abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 mei 2026 @ 07:09:45 #26
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220687468
Dat oude KLB-SC kliekje.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  vrijdag 1 mei 2026 @ 08:37:02 #27
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220687681
User Laforest denk ik.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 1 mei 2026 @ 08:37:46 #28
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220687687
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 08:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
User Laforest denk ik.
ook een goede keuze!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 1 mei 2026 @ 08:52:17 #29
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220687727
Vijand en haten zijn zware woorden.
Er is wel iemand waar ik een enorme hekel aan heb ja.
Maar de beste is ook nog eens mod dus ik hou verder mijn mond.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 12:41:22 #30
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220688920
@de_boswachter @Rozevla

Sowieso alle Belgenhaters op FOK!
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220688954
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 12:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:de_boswachter @:rozevla

Sowieso alle Belgenhaters op FOK!
Ik heb geen haat jegens jou specifiek. Sowieso haters :') Je hebt gewoon het nadeel dat je in dat kutland bent geboren, maar dat is jouw probleem.

Belgen :')
U MAD?
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:17:56 #32
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220698510
Ik haat niemand O+

[ Bericht 86% gewijzigd door MooieTop6 op 02-05-2026 19:36:28 ]
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Admin zaterdag 2 mei 2026 @ 19:29:50 #33
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220698567
Dit wordt huilen, zelf weten. Niet komen piepen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin zaterdag 2 mei 2026 @ 19:35:22 #34
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220698614
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 12:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:de_boswachter @:rozevla

Sowieso alle Belgenhaters op FOK!
Je zit in een ONZ topic in ONZ
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  zaterdag 2 mei 2026 @ 20:04:46 #35
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220698905
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:15 schreef jigggy het volgende:
Niemand meer ruzie met mij?

Heb ik alle haters overleeft
Nou vooruit dan.

Kom vechten dan ^p^
Parkeerplaats Winkelcentrum Hatert :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220698923
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:04 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Nou vooruit dan.

Kom vechten dan ^p^
Parkeerplaats Winkelcentrum Hatert :7
Lekker bij café Harten Twee
  zaterdag 2 mei 2026 @ 20:09:02 #37
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220698958
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:05 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Lekker bij café Harten Twee
Bij Willie, oid.
Kroeg heet tegenwoordig anders.

Die heeft daarna nog dat andere café gehad iets verderop aan de Hatertseweg, kan niet op de naam komen.
Is nu al jaren gesloten.

Oh ja, Brouwershofke, later Harmonie.

[ Bericht 3% gewijzigd door StateOfMind op 02-05-2026 20:25:06 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220698977
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:09 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Bij Willie, oid.
Kroeg heet tegenwoordig anders.

Die heeft daarna nog dat andere café gehad iets verderop aan de Hatertseweg, kan niet op de naam komen.
Is nu al jaren gesloten.
Ah oké wist ik niet, kom zelden in Hatert
  zaterdag 2 mei 2026 @ 20:20:35 #40
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220699076
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:10 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ah oké wist ik niet, kom zelden in Hatert
Heb daar van mijn 4e tot mijn 36e gewoond, daarna nog Meijhorst.
Nu alweer 14 jaar of zo in een piepklein plattelands dorpje _O_

Kom nog wel zeer regelmatig in Hatert, pa en ma wonen daar nog steeds.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220699099
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:20 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Heb daar van mijn 4e tot mijn 36e gewoond, daarna nog Meijhorst.
Nu alweer 14 jaar of zo in een piepklein plattelands dorpje _O_

Kom nog wel zeer regelmatig in Hatert, pa en ma wonen daar nog steeds.
Ik heb even op de Vossendijk gewoond, daarna lang in de Heeskesacker en nu al weer een flink periode in Bottendaal
pi_220699119
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 08:52 schreef Bargehassus het volgende:
Maar de beste is ook nog eens mod dus ik hou verder mijn mond.
Niet meer toch? :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 20:27:36 #43
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220699128
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:23 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik heb even op de Vossendijk gewoond, daarna lang in de Heeskesacker en nu al weer een flink periode in Bottendaal
Vossendijk is mooi wonen ja.

Bottendaal in mijn tienerjaren en vroege 20's veel geweest (Ketama en Kunstje) toen ik nog blowde :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 20:28:43 #44
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220699135
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:26 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Niet meer toch? :)
"De beste" was nogal ironisch bedoeld en is, voor zover ik weet, nog gewoon Mod.
En fan van een bepaalde Britste rijder, genaamd G.

Nee laat maar.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 20:29:59 #45
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220699149
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:28 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
"De beste" was nogal ironisch bedoeld en is, voor zover ik weet, nog gewoon Mod.
En fan van een bepaalde Britste rijder, genaamd G.

Nee laat maar.
Oh is ie van rijder gewisseld?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Admin zaterdag 2 mei 2026 @ 20:34:18 #46
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220699196
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:28 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
"De beste" was nogal ironisch bedoeld en is, voor zover ik weet, nog gewoon Mod.
En fan van een bepaalde Britste rijder, genaamd G.

Nee laat maar.
:+
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  zaterdag 2 mei 2026 @ 20:41:47 #47
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220699260
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:34 schreef yvonne het volgende:

[..]
:+
Als autist, die sommige dingen nogal letterlijk kan nemen, snap ik echt niet wat je nu wil.

Ik heb het goede met FOK! voor, kun je alsjeblieft zeggen wat je met dit topic wil?

Mag ook per DM of PM want ik ben echt helemaal even de kwijt kluts.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  Admin zaterdag 2 mei 2026 @ 20:51:25 #48
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220699356
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:41 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Als autist, die sommige dingen nogal letterlijk kan nemen, snap ik echt niet wat je nu wil.

Ik heb het goede met FOK! voor, kun je alsjeblieft zeggen wat je met dit topic wil?

Mag ook per DM of PM want ik ben echt helemaal even de kwijt kluts.
Ik niks bijzonders hoor, het is gewoon een lollig topicje in ONZ, beetje tijdverdrijf op een saaie zaterdagavond.

Niks achterzoeken.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  zaterdag 2 mei 2026 @ 20:54:47 #49
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220699385
Timing is misschien niet zo ideaal...?
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  Admin zaterdag 2 mei 2026 @ 20:56:10 #50
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220699401
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:54 schreef Bargehassus het volgende:
Timing is misschien niet zo ideaal...?
Het is een topic van @FlippingCoin, hoezo timing?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')