abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220691387
Zow onderweg naar huis vanuit Amsterdam.
Jongste is blij want we zijn bij Nemo geweest, oudste was er klaar mee dus ik ben met hem even Amsterdam ingelopen, hij zei gelijk mooi jij loopt op een rustig tempo en ik mag de winkels in.
Dus hij stond binnen no time in de snipes 2 shirts uit te zoeken
En ik vind shoppen met hem prima want hij gaat zonder klagen de waterdrop winkel in, smaakjes proeven en pakte al de pakjes die ik wilde
pi_220691477
Waterdrop O+
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220691677
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Waterdrop O+
Heb me in gehouden maar 3 doosjes gekocht
pi_220691682
En die ricola smaken... Wat zijn die ontzettend goor
pi_220691734
Aantal katten in huis verdubbeld: twee opvangers zijn teruggekeerd!

Tijdelijk. Zijn geadopteerd door mijn beste vriendin en die gaat een weekje op vakantie. Dus de dames komen op hun oude kamer logeren O+
De ene liet zich al wat aaien, de ander zit vol stress en brom en blaas. Gelukkig had ik nog feliway.
Het is ook best een tijd geleden: ruim 10 jaar.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:19:01 #131
43653 sigme
Veraan
pi_220691926
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:16 schreef Goitske het volgende:
Zow onderweg naar huis vanuit Amsterdam.
Jongste is blij want we zijn bij Nemo geweest, oudste was er klaar mee dus ik ben met hem even Amsterdam ingelopen, hij zei gelijk mooi jij loopt op een rustig tempo en ik mag de winkels in.
Dus hij stond binnen no time in de snipes 2 shirts uit te zoeken
En ik vind shoppen met hem prima want hij gaat zonder klagen de waterdrop winkel in, smaakjes proeven en pakte al de pakjes die ik wilde
Snipes?
Waterdrop?

Ik ben oud :D :'(
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 19:23:29 #132
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220691955
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:19 schreef sigme het volgende:

[..]
Snipes?
Waterdrop?

Ik ben oud :D :'(
Nee andere interesses. Heb ook geen idee in wat voor winkels ze zijn geweest.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 19:24:44 #133
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220691964
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Waterdrop O+
Ik heb liever Harlekijntjes.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:30:09 #134
63722 z80
I fink you freaky
pi_220692014
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:19 schreef sigme het volgende:

[..]
Snipes?
Waterdrop?

Ik ben oud :D :'(
Waterdrop. Aanmaaklimonade in poedervorm.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220692029
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:19 schreef sigme het volgende:

[..]
Snipes?
Waterdrop?

Ik ben oud :D :'(
Waterdrop is (dure) tabletjes die je in het water gooit voor een smaakje.
Ik weet dit omdat ik ooit een setje heb gekocht voor de awesome thermosfles die ik 'gratis' erbij kreeg.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220692145
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:19 schreef sigme het volgende:

[..]
Snipes?
Waterdrop?

Ik ben oud :D :'(
Waterdrop zijn blokjes die oplossen in water met smaakjes. Zo nu en dan heb ik er eentje in mn water
pi_220692157
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:23 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nee andere interesses. Heb ook geen idee in wat voor winkels ze zijn geweest.
Snipes is kleding en schoenen komen mn kinderen graag.
pi_220692180
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Waterdrop is (dure) tabletjes die je in het water gooit voor een smaakje.
Ik weet dit omdat ik ooit een setje heb gekocht voor de awesome thermosfles die ik 'gratis' erbij kreeg.
De thermosflessen vind ik wel super die er bij zitten. Blijft lang koud / warm
De glazen flessen heb ik niks mee.
pi_220692204
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:44 schreef Goitske het volgende:

[..]
De thermosflessen vind ik wel super die er bij zitten. Blijft lang koud / warm
De glazen flessen heb ik niks mee.
Zijn goeie flessen ja :Y
Van de glazen fles word ik ook blij.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220692400
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Zijn goeie flessen ja :Y
Van de glazen fles word ik ook blij.
Ik heb er wel een paar eentje werd door waterdrop nav een reactie op iets van hun op fb gratis toegestuurd. En mijn eerste fles was een glazen maar ik ben gewoon lomp. Geschikt voor thuis maar niet verder. Vind die tumblers fijn met een draaidop er op en die zijn ook handig om smoothies mee te nemen naar mn werk want die kun je makkelijker schoon maken. Mijn oudste heeft eentje altijd mee naar school en de jongste mag ook eentje uitzoeken voor het voortgezet.
Ik heb 2 city bottles amsterdam en Berlijn. Berlijn wilde ik heel graag hebben aangezien het onze favoriete stad is
pi_220692458
Even tussendoor:
Hoe kreeg men dat 350 jaar geleden voor elkaar om Atlas en wereldbol weer op het dak van het Paleis op de Dam te krijgen? Potverdrie.
Vijftig meter hoog!

Museum meneer:…” tja, nog geen sterren erop geschilderd, want wij weten niet of die toen erop zaten…” ( zoals op de schildering ín het Paleis).
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:35:34 #142
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220692548
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
goeie fles
*)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220692708
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ongeveer net zo groot, ik neig naar 17,5
En mijn voeten waren 38 tot ik ~35 was (kind gekregen). Die zijn nu ongeveer 39,5.

Met ruim 20 cm groter dan jij ben ik dus een soort @:clubsoda _O-

@:phaidra is dus de enige echte mini in het gezelschap, tot we de hand- en voetmaat van Pinnenmutske weten. 2 echte denk ik dan
Ik hoopte tijdens mijn zwangerschappen dat mijn voeten ietsje zouden uitdijen, maar helaas. Maat 36 is best onhandig namelijk.

Het is bij mij wel prima in verhouding allemaal idd _O-.

@Clubsoda, die wachmachine, komt die inclusief fitties over wachtrijen en voordringen? :9 Ik had een keer op de camping een slaapzak met een nachtelijk plasongelukje (lees: slaapzak was letterlijk zeiknat) maar mooi niet dat ik de wasmachine mocht gebruiken want er waren al x anderen in de rij… Ik hoop toch nooit zo te worden.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_220693267
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:15 schreef Goitske het volgende:

[..]
Ik heb er wel een paar eentje werd door waterdrop nav een reactie op iets van hun op fb gratis toegestuurd. En mijn eerste fles was een glazen maar ik ben gewoon lomp. Geschikt voor thuis maar niet verder. Vind die tumblers fijn met een draaidop er op en die zijn ook handig om smoothies mee te nemen naar mn werk want die kun je makkelijker schoon maken. Mijn oudste heeft eentje altijd mee naar school en de jongste mag ook eentje uitzoeken voor het voortgezet.
Ik heb 2 city bottles amsterdam en Berlijn. Berlijn wilde ik heel graag hebben aangezien het onze favoriete stad is
Ik heb een thermos met drie opzetdoppen. Die met het rietje gebruik ik het vaakst (slurpen in de auto zonder ongelukken, en fles met 1 hand afsluiten). Fijne grote opening waar je met de afwasborstel ook goed in kan.
Glazen fles gaat in de winter mee in de tas. Heeft een hoesje op maat en dat werkt prima.

Beiden hebben zulke leuke opdrukken O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 1 mei 2026 @ 23:01:03 #145
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220693741


Nog even genieten van het najaarszonnetje, nu het nog kan...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220694198
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 23:01 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]

Nog even genieten van het najaarszonnetje, nu het nog kan...
Wauw
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zaterdag 2 mei 2026 @ 03:32:52 #147
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220694206
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 02:57 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Wauw
Morgennacht wordt het 2 graden, vandaar :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220694325
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:57 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Ik hoopte tijdens mijn zwangerschappen dat mijn voeten ietsje zouden uitdijen, maar helaas. Maat 36 is best onhandig namelijk.

Het is bij mij wel prima in verhouding allemaal idd _O-.

@:Clubsoda, die wachmachine, komt die inclusief fitties over wachtrijen en voordringen? :9 Ik had een keer op de camping een slaapzak met een nachtelijk plasongelukje (lees: slaapzak was letterlijk zeiknat) maar mooi niet dat ik de wasmachine mocht gebruiken want er waren al x anderen in de rij… Ik hoop toch nooit zo te worden.
Nee, dat nog niet :9 wat ben je dan zuur zeg. Er liggen vooral overal verschillende hopen was, in tassen, op stoelen, nat, droog, met waspoeder erop (alsof je daarmee iets reserveert denk ik). Sommige de hele dag. Je maakt er ook vrienden voor het leven, gisteren vertelde ik een Duitse mevrouw hoe ze aan wasmiddel kon komen en toen ging ze dat bijna huppelend halen. En een paar uur later trof ik haar weer om mijn was uit de droger te halen en toen had ze mijn opgevouwen omdat ze de droger nodig had O+

Wat ik ook fascinerend vind, is dat het jongste kind het entertainmentprogramma lollig vindt (er is al geverfd en geminidiscood) en hij zo'n type is dat interacteert met andere kinderen :o dus nu zijn we matties geworden met een Brits stel omdat de kinderen zo gezellig spelen. Dat schijnt best normaal te zijn maar de oudste deed dit nóóit.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220694403
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 07:30 schreef Clubsoda het volgende:
Wat ik ook fascinerend vind, is dat het jongste kind het entertainmentprogramma lollig vindt (er is al geverfd en geminidiscood) en hij zo'n type is dat interacteert met andere kinderen :o dus nu zijn we matties geworden met een Brits stel omdat de kinderen zo gezellig spelen. Dat schijnt best normaal te zijn maar de oudste deed dit nóóit.
Dit ken ik ook niet. Heb me altijd afgevraagd wat voor kinderen dat waren, die het entertainment leuk vonden. En hoe ik mijn kind dat ook kon leren vinden.
Maar dat lijkt dan aangeboren? Of doen jullie met spruit 2 wezenlijk iets anders dan met 1?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220694411
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 08:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dit ken ik ook niet. Heb me altijd afgevraagd wat voor kinderen dat waren, die het entertainment leuk vonden. En hoe ik mijn kind dat ook kon leren vinden.
Maar dat lijkt dan aangeboren? Of doen jullie met spruit 2 wezenlijk iets anders dan met 1?
We doen niets anders, het is echt een verschil in temperament denk ik. Deze zegt ook uit zichzelf 'dankjewel' in winkels enzo, begroet mensen op straat. Het is wel een zichzelf bevestigend proces want hij heeft alleen maar lollige interacties terwijl de oudste veel meer ongemakkelijkheid tegenkwam omdat hij zo selfconcious was. Ik herken me overigens veel meer in de oudste :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')