Ik vind het altijd wel leuk hoe sommigen elke frame over-analyseren op bijvoorbeeld Youtube ad hand van een trailer van een minuutquote:Op woensdag 29 april 2026 15:23 schreef Marsenal het volgende:
Screenshots en trailers boeien me ook niet echt. Ja, leuk, game ziet er goed uit. Maar dat heeft die game bij elk deel gehad.
Het is een geinig proces ja. Ik game al m'n hele leven en weet ook wel wat het is om helemaal into een gameserie te zijn, maar zelfs als er een nieuwe Dark Souls zou uitkomen zou ik echt niet wakker liggen van een trailer of wat screenshotsquote:Op woensdag 29 april 2026 15:58 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk hoe sommigen elke frame over-analyseren op bijvoorbeeld Youtube ad hand van een trailer van een minuut
Ik zie liever gameplay dan trailers.quote:Op woensdag 29 april 2026 16:01 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het is een geinig proces ja. Ik game al m'n hele leven en weet ook wel wat het is om helemaal into een gameserie te zijn, maar zelfs als er een nieuwe Dark Souls zou uitkomen zou ik echt niet wakker liggen van een trailer of wat screenshots
Ligt eraan, toen met de presentatie van de PS5 destijds de trailer van de Demon's Souls Remakequote:Op woensdag 29 april 2026 16:01 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het is een geinig proces ja. Ik game al m'n hele leven en weet ook wel wat het is om helemaal into een gameserie te zijn, maar zelfs als er een nieuwe Dark Souls zou uitkomen zou ik echt niet wakker liggen van een trailer of wat screenshots
Ik neem ook vrij denk ik. Kids naar school en gaan met die banaanquote:Op woensdag 29 april 2026 18:25 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Is het raar om de vrijdag na releasedag vrij te nemen van werk? Ik heb m’n man ook al laten weten dat ik dat weekend weinig tijd zal hebben.
hopelijk die veijdag studiedagquote:Op woensdag 29 april 2026 18:25 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Is het raar om de vrijdag na releasedag vrij te nemen van werk? Ik heb m’n man ook al laten weten dat ik dat weekend weinig tijd zal hebben.
februari 2028?quote:Op dinsdag 28 april 2026 23:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Speel liever gewoon die game eigenlijk dan weer een trailer![]()
Maar goed dat wordt nog eventjes wachten tot de PC release![]()
Die reveal trailer bedoel je dan?quote:Op woensdag 29 april 2026 17:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ligt eraan, toen met de presentatie van de PS5 destijds de trailer van de Demon's Souls Remakegetoond werd als launch titel, was ik hyped as fuck.
Toen móest ik een PS5 op dag 1 hebben.
Ik herkende meteen dat het Demon's Souls was overigens.
Yep, ik wist meteen dat dat DS was.quote:Op woensdag 29 april 2026 19:29 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die reveal trailer bedoel je dan?
Die was ook wel heel sexy ja
Ik ben sowieso vrijdags vrijquote:Op woensdag 29 april 2026 18:25 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Is het raar om de vrijdag na releasedag vrij te nemen van werk? Ik heb m’n man ook al laten weten dat ik dat weekend weinig tijd zal hebben.
Dat gaan ze niet doen, niet omdat ze het niet af hebben, maar puur om PS en Xbox in de hand te spelen. Zullen ook wel afspraken over zijn.quote:
de CEO van Take Two Interactive noemt vandaag op een conferentie de datum van November en grapt dat er dan veel mensen zich zouden ziek melden op het werk.quote:
Pc had hij het over niet de console release datequote:Op woensdag 29 april 2026 23:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
de CEO van Take Two Interactive noemt vandaag op een conferentie de datum van November en grapt dat er dan veel mensen zich zouden ziek melden op het werk.
Ongetwijfeld zullen er figuren blijven roepen dat het 2027, 2028 of 2030 gaat worden. Lekker laten roepen.
Nee ik heb het alleen over de pc portquote:Op woensdag 29 april 2026 23:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
de CEO van Take Two Interactive noemt vandaag op een conferentie de datum van November en grapt dat er dan veel mensen zich zouden ziek melden op het werk.
Ongetwijfeld zullen er figuren blijven roepen dat het 2027, 2028 of 2030 gaat worden. Lekker laten roepen.
Als ze nu weer delayen komen er riots denk ikquote:Op woensdag 29 april 2026 23:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee ik heb het alleen over de pc port
Ik geloof heilig in de vastgestelde releasedate in november 🙏🏼
Dan maar raarquote:Op woensdag 29 april 2026 18:25 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Is het raar om de vrijdag na releasedag vrij te nemen van werk? Ik heb m’n man ook al laten weten dat ik dat weekend weinig tijd zal hebben.
Nee joh, de standaardversie zal rond de 80 euro of misschien wel lager zijn. Ze pakken het meeste geld met online aankopen.quote:
oh echt?quote:Op donderdag 30 april 2026 20:22 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nee joh, de standaardversie zal rond de 80 euro of misschien wel lager zijn. Ze pakken het meeste geld met online aankopen.
Zie ook Fortnite wat altijd gratis is geweest, die hebben meer verdiend dat het hele GTA 5 bij elkaar.
GTA VI Premium nemen. @3rr0rquote:Op donderdag 30 april 2026 20:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik wil wel de Premium versie, met een papieren kaart erbij in het bluray-doosje. Dat zal 25 euro meer kosten.
Stiekem dit natuurlijkquote:Op donderdag 30 april 2026 20:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik wil wel de Premium versie, met een papieren kaart erbij in het bluray-doosje. Dat zal 25 euro meer kosten.
Er zijn oorlogen om minder begonnen 😱quote:Op woensdag 29 april 2026 23:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als ze nu weer delayen komen er riots denk ik
100% en niks minder.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:21 schreef PzKpfw het volgende:
Ben van het weekend maar weer begonnen aan GTA V, die moet ik ook nog uitspelen.
quote:Op maandag 4 mei 2026 18:46 schreef FlippingCoin het volgende:
hoop dat ik in gta 6 van die woke sukkeltjes in elkaar kan rammen
ben je al klaar met je opleiding voor gta6 uitkomt?quote:
quote:Op maandag 4 mei 2026 18:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ben je al klaar met je opleiding voor gta6 uitkomt?
quote:
Een nieuwe Elvis has left the building maar met influencers.quote:Op maandag 4 mei 2026 18:46 schreef FlippingCoin het volgende:
hoop dat ik in gta 6 van die woke sukkeltjes in elkaar kan rammen
oh influencers kan ook leuk zijnquote:Op maandag 4 mei 2026 19:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Een nieuwe Elvis has left the building maar met influencers.
Klinkt eerder als nog meer uitstel.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 00:40 schreef MMaRsu het volgende:
Hoofd van Grove Street Games
[ x ]
!!!?????!!!!
Trailer 3 incoming???
Beter gewoon instant release. Zoals met Oblivion Remastered.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 00:40 schreef MMaRsu het volgende:
Hoofd van Grove Street Games
[ x ]
!!!?????!!!!
Trailer 3 incoming???
Vroeger gebeurde het ook vaak dat de game al voor de release lektequote:Op dinsdag 5 mei 2026 09:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Beter gewoon instant release. Zoals met Oblivion Remastered.
Dat zou pas baas zijn.
Lol nee, de indianen zijn al.aan het crunchen met QA.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 09:10 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Klinkt eerder als nog meer uitstel.
Echt dit kan toch niet, ook nog Q4 2027quote:Op dinsdag 5 mei 2026 10:12 schreef onlogisch het volgende:
Rockstar announcement : GTA will not be released before 2027
Daar gaan we
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 10:12 schreef onlogisch het volgende:
Rockstar announcement : GTA will not be released before 2027
Daar gaan we
quote:Op dinsdag 5 mei 2026 10:12 schreef onlogisch het volgende:
Rockstar announcement : GTA will not be released before 2027
Daar gaan we
https://www.gamespot.com/(...)a-says/1100-6539759/quote:One of the biggest banks in the world, Bank of America, said in a new investor note that it believes Take-Two should price GTA 6 at $80 to help drive prices higher across the industry. This is happening against a backdrop where games are getting more and more expensive to make.
The bank attended the recent iicon event in Las Vegas, where Take-Two boss Strauss Zelnick discussed GTA 6's pricing at a high level, and said in its note that GTA 6 should be the game that kicks off a new trend of $80 games across the board. Omar Dessouky, the Bank of America securities stock analyst who wrote the note, said he heard from attendees at the event that the video game business is struggling.
He said the industry overall would struggle to sell games for $80 if one of the most anticipated games ever--GTA 6--comes out at $70. And given that, he said, "We think it's in Take-Two's self-interest, as a publisher and partner to many developers, to raise the price point for the entire industry," according to Seeking Alpha.
flopshowquote:Op dinsdag 5 mei 2026 10:12 schreef onlogisch het volgende:
Rockstar announcement : GTA will not be released before 2027
Daar gaan we
Ze zouden eigenlijk kleine add ons of een soort online wereld met een abonnement moeten hebben voor gta V dan. Dan zou je nog steeds kasstroom hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 10:55 schreef phpmystyle het volgende:
Hoe kan het zijn dat een bedrijf zolang werkt aan een release (14 jaar), je zou toch denken dat er een stabiele kasstroom nodig is..
Lolquote:Op dinsdag 5 mei 2026 11:07 schreef manny het volgende:
[..]
Ze zouden eigenlijk kleine add ons of een soort online wereld met een abonnement moeten hebben voor gta V dan. Dan zou je nog steeds kasstroom hebben.
Heel raar, wat zouden ze kunnen doen denk je?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 10:55 schreef phpmystyle het volgende:
Hoe kan het zijn dat een bedrijf zolang werkt aan een release (14 jaar), je zou toch denken dat er een stabiele kasstroom nodig is..
Je kan ook een private lobby aanmaken om alleen te spelen of met je eigen vrienden. En dan kun je alleen ook bepaalde missies doen. Die openbare lobby's zijn een ramp. Ik ben denk ik ook te oud om zoveel lol te kunnen hebben met elkaar opblazen en andere ongein als mods. Red Dead Online speelde ik wel graag, publiek ook ouder. Maar de openbare lobby's zijn ook een drama vol met modders en griefers (die random mensen aanvallen). Dan ben je bezig met een 25 minuten wagen missie en kom je alles goed door en blazen ze je vlak voor het einde op, ja doei ik ga wel prive spelen.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 12:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het ontgaat mij overigons volledig waarom GTA Online zo populair is. De paar keer dat ik het geprobeerd heb te spelen werd ik continu opgeblazen door basisschoolkinderen in straaljagers en helikopters en uitgemaakt voor rotte vis. Het is compleet onspeelbaar.
FiveM heb ik wel echt honderden uren in zitten. Das wel een leuke online ervaring als je een beetje professionele servers opzoekt.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 12:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het ontgaat mij overigons volledig waarom GTA Online zo populair is. De paar keer dat ik het geprobeerd heb te spelen werd ik continu opgeblazen door basisschoolkinderen in straaljagers en helikopters en uitgemaakt voor rotte vis. Het is compleet onspeelbaar.
Geklikt, godverdomme.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 10:12 schreef onlogisch het volgende:
Rockstar announcement : GTA will not be released before 2027
Daar gaan we
Was te verwachten.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 10:12 schreef onlogisch het volgende:
Rockstar announcement : GTA will not be released before 2027
Daar gaan we
Ja die gaat er gewoon niet komen. Denk je echt dat er mensen bezig zijn bij Rockstar met een GTA 4 remaster als alle focus ligt op GTA6?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 14:25 schreef Friday12 het volgende:
Ik zou ook content zijn met een gta4 remaster. Ik kom er op de ps3 gewoon niet doorheen
Ze hebben in die tijd ook the definitive version GTA uitgebracht (III, Vc en SA)quote:Op dinsdag 5 mei 2026 15:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja die gaat er gewoon niet komen. Denk je echt dat er mensen bezig zijn bij Rockstar met een GTA 4 remaster als alle focus ligt op GTA6?
En zouden ze spelers willen weghalen die al lang zitten te wachten op nieuwe GTA content?
Dat er dan mensen GTA 6 niet zouden kopen want ik ben nog met GTA 4 remaster bezig zeg maar.
Dat gaat imo gewoon echt niet gebeuren en dat hele remake verhaal is copium van console spelers die het gewoon op een hoge framerate willen spelen met mooiere graphics.
Gelukkig is het op de PC echt heel erg mooi nu. Maarja dan moet je wel een PC hebben. Op de Xbox One X is GTA IV misschien wel te spelen met backwards compatibility toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 15:18 schreef Momo het volgende:
Denk dat sowieso een groot deel van hun huidige fanbase van tieners en jonge twintigers nooit GTA4 heeft gespeeld, is ook een stuk serieuzer en depressiever qua opzet.
Klopt maar die versies waren enorm teleurstellend, en Grove Street Games werkt ook niet meer met hun samen.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 15:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze hebben in die tijd ook the definitive version GTA uitgebracht (III, Vc en SA)
Als ze er niet aan werken waarom hecht je waarde aan hun tweet?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 15:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Klopt maar die versies waren enorm teleurstellend, en Grove Street Games werkt ook niet meer met hun samen.
Maar toch blijft mijn punt van, ja er komt dit jaar al een nieuwe GTA. Waarom zou je daar de aandacht van af willen halen.
Just saying
Mwah. Gewoon eens in de 3-4 jaar een release uitbrengen. Denk dat daar wel behoefte naar is.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 11:07 schreef manny het volgende:
[..]
Ze zouden eigenlijk kleine add ons of een soort online wereld met een abonnement moeten hebben voor gta V dan. Dan zou je nog steeds kasstroom hebben.
Ook al is het story dlc zoals bij gta 4. Bij 5 hebben ze dat geschrapt voor onlinequote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah. Gewoon eens in de 3-4 jaar een release uitbrengen. Denk dat daar wel behoefte naar is.
Waarom zou hij geen inside connecties kunnen hebben verder bij Rockstar?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 15:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als ze er niet aan werken waarom hecht je waarde aan hun tweet?
Wat mij betreft doen ze het elke twee jaar, maar dat is beide onhaalbaar.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah. Gewoon eens in de 3-4 jaar een release uitbrengen. Denk dat daar wel behoefte naar is.
De uitspraak bevestigt voor het eerst officieel dat er een marketingdeal bestaat tussen Take-Two en Sony. De exacte inhoud ervan is niet bekendgemaakt. Dat de deal ook de reden zou zijn voor de latere pc-release, wees Zelnick uitdrukkelijk van de hand.quote:“Nee. Rockstar gaat historisch gezien altijd eerst naar console.”
Ze zeggen ook opvallend is het nietquote:Op dinsdag 5 mei 2026 17:56 schreef Friday12 het volgende:
Hoe is bet opvallend als het telkens bij hun games is?
Dit lijkt echt nergens op, kijk hoe groot dat vliegveld bijvoorbeeld is en de afritten van die highwaysquote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:46 schreef Red_85 het volgende:
Saukko van de mapping community op 2:50 :
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Tegelijkertijd dan ook een 3de trailer? Zou leuk zijnquote:
Gameplay!!!!!quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tegelijkertijd dan ook een 3de trailer? Zou leuk zijn
Volle maan?quote:Op donderdag 14 mei 2026 10:47 schreef DKUp het volgende:
21 mei investors call, dus de komende dagen komen we er wel achter.
Besy Buyquote:
ik ken het ook nietquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Al meer dan 25 jaar een begrip in Nederland.
NOOIT VAN GEHOORD.
Een keutelbedrijf uit Twente hobbelt gewoon met de hype mee.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dat is niets minder dan een landingspagina, oftewel een placeholder.
Het genoemde EAN-nummer 2100000047031 klopt ook al niet.
Ik loop er bijna dagelijks langs hehequote:Op donderdag 14 mei 2026 20:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Al meer dan 25 jaar een begrip in Nederland.
NOOIT VAN GEHOORD.
Eerder heeft Take Two aangegeven dat de pre-orders starten zodra de derde trailer uit zou zijn. Dus, ja, die kans zit er dik in.quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tegelijkertijd dan ook een 3de trailer? Zou leuk zijn
Doe morgen maar.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Eerder heeft Take Two aangegeven dat de pre-orders starten zodra de derde trailer uit zou zijn. Dus, ja, die kans zit er dik in.
Het ligt meer voor de hand dat het 18 mei zal worden. Dan worden tevens de kwartaalcijfers bekend gemaakt van Q1.quote:
PS5 Pro had ik wel gekocht voor o.a. GTA VI.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:08 schreef Eenkilozout het volgende:
Ik twijfel nog steeds tussen de normale PS5 en de Pro
Inmiddels heb ik de Sony-exclusives op de pc gespeeld, maar nu Sony het tempo van nieuwe releases verlaagt, ben ik toch bang dat de FOMO gaat toeslaan
Ja, ik ben wel wat aan de late kant met deze console-generatie, haha!quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
PS5 Pro had ik wel gekocht voor o.a. GTA VI.
Waar je wel rekening mee moet houden is dat eind volgend jaar vermoedelijk de PS6 uitkomt.
GTA VI kan volgend jaar ergens komen of begin 2028 eventueel.
Maandag dus nieuws……![]()
Als je een geschikte tv hebt (120Hz) zou ik voor de Pro gaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:08 schreef Eenkilozout het volgende:
Ik twijfel nog steeds tussen de normale PS5 en de Pro
Inmiddels heb ik de Sony-exclusives op de pc gespeeld, maar nu Sony het tempo van nieuwe releases verlaagt, ben ik toch bang dat de FOMO gaat toeslaan
Die community built stunt races vind ik eerlijk gezegd wel echt briljant. Complete puzzles soms. Leuk om te spelen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:00 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:00 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
1 van mijn races staat nu in de community race seriesquote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die community built stunt races vind ik eerlijk gezegd wel echt briljant. Complete puzzles soms. Leuk om te spelen.
Die mod kan je voor GTA 5 nog niet krijgen toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 15:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gelukkig is het op de PC echt heel erg mooi nu. Maarja dan moet je wel een PC hebben. Op de Xbox One X is GTA IV misschien wel te spelen met backwards compatibility toch?
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb van de week voor GTA V NaturalVision Enhanced "Next Gen Graphics update" geinstalleerd.
Dat ziet er gvd ook tering mooi uit
Bekijk deze YouTube-video
Soort van GTA 6 achtige graphics, maar dan in V
Ja absoluut die GTA IV fusion fix enz is goud.quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:00 schreef MisterFox het volgende:
Die mod voor GTA IV heeft dit oude spel echt weer speelbaar gemaakt. Super blij en dankbaar dat mensen dit gemaakt hebben.
Ziet er gaaf uit allemaal!
Zeer betrouwbare bronquote:Op woensdag 20 mei 2026 23:40 schreef MMaRsu het volgende:
4chan dus neem het met een flinke korrel zout
[ afbeelding ]
Hoe kijk je hier nu op terug?quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:28 schreef MMaRsu het volgende:
Dinsdag 19 mei is precies een halfjaar voor de release
En Rockstar houdt wel van dinsdagen
Bet
Ik betwijfel dat er echt wat mis gaat, maar denk wel dat ze ook bezig met zijn AI, wat met zo'n titel natuurlijk wel even kost om alles goed werkend te krijgen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:56 schreef MisterFox het volgende:
Ik vraag me af wat er mis gaat in dit project dat het steeds uitgesteld moet worden.
Dit is precies een antwoord dat een AI zou geven.quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat er echt wat mis gaat, maar denk wel dat ze ook bezig met zijn AI, wat met zo'n titel natuurlijk wel even kost om alles goed werkend te krijgen.
Bedankt voor je uitgebreide bericht. Ik waardeer de nuance en de openheid waarmee je dit deelt. Het geeft me een goed beeld van je perspectief en de context waarin je dit ervaart.quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:28 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dit is precies een antwoord dat een AI zou geven.
Is Trump nu ook al woordvoerder van Rockstar?quote:
Iedereen wacht op trailer 3?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:03 schreef Marsenal het volgende:
Waarom is die marketingplanning zo belangrijk?
Oh gaat het echt daarom? Ik wil deze game net zo graag spelen als een ander maar wat boeien die trailers nou? Zodra ze gameplaybeelden er in stoppen vind ik het nog wel boeiend, maar daar wagen ze zich zelden aan.quote:
Daar waten ze zich niet zelden aan, dat hebben ze bij GTA V en RDR een aantal maanden voor de release geleverd in de vorm van gameplay trailers.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:00 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Oh gaat het echt daarom? Ik wil deze game net zo graag spelen als een ander maar wat boeien die trailers nou? Zodra ze gameplaybeelden er in stoppen vind ik het nog wel boeiend, maar daar wagen ze zich zelden aan.
De meteorologische zomer is vandaag begonnenquote:
Hoe zit het dan met de maanstand?quote:Op maandag 1 juni 2026 20:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De meteorologische zomer is vandaag begonnen
In verband met wat?quote:
Iedereen die woke is schiet ik gewoon voor zijn bekquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:28 schreef Momo het volgende:
Ik wacht wel het spel als mensen gaan janken dat dingen woke zijn. Dat schijnt bij alles een ding te zijn, dat mensen boos zijn of iets wel of niet woke is.
Weet niet of het bewust was hoor van R* maar ik vond het gewoon funnyquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mooi hoe ze gewoon schijt hebben aan dat woke gedoe
dat gezeik ook om homoseksuele karakters in The Last Of Usquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:28 schreef Momo het volgende:
Ik wacht wel het spel als mensen gaan janken dat dingen woke zijn. Dat schijnt bij alles een ding te zijn, dat mensen boos zijn of iets wel of niet woke is.
Was ook totaal niet nodig. Zo der had het exact hetzelfde gekund.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:20 schreef MisterFox het volgende:
[..]
dat gezeik ook om homoseksuele karakters in The Last Of Us
Doe even normaal zeg...
Niks met woke te maken, maar ik ben wel blij dat het inclusief is.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Was ook totaal niet nodig. Zo der had het exact hetzelfde gekund.
Als het geen meerwaarde heeft is het alleen een verhaallijn voor woke redenen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:49 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Niks met woke te maken, maar ik ben wel blij dat het inclusief is.
Hommosualiteit is normaal, 10% van de mensen is minimaal homo en de rest bi of hetero.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als het geen meerwaarde heeft is het alleen een verhaallijn voor woke redenen.
Wanneer is een homo in entertainment dan wel "nodig"? Brokeback Mountain?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Was ook totaal niet nodig. Zo der had het exact hetzelfde gekund.
Pak ze, Friday12!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als het geen meerwaarde heeft is het alleen een verhaallijn voor woke redenen.
Bij GTA is dat sowieso altijd wel een dingetje geweest.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:28 schreef Momo het volgende:
Ik wacht wel het spel als mensen gaan janken dat dingen woke zijn. Dat schijnt bij alles een ding te zijn, dat mensen boos zijn of iets wel of niet woke is.
Het is de focus op het leggen ervan. Niemand interesseerde het of het x of y of z was. Het had gewoon weinig toevoeging tot het verhaal. Ik doel nu op die 2 uit het vijandige kamp met abbyquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:55 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Hommosualiteit is normaal, 10% van de mensen is minimaal homo en de rest bi of hetero.
Dus dat mag best deel van het verhaal zijn. De meeste mensen in het spel zijn hetero.
Het is dus niet woke maar gewoon een afspiegeling van de werkelijkheid. Ik zou er niet op die manier kijken iig
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Was ook totaal niet nodig. Zo der had het exact hetzelfde gekund.
Mag de maker dat niet gewoon zelf weten? Waarom moet er gehouden worden aan wit en hetero? Niet alles hoeft een verklaring te hebben of een reden te hebben in het verhaallijn. Laat die vrijheid lekker aan de maker.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als het geen meerwaarde heeft is het alleen een verhaallijn voor woke redenen.
Het boeide het niet zo dat het zo was maar de focus erop. In een post apocalyptische wereldquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Mag de maker dat niet gewoon zelf weten? Waarom moet er gehouden worden aan wit en hetero? Niet alles hoeft een verklaring te hebben of een reden te hebben in het verhaallijn. Laat die vrijheid lekker aan de maker.
Ik verwacht weinig woke gezien de tijdsgeest maar ook gezien de locatie (Florida). Ik verwacht wel het veelvuldig in de zeik nemen van Floridians wat een hoog MAGA gehalte heeft. MAGA gaat een spiegel voorgehouden worden en dat beeld zal niet per se heel positief zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:06 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Bij GTA is dat sowieso altijd wel een dingetje geweest.
Florida man sowiesoquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik verwacht weinig woke gezien de tijdsgeest maar ook gezien de locatie (Florida). Ik verwacht wel het veelvuldig in de zeik nemen van Floridians wat een hoog MAGA gehalte heeft. MAGA gaat een spiegel voorgehouden worden en dat beeld zal niet per se heel positief zijn.
Nee maar zeikerd zullen er altijd zijn. In GTA 5 waren er voor het eerst dieren en alle haters gingen los.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik verwacht weinig woke gezien de tijdsgeest maar ook gezien de locatie (Florida). Ik verwacht wel het veelvuldig in de zeik nemen van Floridians wat een hoog MAGA gehalte heeft. MAGA gaat een spiegel voorgehouden worden en dat beeld zal niet per se heel positief zijn.
Ik zou me zorgen maken als er kinderen waren. Dan gaan de freaks losquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nee maar zeikerd zullen er altijd zijn. In GTA 5 waren er voor het eerst dieren en alle haters gingen los.
Kutkoters platrijdenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik zou me zorgen maken als er kinderen waren. Dan gaan de freaks los
Vond dat 8n de Watch Dogs games altijd tof, pure mayhem veroorzaken op kruispunten met grote explosies en alquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja dat zou ik doen
Pietje Bell has left the building
Vond het altijd jammer dat de potentie van Watch Dogs nooit helemaal gebruikt was. Die laatste was ook echt een teleurstelling.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vond dat 8n de Watch Dogs games altijd tof, pure mayhem veroorzaken op kruispunten met grote explosies en al![]()
Ik ben die laatste uiteindelijk wel gaan waarderen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vond het altijd jammer dat de potentie van Watch Dogs nooit helemaal gebruikt was. Die laatste was ook echt een teleurstelling.
Mischien moet ik het dan nog een keer proberenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben die laatste uiteindelijk wel gaan waarderen.
Eerder 2 keer aan begonnen, maar mee gestopt, de 3e keer klikte het wel.
Na het succes van 5 moest een van de eigenaren uitgekocht worden. RDR is ook lang in ontwikkeling geweest en ze hebben natuurlijk veel geld verdiend aan online.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 10:55 schreef phpmystyle het volgende:
Hoe kan het zijn dat een bedrijf zolang werkt aan een release (14 jaar), je zou toch denken dat er een stabiele kasstroom nodig is..
Mensen zijn dom want er zitten al homos in gta sinds het einde der dagen en die werden dan wel belachelijk gemaakt maar dat werden de rednecks ookquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:28 schreef Momo het volgende:
Ik wacht wel het spel als mensen gaan janken dat dingen woke zijn. Dat schijnt bij alles een ding te zijn, dat mensen boos zijn of iets wel of niet woke is.
Boeit mij ook niet. Alleen gewoon een personage dat geen character heeft maar alleen een seksuele voorkeurquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mensen zijn dom want er zitten al homos in gta sinds het einde der dagen en die werden dan wel belachelijk gemaakt maar dat werden de rednecks ook
En zo mag het van mij ook zijn
Dat is toch juist het ding wat Rockstar een beetje doet, iedereen belachelijk maken. Florida stereotype zal vast daar bij horen. Van boomers met tweede huis en boot, rednecks, frat boys and girls, Florida man cliche etc.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mensen zijn dom want er zitten al homos in gta sinds het einde der dagen en die werden dan wel belachelijk gemaakt maar dat werden de rednecks ook
En zo mag het van mij ook zijn
#opavertelt #ouwelul #mooiwasdietijdquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:17 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kom er net achter dat de allereerste GTA game gemaakt is door dezelfde studio van de Lemmings games () van weleer, op de Commodore 64 en de onvolprezen Amiga 500, te weten DMA Design.
Die zijn later overgenomen door Rockstar en omgedoopt tot Rockstar North.
En missies!quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:56 schreef incel het volgende:
ik hoop dat je in deze gta auto's en motoren hebt
Ik vermoed eerlijk gezegd alleen vliegende auto's, zoals in GTA 5.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:56 schreef incel het volgende:
ik hoop dat je in deze gta auto's en motoren hebt
quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:33 schreef Marsenal het volgende:
https://racing.nl/autonie(...)fficiele-pre-orders/
Leuk voor de mensen die speculeren leuk vinden.
Digitale versie gaat gewoon 7 tientjes kosten.
quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een keutelbedrijf uit Twente hobbelt gewoon met de hype mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |