begint het met een b?quote:Op donderdag 30 april 2026 21:33 schreef Solotovski het volgende:
Ik gun die kk loser niet eens een mention
TS begint.quote:Op donderdag 30 april 2026 21:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Heb jij al een FOK! vijand, of wil jij een nieuwe FOK! vijand? Mention de user hier en dan heb je officieel een vijand-relatie.
@Fushia2quote:
Waarom zou iedere user ieders grootste vijand zijn?quote:Op donderdag 30 april 2026 22:20 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik denk vooral dat elke fok user zijn of haar grootste vijand is.
Waarom zou je anders hier iets posten?
Omdat velen van hun heel vaak tegen beter weten in, blijven ageren tegen hun opponenten.quote:Op donderdag 30 april 2026 22:33 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Waarom zou iedere user ieders grootste vijand zijn?
Eh ja okayyyy dan.quote:Op donderdag 30 april 2026 22:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Omdat velen van hun heel vaak tegen beter weten in, blijven ageren tegen hun opponenten.
quote:Op donderdag 30 april 2026 22:15 schreef jigggy het volgende:
Niemand meer ruzie met mij?
Heb ik alle haters overleeft
Overleefd aah dommerikquote:Op donderdag 30 april 2026 22:15 schreef jigggy het volgende:
Niemand meer ruzie met mij?
Heb ik alle haters overleeft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |