abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 mei 2026 @ 06:55:34 #1
194695 franklop
Fran knock
pi_220687426



Eastern Conference


Atlantic Division
Boston Celtics
Championships: 18 : 1957, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1964, 1965, 1966, 1968, 1969, 1974, 1976, 1981, 1984, 1986, 2008, 2024
Brooklyn Nets
New York Knicks
Championships: 2 : 1970, 1973
Philadelphia 76ers
Championships: 3 : 1955, 1967, 1983
Toronto Raptors
Championships: 1 : 2019


Central Division
Chicago Bulls
Championships: 6 : 1991, 1992, 1993, 1996, 1997, 1998
Cleveland Cavaliers
Championships: 1 : 2016
Detroit Pistons
Championships: 3 : 1989, 1990, 2004
Indiana Pacers
Milwaukee Bucks
Championships: 2 : 1971, 2021


Southeast Division
Atlanta Hawks
Championships: 1 : 1958
Charlotte Hornets
Miami Heat
Championships: 3 : 2006, 2012, 2013
Orlando Magic
Washington Wizards
Championships: 1 : 1978


Western Conference


Northwest Division
Denver Nuggets
Championships: 1 : 2023
Minnesota Timberwolves
Oklahoma City Thunder
Championships: 2 : 1979, 2025
Portland Trail Blazers
Championships: 1 : 1977
Utah Jazz


Pacific Division
Golden State Warriors
Championships: 7 : 1947, 1956, 1975, 2015, 2017, 2018, 2022
Los Angeles Clippers
Los Angeles Lakers
Championships: 17 : 1949, 1950, 1952, 1953, 1954, 1972, 1980, 1982, 1985, 1987, 1988, 2000, 2001, 2002, 2009, 2010, 2020
Phoenix Suns
Sacramento Kings
Championships: 1 : 1951


Southwest Division
Dallas Mavericks
Championships: 1 : 2011
Houston Rockets
Championships: 2 : 1994 - 1995
Memphis Grizzlies
New Orleans Pelicans
San Antonio Spurs
Championships: 5 : 1999, 2003, 2005, 2007, 2014


Agenda


21 oktober, 2025 – 12 april, 2026 (regulier seizoen)
31 oktober – 16 december, 2025 (NBA Cup)
14–17 april, 2026 (Play-in tournament)
18 april – mei 2026 (Playoffs)
4 juni, 2026 (Finals)



Live scores, agenda en statistieken te volgen via:

https://www.espn.com/nba/scoreboard

Overige handige en leuke links:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game on!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 1 mei 2026 @ 06:56:00 #2
194695 franklop
Fran knock
pi_220687427
Jokic/Nuggets dus OUT
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 1 mei 2026 @ 06:58:42 #3
194695 franklop
Fran knock
pi_220687431
quote:
The Knicks broke several NBA records by halftime. Their 40-15 lead at the end of the first quarter marked the largest of the shot clock era. Their 47-point halftime lead was the biggest in playoff history.
Knicks hadden, zoals in het vorige topic genoemd, een goede avond
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 1 mei 2026 @ 07:34:07 #4
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220687536
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 06:56 schreef franklop het volgende:
Jokic/Nuggets dus OUT
De Wolves waren zeer sterk in de rebound, 50 vs 33 rebounds, daar werd het verschil gemaakt. Ook McDaniels weer zeer sterk, bij de Nuggets Murray de grote afwezige met 4/17 - 23,5% fg.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 10:32:24 #5
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220688281
McDaniels gaat in ieder geval de trash talk hall of fame in.

Zelden iemand z’n woorden zo waar zien maken.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 1 mei 2026 @ 16:48:31 #6
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220690772
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 10:32 schreef GotenSSJ het volgende:
McDaniels gaat in ieder geval de trash talk hall of fame in.

Zelden iemand z’n woorden zo waar zien maken.
Hij verdedigende Murray ook, wat toch wel het kernelement was om de pot te winnen. Dat lage fieldgoal percentage van 23% kwam met name door het verdedigende werk van McDaniels.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_220690936
Hup Rockets.
pi_220691726
Wel een van de meer historische overwinningen in de geschiedenis van de Wolves. Geen Edwards, DiVincenzo, Dosunmu, en toch winnen van de Nuggets. Hopelijk kunnen Edwards en Dosunmu tegen de Spurs wel meedoen, anders wordt het een lastig verhaal, maar dit team kan in de playoffs opeens zoveel meer dan in de regular season _O_

En tijd om een McDaniels jersey te bestellen
Demain, on roule
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:01:33 #9
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220691779
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:55 schreef Mykonos het volgende:
Wel een van de meer historische overwinningen in de geschiedenis van de Wolves. Geen Edwards, DiVincenzo, Dosunmu, en toch winnen van de Nuggets. Hopelijk kunnen Edwards en Dosunmu tegen de Spurs wel meedoen, anders wordt het een lastig verhaal, maar dit team kan in de playoffs opeens zoveel meer dan in de regular season _O_

En tijd om een McDaniels jersey te bestellen
Petje af hoor _O_

Edwards gaat lastig worden toch? En wellicht een grotere kans op een zwaardere blessure? Misschien beter om geen risico te nemen met je topspeler..
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220694181
Bizar, Pistons scoren maar 12 in het 2e kwart en nu 38-60 bij halftime.

Magic zonder Wagner hebben hen toch goed tuk, na zo'n regulier seizoen... Zelf missen ze alleen Huerter ofzo? Oke, Cunningham had die klaplong en is wellicht niet helemaal de oude.
pi_220694201
En toen waren het nog maar 5 puntjes verschil
pi_220694205
Magic storten helemaal in 2e helft, niet normaal zo weinig gescoord
pi_220694207
11 puntjes in 3e kwart, 8 in het 4e _O-
pi_220694213
Raptors geven hun voorsprong ook weg en slecht laatste schot. Dat je geen betere play kan bedenken/uitvoeren... OT
pi_220694215
Barrett! Achterkant ring, recht om hoog en dan toch erin :')
pi_220694220
Rockets 31 puntjes HT :')
pi_220694226
Rockets schieten mokerslecht. Wel jammer dat deze serie (zo goed als) zonder KD en Luka was.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 16:12:44 #18
117098 Hathor
Effe niet
pi_220697114
Dat Cleveland is ook niet echt een playoff ploeg he. Vrij constant in het reguliere seizoen, maar als het om de knaken gaat laten ze het afweten. Past wel een beetje bij Mitchell ook.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220697217
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 16:12 schreef Hathor het volgende:
Dat Cleveland is ook niet echt een playoff ploeg he. Vrij constant in het reguliere seizoen, maar als het om de knaken gaat laten ze het afweten. Past wel een beetje bij Mitchell ook.
Choker James Harden he.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:46:52 #20
117098 Hathor
Effe niet
pi_220698277
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 16:19 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Choker James Harden he.
Ja die ook.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:48:08 #21
117098 Hathor
Effe niet
pi_220698289
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 05:21 schreef 3rr0r het volgende:
Rockets schieten mokerslecht. Wel jammer dat deze serie (zo goed als) zonder KD en Luka was.
Gaat weer een sweep voor OKC worden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220701880
Oei, Tatum kan niet meedoen
  zondag 3 mei 2026 @ 03:27:38 #23
117098 Hathor
Effe niet
pi_220701957
En maar drietjes blijven schieten en gewoon blijven missen, wat een afzichtelijk basketbal spelen die Celtics zeg.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220702003
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 22:21 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Op naar Knicks Sixers
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 22:22 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Boston wint.
  zondag 3 mei 2026 @ 06:15:31 #25
117098 Hathor
Effe niet
pi_220702102
Terecht verloren, niet om aan te gluren dat Boston.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 3 mei 2026 @ 06:16:50 #26
117098 Hathor
Effe niet
pi_220702105
Zal me trouwens niks verbazen als ze Embiid weer even een poosje kwijt zijn, als je zag hoe die over het veld liep te strompelen dan vrees je toch het ergste.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220702865
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 03:27 schreef Hathor het volgende:
En maar drietjes blijven schieten en gewoon blijven missen, wat een afzichtelijk basketbal spelen die Celtics zeg.
13 uit 49 _O-
Als je er dan niet in slaagt om iets anders te gaan doen dan maar drietjes te schieten, dan verdien je het ook echt niet.
A mind with a heart of it's own
  zondag 3 mei 2026 @ 11:33:12 #28
117098 Hathor
Effe niet
pi_220703258
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 10:26 schreef DrMarten het volgende:

[..]
13 uit 49 _O-
Als je er dan niet in slaagt om iets anders te gaan doen dan maar drietjes te schieten, dan verdien je het ook echt niet.
Heeft toch helemaal niks meer met basketbal te maken op deze manier? Geef mij de jaren 90 maar, toen driepunters nog een zeldzaamheid waren. Wedstrijden hoeven van mij niet te eindigen in 145-140 of zoiets. Het is heel spectaculair als ze er de ene na de andere inschieten, maar dat is maar zelden het geval. Probeer gewoon iets anders als je schoten niet vallen, maar neeeeeee.......gewoon blind blijven knallen. Je zal maar een seizoenkaart gekocht hebben van die lamzakken. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220703978
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:33 schreef Hathor het volgende:

[..]
Heeft toch helemaal niks meer met basketbal te maken op deze manier? Geef mij de jaren 90 maar, toen driepunters nog een zeldzaamheid waren. Wedstrijden hoeven van mij niet te eindigen in 145-140 of zoiets. Het is heel spectaculair als ze er de ene na de andere inschieten, maar dat is maar zelden het geval. Probeer gewoon iets anders als je schoten niet vallen, maar neeeeeee.......gewoon blind blijven knallen. Je zal maar een seizoenkaart gekocht hebben van die lamzakken. :')
Normaal raken White, Pritchard, Brown en Hauser er wel meer dus ze hopen dat de schoten op een gegeven moment gaan vallen. Als je achter staat en terug moet komen en de tijd dringt dan ben je ook sneller geneigd de drietjes te proberen. Zeker als Embiid in de paint is en je zelf niet een superster big man hebt daar. Brown doet nog wel drives maar als er dan twee man op je zijn is het niet makkelijk.
  zondag 3 mei 2026 @ 13:55:44 #30
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220704523
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 10:26 schreef DrMarten het volgende:

[..]
13 uit 49 _O-
Als je er dan niet in slaagt om iets anders te gaan doen dan maar drietjes te schieten, dan verdien je het ook echt niet.
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:33 schreef Hathor het volgende:

[..]
Heeft toch helemaal niks meer met basketbal te maken op deze manier? Geef mij de jaren 90 maar, toen driepunters nog een zeldzaamheid waren. Wedstrijden hoeven van mij niet te eindigen in 145-140 of zoiets. Het is heel spectaculair als ze er de ene na de andere inschieten, maar dat is maar zelden het geval. Probeer gewoon iets anders als je schoten niet vallen, maar neeeeeee.......gewoon blind blijven knallen. Je zal maar een seizoenkaart gekocht hebben van die lamzakken. :')
Het ironische is dat de GM van de tegenstander dit concept bedacht heeft : Dat je veel meer wint dan verliest op percentages als je alles van 3 gaat gooien dus kwam die met Pringlesman als coach van de Rockets en haalde die bijna de finals . Ware het niet dat ze 0-27 van drie gingen in kwart 3 / 4 in game 7 :')
RED ONS HENNIEGOD
pi_220709222
Mike BreenGod
pi_220709277
Dit is gespeeld.
  zondag 3 mei 2026 @ 22:43:58 #33
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220709681
Orlando geeft het in 50 seconden oid helemaal weg.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220709867
Toch wel 'knap' net als Boston als je 3-1 voor niet kunt afmaken
  zondag 3 mei 2026 @ 23:48:36 #35
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220709935
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:29 schreef 3rr0r het volgende:
Toch wel 'knap' net als Boston als je 3-1 voor niet kunt afmaken
Vooral game 6 waar ze in 12 minuten oid geen field goal hebben gemaakt, en 20+ voor stonden. Daar zullen ze nog wel een paar keer van wakker worden daar.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220710207
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 23:48 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Vooral game 6 waar ze in 12 minuten oid geen field goal hebben gemaakt, en 20+ voor stonden. Daar zullen ze nog wel een paar keer van wakker worden daar.
Ja, voor de fans ook om gek van te worden geheid.
pi_220710388
Lengte van de Cavs wat teveel voor de Raptors. En geen Ingram.
  maandag 4 mei 2026 @ 09:18:52 #38
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220710988
Jaylen Brown met z’n podcast rant dat iedereen tegen hem is en eigenlijk alleen kunnen winnen door te floppen.

Wat een kerel :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220715599
Hup Spurs.
pi_220717703
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Jaylen Brown met z’n podcast rant dat iedereen tegen hem is en eigenlijk alleen kunnen winnen door te floppen.

Wat een kerel :')
Hij klaagt dat ze alleen bij hem de push off fluiten. Floten ze het maar bij iedereen, het is gewoon oneerlijke troep om je verdediger steeds te mogen wegduwen om ruimte te krijgen om je schot te nemen. En Brown zegt "Every good basketball player does this." Dat is nog triester, dat hij het dus ziet als een eigenschap van goede basketballers.
pi_220717749
Na 9 dagen gaat Edwards waarschijnlijk weer spelen. Dat kan toch helemaal niet. Veel teveel risico.
pi_220717782
Sixers hadden beter Boston door kunnen laten gaan... 23 achter bij de rust. Knicks 74 punten.
pi_220717784
Knicks weer met zo'n playback mongool tijdens halftime. Laat die 'rappers' lekker thuis.
pi_220717864
11 blocks al Wembanyama met nog 8 minuten te gaan.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 06:46:55 #45
194695 franklop
Fran knock
pi_220717918
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 05:44 schreef danusz1986 het volgende:
11 blocks al Wembanyama met nog 8 minuten te gaan.
Toch verloren
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220718671
Ongelooflijk dat Edwards al weer speelt, hopelijk blijft hij heel.

Conley is wel een held, iedereen had hem al afgeschreven maar hij is toch nog belangrijk voor dit team.
Demain, on roule
  dinsdag 5 mei 2026 @ 10:57:54 #47
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220719047
Petje af voor Edwards wel. Wellicht niet slim, met gevaar voor een ergere blessure.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 5 mei 2026 @ 13:02:11 #48
117098 Hathor
Effe niet
pi_220720033
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 10:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Petje af voor Edwards wel. Wellicht niet slim, met gevaar voor een ergere blessure.
Mooi scenario voor OKC....Edwards zorgt er in zijn eentje voor dat Spurs geelimineerd gaat worden, om in de beslissende pot zo ernstig geblesseerd te raken dat zijn seizoen voorbij is, waardoor T-Wolves zonder Edwards moeten aantreden tegen OKC.

Gek genoeg was ik van mening dat van alle teams in het oosten de Celtics de enige waren die OKC tegengas zouden kunnen geven, maar aangezien die er al uit liggen durf ik gerust hardop te zeggen dat de kampioen van 2026 100% zeker uit het westen komt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220720281
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 05:44 schreef danusz1986 het volgende:
11 blocks al Wembanyama met nog 8 minuten te gaan.
Ook maar weinig gescoord en best slecht geschoten, dan doe je al dat goede verdedigen wat teniet. Fox ook geen beste avond.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 14:02:57 #50
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220720497
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 13:21 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Ook maar weinig gescoord en best slecht geschoten, dan doe je al dat goede verdedigen wat teniet. Fox ook geen beste avond.
En blijkbaar ook een aantal goaltends, dan kun je de blocks wel makkelijker bijschrijven natuurlijk :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 5 mei 2026 @ 14:04:33 #51
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220720504
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 13:02 schreef Hathor het volgende:

[..]
Mooi scenario voor OKC....Edwards zorgt er in zijn eentje voor dat Spurs geelimineerd gaat worden, om in de beslissende pot zo ernstig geblesseerd te raken dat zijn seizoen voorbij is, waardoor T-Wolves zonder Edwards moeten aantreden tegen OKC.

Gek genoeg was ik van mening dat van alle teams in het oosten de Celtics de enige waren die OKC tegengas zouden kunnen geven, maar aangezien die er al uit liggen durf ik gerust hardop te zeggen dat de kampioen van 2026 100% zeker uit het westen komt.
Vorig seizoen, met Edwards, ging het vrij makkelijk in ieder geval. Zou ook liever tegen de Wolves spelen ipv de Spurs.

Spurs hebben een team dat het beste matched met dat van OKC, en dan heb je die Alien in het midden die altijd 4x zo goed speelt tegen OKC omdat iemand ooit heeft gezegd dat Holmgren net zo goed is als hem _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 5 mei 2026 @ 14:28:49 #52
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220720641
twitter
RED ONS HENNIEGOD
pi_220722588
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 14:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Djie Arr Smisss - Mart Smeets
pi_220722591
Hup OKC.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 19:57:13 #55
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220723034
Die interviews van de Wolves zijn wel geweldig na game 1. Eindelijk een groep die niet bang is voor Wembanyama _O_

McDaniels en Shannon Jr. die gewoon zeggen dat hij niet elk schot gaat blokken, hij zal er voor moeten werken en we gaan het hem lastig maken. Hij pakt niet alles, en je zag nu ook dat hij aan het einde doodmoe was. Succes als je dit nog een wedstrijd of 5/6 moet gaan doen met een stuk of 4 man die om en om tegen je aan komen dunken en springen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220725450
Pistons lijken weer in hun flow terug die hen nr 1 in het oosten heeft gemaakt
pi_220725477
Shai 18 punten. Sad. Duidelijk dat de streak niet telt in de playoffs ;)
pi_220731253
Hup Spurs.
  woensdag 6 mei 2026 @ 22:43:25 #59
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220732126
Vanderbilt z'n handblessure :X

Blijkbaar heeft Andrew Schlecht van de OKC podcast gevraagd aan OKC wat ze zagen, en een Reddit user heeft het samen gevat:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tering :X
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220732434
twitter


twitter


(Mooie outfit van Williams)
pi_220732626
Apart dat dat schuim/rubber rondom het bord dan zo je vinger stript, bij een 'proberen te blokken met de hand snelheid'
pi_220732709
Embiid moest weer langs de sjamaan
pi_220732710
Wolves en Spurs schieten mokerslecht tot nu toe, NBA onwaardig
pi_220732714
Spurs doen het wat beter nu, Wolves 35 in een helft lol
  donderdag 7 mei 2026 @ 07:24:39 #65
194695 franklop
Fran knock
pi_220732879
Ja jammer
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 7 mei 2026 @ 08:18:32 #66
117098 Hathor
Effe niet
pi_220733076
Knicks-Phila is wel gedaan denk ik.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220738175
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:16 schreef Zipportal het volgende:
Hup OKC.
pi_220741124
Ayton en Smart slechte offense, Kennard krijgt niet genoeg schoten
pi_220743599
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:12 schreef Zipportal het volgende:
Hup Spurs.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 19:58:55 #70
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220746264
Lakers spelers die aan het eind van de wedstrijd de scheidsrechters gaan belagen _O- We hebben hier over een team dat het volgende was:

#1 in free throw differential in 2025-26
#2 in free throw differential in 2024-25
#1 in free throw differential in 2023-24
#1 in free throw differential in 2022-23

_O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 8 mei 2026 @ 20:00:37 #71
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220746275
Maar goed, je weet alweer hoe het gaat. De Lakers klagen als een malle, 3x raden wie er in de volgende pot (in LA) de meest bizarre calls mee gaan krijgen. _O_
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220746917
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Maar goed, je weet alweer hoe het gaat. De Lakers klagen als een malle, 3x raden wie er in de volgende pot (in LA) de meest bizarre calls mee gaan krijgen. _O_
Zolang Luka niet kan spelen gaat dat ze toch niet genoeg helpen
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:40:19 #73
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220746964
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:31 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Zolang Luka niet kan spelen gaat dat ze toch niet genoeg helpen
Klopt, maar het geeft wel aan hoe de scheidsrechters te beinvloeden zijn. De refs hebben nu weer zoveel negatieve aandacht gekregen dat de volgende crew wel uitkijkt om wat tegen de Lakers te fluiten denk ik zo.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:40:31 #74
117098 Hathor
Effe niet
pi_220746969
OKC-Spurs gaat in potentie een hele interessante WCF zijn. OKC is denk ik favoriet, maar de Spurs gaat echt een probleem zijn gezien de resultaten in het reguliere seizoen. In ieder geval wel iets om naar uit te kijken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 21:41:56 #75
117098 Hathor
Effe niet
pi_220746976
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:40 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Klopt, maar het geeft wel aan hoe de scheidsrechters te beinvloeden zijn. De refs hebben nu weer zoveel negatieve aandacht gekregen dat de volgende crew wel uitkijkt om wat tegen de Lakers te fluiten denk ik zo.
Joh je staat al met 2-0 voor, Lebron loopt op zijn laatste benen, maak je niet druk. :P
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220746980
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:40 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Klopt, maar het geeft wel aan hoe de scheidsrechters te beinvloeden zijn. De refs hebben nu weer zoveel negatieve aandacht gekregen dat de volgende crew wel uitkijkt om wat tegen de Lakers te fluiten denk ik zo.
In LA zal er sowieso de home court advantage zijn qua fluiten, publiek speelt nogal een rol ook heb ik het idee in hoe de scheidsen erin staan.
pi_220746989
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:40 schreef Hathor het volgende:
OKC-Spurs gaat in potentie een hele interessante WCF zijn. OKC is denk ik favoriet, maar de Spurs gaat echt een probleem zijn gezien de resultaten in het reguliere seizoen. In ieder geval wel iets om naar uit te kijken.
Ze zullen J-dub wel nodig hebben, weet niet hoe lang die nog moet helen. En een Dort mag wel weer wat meer drietjes raak schieten.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 22:04:59 #78
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220747100
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:41 schreef Hathor het volgende:

[..]
Joh je staat al met 2-0 voor, Lebron loopt op zijn laatste benen, maak je niet druk. :P
Zie de Lakers dit ook niet recht trekken hoor, OKC is simpelweg te diep. En dan doet JDub nog niet eens mee, die kan mooi herstellen nu.

Wat betreft de Spurs heb je wel gelijk inderdaad. Gaat een goede serie worden, OKC had de pech 3x tegen de Spurs te moeten in de tijd dat OKC gigantisch veel blessures had, en zelfs 3x verloor geloof ik. Wembanyama is een probleem, net als voor iedereen eigenlijk, maar of die 40 minuten kan spelen op dit niveau weet ik zo net nog niet. Dat gaat wel nodig zijn in de playoffs verwacht ik.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 8 mei 2026 @ 22:06:34 #79
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220747106
En eerst maar eens kijken of de Spurs langs de Wolves komen, voorlopig zijn ze home court kwijt.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220747921
Had de Celtics laten spelen joh, zo alweer 3-0 achter
pi_220747934
Wolves beginnen met 2/16 schieten, gewoon
pi_220747937
Toch op stoom gekomen rest van het 1ste kwart
pi_220747991
Wemby wilde echt winnen
  zaterdag 9 mei 2026 @ 10:02:06 #84
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220748700
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 06:24 schreef 3rr0r het volgende:
Wemby wilde echt winnen
Jammer dat andere dat nooit willen, stukje killermentaliteit
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 9 mei 2026 @ 12:17:13 #85
117098 Hathor
Effe niet
pi_220749529
Zou wel wat zijn als hij zo vroeg in zijn carriere al een titel zou pakken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 9 mei 2026 @ 13:29:44 #86
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220749918
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 12:17 schreef Hathor het volgende:
Zou wel wat zijn als hij zo vroeg in zijn carriere al een titel zou pakken.
Ik vrees voor hem wel nog altijd dat het vroeg in z’n carriere moet gaan gebeuren. De kans dat hij 10 jaar of meer kan speler met dit frame is vrij klein.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220751366
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:16 schreef Zipportal het volgende:
Hup OKC.
  zaterdag 9 mei 2026 @ 19:24:58 #88
117098 Hathor
Effe niet
pi_220752182
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 13:29 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ik vrees voor hem wel nog altijd dat het vroeg in z’n carriere moet gaan gebeuren. De kans dat hij 10 jaar of meer kan speler met dit frame is vrij klein.
Ben ik met je eens, maar ik had eigenlijk al veel eerder allerlei pijntjes en blessures verwacht, maar tot nu toe valt dat best mee. Ik heb ook het idee dat hij spiermassa aan het opbouwen is, wat tevens zeer verstandig zou zijn, Als deze gast fit blijft, hebben OKC en Spurs de komende 10 jaar de handen vol aan elkaar.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 9 mei 2026 @ 19:42:57 #89
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220752322
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 19:24 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ben ik met je eens, maar ik had eigenlijk al veel eerder allerlei pijntjes en blessures verwacht, maar tot nu toe valt dat best mee. Ik heb ook het idee dat hij spiermassa aan het opbouwen is, wat tevens zeer verstandig zou zijn, Als deze gast fit blijft, hebben OKC en Spurs de komende 10 jaar de handen vol aan elkaar.
Dat zeker. Je ziet het nu al online, veel fans van de andere 28 teams aan het bidden en hopen dat Wemby die o zo vervelende en smerige Thunder stopt.

Tot de Spurs 2 jaar op rij leuk mee doen, dan ziet iedereen ook ineens hoe vervelend Wembanyama is met z'n geflop en semi-leuke voorbedachte quotejes etc. Circle of life denk ik dan maar :D
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220754234
Gelukkig gaat deze serie naar 2-1 en niet ook 3-0
  zondag 10 mei 2026 @ 02:23:58 #91
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220754522
twitter


Speedrun naar 100 jaar stress genot
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 10 mei 2026 @ 03:37:54 #92
117098 Hathor
Effe niet
pi_220754560
Lebron staat me toch een partij kut te schieten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220754573
quote:
9s.gif Op zondag 10 mei 2026 02:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]

Speedrun naar 100 jaar stress genot
Highest paid coach toch
pi_220754576
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 03:37 schreef Hathor het volgende:
Lebron staat me toch een partij kut te schieten.
Luisteren niet goed genoeg naar me, meer ballen aan Kennard geven. Maar ze staan wel voor bij de rust.
  zondag 10 mei 2026 @ 04:04:42 #95
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220754580
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 03:53 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Highest paid coach toch
Mag ook wel met al die ranzige elementen boven hem die achterlijke verwachtingen hebben.
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 10 mei 2026 @ 04:44:03 #96
117098 Hathor
Effe niet
pi_220754620
Lakers hebben geen zin in verdedigen. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220754639
Het universum is het onrecht van de Luka trade wat aan het rechtzetten
  zondag 10 mei 2026 @ 05:36:38 #98
117098 Hathor
Effe niet
pi_220754689
Waar zou Durant het volgend jaar gaan proberen? :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 10 mei 2026 @ 12:01:28 #99
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220756731
Tot niemands verbazing hadden de Lakers een +15 FT voordeel :')

Desalniettemin, totaal gesloopt. Ajay Mitchell is echt fantastisch, en het mooiste is dat Presti hem vorig jaar voor 3 jaar langer heeft vast gelegd tegen 3 miljoen per jaar _O- Nu in 4 afmaken, en hopen dat de Wolves de Spurs partij kunnen bieden.

En die Reaves jongen, boh wat een irritante speler is dat. Constant met de handjes omhoog, janken, zuigen, klagen. Als je die gozer in, pak hem beet, New Orleans zet scoort die 8 punten per wedstrijd en hoor je er nooit meer wat van. Wat een matige speler is dat zonder z'n free throws.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 10 mei 2026 @ 12:03:41 #100
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220756744
Overigens totaal eens met Charles Barkley:

quote:
[Barkely] “I really hope OKC gets a top 4 pick tomorrow. That will show those tanking teams…. Karma I really hope it happens”
Als Silver dan toch de NBA rigged voor OKC, zoals 75% van de fans claimed, laat OKC dan maar een top 4 pick krijgen voor een totale implosie van de NBA volgers _O_ Wel serieuze concurrentie van Dallas, want die hebben nog een rekening open staan met Silver na het traden van Doncic. Flagg alleen is niet genoeg natuurlijk.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 10 mei 2026 @ 13:03:52 #101
117098 Hathor
Effe niet
pi_220757042
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 12:03 schreef GotenSSJ het volgende:
Overigens totaal eens met Charles Barkley:
[..]
Als Silver dan toch de NBA rigged voor OKC, zoals 75% van de fans claimed, laat OKC dan maar een top 4 pick krijgen voor een totale implosie van de NBA volgers _O_ Wel serieuze concurrentie van Dallas, want die hebben nog een rekening open staan met Silver na het traden van Doncic. Flagg alleen is niet genoeg natuurlijk.
Zitten er uitschieters in de draft bij dit jaar? Ik heb het college basketbal niet echt gevolgd.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 10 mei 2026 @ 13:24:18 #102
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220757145
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 13:03 schreef Hathor het volgende:

[..]
Zitten er uitschieters in de draft bij dit jaar? Ik heb het college basketbal niet echt gevolgd.
Staat te boek als een hele diepe draft met een stuk of 3 a 4 potentiele franchise players. Van wat ik heb mee gekregen althans.

Dybantsa, Peterson en Boozer zijn allemaal toppers in spe als je de analisten mag geloven.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 10 mei 2026 @ 13:32:13 #103
117098 Hathor
Effe niet
pi_220757197
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 13:24 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Staat te boek als een hele diepe draft met een stuk of 3 a 4 potentiele franchise players. Van wat ik heb mee gekregen althans.

Dybantsa, Peterson en Boozer zijn allemaal toppers in spe als je de analisten mag geloven.
Boozer....zoon van?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220757308
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 03:37 schreef Hathor het volgende:
Lebron staat me toch een partij kut te schieten.
Doet zijn vader na was er ook nooit.
pi_220757401
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:12 schreef Zipportal het volgende:
Hup Spurs.
  zondag 10 mei 2026 @ 14:50:46 #106
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220757624
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 13:32 schreef Hathor het volgende:

[..]
Boozer....zoon van?
Ja zeker, Cameron Boozer. Z'n tweelingbroer Cayden schijnt ook goed te zijn, maar wel wat minder. Die blijft dan ook nog een jaartje in college.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 10 mei 2026 @ 21:16:10 #107
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220760175
Hup OKC, draft lottery in een paar minuten.

edit: 12de pick. Als verwacht.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 10 mei 2026 @ 21:19:13 #108
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220760189
Indiana geen pick _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 10 mei 2026 @ 21:24:59 #109
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220760228
Wizards #1, wederom.

Edit: Oh nee, die waren 2de met Alex Sarr toen Atlanta Risacher koos.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220760389
1. Washington Wizards
2. Utah Jazz
3. Memphis Grizzlies
4. Chicago Bulls
5. LA Clippers
6. Brooklyn Nets
7. Sacramento Kings
8. Atlanta Hawks
9. Dallas Mavericks
10. Milwaukee Bucks
11. Golden State Warriors
12. Oklahoma City Thunder
13. Miami Heat
14. Charlotte Hornets
pi_220760533
Weer zo'n blowout, Sixers hebben ons echt een leuke Knicks Celtics door de neus geboord
pi_220760661
Aan het publiek te horen zou je denken dat ze in New York spelen :D
A mind with a heart of it's own
  zondag 10 mei 2026 @ 23:07:06 #113
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220760898
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 22:05 schreef 3rr0r het volgende:
Weer zo'n blowout, Sixers hebben ons echt een leuke Knicks Celtics door de neus geboord
Embiid weer eens blessa helpt ook niet mee natuurlijk. Pech gehad in die botsing met Maxey.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220761170
Wow, smerige elleboog van Wemby op Reid
pi_220761172
Ejected
pi_220761197
Spurs hebben hun best wel geaan maar in het 4e lukt het niet meer zo. Kornet ipv Wemby is ietsje veel verschil
  maandag 11 mei 2026 @ 07:24:56 #117
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220761355
Ach, ethische hooper Wembanyama. Een beetje fysiek zijn en hij begint gelijk met ellebogen te zwaaien.

Kijken of Silver ballen heeft en hem schorst voor game 5, zou niet meer dan terecht zijn na zo’n smerige bewuste elleboog op iemands gezicht.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 11 mei 2026 @ 07:41:59 #118
194695 franklop
Fran knock
pi_220761401
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 07:24 schreef GotenSSJ het volgende:

Kijken of Silver ballen heeft en hem schorst voor game 5, zou niet meer dan terecht zijn na zo’n smerige bewuste elleboog op iemands gezicht.
Daar krijgt Silver geen geld voor. Wemby speelt gewoon en zal geld toe krijgen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 11 mei 2026 @ 07:54:08 #119
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220761440
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 07:41 schreef franklop het volgende:

[..]
Daar krijgt Silver geen geld voor. Wemby speelt gewoon en zal geld toe krijgen
Uiteraard, goed voor de kijkcijfers :D
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 11 mei 2026 @ 10:15:47 #120
194695 franklop
Fran knock
pi_220762320
twitter
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 11 mei 2026 @ 18:59:37 #121
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220766645
Geen verdere acties tegenover Wembanyama, duidelijk wie de nieuwe golden boy is na Jokic van onze kale leider.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220766716
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:16 schreef Zipportal het volgende:
Hup OKC.
pi_220768031
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Geen verdere acties tegenover Wembanyama, duidelijk wie de nieuwe golden boy is na Jokic van onze kale leider.
Opzich was het wild en had hij kunnen weten dat zo'n actie iemand kan verwonden maar het is niet hetzelfde als iemand zien staan en die een klap geven. Dus ejection is een ok straf denk ik, was ook 2e kwart ergens meen ik dus best lang die partij heeft het invloed gehad voor de Spurs. Maar uiteraard gaat Adam hem als het even kan niet teveel straffen.
pi_220768041
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:02 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Luka gaat vandaag meedoen in een rolstoel
  maandag 11 mei 2026 @ 21:03:03 #125
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220768074
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 20:59 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Opzich was het wild en had hij kunnen weten dat zo'n actie iemand kan verwonden maar het is niet hetzelfde als iemand zien staan en die een klap geven. Dus ejection is een ok straf denk ik, was ook 2e kwart ergens meen ik dus best lang die partij heeft het invloed gehad voor de Spurs. Maar uiteraard gaat Adam hem als het even kan niet teveel straffen.
Silver ging hem nooit schorsen, maar een boete hadden ze best op mogen leggen bijv. Is ook maar symbolisch, maar goed. Zelfs Jokic kreeg een boete toen die McDaniels bij z'n kraag pakte laatst.

Ik vind het weer eens meten met 2 maten, LeBron met een elleboog op Stewart van de Pistons kreeg wel een schorsing aan z'n broek. Laatst kreeg Ajay Mitchell ook nog een schorsing terwijl die vrij weinig deed buiten een klap op z'n muil krijgen van Champagnie.

We weten ook dat het als het Reid met een elleboog had geweest dat die aan de kant had gezeten. Dat constante beschermen van de golden boys en sterspelers is echt bloedirritant. Komen overal mee weg.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220769480
Thunder Lakers pas om 10:30 PM ET :{
pi_220769554
19-0 run voor de Cavs begin 3e kwart :')
pi_220769557
23-0 _O- Pistons hebben nog steeds niet gescoord in het 3e kwart
pi_220769568
39 punten voor Mitchell in de 2e helft koekoek

43 punten totaal
pi_220769799
THE LOS ANGELES LAKERS HAVE BEEN ELIMINATED FROM 2026 NBA CHAMPIONSHIP CONTENTION

pi_220772528
Die Ajay Mitchell is wel een geschenk terwijl ze al een goed team hadden. JDub kan zo zonder druk afwezig blijven.
pi_220772717
Zou opa Lebron nog een jaartje doorgaan?
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 15:37:16 #133
117098 Hathor
Effe niet
pi_220773127
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 14:25 schreef Arnhemunited het volgende:
Zou opa Lebron nog een jaartje doorgaan?
Dat ligt wel in de lijn der verwachting, alleen is het allerminst zeker of dat in LA gaat zijn.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220775030
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:12 schreef Zipportal het volgende:
Hup Spurs.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 20:25:14 #135
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220775476
twitter
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 12 mei 2026 @ 20:33:20 #136
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220775589
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 20:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
WTF. Tering :{

Kwam hier om even lekker te posten dat de Lakers gesweept waren. Lekker belangrijk :{
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220776731
Geruchtenmolen heeft het over een overdosis.

Was vorige maand nog aangehouden voor roekeloos rijden, waarbij drugs (kratombladeren) in z'n auto gevonden werden.
pi_220777988
Vraag me dan direct af hoe ze dit dan doen en daarbij onder de dopingradar blijven? Bestaat toch ook zoiets als Out of Competion Controles.
U MAD?
pi_220778751
Jezus gaat hard!

Jason Collins passed away at 47 years old, his family announced on Tuesday.
Collins, the 18th overall pick in the 2001 NBA Draft, passed away due to stage 4 glioblastoma, one of the deadliest forms of brain cancer. He played 13 seasons for eight teams, including eight as a member of the Nets. Collins, who entered the league the same year as his twin Jarron, was the first openly gay player to play in the NBA and remains the only one.
pi_220778805
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 20:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
quote:
LAPD sources confirmed to ABC News that Clarke was found dead from a possible drug overdose Monday in a home located in Los Angeles' San Fernando Valley. Narcotics were found at the scene, and there was no evidence of foul play, sources told ABC News.
pi_220778861
Wemby al 16 punten halverwege 1ste kwart :D
pi_220778938
Gelachen om het gezicht van McDaniels, depri mad 2
  woensdag 13 mei 2026 @ 05:29:43 #143
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_220778965
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 00:51 schreef danusz1986 het volgende:
Jezus gaat hard!

Jason Collins passed away at 47 years old, his family announced on Tuesday.
Collins, the 18th overall pick in the 2001 NBA Draft, passed away due to stage 4 glioblastoma, one of the deadliest forms of brain cancer. He played 13 seasons for eight teams, including eight as a member of the Nets. Collins, who entered the league the same year as his twin Jarron, was the first openly gay player to play in the NBA and remains the only one.
Heb gelezen dat hij welgeteld acht maanden kanker had, klinkt als een gevalletje turbokanker.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
pi_220787547
Beetje om en om runs en de Cavs hebben die van hun op het goede moment
  donderdag 14 mei 2026 @ 13:28:22 #145
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220790491
Gaan we nu maandenlang speculeren of Lebron doorgaat? Of weten we eigenlijk allang dat dit het was voor hem?
pi_220793058
Geen wedstrijd(en) vandaag door die sweeps :{
pi_220796946
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 18:54 schreef 3rr0r het volgende:
Geen wedstrijd(en) vandaag door die sweeps :{
Blijven doneren.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 11:14:35 #148
117098 Hathor
Effe niet
pi_220800037
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2026 13:28 schreef Zwansen het volgende:
Gaan we nu maandenlang speculeren of Lebron doorgaat? Of weten we eigenlijk allang dat dit het was voor hem?
Op feestboek lopen ze massaal plaatjes te posten van Lebron in een Warriors outfit, ik, mag toch serieus hopen dat dat niet waar gaat zijn.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220801180
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:12 schreef Zipportal het volgende:
Hup Spurs.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 16:19:37 #150
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220802478
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:14 schreef Hathor het volgende:

[..]
Op feestboek lopen ze massaal plaatjes te posten van Lebron in een Warriors outfit, ik, mag toch serieus hopen dat dat niet waar gaat zijn.
Het steeds maar weer moeten kijken naar een g-league team terwijl je veruit erboven uit stijgt met je salarispost begint ook heel vermoeiend te worden.
RED ONS HENNIEGOD
pi_220806056
Spannend, Pistons Cavs wordt een game 7
pi_220806094
Spurs schieten veel te goed, Wolves kansloos
  zaterdag 16 mei 2026 @ 05:55:41 #153
117098 Hathor
Effe niet
pi_220806097
Blowout game..

OKC-Spurs incoming. Kan een hele leuke serie worden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220808611
quote:
Een anonieme persoon heeft deze week bij een veiling 9 miljoen dollar (ongeveer 7,8 miljoen euro) betaald voor een lunch met basketballer Stephen Curry en de bekende Amerikaanse investeerder Warren Buffett. De opbrengst van de veiling gaat naar het goede doel.
https://www.nu.nl/opmerke(...)ketballer-curry.html



Een situatieschets. @RamboDirk @3rr0r
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:12:25 #155
117098 Hathor
Effe niet
pi_220810863
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 13:44 schreef Zipportal het volgende:

[..]
https://www.nu.nl/opmerke(...)ketballer-curry.html

[ afbeelding ]

Een situatieschets. @:rambodirk @:3rr0r
Als ie echt dat hele bord friet plus 6 frikandellen speciaal naar binnen werkt eindigt het met een massive heartattack. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220815945
San Antonio tegen Oklahoma is de finale toch? NY Of Detroit zijn kansloos.
  zondag 17 mei 2026 @ 22:37:45 #157
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220828853
SGA met een back-to-back MVP. Geheel terecht. _O_
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220829345
Zonder twijfel Shai
pi_220829392
Spelen de Pistons game 7 thuis, presteren ze dit :N
pi_220829427
wtf

Hup OKC dan maar.
U MAD?
  maandag 18 mei 2026 @ 06:57:24 #161
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220829472
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:37 schreef ForzaRob83 het volgende:
San Antonio tegen Oklahoma is de finale toch? NY Of Detroit zijn kansloos.
Dat lijkt me wel.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 18 mei 2026 @ 07:48:29 #162
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220829576
Knicks zou ik niet afschrijven hoor, die staan prima te spelen en hebben ook gewoon een goed team die het iedereen lastig kunnen maken.

Cleveland geloof ik niet per se in, Harden en Mitchell kunnen OKC en de Spurs goed verdedigen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220833993
Hup Spurs.
pi_220836657
Thunder hebben te lang rust gehad en dan komt JDub ook nog eens 'de boel overhoop halen' :7
pi_220836710
Block at the buzzer! OT
pi_220836723
Alexgod

Double OT
  dinsdag 19 mei 2026 @ 05:33:12 #167
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220836736
Wel een mooie pot.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_220836751
Chet zo een block krijgen is wel genant. En Williams die dan een layupachtig schot mist ook.

Word wel moe van de commentatoren. Wemby legt met regelmaat balletjes erin puur omdat hij een wolkenkrabber is en dan zijn ze helemaal lyrisch alsof ze net mega skills hebben bewonderd.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 06:23:00 #169
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220836799
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 05:41 schreef 3rr0r het volgende:
Chet zo een block krijgen is wel genant. En Williams die dan een layupachtig schot mist ook.

Word wel moe van de commentatoren. Wemby legt met regelmaat balletjes erin puur omdat hij een wolkenkrabber is en dan zijn ze helemaal lyrisch alsof ze net mega skills hebben bewonderd.
Het is wel een gruwelijk wapen met zijn lengte. Je ziet het ook verschillende keren gebeuren bij OKC dat ze richting de ring kunnen en dan toch naar de zijkant moeten passen omdat Wembanyana er staat.
Overigens hadden de Spurs wel bijzonder veel turnovers,
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 07:31:55 #170
194695 franklop
Fran knock
pi_220836922
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 05:41 schreef 3rr0r het volgende:
Chet zo een block krijgen is wel genant. En Williams die dan een layupachtig schot mist ook.

Word wel moe van de commentatoren. Wemby legt met regelmaat balletjes erin puur omdat hij een wolkenkrabber is en dan zijn ze helemaal lyrisch alsof ze net mega skills hebben bewonderd.
Precies daarom ben ik Wemby ook al zat ja
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220838009
SpursGoden
pi_220838013
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 05:41 schreef 3rr0r het volgende:
Chet zo een block krijgen is wel genant. En Williams die dan een layupachtig schot mist ook.

Word wel moe van de commentatoren. Wemby legt met regelmaat balletjes erin puur omdat hij een wolkenkrabber is en dan zijn ze helemaal lyrisch alsof ze net mega skills hebben bewonderd.
ESPN premium nemen met betere commentatoren.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 10:59:25 #173
333483 Aguero
oooooooo
pi_220838327
Net de all possesions recap gekeken, wat een wedstrijd.
Die 3-punter van Wemby in OT1. _O_
Citius, Altius, Fortius.
pi_220839107
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:33 schreef Zipportal het volgende:

[..]
ESPN premium nemen met betere commentatoren.
Dit was NBC met Reggie Miller, Jamal Crawford en nog een pipo.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:04:28 #175
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220842587
Jachtseizoen op OKC spelers is open zie ik, Spurs komen overal mee weg en OKC krijgt fout na fout tegen omdat er toevallig iemand 2 meter 93 is in de paint waar je onmogelijk contact mee kan voorkomen.

Overigens echt een waardeloze pot van nagenoeg iedereen buiten Caruso, slechtste game in maanden, misschien wel afgelopen 2 jaar. Mark mag aan de bak om met een plan terug te komen, want met 0-2 kun je het wel schudden.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 20 mei 2026 @ 01:29:32 #176
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220844367
Jason Kidd ontsloagen

Ach
RED ONS HENNIEGOD
pi_220844413
quote:
9s.gif Op woensdag 20 mei 2026 01:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Jason Kidd ontsloagen

Ach
Nou welk team pikt hem op?
pi_220844415
Mitchell weer lekker bezig. Daar kan je bijna altijd wel op rekenen.
  woensdag 20 mei 2026 @ 04:25:40 #179
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220844464
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 03:18 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Nou welk team pikt hem op?
Assistent maar weer van een grote stad team
RED ONS HENNIEGOD
pi_220844473
Wat een comeback :D OT
pi_220844475
Bizar hoe je zo'n pot kan weggeven
  woensdag 20 mei 2026 @ 13:08:22 #182
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220846934
Atkinson laat Harden staan op een eiland tegen Brunson

Gelijk eruit gooien .
RED ONS HENNIEGOD
pi_220846990
quote:
9s.gif Op woensdag 20 mei 2026 01:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Jason Kidd ontsloagen

Ach
Doncic traden voor een eeuwig geblesseerde speler, Kyrie geblesseerd, een oude Klay Thompson binnenhalen....
Dat ze een kutseizoen draaien ligt dan echt aan de trainer ja :')
A mind with a heart of it's own
pi_220847186
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 18:09 schreef Zipportal het volgende:
Hup Spurs.
pi_220848314
quote:
9s.gif Op woensdag 20 mei 2026 13:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Atkinson laat Harden staan op een eiland tegen Brunson

Gelijk eruit gooien .
Dat was wel opvallend ja, dat Brunson Harden steeds voorbij gaat alsof hij even om een lantaarnpaal manoeuvreert en de coach verandert niks. Opzich natuurlijk genant dat Harden zo mokerslecht verdedigt maar goed.
  woensdag 20 mei 2026 @ 23:32:01 #186
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220851435
Nou, morgenavond eens terug kijken of coach Mark een beter gameplan heeft bedacht dan de paint compleet vermijden omdat er een lange gozer staat.

Met 0-2 kun je het waarschijnlijk wel schudden, dus SGA mag z'n best gaan doen vannacht.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220851577
Thunder zijn onzeker met hun acties
pi_220851581
Jeetje wat een dunk van Castle koekoek
pi_220851590
Shai moet wat beter opletten, ze komen hem double teamen echter hij gaat druk een spin move doen en zich vastlopen in 2 verdedigers ipv de helemaal vrijstaande teammaat aanspelen
pi_220851595
JDub weer met hamstring gedoe. Heeft hij zoveel rust gehad en dan weer. Erg matig.

Castle mag Shai met twee handen opvangen als Shai ervoorbij wil driven, ja zo kan ik ook verdedigen.
pi_220851598
Wemby mag gratis twee maal bewust met z'n schouder botsen in Jaylin z'n borst, geen call. Beetje jammer dat dit zijn manier van physical play is, gewoon dirty play is dat.
  donderdag 21 mei 2026 @ 04:20:51 #192
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220851602
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD
pi_220851603
quote:
9s.gif Op donderdag 21 mei 2026 04:20 schreef PowerLoungen het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet naar de voeten kijken
  donderdag 21 mei 2026 @ 04:24:07 #194
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220851604
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 04:22 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Je moet naar de voeten kijken
jammer geen verdraaide enkel.
RED ONS HENNIEGOD
pi_220851616
Caruso was wel weer erg nuttig. Als Mitchell en McCain redelijk scoren missen ze JDub niet eens.
  donderdag 21 mei 2026 @ 05:48:41 #196
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220851650
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 05:10 schreef 3rr0r het volgende:
Caruso was wel weer erg nuttig. Als Mitchell en McCain redelijk scoren missen ze JDub niet eens.
Niet nuttig, misschien wel de beste speler deze pot met 5/7 en 17 punten.
De balans qua rebounden was nu ook veel minder in het voordeel van de Spurs en Castle blijft grossieren in turnovers (9 vs 9 voor OKC in totaal)
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:23:35 #197
117098 Hathor
Effe niet
pi_220854600
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 05:10 schreef 3rr0r het volgende:
Caruso was wel weer erg nuttig. Als Mitchell en McCain redelijk scoren missen ze JDub niet eens.
Ik snap alleen niet dat ze in game 1 Caruso op Wemby hadden gezet, dat heeft nogal desastreus uitgepakt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220855469
quote:
9s.gif Op donderdag 21 mei 2026 04:20 schreef PowerLoungen het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat soort gedrag moet je er gewoon uitslaan.
pi_220855640
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:23 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik snap alleen niet dat ze in game 1 Caruso op Wemby hadden gezet, dat heeft nogal desastreus uitgepakt.
Hartenstein deed het prima nu, ook met rebounden. In Game 1 was het idee volgens mij om small ball te spelen zodat Wemby niet /minder in de paint zou zijn en er meer ruimte was voor drives. Hartenstein die met hem kloot is dus beter.
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:13:09 #200
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220857042
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 04:06 schreef 3rr0r het volgende:
Wemby mag gratis twee maal bewust met z'n schouder botsen in Jaylin z'n borst, geen call. Beetje jammer dat dit zijn manier van physical play is, gewoon dirty play is dat.
Wembanyama is dan ook gewoon een hele vervelende en smerige speler. Deze moves doet die elke wedstrijd, en in deze pot dook die ook nog even vol op de knieen van SGA.

Prima win, maar zonder JDub en Ajay gaat het heel lastig worden. Zeker als de Spurs wegkomen met hun guards die verdedigen waar blijkbaar geen regels gelden, die voor andere guards wel gelden.

Edit: Ajay geen blessure blijkbaar, mooi.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:13:36 #201
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220857057
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:57 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Dat soort gedrag moet je er gewoon uitslaan.
Het pootje haken? Dat lijkt me wel ja, vrij smerig.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:45:47 #202
117098 Hathor
Effe niet
pi_220857432
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 16:21 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Hartenstein deed het prima nu, ook met rebounden. In Game 1 was het idee volgens mij om small ball te spelen zodat Wemby niet /minder in de paint zou zijn en er meer ruimte was voor drives. Hartenstein die met hem kloot is dus beter.
Dat bedoel ik dus, waarom begin je niet gewoon met die big guy?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:48:41 #203
117098 Hathor
Effe niet
pi_220857450
Trouwens mag de focus best meer liggen op Castle, die is met met zijn 9 turnovers per game wel een beetje de weakest link.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:54:33 #204
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220857490
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:45 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dat bedoel ik dus, waarom begin je niet gewoon met die big guy?
Vorige game had die na 3 minuten oid al 2 fouls, toen gingen ze van alles proberen met Caruso en co. op Wembanyama. Nu lieten ze Hartenstein gewoon z'n ding doen, onder het motto dat de refs niet alles als fout gaan beoordelen, en je zag dat Wembanyama vrij moe was richting het einde dat hielp mee.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:48 schreef Hathor het volgende:
Trouwens mag de focus best meer liggen op Castle, die is met met zijn 9 turnovers per game wel een beetje de weakest link.
Speelt verder wel dikke prima, heb het idee dat wanneer hij schiet het er constant in gaat :') Vrij vervelende speler om tegen te spelen. Komt met alles weg tijdens het verdedigen, en heeft de James Harden neck snap prima onder controle aanvallend gezien, met die ananas op z'n kop.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 22 mei 2026 @ 01:19:52 #205
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220858665
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:54 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Vorige game had die na 3 minuten oid al 2 fouls, toen gingen ze van alles proberen met Caruso en co. op Wembanyama. Nu lieten ze Hartenstein gewoon z'n ding doen, onder het motto dat de refs niet alles als fout gaan beoordelen, en je zag dat Wembanyama vrij moe was richting het einde dat hielp mee.
[..]
Speelt verder wel dikke prima, heb het idee dat wanneer hij schiet het er constant in gaat :') Vrij vervelende speler om tegen te spelen. Komt met alles weg tijdens het verdedigen, en heeft de James Harden neck snap prima onder controle aanvallend gezien, met die ananas op z'n kop.
Wel een hoog schotpercentage, 9 TO's is wel echt veel te hoog. Blijft dit aantal zo hoog dan heeft SA geen kans om de series te winnen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 11:01:21 #206
117098 Hathor
Effe niet
pi_220859969
Ik geef de Cavs weinig kans om er nog iets van te maken. Als Harden op de vloer staat sta je letterlijk met een mannetje minder te verdedigen, ongelofelijk hoeveel ruimte hij steeds laat vallen waardoor wide open drietjes gewoon kunnen blijven vallen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220861439
Hup Donar. @3rr0r
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:57:21 #208
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220862035
Wij hopen op geen Reggie Miller als commentator vannacht.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220863618
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:01 schreef Hathor het volgende:
Ik geef de Cavs weinig kans om er nog iets van te maken. Als Harden op de vloer staat sta je letterlijk met een mannetje minder te verdedigen, ongelofelijk hoeveel ruimte hij steeds laat vallen waardoor wide open drietjes gewoon kunnen blijven vallen.
Die kerel heeft nul laterale beweging bij het verdedigen, alsof er een lantaarnpaal staat is het voor de aanvaller. Ze hebben het denk ik inderdaad verkloot door die 22 punten voorsprong in game 1 te verspelen. Hoewel je kan zeggen, ze speelden uit, twee thuis winnen nu en we beginnen opnieuw met een best of three.
pi_220863642
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:52 schreef Zipportal het volgende:
Hup Donar. @:3rr0r
Heb niks gezien dus geen idee of ze Leiden aankunnen
pi_220863667
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Wij hopen op geen Reggie Miller als commentator vannacht.
Die gaat gewoon weer helemaal uit z'n dak als Wemby een layup maakt omdat niemand erbij kan
  vrijdag 22 mei 2026 @ 21:52:17 #212
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220863919
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:56 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Die gaat gewoon weer helemaal uit z'n dak als Wemby een layup maakt omdat niemand erbij kan
Alles wat Wembanyama doet is geweldig en amazing. Zo speciaal, zo mooi, zo fantastisch. Geweldig hoe die rebounds pakt! Er is echt niets mis mee om gewoon te zeggen dat het een hele goede speler is, die gewoon simpelweg een voordeel heeft waar niemand iets aan kan doen. Hij is, buiten Edey denk ik, gewoon 10+ cm langer dan de rest van de NBA met een daarbij behorende absurde spanwijdte.

Erg vervelend om ruim 2 uur naar te moeten luisteren. Wel duidelijk dat de NBA z'n nieuwe golden boy heeft gevonden in ieder geval.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220863936
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:52 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Alles wat Wembanyama doet is geweldig en amazing. Zo speciaal, zo mooi, zo fantastisch. Geweldig hoe die rebounds pakt! Er is echt niets mis mee om gewoon te zeggen dat het een hele goede speler is, die gewoon simpelweg een voordeel heeft waar niemand iets aan kan doen. Hij is, buiten Edey denk ik, gewoon 10+ cm langer dan de rest van de NBA met een daarbij behorende absurde spanwijdte.

Erg vervelend om ruim 2 uur naar te moeten luisteren. Wel duidelijk dat de NBA z'n nieuwe golden boy heeft gevonden in ieder geval.
Ja ik stoor me er ook aan, goede speler met naast z'n lengtevoordeel echt skills, maar om het dan steeds zo te brengen. Er zijn genoeg acties tijdens de avond waar je oprecht enthousiast om kan doen dus geforceerd zo doen is niet eens echt nodig.
pi_220863965
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:54 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Heb niks gezien dus geen idee of ze Leiden aankunnen
twitter


Stukje verkrachting. 18+ content.
pi_220863977
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:03 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ x ]

Stukje verkrachting. 18+ content.
Sow. Hopelijk zit er nog net zoveel publiek als vroeger. Zal wel met de playoffs.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:07:33 #216
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220863982
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:56 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Ja ik stoor me er ook aan, goede speler met naast z'n lengtevoordeel echt skills, maar om het dan steeds zo te brengen. Er zijn genoeg acties tijdens de avond waar je oprecht enthousiast om kan doen dus geforceerd zo doen is niet eens echt nodig.
Hij heeft zeker skills, absurde skills voor iemand zo lang zelfs. Maar ja, als je er niks tegen kan doen omdat je er simpelweg niet bij kan gaat de glans van dunk nummertje 7 van de wedstrijd er ook wel een beetje af. Behalve bij Reggie Miller blijkbaar.

En ze moeten echt fouls gaan callen voor die constante kleine kopstoten en schouderbeuken die hij geeft. Veel mensen zeuren over dat OKC ruig speelt, maar de Spurs doen exact hetzelfde. Maar die zijn dit jaar het lievelingetje, tot dat die volgend jaar aan de beurt zijn omdat ze winnen. Tel daar nog eens het verschrikkelijke geluk bij op om 3x in de top 4 te belanden om te draften, en ik snap echt niet waarom de Spurs zo populair zijn.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220864003
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:06 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Sow. Hopelijk zit er nog net zoveel publiek als vroeger. Zal wel met de playoffs.
Bekijk deze YouTube-video
pi_220864026
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:07 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Hij heeft zeker skills, absurde skills voor iemand zo lang zelfs. Maar ja, als je er niks tegen kan doen omdat je er simpelweg niet bij kan gaat de glans van dunk nummertje 7 van de wedstrijd er ook wel een beetje af. Behalve bij Reggie Miller blijkbaar.

En ze moeten echt fouls gaan callen voor die constante kleine kopstoten en schouderbeuken die hij geeft. Veel mensen zeuren over dat OKC ruig speelt, maar de Spurs doen exact hetzelfde. Maar die zijn dit jaar het lievelingetje, tot dat die volgend jaar aan de beurt zijn omdat ze winnen. Tel daar nog eens het verschrikkelijke geluk bij op om 3x in de top 4 te belanden om te draften, en ik snap echt niet waarom de Spurs zo populair zijn.
Die schouderbeuken zijn echt smerig. Dat ze daar niet voor fluiten is duidelijk vanwege z'n status. Misschien zit hij nog met wat ze met hem deden bij de Wolves. Hartenstein zal vast ook wel wat klieren. Maar van z'n monnik zen waar hij geweest is, is niet veel van over.
pi_220864045
quote:
Je ziet niet boven, vlak rondom het veld zit het zelfs bij de mindere teams wel vol. Maar Groningen was altijd flink vol tot aan boven omdat basketbal er populair is/was.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:20:14 #220
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220864057
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:14 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Die schouderbeuken zijn echt smerig. Dat ze daar niet voor fluiten is duidelijk vanwege z'n status. Misschien zit hij nog met wat ze met hem deden bij de Wolves. Hartenstein zal vast ook wel wat klieren. Maar van z'n monnik zen waar hij geweest is, is niet veel van over.
Hij heeft ook gewoon een bloedhekel aan OKC (lees Chet) omdat ze in Amerika lange tijd hebben gepushed dat Chet beter is, stukje 'And I took that personally'. Dat hele zen gebeuren is ook lachwekkend natuurlijk, hij is heel makkelijk onder de huid te kruipen (zie Reid, zie Hartenstein). Enige waar die zen is, is wanneer die FTs schiet waar die ook rustig 20 seconden mag pakken van de scheidsrechters.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220864073
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:20 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Hij heeft ook gewoon een bloedhekel aan OKC (lees Chet) omdat ze in Amerika lange tijd hebben gepushed dat Chet beter is, stukje 'And I took that personally'. Dat hele zen gebeuren is ook lachwekkend natuurlijk, hij is heel makkelijk onder de huid te kruipen (zie Reid, zie Hartenstein). Enige waar die zen is, is wanneer die FTs schiet waar die ook rustig 20 seconden mag pakken van de scheidsrechters.
Ja, Giannis flashbacks :D Alleen hoor ik de OKC menigte niet keihard tellen, wat men bij Giannis wel ging doen.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:24:55 #222
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220864085
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:22 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Ja, Giannis flashbacks :D Alleen hoor ik de OKC menigte niet keihard tellen, wat men bij Giannis wel ging doen.
Gaat een hele meditatie sessie aan vooraf _O-

Ja, lekker gaan tellen wat mij betreft _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 22 mei 2026 @ 23:20:53 #223
117098 Hathor
Effe niet
pi_220864488
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:52 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Alles wat Wembanyama doet is geweldig en amazing. Zo speciaal, zo mooi, zo fantastisch. Geweldig hoe die rebounds pakt! Er is echt niets mis mee om gewoon te zeggen dat het een hele goede speler is, die gewoon simpelweg een voordeel heeft waar niemand iets aan kan doen. Hij is, buiten Edey denk ik, gewoon 10+ cm langer dan de rest van de NBA met een daarbij behorende absurde spanwijdte.

Erg vervelend om ruim 2 uur naar te moeten luisteren. Wel duidelijk dat de NBA z'n nieuwe golden boy heeft gevonden in ieder geval.
Ik denk dat hij een beetje aan probeert te sluiten bij het Kenny-Chuck-Shaq team, om toch maar en beetje relevant te blijven.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 23:23:58 #224
117098 Hathor
Effe niet
pi_220864522
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:03 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ x ]

Stukje verkrachting. 18+ content.
EBBC represent, ik heb jullie nooit in de Maaspoort gezien, en in de ouwe Vinkenkamp al helemaal niet. :P
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 00:17:49 #225
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220864830
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:57 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Dat soort gedrag moet je er gewoon uitslaan.
Knietjes in de ribben mag ook

twitter


Of gewoon aan zijn haar trekken , dat is ook toegestaan.
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 23 mei 2026 @ 01:45:13 #226
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220864957
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 00:17 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Knietjes in de ribben mag ook

[ x ]

Of gewoon aan zijn haar trekken , dat is ook toegestaan.
En Curry als die een drive doet? Of is het dan wel ineens een manier om blessures te voorkomen met z'n glazen enkels ;)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 23 mei 2026 @ 01:48:49 #227
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220864960
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 01:45 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
En Curry als die een drive doet? Of is het dan wel ineens een manier om blessures te voorkomen met z'n glazen enkels ;)
Vasthouden tot aan de nodige schrammen op zijn armen aan toe vaak ipv gewoon neervallen inderdaad.
Maar goed erger dan Harden bestaat dus toch en die noemden ze al Hitler
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 23 mei 2026 @ 01:51:07 #228
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220864963
Haha, Fox en Harper spelen dus gewoon.

Ja, 2-1 Spurs zonder JDub. Helaas.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 23 mei 2026 @ 01:52:05 #229
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220864964
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 01:48 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Vasthouden tot aan de nodige schrammen op zijn armen aan toe vaak ipv gewoon neervallen inderdaad.
Maar goed erger dan Harden bestaat dus toch en die noemden ze al Hitler
Vallen heeft veel nut ja als je steeds een 4 vs 5 situatie zou creëren. Het is niet alsof die 28 FTs schiet oid he.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 23 mei 2026 @ 01:53:47 #230
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220864966
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 01:52 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Vallen heeft veel nut ja als je steeds een 4 vs 5 situatie zou creëren. Het is niet alsof die 28 FTs schiet oid he.
Het is niet om de FT's , maar meer omdat die het steeds loopt te proberen als een soort Neymar. Dat mensen de NBA gaan zien als een hoerenjong competitie waar voor niks vallen gewoon is.
RED ONS HENNIEGOD
pi_220865009
15-0 begin voor de Spurs :D

Fox er ook weer bij. Ze spelen met urgentie.
pi_220865013
Castle mag wel gratis Shai duwen steeds, valt wel iets teveel op de afgelopen wedstrijden en vandaag dus. Je zou zeggen dat de MVP wat meer crediet heeft om als hij gefould wordt ze ook wel mee te krijgen. Reggie zal zo wel zeggen 'the suffocating defense by Stephon'
pi_220865024
Tim Duncan ziet er tegenwoordig ook uit als The Predator :D
pi_220865046
Toch 7 voor bij de rust, Jaylin is lekker bezig met de drietjes
pi_220865097
McCain, Jaylin en Caruso goed hoor. Die McCain speelt ook vol vertrouwen en onder controle.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 07:28:33 #236
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220865228
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 05:25 schreef 3rr0r het volgende:
McCain, Jaylin en Caruso goed hoor. Die McCain speelt ook vol vertrouwen en onder controle.
Je zag het ook terug bij de +/-, +28, +22 en +28. Overigens snapte ik niet echt wat SA nu in het laatste kwart probeerde te doen. Gezien de foutenlast bij Hartenstein en Holmgren lag er ruimte onderin en dan gaat men enkel drietjes schieten.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 12:51:47 #237
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220867004
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 02:51 schreef 3rr0r het volgende:
Castle mag wel gratis Shai duwen steeds, valt wel iets teveel op de afgelopen wedstrijden en vandaag dus. Je zou zeggen dat de MVP wat meer crediet heeft om als hij gefould wordt ze ook wel mee te krijgen. Reggie zal zo wel zeggen 'the suffocating defense by Stephon'
Castle wil lekker fysiek willen spelen, maar dan wel gaan janken als die tot 2x toe geen gratis dunk krijgt. Optyfen met je ananaskop.
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 05:25 schreef 3rr0r het volgende:
McCain, Jaylin en Caruso goed hoor. Die McCain speelt ook vol vertrouwen en onder controle.
McCain alleen zou Presti wederom Executive of the Year op moeten leveren. Wat een pick-up is dat zeg, bizar _O_

Na die 15-0 start had ik er al vrij weinig vertrouwen meer in, maar om dan met 15 verschil te winnen, boh. Echt zonde van die gemiste kansen in game 1, 3-0 hadden ze nooit meer weggegeven.

Nu hopelijk game 4 winnen zodat je met wat geluk niet meer terug hoeft naar dat achterlijke publiek in San Antonio. Het gore lef om REFS YOU SUCK en FLOPPERRRR te gaan joelen als je figuren als Wembanyama en Castle op je roster hebt staan _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220870639
Hup Knicks.
  zondag 24 mei 2026 @ 01:30:10 #239
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220873152
Godverdomme, Ajay Mitchell OUT voor game 4.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220873250
Brunson mag met z'n schouder beukje doen en met arm verder wegduwen, verdediger uit de weg geruimd, easy shot. Mag gewoon. Scheidsrechters zijn echt een grap regelmatig. Heeft niks met playoff tough play te maken.
pi_220873274
Taylor Swift is er met Travis :o :o
pi_220875671
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 04:09 schreef 3rr0r het volgende:
Taylor Swift is er met Travis :o :o
Hup Donar.
pi_220882510
Hartenstein met 3 keer z'n regenboogschotje om de partij mee te beginnen
pi_220882511
Maak daar 4 keer van :D
pi_220882531
Castle mag Shai weer lukraak foulen bij het verdedigen
pi_220882544
Wemby maakt een half court shot buzzer van de rust
pi_220882551
Thunder schieten slecht van 3 vandaag, zo blijf je niet bij
pi_220882563
Chet helpt z'n vinger ook nog eens naar de klote op de backboard bij het blokken, redelijk wat bloed. Schiethand naar de klote met een sneetje waar tape omheen moet.
  maandag 25 mei 2026 @ 11:10:30 #249
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220883875
Ja deze serie is over. Geen JDub, geen Ajay en een geblesseerde Chet.

Bedankt weer jongens.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 25 mei 2026 @ 11:15:37 #250
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220883919
En dat hele narratief dat OKC fysiek speelt etc kan echt de prullenbak in als je ziet waar die guards van de Spurs mee weg komen. Maar hey, lekker juichaapje blijven spelen omdat OKC de grote boze wolf is oid _O-

De NBA krijgt in ieder geval waar ze zin in hadden, meer WCF games. Helpt dan ook niet mee als je als team 6 van 33 uit 3 schiet, wat een wanprestatie.

Game 1 loss is nu wel erg zuur, met 3-0 had je er ongetwijfeld 1tje gewonnen, zelfs zonder 2 van je 7 beste spelers.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220886459
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Ja deze serie is over. Geen JDub, geen Ajay en een geblesseerde Chet.

Bedankt weer jongens.
Ik snap niet hoe er bij het bord iets zo scherp is dat je je vinger eraan openhaalt. Van een klap krijg je geen snee waardoor het bloedt zou je zeggen. Alleen als je hem dusdanig breekt dat de boel open ligt, je vel door je eigen bot opengaat zoals bij die Lakers speler. Mogen ze wel naar kijken.

Spurs hebben nu een imago dat ze 'tough defense' spelen en daardoor lijkt het dat ze met veel fouten die ze maken wegkomen, vooral Castle. Ik vind het wel goed te zien dat ze intensief verdedigen, want vaak in de NBA zie je hele lakse verdedigende prestaties waarbij men nauwelijks de moeite wil nemen om door de knieen te gaan en vlot te bewegen met intensiteit. Maar dat moet dan wel eerlijk gaan en niet met tig fouls erbij. Doet wat af aan de prestatie dan. Zelfde als het wegduwen door de aanvaller wat ze veel toelaten nu, Brunson doet het ook bij de Knicks, Shai deed het laatst ook, nu weer niet zo.
  maandag 25 mei 2026 @ 18:48:03 #252
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220886980
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:19 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Ik snap niet hoe er bij het bord iets zo scherp is dat je je vinger eraan openhaalt. Van een klap krijg je geen snee waardoor het bloedt zou je zeggen. Alleen als je hem dusdanig breekt dat de boel open ligt, je vel door je eigen bot opengaat zoals bij die Lakers speler. Mogen ze wel naar kijken.

Spurs hebben nu een imago dat ze 'tough defense' spelen en daardoor lijkt het dat ze met veel fouten die ze maken wegkomen, vooral Castle. Ik vind het wel goed te zien dat ze intensief verdedigen, want vaak in de NBA zie je hele lakse verdedigende prestaties waarbij men nauwelijks de moeite wil nemen om door de knieen te gaan en vlot te bewegen met intensiteit. Maar dat moet dan wel eerlijk gaan en niet met tig fouls erbij. Doet wat af aan de prestatie dan. Zelfde als het wegduwen door de aanvaller wat ze veel toelaten nu, Brunson doet het ook bij de Knicks, Shai deed het laatst ook, nu weer niet zo.
Nee dat snap ik ook niet echt, tot 2x toe nu al dat iemand een flinke jaap heeft.

Dat is prima, maar dan moet je het ook 2 kanten op callen. OKC speelt al 2 jaar fysiek, dus ik kan niet gaan klagen dat de Spurs fysiek spelen. Maar waar Castle en Vassell op het moment mee weg komen is absurd ten opzichte van pak hem beet Dort en Caruso. Of het is fysiek, of niet, maar nu is het meten met 2 maten. De Thunder challenge van afgelopen nacht zegt wat dat betreft alles, Castle trekt en duwt, geen fout blijkbaar. Tja, daar kun je weinig aan doen. Nou helpt het ook niet dat OKC dramatisch schoot, maar je kunt in 0 ritme komen als je tegenstander constant FTs aan het schieten is en jij constant afgefloten wordt wanneer je een hand uitsteekt om een turnover te forceren. Ondertussen schakelen de Spurs die turnovers aan elkaar omdat ze veel meer mogen doen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220887897
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:48 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Nee dat snap ik ook niet echt, tot 2x toe nu al dat iemand een flinke jaap heeft.

Dat is prima, maar dan moet je het ook 2 kanten op callen. OKC speelt al 2 jaar fysiek, dus ik kan niet gaan klagen dat de Spurs fysiek spelen. Maar waar Castle en Vassell op het moment mee weg komen is absurd ten opzichte van pak hem beet Dort en Caruso. Of het is fysiek, of niet, maar nu is het meten met 2 maten. De Thunder challenge van afgelopen nacht zegt wat dat betreft alles, Castle trekt en duwt, geen fout blijkbaar. Tja, daar kun je weinig aan doen. Nou helpt het ook niet dat OKC dramatisch schoot, maar je kunt in 0 ritme komen als je tegenstander constant FTs aan het schieten is en jij constant afgefloten wordt wanneer je een hand uitsteekt om een turnover te forceren. Ondertussen schakelen de Spurs die turnovers aan elkaar omdat ze veel meer mogen doen.
Ja die challenge beslissing vond ik erg vreemd want Castle foulde hem duidelijk eerst, maar dan noemen ze het 'niet significant'. Tijdje later fluiten ze gewoon voor iets van dezelfde aard tijdens het spel.

Er zat bloed bij die overgang plexiglas naar rubber dat op de rand zit. Zie niet hoe het daar scherp kan zijn of ze hebben iets doms verwerkt in dat rubber. Denk je dat je beschermd wordt is het juist iets dat letsel kan veroorzaken.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:07:24 #254
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220887949
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:56 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Ja die challenge beslissing vond ik erg vreemd want Castle foulde hem duidelijk eerst, maar dan noemen ze het 'niet significant'. Tijdje later fluiten ze gewoon voor iets van dezelfde aard tijdens het spel.

Er zat bloed bij die overgang plexiglas naar rubber dat op de rand zit. Zie niet hoe het daar scherp kan zijn of ze hebben iets doms verwerkt in dat rubber. Denk je dat je beschermd wordt is het juist iets dat letsel kan veroorzaken.
Castle had na 12 minuten speeltijd oid al 6 fouls kunnen hebben, ging nergens over.

Maar goed, Mark mag weer aan de bak. Kan me niet voorstellen dat Ajay Mitchell nog gaat spelen deze serie en JDub is ook maar de vraag. Aan de andere kant, Spurs scoren ook maar net aan 100 punten, dat zou OKC normaal gesproken ook zonder JDub en Ajay makkelijk moeten halen. Maar als je bank op en gegeven moment 1-20 FG heeft _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 25 mei 2026 @ 21:08:55 #255
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220887960
Beide partijen speelden erg fysiek. Wel wat verkeerde calls van de scheidsrechter, maar dat is elke wedstrijd zo en dat had hier niet veel verschil uitgemaakt denk ik.

Het grote verschil was dat Castle geen 9 maar slechts 1 turnover had deze keer
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:17:22 #256
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220888022
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:08 schreef BlaZ het volgende:
Beide partijen speelden erg fysiek. Wel wat verkeerde calls van de scheidsrechter, maar dat is elke wedstrijd zo en dat had hier niet veel verschil uitgemaakt denk ik.

Het grote verschil was dat Castle geen 9 maar slechts 1 turnover had deze keer
Omdat Fox weer mee doet en de bal heeft. Castle kan er echt geen klote van als die de bal naar voren moet brengen. Hele goede speler, beide kanten van de bal, maar het is totaal geen PG in ieder geval.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 25 mei 2026 @ 21:43:52 #257
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220888224
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:17 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Omdat Fox weer mee doet en de bal heeft. Castle kan er echt geen klote van als die de bal naar voren moet brengen. Hele goede speler, beide kanten van de bal, maar het is totaal geen PG in ieder geval.
Eens, Fox is veel gecontroleerder.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_220889173
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:07 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Castle had na 12 minuten speeltijd oid al 6 fouls kunnen hebben, ging nergens over.

Maar goed, Mark mag weer aan de bak. Kan me niet voorstellen dat Ajay Mitchell nog gaat spelen deze serie en JDub is ook maar de vraag. Aan de andere kant, Spurs scoren ook maar net aan 100 punten, dat zou OKC normaal gesproken ook zonder JDub en Ajay makkelijk moeten halen. Maar als je bank op en gegeven moment 1-20 FG heeft _O-
Dat is wel vaker zo (uiteraard), dat de bench spelers soms goed presteren maar structureel elke partij flink bijdragen, dat doen ze meestal niet. Misschien moeten ze het afwisselen, ipv samen goed en samen kut, om de beurt uitblinken.
pi_220889208
Cavs laten weer eens 38 punten toe in het 1ste kwart. Wat een kutserie zo zeg. Laat dan Detroit gewoon winnen en doorgaan.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 04:56:41 #260
194695 franklop
Fran knock
pi_220889259
Knicks dus naar de finale
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 26 mei 2026 @ 09:51:48 #261
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220889928
Knicks sterk hoor, gaat een leuke finale worden ongeacht wie er tegen mag.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220890177
Hup Spurs.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:50:10 #263
117098 Hathor
Effe niet
pi_220894568
Ik gun het de Knicks eigenlijk wel ondanks die kutfans van ze.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220895241
Chet kan gelukkig gewoon spelen en schieten lijkt het. Beetje veel turnovers voor OKC
  woensdag 27 mei 2026 @ 04:17:22 #265
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220895252
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Ja deze serie is over. Geen JDub, geen Ajay en een geblesseerde Chet.

Bedankt weer jongens.
Goeie anti-jinx. De game 7 wordt alsnog behoorlijk waarschijnlijk nu
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220895257
Vanavond fluiten de scheidsen normaler. Gaat de Spurs ook meteen wat lastiger af.
pi_220895262
Caruso en McCain zijn weer van de partij qua bijdragen in scoren
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:50:50 #268
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220901684
quote:
7s.gif Op woensdag 27 mei 2026 04:17 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Goeie anti-jinx. De game 7 wordt alsnog behoorlijk waarschijnlijk nu
Het is wel een beetje van de gekke dat OKC deze wins pakt zonder die 2. Je mist een all-nba kaliber en een 6 man of the year kaliber speler, en staat 3-2 voor, koekoek.

2 kansen om het af te maken, hopelijk lukt het en is op z'n minst JDub weer terug in de finals.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 04:52 schreef 3rr0r het volgende:
Vanavond fluiten de scheidsen normaler. Gaat de Spurs ook meteen wat lastiger af.
Een beetje fatsoenlijke scheidsrechters (die ook een OKC goaltend gemist hebben bijv.) en Castle heeft ineens 5 fouten aan einde van het 3de kwart inderdaad. Hopelijk weer een normale crew voor game 6, maar je weet nu al dat ze een series extender gaan sturen voor een game 7, dankzij dit soort clowns:

quote:
Stephon Castle on the OKC defense: "I'm trying to play through it, it's tough. The way they guard, how physical they are we don't get that same luxury to play as physical on the other end."
mimimimi
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 27 mei 2026 @ 22:00:22 #269
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220901777
Oh, en dan ook nog die Plumlee die gewoon McCain probeert te blesseren aan het einde in garbage time _O- Blijkbaar nadat Wembanyama in Biyombo en zijn oor aan het fluisteren was op de bank, waarna er direct wat harde overtredingen werden gemaakt _O- Erg 'ethisch' :)

Bush league team.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220902112
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Oh, en dan ook nog die Plumlee die gewoon McCain probeert te blesseren aan het einde in garbage time _O- Blijkbaar nadat Wembanyama in Biyombo en zijn oor aan het fluisteren was op de bank, waarna er direct wat harde overtredingen werden gemaakt _O- Erg 'ethisch' :)

Bush league team.
Toen ze werden gewisseld en Wemby zat te fluisteren in het oor, toen dacht ik inderdaad al, die geeft even opdracht fysiek ertegenaan te gaan bij de (belangrijke) OKC spelers die er nog wel inbleven. Je zag het gewoon aan z'n kop. En ja hoor, daar kwamen de acties.
  woensdag 27 mei 2026 @ 22:48:05 #271
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220902146
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:42 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Toen ze werden gewisseld en Wemby zat te fluisteren in het oor, toen dacht ik inderdaad al, die geeft even opdracht fysiek ertegenaan te gaan bij de (belangrijke) OKC spelers die er nog wel inbleven. Je zag het gewoon aan z'n kop. En ja hoor, daar kwamen de acties.
Is gewoon een kansloze gast, zal wel met de nationaliteit komen. Snap echt niet waarom iedereen fan is van zo'n gozer, buiten die dat zo leuk kan spelen omdat die 3 meter 12 is.

Edit: Niet zo netjes woord maar weggehaald, zo diep is het ook allemaal weer niet.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220902175
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:48 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Is gewoon een kansloze gast, zal wel met de nationaliteit komen. Snap echt niet waarom iedereen fan is van zo'n gozer, buiten die dat zo leuk kan spelen omdat die 3 meter 12 is.
Hij is fanatiek, alleen soms op een verkeerde manier denk ik. Toen met de All Star game kon ik het wel waarderen dat hij echt echt wilde winnen en de rest aanspoorde.
  woensdag 27 mei 2026 @ 22:56:45 #273
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220902192
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:53 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Hij is fanatiek, alleen soms op een verkeerde manier denk ik. Toen met de All Star game kon ik het wel waarderen dat hij echt echt wilde winnen en de rest aanspoorde.
Dat is ook allemaal prima, en dat die fanatiek en competitief is natuurlijk sowieso. Maar het zijn de maniertjes en imo fake-persona die die acteert te zijn. Dat constante gelul over ethisch basketbal terwijl die zelf constant acteert en flopt, vannacht ook om 0 reden ineens tegen Chet aan lopen bij een timeout, na de wedstrijd niet met de media willen praten terwijl die na game 1 en 4 lekker tof liep te doen met z'n logo 3 en halfcourt 3.

Het is allemaal zo nep, en de NBA blijft het (natuurlijk) maar pushen, want het is de nieuwe goldenboy en cashcow.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220902267
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:56 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Dat is ook allemaal prima, en dat die fanatiek en competitief is natuurlijk sowieso. Maar het zijn de maniertjes en imo fake-persona die die acteert te zijn. Dat constante gelul over ethisch basketbal terwijl die zelf constant acteert en flopt, vannacht ook om 0 reden ineens tegen Chet aan lopen bij een timeout, na de wedstrijd niet met de media willen praten terwijl die na game 1 en 4 lekker tof liep te doen met z'n logo 3 en halfcourt 3.

Het is allemaal zo nep, en de NBA blijft het (natuurlijk) maar pushen, want het is de nieuwe goldenboy en cashcow.
Het leek alsof hij vooral na de serie met de Wolves, die echt flink aan het klooien waren met hem, bewust, om hem uit z'n spel te halen, leidend tot dat incident met de elleboog, zich voor heeft genomen om ook de doos met geniepige dingen open te doen en om te keren. Alsof het nodig is om playoff basketball succesvol te spelen.
  woensdag 27 mei 2026 @ 23:13:50 #275
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220902298
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:08 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Het leek alsof hij vooral na de serie met de Wolves, die echt flink aan het klooien waren met hem, bewust, om hem uit z'n spel te halen, leidend tot dat incident met de elleboog, zich voor heeft genomen om ook de doos met geniepige dingen open te doen en om te keren. Alsof het nodig is om playoff basketball succesvol te spelen.
Ik denk wel dat je in de playoffs wat fysieker moet spelen, er zijn niet nog 81 andere games mocht je een keertje verliezen omdat je iemand niet contest etc.

Bijvoorbeeld die 2 dunks die Castle niet gratis kreeg in game 3, die zou hij in het reguliere seizoen zeker hebben gehad. Maar nu ga je geen 4 punten gratis weggeven, die mag je verdienen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 27 mei 2026 @ 23:27:11 #276
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220902364
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:56 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Dat is ook allemaal prima, en dat die fanatiek en competitief is natuurlijk sowieso. Maar het zijn de maniertjes en imo fake-persona die die acteert te zijn. Dat constante gelul over ethisch basketbal terwijl die zelf constant acteert en flopt, vannacht ook om 0 reden ineens tegen Chet aan lopen bij een timeout, na de wedstrijd niet met de media willen praten terwijl die na game 1 en 4 lekker tof liep te doen met z'n logo 3 en halfcourt 3.

Het is allemaal zo nep, en de NBA blijft het (natuurlijk) maar pushen, want het is de nieuwe goldenboy en cashcow.
Dat valt toch wel mee allemaal. Ik denk dat ze zich bij SA gewoon realiseren dat je het smerig moet spelen om verder te komen. Bij OKC kunnen ze er ook wat van met de schwalbekoning aan boord.

Dort maakte bijvoorbeeld een soortgelijke overtreding tegen Jokic vorig jaar.

Ik vrees dat de enige oplossing op termijn gaat zijn om meer met videobeelden te controleren.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 27 mei 2026 @ 23:53:37 #277
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220902443
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:27 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dat valt toch wel mee allemaal. Ik denk dat ze zich bij SA gewoon realiseren dat je het smerig moet spelen om verder te komen. Bij OKC kunnen ze er ook wat van met de schwalbekoning aan boord.
Dort maakte bijvoorbeeld een soortgelijke overtreding tegen Jokic vorig jaar.

Ik vrees dat de enige oplossing op termijn gaat zijn om meer met videobeelden te controleren.

Dan moet je je mond houden over ethisch basketbal alsof je een of ander team vol met engeltjes bent. Ik, uiteraard compleet onafhankelijk ;), vind dat SGA niet erger is dan een handvol andere sterren. Krijgt die vaak een call mee? Absoluut, net als elke andere ster in de NBA buiten LeBron. SGA staat al jaren in de top met qua drives, dan krijg je inderdaad over het algemeen meer fouls mee dan wanneer je 3tjes schiet. Maar dat we doen alsof SGA een 2de prime Harden is, is echt een totaal eigen leven gaan leiden imo.

Dort gaat inderdaad soms over het randje, net als eerder dit jaar met die trip op Jokic. Moet die ook voor worden bestraft. Maar hard spelen in garbage time, inclusief ellebogen uitdelen etc. dat is vrij bush league niveau. Heel toevallig ook op de speler die daadwerkelijk flinke minuten speelt voor OKC.

Videobeelden zou sowieso een goed idee zijn, en je challenge houden tot dat je er naast zit. Het is echt belachelijk dat de scheidsrechters in de NBA nauwelijks aansprakelijk gehouden worden voor hun fouten.

Edit: Misschien was het nog een 'vergelding' voor een elleboog van McCain eerder in de wedstrijd. Geen idee, daar zaten de scheidsrechters er ook weer eens naast.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 27 mei 2026 @ 23:58:30 #278
117098 Hathor
Effe niet
pi_220902466
Anyway.....Gaat dit een 7 game series worden of maakt OKC het af nu?

En wie geeft er ook maar een stuiver kans dat de Knicks iets klaarspelen in de finals?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 28 mei 2026 @ 00:00:31 #279
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220902482
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:58 schreef Hathor het volgende:
Anyway.....Gaat dit een 7 game series worden of maakt OKC het af nu?

En wie geeft er ook maar een stuiver kans dat de Knicks iets klaarspelen in de finals?
Game 7 sowieso, ongetwijfeld dat Scott Foster de scheidsrechters job krijgt. The Extender strikes again.

Sowieso heb ik weinig vertrouwen in dat OKC in San Antonio gaat winnen zonder JDub en Ajay. McCain en Caruso deden het werk vannacht, maar die zijn ook een beetje hit or miss. Zeker on the road, met een Spurs dat voor hun laatste kans vecht, zie ik dat niet zomaar weer gebeuren.

Knicks hebben zeker een kans, tegen allebei. Zou me niets verbazen wanneer dat naar 6 of 7 games gaat.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 28 mei 2026 @ 00:01:36 #280
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220902487
Maar hopelijk slaan de zenuwen en de onervarenheid toe. Ik heb echt geen zin in een game 7, vorig jaar al 2x genoeg stress gehad _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 28 mei 2026 @ 00:03:38 #281
117098 Hathor
Effe niet
pi_220902498
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 00:00 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Game 7 sowieso, ongetwijfeld dat Scott Foster de scheidsrechters job krijgt. The Extender strikes again.

Sowieso heb ik weinig vertrouwen in dat OKC in San Antonio gaat winnen zonder JDub en Ajay. McCain en Caruso deden het werk vannacht, maar die zijn ook een beetje hit or miss. Zeker on the road, met een Spurs dat voor hun laatste kans vecht, zie ik dat niet zomaar weer gebeuren.

Knicks hebben zeker een kans, tegen allebei. Zou me niets verbazen wanneer dat naar 6 of 7 games gaat.
Ik vind het wel grappig dat steeds wanneer jij een beetje negatief probeert over te komen OKC steeds een dijk van een wedstrijd aflevert, ik begin te vermoeden dat je het erom doet. :P

Maar jongejonge wat een gouden greep is die Caruso geweest zeg, wat hij op de vloer allemaal doet krijgt gewoon niet genoeg krediet.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 28 mei 2026 @ 12:16:37 #282
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220904787
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 00:03 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik vind het wel grappig dat steeds wanneer jij een beetje negatief probeert over te komen OKC steeds een dijk van een wedstrijd aflevert, ik begin te vermoeden dat je het erom doet. :P

Maar jongejonge wat een gouden greep is die Caruso geweest zeg, wat hij op de vloer allemaal doet krijgt gewoon niet genoeg krediet.
Het is ook een beetje indekken natuurlijk :D Maar het is nogal wat toch, je 2de ster missen, je 6MOY kandidaat missen. En dat tegen wat veel mensen zeggen dat wellicht het beste team is, dankzij een alien, en dat team ook nog eens een 4-1 record in het reguliere seizoen tegen je heeft.

Caruso is fenomenaal, net als McCain overigens. Zo’n speler heeft OKC gemist sinds ik ze ben gaan volgen kort na de verhuizing. Wat een sniper is dat.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220909803
quote:
New York Knicks center Mitchell Robinson has suffered a broken right pinkie finger ahead of the NBA Finals, sources told ESPN's Shams Charania on Thursday.

There is no timetable for Robinson's return, sources said.
pi_220909824
JDub beschikbaar maar start niet. Eerst kijken of de rest de klus kan klaren.
pi_220909839
Spurs gaan los van 3PT, geen zin om te gaan vissen.
pi_220909849
Ook nieuw, Vassell met de block op Chet, mag hem daarna een duwtje geven en in z'n gezicht gaan schreeuwen. Vroeger was dat taunting. Nu hoort het bij de sfeer zeker.
pi_220909850
Thunder passen echt zo vaak een prima schot door en vervolgens volgt een stomme turnover of een kutschot. Mede omdat die laatste speler niet echt meer verwacht de bal te krijgen. Onzeker om zelf te nemen blijkbaar.
pi_220909900
Dort 2/11 FG, genant. Shai kan lastig schieten want ze mogen zo'n beetje constant handen op z'n lichaam hebben en dat wordt dan gezien als tough defense. Verder schiet hij zelf ook wel matig nu afgezien daarvan. Ik kan me nog Bulls Knicks series herinneren vroeger, dat was tough defense, spelers opvangen met horizontale onderarm of de borst, niet constant iemand kunnen belemmeren in z'n doen en laten door je handen aan hem vast te hebben.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 08:13:49 #289
117098 Hathor
Effe niet
pi_220910184
Goeie pot wel, ben wel blij dat ik er voor ben opgestaan. Zaterdagnacht nog maar een keer dan. Ondertussen raken de Knicks wel helemaal uit hun ritme denk ik, zo lang niks hoeven doen kan je roestig van worden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 18:27:38 #290
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220915050
Lachwekkende pot weer van OKC in een game 6 _O_

Niet de reden waarom je verliest, maar wel weer fijn dat de Spurs met 8 mochten spelen vannacht. Misschien mag OKC dat in game 7, wie weet.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 29 mei 2026 @ 18:36:11 #291
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220915114
Dit soort games zijn precies de reden ook waarom ik zoveel klaag over dat narratief dat OKC smerig zou spelen en zogenaamd constant aan het floppen is. Die Finch van Minnesota is er mee begonnen en het is nu al zo'n 1,5 jaar aan de gang. Op dit soort momenten krijg je dan zo'n wedstrijd waar de Spurs weer eens met alles wegkomen onnder andere dingen die al jaren constant gecalled worden, terwijl je zelf nagenoeg met de handen op je rug kan gaan spelen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220916731
Thuis komt het wel goed denk ik. Als Shai even de turbo aanzet winnen ze wel. Ze moeten gewoon wat goede screens zetten voor hem, en, ook belangrijk, die screens goed nemen. Niet dat de verdediger er alsnog langs kan glippen.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 23:11:16 #293
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220916885
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:44 schreef 3rr0r het volgende:
Thuis komt het wel goed denk ik. Als Shai even de turbo aanzet winnen ze wel. Ze moeten gewoon wat goede screens zetten voor hem, en, ook belangrijk, die screens goed nemen. Niet dat de verdediger er alsnog langs kan glippen.
Shai schijnt last van z'n hand te hebben, nog altijd na dat dubbel klappen tegen de Suns en blijkbaar opnieuw een tik gehad in de Lakers serie. Dat zou in ieder geval wel verklaren waarom die zo ongelofelijk kut schiet, totaal niet zoals hem in ieder geval.

Als die zo makkelijk de turbo aan kon zetten had die dat in game 6 ook wel gedaan lijkt me, in plaats van 7,5 minuut scoreless te gaan als team :{

Nog altijd favoriet, zelfs zonder een fitte JDub en AJay, maar het gaat heel lastig worden vrees ik. Spurs hebben nu niets meer te verliezen, die zouden best wel eens vrijuit kunnen gaan spelen. Als het moet gaat Wembanyama ook gewoon 42 minuten spelen oid natuurlijk, dus je zult op de een of andere manier de Wembanyama minuten moeten gaan winnen. Dat is tot nu toe 1x gelukt :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220917143
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 23:11 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Shai schijnt last van z'n hand te hebben, nog altijd na dat dubbel klappen tegen de Suns en blijkbaar opnieuw een tik gehad in de Lakers serie. Dat zou in ieder geval wel verklaren waarom die zo ongelofelijk kut schiet, totaal niet zoals hem in ieder geval.

Als die zo makkelijk de turbo aan kon zetten had die dat in game 6 ook wel gedaan lijkt me, in plaats van 7,5 minuut scoreless te gaan als team :{

Nog altijd favoriet, zelfs zonder een fitte JDub en AJay, maar het gaat heel lastig worden vrees ik. Spurs hebben nu niets meer te verliezen, die zouden best wel eens vrijuit kunnen gaan spelen. Als het moet gaat Wembanyama ook gewoon 42 minuten spelen oid natuurlijk, dus je zult op de een of andere manier de Wembanyama minuten moeten gaan winnen. Dat is tot nu toe 1x gelukt :')
Oh daar hoorde je niemand over, over z'n hand die hem parten speelt. Kennelijk bereiden die presentatoren en commentatoren zich niet super voor. Normaal was ik wel gewend dat hij hoe dan ook scoort, wie hem ook verdedigt. Maar nu leek het me ook omdat ze geplakt aan hem mogen zitten met beide handen. En de screens zijn vaak matig, of worden matig genomen, waardoor hij alsnog niet goed vrijkomt.

Wat me vooral op is gaan vallen is dat Chet lang nodig heeft om z'n actie te doen. Krijgt de bal en eer hij schiet of dribbelt is er zo 3 seconden voorbij. Dat gecombineerd met een wolkenkrabber voor je neus...
  zaterdag 30 mei 2026 @ 01:21:45 #295
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220917275
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 00:03 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Oh daar hoorde je niemand over, over z'n hand die hem parten speelt. Kennelijk bereiden die presentatoren en commentatoren zich niet super voor. Normaal was ik wel gewend dat hij hoe dan ook scoort, wie hem ook verdedigt. Maar nu leek het me ook omdat ze geplakt aan hem mogen zitten met beide handen. En de screens zijn vaak matig, of worden matig genomen, waardoor hij alsnog niet goed vrijkomt.

Wat me vooral op is gaan vallen is dat Chet lang nodig heeft om z'n actie te doen. Krijgt de bal en eer hij schiet of dribbelt is er zo 3 seconden voorbij. Dat gecombineerd met een wolkenkrabber voor je neus...
Het is ook niet gecommuniceerd als blessure, maar z'n hand zit vol met tape etc. Zou een logische verklaring zijn voor het, voor zijn doen althans, bizar slechte schieten wat die nu aan het doen is.

Chet heeft moeite met Wembanyama, maar het lijkt hem ook mentaal te pakken te krijgen. Zo'n Vassell zou hem nooit mogen blocken bijvoorbeeld, laat staan bullyball te spelen tegen hem. Zonde, want verder is het een topspeler, maar hij zal echt beter moeten gaan spelen tegen Wembanyama, want dat mag je wel verwachten van een max contract speler.

Lees ook net dat JDub OUT is voor game 7, te snel terug gekomen, leek ook nergens op gisteren. Nee, ik heb er weinig vertrouwen in. Geen JDub, geen Mitchell. Shai speelt niet goed. We hopen maar op het thuisvoordeel voor de roleplayers, en een normale scheidsrechters crew die geen american football toe laat. Heb er een hard hoofd in, ondanks dat veel statistieken in het voordeel van OKC spreken (thuisvoordeel, OKC heeft al 2 jaar oid geen 2 games op rij verloren in de playoffs etc.)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220920228
Stukje degradatie afwenden in Spanje.

twitter
pi_220925775
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:34 schreef wimderon het volgende:
Stukje degradatie afwenden in Spanje.

[ x ]
Kleine mannetje kan gewoon z'n vrije worp van de ring af kaatsen en weer vangen :') Genant
pi_220925859
Eens kijken of OKC deze keer niet direct achter de feiten aanloopt in het 1ste kwart
  zondag 31 mei 2026 @ 02:14:57 #299
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220925871
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 01:56 schreef 3rr0r het volgende:
Eens kijken of OKC deze keer niet direct achter de feiten aanloopt in het 1ste kwart
Dat zou fijn zijn, aangezien ik weinig zin in heb om weer tegen 10-14 punten achterstand aan te kijken na 5 minuten nu ik er voor op ben gebleven :')

Edit: weer een starting line-up verandering.. Wallace ipv McCain.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 31 mei 2026 @ 02:19:31 #300
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220925875
De finale ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_220925879
Dort is echt een choker aanvallend gezien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')