abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 april 2026 @ 21:26:36 #1
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220685909
Heb jij al een FOK! vijand, of wil jij een nieuwe FOK! vijand? Mention de user hier en dan heb je officieel een vijand-relatie.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220685956
Ik gun die kk loser niet eens een mention
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  donderdag 30 april 2026 @ 21:33:45 #3
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220685963
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:33 schreef Solotovski het volgende:
Ik gun die kk loser niet eens een mention
begint het met een b?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 30 april 2026 @ 21:40:14 #4
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220686041
@quotedien maar hij durft niet meer online te komen
  donderdag 30 april 2026 @ 21:40:32 #5
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220686047
Haat liefde relatie met @Fushia2
pi_220686053
Ik ben bekant een capibara. Heb geen natuurlijke vijanden op FOK!
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220686120
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_220686121
quote:
16s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Heb jij al een FOK! vijand, of wil jij een nieuwe FOK! vijand? Mention de user hier en dan heb je officieel een vijand-relatie.
TS begint. :P
pi_220686142
Online haten :')
  donderdag 30 april 2026 @ 21:59:11 #10
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220686178
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:52 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
TS begint. :P
@Fushia2
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 30 april 2026 @ 22:10:58 #11
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220686267
quote:
16s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:59 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
@:fushia2
Snap ik wel
  donderdag 30 april 2026 @ 22:11:55 #12
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220686280
quote:
16s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:59 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
@:fushia2
Akkoord
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 30 april 2026 @ 22:11:58 #13
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220686281
@Fushia2 je bent wel een grote auti hier als irl


Doe is normaal hier
pi_220686282
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:40 schreef jigggy het volgende:
Haat liefde relatie met @:fushia2
😘
pi_220686288
quote:
16s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:59 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
@:fushia2
Ik neuk je nog steeds de moeder second line supervisortje :D
pi_220686295
Mijn vijand is @CoolGuy :(
pi_220686300
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:54 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Online haten :')
Haat en liefde staan heel dicht bij elkaar
  donderdag 30 april 2026 @ 22:15:24 #18
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220686308
Niemand meer ruzie met mij?

Heb ik alle haters overleeft
pi_220686358
Ik denk vooral dat elke fok user zijn of haar grootste vijand is.
Waarom zou je anders hier iets posten?
pi_220686486
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:20 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik denk vooral dat elke fok user zijn of haar grootste vijand is.
Waarom zou je anders hier iets posten?
Waarom zou iedere user ieders grootste vijand zijn? :?
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220686499
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:33 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Waarom zou iedere user ieders grootste vijand zijn? :?
Omdat velen van hun heel vaak tegen beter weten in, blijven ageren tegen hun opponenten.
pi_220686543
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:34 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Omdat velen van hun heel vaak tegen beter weten in, blijven ageren tegen hun opponenten.
Eh ja okayyyy dan.
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220686683
-XOXO-
pi_220686729
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:15 schreef jigggy het volgende:
Niemand meer ruzie met mij?

Heb ik alle haters overleeft
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:15 schreef jigggy het volgende:
Niemand meer ruzie met mij?

Heb ik alle haters overleeft
Overleefd aah dommerik
pi_220686745
Ik heb wel iemand waar ik enig medelijden voor voel, maar vijanden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')