Nuja, in zoverre dan dat ik mij nog inhoud van commentaar totdat de lineaire uitzendingen er zijn.quote:
hahahaha, ja, koop een leuke kast met drie poten..quote:Op donderdag 30 april 2026 18:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Bianca wil alleen maar met haar make-up bezig zijn en met de styling. Verder doet ze niets. En die styling hangt van punaises en plakband aan elkaar.
Geeft niet, maar niet meer doen svpquote:
En weet je wat? Doe maar gelijk die halve pot verf erbij! Dat is vast wel genoegquote:Op donderdag 30 april 2026 18:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
hahahaha, ja, koop een leuke kast met drie poten..
Oeh sorry. Ik tik af.quote:Op donderdag 30 april 2026 19:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Geeft niet, maar niet meer doen svp![]()
![]()
Waarschuwing van Dennis!
quote:
Ik denk dat het niet eens meer tot ze doordrong wat er op dat kaart stond: van de stress en de vermoeidheidquote:Op donderdag 30 april 2026 19:14 schreef pmponer het volgende:
Die klus was in die zin erg raar, ook omdat de aanvrager de problemen aangaf. En Silvio en Bianca het er ook al over hadden ("Ik hoop niet dat....")
quote:Op donderdag 30 april 2026 19:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet eens meer tot ze doordrong wat er op dat kaart stond: van de stress en de vermoeidheid
(waarvan? van huppeldepuppelvulzelfmaarin)
Soep?quote:Op donderdag 30 april 2026 20:26 schreef Firuze60 het volgende:
Nou, ik ga er weer gezellig voor zitten zometeen, ben al aardig voorgekookt.![]()
Vintage preparatenquote:Op donderdag 30 april 2026 20:33 schreef Firuze60 het volgende:
Dat gegraai van Bianca in haar hutkoffer, soms vraag ik mij af hoeveel van haar preparaten al over datum zijn..
Hij had toch wel die zooi van de muren kunnen halen, maar dat hoefde niet van de regiequote:Op donderdag 30 april 2026 20:47 schreef Firuze60 het volgende:
Ze hebben maatschappelijk werk ingeschakeld om 'kandidaten cq slachtoffers' te vinden om op tv voor gek te gaan staan met die klushulponzin.
Nou dat dus.quote:Op donderdag 30 april 2026 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij had toch wel die zooi van de muren kunnen halen, maar dat hoefde niet van de regie
Ja inderdaad...ik gun het Clarke natuurlijk, maar deze klus was niet eens in dat heerlijke volkse Crooswijk (ergens in Hillegersberg)quote:Op donderdag 30 april 2026 20:47 schreef Firuze60 het volgende:
Ze hebben maatschappelijk werk ingeschakeld om 'kandidaten cq slachtoffers' te vinden om op tv voor gek te gaan staan met die klushulponzin.
Mevrouw mono-toon. Ze lijkt mij aardig onder de plak van Menno, die hoeft maar een verkeerd woordje voor de camera te zeggen en ze krijgt in het donker op haar flikker.quote:Op donderdag 30 april 2026 20:50 schreef V. het volgende:
Jeeezus, ze lijkt me best aardig, maar die mimiekloze miep van menno is wel bijzonder om te aanschouwen.
Alleen haar bambi-ogen wiebelen af en toe heen en weer, en als ze praat beweegt alleen haar onderlip, want haar bovenlip zit aan haar gebit geplakt.
Je moet ook maar op tv willen.quote:Op donderdag 30 april 2026 20:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja inderdaad...ik gun het Clarke natuurlijk, maar deze klus was niet eens in dat heerlijke volkse Crooswijk (ergens in Hillegersberg)
Ik vind het idee wel goed, alleen is de uitvoering niet zo best.. Ik vraag me af of ze wel echt geprobeerd hebben om mensen te vinden die hulp nodig hebben
Beetje flauw.... ik kan me voorstellen dat hij dat niet kan of zo. Het verbaasde me wel een beetje dat Kjim niet even die spulletjes weer terug ophingen.quote:Op donderdag 30 april 2026 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij had toch wel die zooi van de muren kunnen halen, maar dat hoefde niet van de regie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |