quote:
Op zondag 3 mei 2026 22:55 schreef Kaatje1 het volgende:Oeh wat een schrik @:goitske
Mijn broertje zat, op 5 jarige leeftijd, vaak op de vensterbank van het dichte raam, de overbuurvrouw kreeg iedere keer een hartverzakking. En mijn schoonzus schijnt “evenwichtsbalkje” gedaan te hebben op de balustrade 6 hoog

Hebben ze ook gedaan dat raam je schrikt je dood
De jongste is toen hij 3 was ofzo in Centerparcs uit mijn hand gewurmd terwijl ik zijn broer net vertelde hou mn hand vast. En binnen 2 seconden was hij verdwenen. Was zo in een zwembad gesprongen wel met zo'n zwemding aan en bandjes gelukkig zag een vrouw het gebeuren en die had gelijk zoiets van geen moeder er achter aan
Die van mij geven echt hartverzakkingen.
Heb al van de oudste een telefoontje gehad mam ik kom nu lopend naar huis ben aangereden en mam mijn klasgenoot is aangereden ik ben nu onderweg maar moest even met de politie praten omdat ik het heb gezien. School belde ook al gelijk er achteraan wat er gebeurt was (was bij school gebeurt) dat hij het heel goed gedaan had maar enorm geschrokken was maar nu onderweg is naar huis
Vorige week zouden ze gaan voetballen en 9 uur savonds thuis zijn. Niet binnen, geen telefoon mee etc, de velden hadden de verlichting al uit. Uiteindelijk om 10 uur kwamen ze binnen. Waren met een bgrote groep gaan helpen zoeken naar een 6 jarige. Uiteindelijk heeft mijn oudste hem gevonden