Nee joh, de standaardversie zal rond de 80 euro of misschien wel lager zijn. Ze pakken het meeste geld met online aankopen.quote:
oh echt?quote:Op donderdag 30 april 2026 20:22 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nee joh, de standaardversie zal rond de 80 euro of misschien wel lager zijn. Ze pakken het meeste geld met online aankopen.
Zie ook Fortnite wat altijd gratis is geweest, die hebben meer verdiend dat het hele GTA 5 bij elkaar.
GTA VI Premium nemen. @3rr0rquote:Op donderdag 30 april 2026 20:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik wil wel de Premium versie, met een papieren kaart erbij in het bluray-doosje. Dat zal 25 euro meer kosten.
Stiekem dit natuurlijkquote:Op donderdag 30 april 2026 20:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik wil wel de Premium versie, met een papieren kaart erbij in het bluray-doosje. Dat zal 25 euro meer kosten.
Er zijn oorlogen om minder begonnen 😱quote:Op woensdag 29 april 2026 23:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als ze nu weer delayen komen er riots denk ik
100% en niks minder.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:21 schreef PzKpfw het volgende:
Ben van het weekend maar weer begonnen aan GTA V, die moet ik ook nog uitspelen.
quote:Op maandag 4 mei 2026 18:46 schreef FlippingCoin het volgende:
hoop dat ik in gta 6 van die woke sukkeltjes in elkaar kan rammen
ben je al klaar met je opleiding voor gta6 uitkomt?quote:
quote:Op maandag 4 mei 2026 18:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ben je al klaar met je opleiding voor gta6 uitkomt?
quote:
Een nieuwe Elvis has left the building maar met influencers.quote:Op maandag 4 mei 2026 18:46 schreef FlippingCoin het volgende:
hoop dat ik in gta 6 van die woke sukkeltjes in elkaar kan rammen
oh influencers kan ook leuk zijnquote:Op maandag 4 mei 2026 19:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Een nieuwe Elvis has left the building maar met influencers.
Klinkt eerder als nog meer uitstel.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 00:40 schreef MMaRsu het volgende:
Hoofd van Grove Street Games
[ x ]
!!!?????!!!!
Trailer 3 incoming???
Beter gewoon instant release. Zoals met Oblivion Remastered.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 00:40 schreef MMaRsu het volgende:
Hoofd van Grove Street Games
[ x ]
!!!?????!!!!
Trailer 3 incoming???
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |