ook een goede keuze!quote:
Ik heb geen haat jegens jou specifiek. Sowieso hatersquote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:de_boswachter @:rozevla
Sowieso alle Belgenhaters op FOK!
Je zit in een ONZ topic in ONZquote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:de_boswachter @:rozevla
Sowieso alle Belgenhaters op FOK!
Nou vooruit dan.quote:Op donderdag 30 april 2026 22:15 schreef jigggy het volgende:
Niemand meer ruzie met mij?
Heb ik alle haters overleeft
Lekker bij café Harten Tweequote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou vooruit dan.
Kom vechten dan
Parkeerplaats Winkelcentrum Hatert
Bij Willie, oid.quote:
Ah oké wist ik niet, kom zelden in Hatertquote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bij Willie, oid.
Kroeg heet tegenwoordig anders.
Die heeft daarna nog dat andere café gehad iets verderop aan de Hatertseweg, kan niet op de naam komen.
Is nu al jaren gesloten.
Heb daar van mijn 4e tot mijn 36e gewoond, daarna nog Meijhorst.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:10 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ah oké wist ik niet, kom zelden in Hatert
Ik heb even op de Vossendijk gewoond, daarna lang in de Heeskesacker en nu al weer een flink periode in Bottendaalquote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb daar van mijn 4e tot mijn 36e gewoond, daarna nog Meijhorst.
Nu alweer 14 jaar of zo in een piepklein plattelands dorpje
Kom nog wel zeer regelmatig in Hatert, pa en ma wonen daar nog steeds.
Niet meer toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 08:52 schreef Bargehassus het volgende:
Maar de beste is ook nog eens mod dus ik hou verder mijn mond.
Vossendijk is mooi wonen ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb even op de Vossendijk gewoond, daarna lang in de Heeskesacker en nu al weer een flink periode in Bottendaal
"De beste" was nogal ironisch bedoeld en is, voor zover ik weet, nog gewoon Mod.quote:
Oh is ie van rijder gewisseld?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:28 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
"De beste" was nogal ironisch bedoeld en is, voor zover ik weet, nog gewoon Mod.
En fan van een bepaalde Britste rijder, genaamd G.
Nee laat maar.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:28 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
"De beste" was nogal ironisch bedoeld en is, voor zover ik weet, nog gewoon Mod.
En fan van een bepaalde Britste rijder, genaamd G.
Nee laat maar.
Als autist, die sommige dingen nogal letterlijk kan nemen, snap ik echt niet wat je nu wil.quote:
Ik niks bijzonders hoor, het is gewoon een lollig topicje in ONZ, beetje tijdverdrijf op een saaie zaterdagavond.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:41 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Als autist, die sommige dingen nogal letterlijk kan nemen, snap ik echt niet wat je nu wil.
Ik heb het goede met FOK! voor, kun je alsjeblieft zeggen wat je met dit topic wil?
Mag ook per DM of PM want ik ben echt helemaal even de kwijt kluts.
Het is een topic van @FlippingCoin, hoezo timing?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:54 schreef Bargehassus het volgende:
Timing is misschien niet zo ideaal...?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |