes schieten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 05:25 schreef 3rr0r het volgende:
McCain, Jaylin en Caruso goed hoor. Die McCain speelt ook vol vertrouwen en onder controle.
Castle wil lekker fysiek willen spelen, maar dan wel gaan janken als die tot 2x toe geen gratis dunk krijgt. Optyfen met je ananaskop.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 02:51 schreef 3rr0r het volgende:
Castle mag wel gratis Shai duwen steeds, valt wel iets teveel op de afgelopen wedstrijden en vandaag dus. Je zou zeggen dat de MVP wat meer crediet heeft om als hij gefould wordt ze ook wel mee te krijgen. Reggie zal zo wel zeggen 'the suffocating defense by Stephon'
McCain alleen zou Presti wederom Executive of the Year op moeten leveren. Wat een pick-up is dat zeg, bizarquote:Op zaterdag 23 mei 2026 05:25 schreef 3rr0r het volgende:
McCain, Jaylin en Caruso goed hoor. Die McCain speelt ook vol vertrouwen en onder controle.
Ik snap niet hoe er bij het bord iets zo scherp is dat je je vinger eraan openhaalt. Van een klap krijg je geen snee waardoor het bloedt zou je zeggen. Alleen als je hem dusdanig breekt dat de boel open ligt, je vel door je eigen bot opengaat zoals bij die Lakers speler. Mogen ze wel naar kijken.quote:Op maandag 25 mei 2026 11:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Ja deze serie is over. Geen JDub, geen Ajay en een geblesseerde Chet.
Bedankt weer jongens.
Nee dat snap ik ook niet echt, tot 2x toe nu al dat iemand een flinke jaap heeft.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe er bij het bord iets zo scherp is dat je je vinger eraan openhaalt. Van een klap krijg je geen snee waardoor het bloedt zou je zeggen. Alleen als je hem dusdanig breekt dat de boel open ligt, je vel door je eigen bot opengaat zoals bij die Lakers speler. Mogen ze wel naar kijken.
Spurs hebben nu een imago dat ze 'tough defense' spelen en daardoor lijkt het dat ze met veel fouten die ze maken wegkomen, vooral Castle. Ik vind het wel goed te zien dat ze intensief verdedigen, want vaak in de NBA zie je hele lakse verdedigende prestaties waarbij men nauwelijks de moeite wil nemen om door de knieen te gaan en vlot te bewegen met intensiteit. Maar dat moet dan wel eerlijk gaan en niet met tig fouls erbij. Doet wat af aan de prestatie dan. Zelfde als het wegduwen door de aanvaller wat ze veel toelaten nu, Brunson doet het ook bij de Knicks, Shai deed het laatst ook, nu weer niet zo.
Ja die challenge beslissing vond ik erg vreemd want Castle foulde hem duidelijk eerst, maar dan noemen ze het 'niet significant'. Tijdje later fluiten ze gewoon voor iets van dezelfde aard tijdens het spel.quote:Op maandag 25 mei 2026 18:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook niet echt, tot 2x toe nu al dat iemand een flinke jaap heeft.
Dat is prima, maar dan moet je het ook 2 kanten op callen. OKC speelt al 2 jaar fysiek, dus ik kan niet gaan klagen dat de Spurs fysiek spelen. Maar waar Castle en Vassell op het moment mee weg komen is absurd ten opzichte van pak hem beet Dort en Caruso. Of het is fysiek, of niet, maar nu is het meten met 2 maten. De Thunder challenge van afgelopen nacht zegt wat dat betreft alles, Castle trekt en duwt, geen fout blijkbaar. Tja, daar kun je weinig aan doen. Nou helpt het ook niet dat OKC dramatisch schoot, maar je kunt in 0 ritme komen als je tegenstander constant FTs aan het schieten is en jij constant afgefloten wordt wanneer je een hand uitsteekt om een turnover te forceren. Ondertussen schakelen de Spurs die turnovers aan elkaar omdat ze veel meer mogen doen.
Castle had na 12 minuten speeltijd oid al 6 fouls kunnen hebben, ging nergens over.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja die challenge beslissing vond ik erg vreemd want Castle foulde hem duidelijk eerst, maar dan noemen ze het 'niet significant'. Tijdje later fluiten ze gewoon voor iets van dezelfde aard tijdens het spel.
Er zat bloed bij die overgang plexiglas naar rubber dat op de rand zit. Zie niet hoe het daar scherp kan zijn of ze hebben iets doms verwerkt in dat rubber. Denk je dat je beschermd wordt is het juist iets dat letsel kan veroorzaken.
Omdat Fox weer mee doet en de bal heeft. Castle kan er echt geen klote van als die de bal naar voren moet brengen. Hele goede speler, beide kanten van de bal, maar het is totaal geen PG in ieder geval.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:08 schreef BlaZ het volgende:
Beide partijen speelden erg fysiek. Wel wat verkeerde calls van de scheidsrechter, maar dat is elke wedstrijd zo en dat had hier niet veel verschil uitgemaakt denk ik.
Het grote verschil was dat Castle geen 9 maar slechts 1 turnover had deze keer
Eens, Fox is veel gecontroleerder.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Omdat Fox weer mee doet en de bal heeft. Castle kan er echt geen klote van als die de bal naar voren moet brengen. Hele goede speler, beide kanten van de bal, maar het is totaal geen PG in ieder geval.
Dat is wel vaker zo (uiteraard), dat de bench spelers soms goed presteren maar structureel elke partij flink bijdragen, dat doen ze meestal niet. Misschien moeten ze het afwisselen, ipv samen goed en samen kut, om de beurt uitblinken.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Castle had na 12 minuten speeltijd oid al 6 fouls kunnen hebben, ging nergens over.
Maar goed, Mark mag weer aan de bak. Kan me niet voorstellen dat Ajay Mitchell nog gaat spelen deze serie en JDub is ook maar de vraag. Aan de andere kant, Spurs scoren ook maar net aan 100 punten, dat zou OKC normaal gesproken ook zonder JDub en Ajay makkelijk moeten halen. Maar als je bank op en gegeven moment 1-20 FG heeft
Goeie anti-jinx. De game 7 wordt alsnog behoorlijk waarschijnlijk nuquote:Op maandag 25 mei 2026 11:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Ja deze serie is over. Geen JDub, geen Ajay en een geblesseerde Chet.
Bedankt weer jongens.
Het is wel een beetje van de gekke dat OKC deze wins pakt zonder die 2. Je mist een all-nba kaliber en een 6 man of the year kaliber speler, en staat 3-2 voor, koekoek.quote:Op woensdag 27 mei 2026 04:17 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Goeie anti-jinx. De game 7 wordt alsnog behoorlijk waarschijnlijk nu
Een beetje fatsoenlijke scheidsrechters (die ook een OKC goaltend gemist hebben bijv.) en Castle heeft ineens 5 fouten aan einde van het 3de kwart inderdaad. Hopelijk weer een normale crew voor game 6, maar je weet nu al dat ze een series extender gaan sturen voor een game 7, dankzij dit soort clowns:quote:Op woensdag 27 mei 2026 04:52 schreef 3rr0r het volgende:
Vanavond fluiten de scheidsen normaler. Gaat de Spurs ook meteen wat lastiger af.
mimimimiquote:Stephon Castle on the OKC defense: "I'm trying to play through it, it's tough. The way they guard, how physical they are we don't get that same luxury to play as physical on the other end."
Toen ze werden gewisseld en Wemby zat te fluisteren in het oor, toen dacht ik inderdaad al, die geeft even opdracht fysiek ertegenaan te gaan bij de (belangrijke) OKC spelers die er nog wel inbleven. Je zag het gewoon aan z'n kop. En ja hoor, daar kwamen de acties.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Oh, en dan ook nog die Plumlee die gewoon McCain probeert te blesseren aan het einde in garbage timeBlijkbaar nadat Wembanyama in Biyombo en zijn oor aan het fluisteren was op de bank, waarna er direct wat harde overtredingen werden gemaakt
Erg 'ethisch'
![]()
Bush league team.
Is gewoon een kansloze gast, zal wel met de nationaliteit komen. Snap echt niet waarom iedereen fan is van zo'n gozer, buiten die dat zo leuk kan spelen omdat die 3 meter 12 is.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Toen ze werden gewisseld en Wemby zat te fluisteren in het oor, toen dacht ik inderdaad al, die geeft even opdracht fysiek ertegenaan te gaan bij de (belangrijke) OKC spelers die er nog wel inbleven. Je zag het gewoon aan z'n kop. En ja hoor, daar kwamen de acties.
Hij is fanatiek, alleen soms op een verkeerde manier denk ik. Toen met de All Star game kon ik het wel waarderen dat hij echt echt wilde winnen en de rest aanspoorde.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is gewoon een kansloze gast, zal wel met de nationaliteit komen. Snap echt niet waarom iedereen fan is van zo'n gozer, buiten die dat zo leuk kan spelen omdat die 3 meter 12 is.
Dat is ook allemaal prima, en dat die fanatiek en competitief is natuurlijk sowieso. Maar het zijn de maniertjes en imo fake-persona die die acteert te zijn. Dat constante gelul over ethisch basketbal terwijl die zelf constant acteert en flopt, vannacht ook om 0 reden ineens tegen Chet aan lopen bij een timeout, na de wedstrijd niet met de media willen praten terwijl die na game 1 en 4 lekker tof liep te doen met z'n logo 3 en halfcourt 3.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij is fanatiek, alleen soms op een verkeerde manier denk ik. Toen met de All Star game kon ik het wel waarderen dat hij echt echt wilde winnen en de rest aanspoorde.
Het leek alsof hij vooral na de serie met de Wolves, die echt flink aan het klooien waren met hem, bewust, om hem uit z'n spel te halen, leidend tot dat incident met de elleboog, zich voor heeft genomen om ook de doos met geniepige dingen open te doen en om te keren. Alsof het nodig is om playoff basketball succesvol te spelen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is ook allemaal prima, en dat die fanatiek en competitief is natuurlijk sowieso. Maar het zijn de maniertjes en imo fake-persona die die acteert te zijn. Dat constante gelul over ethisch basketbal terwijl die zelf constant acteert en flopt, vannacht ook om 0 reden ineens tegen Chet aan lopen bij een timeout, na de wedstrijd niet met de media willen praten terwijl die na game 1 en 4 lekker tof liep te doen met z'n logo 3 en halfcourt 3.
Het is allemaal zo nep, en de NBA blijft het (natuurlijk) maar pushen, want het is de nieuwe goldenboy en cashcow.
Ik denk wel dat je in de playoffs wat fysieker moet spelen, er zijn niet nog 81 andere games mocht je een keertje verliezen omdat je iemand niet contest etc.quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het leek alsof hij vooral na de serie met de Wolves, die echt flink aan het klooien waren met hem, bewust, om hem uit z'n spel te halen, leidend tot dat incident met de elleboog, zich voor heeft genomen om ook de doos met geniepige dingen open te doen en om te keren. Alsof het nodig is om playoff basketball succesvol te spelen.
Dat valt toch wel mee allemaal. Ik denk dat ze zich bij SA gewoon realiseren dat je het smerig moet spelen om verder te komen. Bij OKC kunnen ze er ook wat van met de schwalbekoning aan boord.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is ook allemaal prima, en dat die fanatiek en competitief is natuurlijk sowieso. Maar het zijn de maniertjes en imo fake-persona die die acteert te zijn. Dat constante gelul over ethisch basketbal terwijl die zelf constant acteert en flopt, vannacht ook om 0 reden ineens tegen Chet aan lopen bij een timeout, na de wedstrijd niet met de media willen praten terwijl die na game 1 en 4 lekker tof liep te doen met z'n logo 3 en halfcourt 3.
Het is allemaal zo nep, en de NBA blijft het (natuurlijk) maar pushen, want het is de nieuwe goldenboy en cashcow.
Dan moet je je mond houden over ethisch basketbal alsof je een of ander team vol met engeltjes bent. Ik, uiteraard compleet onafhankelijkquote:Op woensdag 27 mei 2026 23:27 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee allemaal. Ik denk dat ze zich bij SA gewoon realiseren dat je het smerig moet spelen om verder te komen. Bij OKC kunnen ze er ook wat van met de schwalbekoning aan boord.
Dort maakte bijvoorbeeld een soortgelijke overtreding tegen Jokic vorig jaar.
Ik vrees dat de enige oplossing op termijn gaat zijn om meer met videobeelden te controleren.
Game 7 sowieso, ongetwijfeld dat Scott Foster de scheidsrechters job krijgt. The Extender strikes again.quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:58 schreef Hathor het volgende:
Anyway.....Gaat dit een 7 game series worden of maakt OKC het af nu?
En wie geeft er ook maar een stuiver kans dat de Knicks iets klaarspelen in de finals?
Ik vind het wel grappig dat steeds wanneer jij een beetje negatief probeert over te komen OKC steeds een dijk van een wedstrijd aflevert, ik begin te vermoeden dat je het erom doet.quote:Op donderdag 28 mei 2026 00:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Game 7 sowieso, ongetwijfeld dat Scott Foster de scheidsrechters job krijgt. The Extender strikes again.
Sowieso heb ik weinig vertrouwen in dat OKC in San Antonio gaat winnen zonder JDub en Ajay. McCain en Caruso deden het werk vannacht, maar die zijn ook een beetje hit or miss. Zeker on the road, met een Spurs dat voor hun laatste kans vecht, zie ik dat niet zomaar weer gebeuren.
Knicks hebben zeker een kans, tegen allebei. Zou me niets verbazen wanneer dat naar 6 of 7 games gaat.
Het is ook een beetje indekken natuurlijkquote:Op donderdag 28 mei 2026 00:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat steeds wanneer jij een beetje negatief probeert over te komen OKC steeds een dijk van een wedstrijd aflevert, ik begin te vermoeden dat je het erom doet.![]()
Maar jongejonge wat een gouden greep is die Caruso geweest zeg, wat hij op de vloer allemaal doet krijgt gewoon niet genoeg krediet.
quote:New York Knicks center Mitchell Robinson has suffered a broken right pinkie finger ahead of the NBA Finals, sources told ESPN's Shams Charania on Thursday.
There is no timetable for Robinson's return, sources said.
Shai schijnt last van z'n hand te hebben, nog altijd na dat dubbel klappen tegen de Suns en blijkbaar opnieuw een tik gehad in de Lakers serie. Dat zou in ieder geval wel verklaren waarom die zo ongelofelijk kut schiet, totaal niet zoals hem in ieder geval.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:44 schreef 3rr0r het volgende:
Thuis komt het wel goed denk ik. Als Shai even de turbo aanzet winnen ze wel. Ze moeten gewoon wat goede screens zetten voor hem, en, ook belangrijk, die screens goed nemen. Niet dat de verdediger er alsnog langs kan glippen.
Oh daar hoorde je niemand over, over z'n hand die hem parten speelt. Kennelijk bereiden die presentatoren en commentatoren zich niet super voor. Normaal was ik wel gewend dat hij hoe dan ook scoort, wie hem ook verdedigt. Maar nu leek het me ook omdat ze geplakt aan hem mogen zitten met beide handen. En de screens zijn vaak matig, of worden matig genomen, waardoor hij alsnog niet goed vrijkomt.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Shai schijnt last van z'n hand te hebben, nog altijd na dat dubbel klappen tegen de Suns en blijkbaar opnieuw een tik gehad in de Lakers serie. Dat zou in ieder geval wel verklaren waarom die zo ongelofelijk kut schiet, totaal niet zoals hem in ieder geval.
Als die zo makkelijk de turbo aan kon zetten had die dat in game 6 ook wel gedaan lijkt me, in plaats van 7,5 minuut scoreless te gaan als team![]()
Nog altijd favoriet, zelfs zonder een fitte JDub en AJay, maar het gaat heel lastig worden vrees ik. Spurs hebben nu niets meer te verliezen, die zouden best wel eens vrijuit kunnen gaan spelen. Als het moet gaat Wembanyama ook gewoon 42 minuten spelen oid natuurlijk, dus je zult op de een of andere manier de Wembanyama minuten moeten gaan winnen. Dat is tot nu toe 1x gelukt
Het is ook niet gecommuniceerd als blessure, maar z'n hand zit vol met tape etc. Zou een logische verklaring zijn voor het, voor zijn doen althans, bizar slechte schieten wat die nu aan het doen is.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 00:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh daar hoorde je niemand over, over z'n hand die hem parten speelt. Kennelijk bereiden die presentatoren en commentatoren zich niet super voor. Normaal was ik wel gewend dat hij hoe dan ook scoort, wie hem ook verdedigt. Maar nu leek het me ook omdat ze geplakt aan hem mogen zitten met beide handen. En de screens zijn vaak matig, of worden matig genomen, waardoor hij alsnog niet goed vrijkomt.
Wat me vooral op is gaan vallen is dat Chet lang nodig heeft om z'n actie te doen. Krijgt de bal en eer hij schiet of dribbelt is er zo 3 seconden voorbij. Dat gecombineerd met een wolkenkrabber voor je neus...
Kleine mannetje kan gewoon z'n vrije worp van de ring af kaatsen en weer vangenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:34 schreef wimderon het volgende:
Stukje degradatie afwenden in Spanje.
[ x ]
Dat zou fijn zijn, aangezien ik weinig zin in heb om weer tegen 10-14 punten achterstand aan te kijken na 5 minuten nu ik er voor op ben geblevenquote:Op zondag 31 mei 2026 01:56 schreef 3rr0r het volgende:
Eens kijken of OKC deze keer niet direct achter de feiten aanloopt in het 1ste kwart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |