Zeg dat wel.quote:
Morgen 100%?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:45 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
RISK OF RAIN FOR THE F1 SPRINT IS 0%
Bij een audi kijk ik daar niet raar van opquote:
Voor de balans.quote:
Dat hoorde ik ja...met onweerquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor de balans.
En aanwezig
Hebben ze eindelijk echte plassen water.quote:
Kunnen ze die nep haven vullenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hebben ze eindelijk echte plassen water.
Het is dan wel echt Mario Kart.quote:
Ook niet altijd:quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:53 schreef Zorro het volgende:
Even op de achtergrond aan.
WK snooker is boeiender.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:53 schreef Zorro het volgende:
Even op de achtergrond aan.
WK snooker is boeiender.
Daar krijg ik altijd een ontzettend harde vanquote:
Stel dat de race van morgen wordt gecanceld zien we tenminste vandaag nog wat racing. Toch lekker.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:45 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
RISK OF RAIN FOR THE F1 SPRINT IS 0%
Doorgeven aan je partner.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar krijg ik altijd een ontzettend harde van
Goede toevoeging die sprintquote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Stel dat de race van morgen wordt gecanceld zien we tenminste vandaag nog wat racing. Toch lekker.
Dat was geweldig gisterenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 17:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook niet altijd:
https://www.ad.nl/andere-(...)onze-sport~a03a3f9b/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |