Hier nog niet. Wel heel hard nodigquote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
En regen![]()
gaat wel kort zijn vrees ik ....
Ah brandt er nog ergens iets ?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
En regen![]()
gaat wel kort zijn vrees ik ....
Ik heb ook niet veel hoop hoorquote:
Je bent nog onbekend met het fenomeen handdoek?quote:
Morgen valt er eindelijk weer regen en dat is overmorgen weer voorbij.quote:
groot deel zit net ten oosten van hier .....quote:
Nope die heb ik best vaak gezienquote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen netjes veronica aan het kijken nu?
Blijkbaarquote:
Ik zag het ff maar we spelen tegen PSV ....quote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Dan moet je wel door je voorraad nieuw spul heen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |