abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220675185
19 mei. _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 23:00:38 #3
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220675277
Speel liever gewoon die game eigenlijk dan weer een trailer :blauwoog:

Maar goed dat wordt nog eventjes wachten tot de PC release :blauwoog: :blauwoog:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 11:29:44 #4
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220676919
Ik gok eerder op 26 mei, de datum waar het in eerste, tweede, derde instantie zou uitkomen.
pi_220678414
Screenshots en trailers boeien me ook niet echt. Ja, leuk, game ziet er goed uit. Maar dat heeft die game bij elk deel gehad.
-nee-
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 15:58:21 #6
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220678575
quote:
14s.gif Op woensdag 29 april 2026 15:23 schreef Marsenal het volgende:
Screenshots en trailers boeien me ook niet echt. Ja, leuk, game ziet er goed uit. Maar dat heeft die game bij elk deel gehad.
Ik vind het altijd wel leuk hoe sommigen elke frame over-analyseren op bijvoorbeeld Youtube ad hand van een trailer van een minuut
pi_220678608
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 15:58 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Ik vind het altijd wel leuk hoe sommigen elke frame over-analyseren op bijvoorbeeld Youtube ad hand van een trailer van een minuut
Het is een geinig proces ja. Ik game al m'n hele leven en weet ook wel wat het is om helemaal into een gameserie te zijn, maar zelfs als er een nieuwe Dark Souls zou uitkomen zou ik echt niet wakker liggen van een trailer of wat screenshots
-nee-
  woensdag 29 april 2026 @ 17:09:53 #8
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220678990
quote:
14s.gif Op woensdag 29 april 2026 16:01 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Het is een geinig proces ja. Ik game al m'n hele leven en weet ook wel wat het is om helemaal into een gameserie te zijn, maar zelfs als er een nieuwe Dark Souls zou uitkomen zou ik echt niet wakker liggen van een trailer of wat screenshots
Ik zie liever gameplay dan trailers.
  woensdag 29 april 2026 @ 17:40:40 #9
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220679129
quote:
14s.gif Op woensdag 29 april 2026 16:01 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Het is een geinig proces ja. Ik game al m'n hele leven en weet ook wel wat het is om helemaal into een gameserie te zijn, maar zelfs als er een nieuwe Dark Souls zou uitkomen zou ik echt niet wakker liggen van een trailer of wat screenshots
Ligt eraan, toen met de presentatie van de PS5 destijds de trailer van de Demon's Souls Remake _O_ getoond werd als launch titel, was ik hyped as fuck.

Toen móest ik een PS5 op dag 1 hebben.

Ik herkende meteen dat het Demon's Souls was overigens.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 29 april 2026 @ 18:25:54 #10
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_220679403
Is het raar om de vrijdag na releasedag vrij te nemen van werk? Ik heb m’n man ook al laten weten dat ik dat weekend weinig tijd zal hebben.
Blaf me vol
pi_220679418
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 18:25 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Is het raar om de vrijdag na releasedag vrij te nemen van werk? Ik heb m’n man ook al laten weten dat ik dat weekend weinig tijd zal hebben.
Ik neem ook vrij denk ik. Kids naar school en gaan met die banaan :9 tot half 2 :+
  woensdag 29 april 2026 @ 18:30:45 #12
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220679429
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 18:25 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Is het raar om de vrijdag na releasedag vrij te nemen van werk? Ik heb m’n man ook al laten weten dat ik dat weekend weinig tijd zal hebben.
hopelijk die veijdag studiedag :7


gaan we bestuderen hoe ik lui overhoop kan knallen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  woensdag 29 april 2026 @ 19:21:29 #13
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_220679707
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 23:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Speel liever gewoon die game eigenlijk dan weer een trailer :blauwoog:

Maar goed dat wordt nog eventjes wachten tot de PC release :blauwoog: :blauwoog:
februari 2028?
Blaf me vol
pi_220679758
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 17:40 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ligt eraan, toen met de presentatie van de PS5 destijds de trailer van de Demon's Souls Remake _O_ getoond werd als launch titel, was ik hyped as fuck.

Toen móest ik een PS5 op dag 1 hebben.

Ik herkende meteen dat het Demon's Souls was overigens.
Die reveal trailer bedoel je dan?

Die was ook wel heel sexy ja :@
-nee-
  woensdag 29 april 2026 @ 19:37:42 #15
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220679816
quote:
14s.gif Op woensdag 29 april 2026 19:29 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Die reveal trailer bedoel je dan?

Die was ook wel heel sexy ja :@
Yep, ik wist meteen dat dat DS was.

Overigens was ik een van de gelukkigen die op day one een PS5 had *O*

Kennis heeft diverse bedragen geboden om hem over te kunnen kopen, maar toen ik bij het bod van 1500 euro nog steeds nee zei, had ie door dat ik hem toch echt niet ging verkopen.

Afgelopen november nog 375 euro voor teruggekregen en toen heb ik de PS5 Pro gekocht, die mij daardoor netto maar 535 heeft gekost, inclusief disc drive en standaard.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 29 april 2026 @ 20:12:14 #16
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220680081
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 18:25 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Is het raar om de vrijdag na releasedag vrij te nemen van werk? Ik heb m’n man ook al laten weten dat ik dat weekend weinig tijd zal hebben.
Ik ben sowieso vrijdags vrij :P
  woensdag 29 april 2026 @ 20:17:41 #17
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220680113
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 19:21 schreef Irmak_Spermabak het volgende:

[..]
februari 2028?
Geruchten zijn begin 2027
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2026 @ 22:12:04 #18
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220681018
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 20:17 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Geruchten zijn begin 2027
Dat gaan ze niet doen, niet omdat ze het niet af hebben, maar puur om PS en Xbox in de hand te spelen. Zullen ook wel afspraken over zijn.
pi_220681323
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 20:17 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Geruchten zijn begin 2027
de CEO van Take Two Interactive noemt vandaag op een conferentie de datum van November en grapt dat er dan veel mensen zich zouden ziek melden op het werk.

Ongetwijfeld zullen er figuren blijven roepen dat het 2027, 2028 of 2030 gaat worden. Lekker laten roepen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 29 april 2026 @ 23:19:27 #20
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220681349
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 23:06 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
de CEO van Take Two Interactive noemt vandaag op een conferentie de datum van November en grapt dat er dan veel mensen zich zouden ziek melden op het werk.

Ongetwijfeld zullen er figuren blijven roepen dat het 2027, 2028 of 2030 gaat worden. Lekker laten roepen.
Pc had hij het over niet de console release date
  woensdag 29 april 2026 @ 23:49:34 #21
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220681394
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 23:06 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
de CEO van Take Two Interactive noemt vandaag op een conferentie de datum van November en grapt dat er dan veel mensen zich zouden ziek melden op het werk.

Ongetwijfeld zullen er figuren blijven roepen dat het 2027, 2028 of 2030 gaat worden. Lekker laten roepen.
Nee ik heb het alleen over de pc port

Ik geloof heilig in de vastgestelde releasedate in november 🙏🏼
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 29 april 2026 @ 23:55:25 #22
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220681405
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 23:49 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Nee ik heb het alleen over de pc port

Ik geloof heilig in de vastgestelde releasedate in november 🙏🏼
Als ze nu weer delayen komen er riots denk ik :D
pi_220681917
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 18:25 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Is het raar om de vrijdag na releasedag vrij te nemen van werk? Ik heb m’n man ook al laten weten dat ik dat weekend weinig tijd zal hebben.
Dan maar raar *O*
pi_220685459
twitter


*O* *O* *O*
  donderdag 30 april 2026 @ 20:16:53 #25
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220685471
120euro!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Redactie Frontpage donderdag 30 april 2026 @ 20:22:49 #26
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220685501
quote:
16s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:16 schreef FlippingCoin het volgende:
120euro!
Nee joh, de standaardversie zal rond de 80 euro of misschien wel lager zijn. Ze pakken het meeste geld met online aankopen.

Zie ook Fortnite wat altijd gratis is geweest, die hebben meer verdiend dat het hele GTA 5 bij elkaar.
pi_220685548
ik wil wel de Premium versie, met een papieren kaart erbij in het bluray-doosje. Dat zal 25 euro meer kosten.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 30 april 2026 @ 20:54:55 #28
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220685699
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:22 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Nee joh, de standaardversie zal rond de 80 euro of misschien wel lager zijn. Ze pakken het meeste geld met online aankopen.

Zie ook Fortnite wat altijd gratis is geweest, die hebben meer verdiend dat het hele GTA 5 bij elkaar.
oh echt? :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220690982
*O* *O* *O* *O* *O*
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 17:28:20 #30
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220690987
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik wil wel de Premium versie, met een papieren kaart erbij in het bluray-doosje. Dat zal 25 euro meer kosten.
GTA VI Premium nemen. @3rr0r
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:31:28 #31
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220691015
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik wil wel de Premium versie, met een papieren kaart erbij in het bluray-doosje. Dat zal 25 euro meer kosten.
Stiekem dit natuurlijk :@
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:33:03 #32
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220691032
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 23:55 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Als ze nu weer delayen komen er riots denk ik :D
Er zijn oorlogen om minder begonnen 😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:40:40 #33
174756 Rnie
& Bert
pi_220691087
_O_
De enige echte.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:17:41 #34
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220692415
De prijs boeit me echt niet maar

twitter
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220706611
*O*
  zondag 3 mei 2026 @ 18:21:30 #36
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220706623
Ben van het weekend maar weer begonnen aan GTA V, die moet ik ook nog uitspelen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 4 mei 2026 @ 18:14:47 #37
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220714808
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:21 schreef PzKpfw het volgende:
Ben van het weekend maar weer begonnen aan GTA V, die moet ik ook nog uitspelen.
100% en niks minder.
Heb je tijd genoeg voor gehad! :(

;)
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 4 mei 2026 @ 18:16:21 #38
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220714819
Ik verwacht wel rond E3 tijd gameplay hoor :(
  maandag 4 mei 2026 @ 18:46:48 #39
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220715038
hoop dat ik in gta 6 van die woke sukkeltjes in elkaar kan rammen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 18:53:41 #40
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220715065
quote:
16s.gif Op maandag 4 mei 2026 18:46 schreef FlippingCoin het volgende:
hoop dat ik in gta 6 van die woke sukkeltjes in elkaar kan rammen
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 4 mei 2026 @ 18:57:38 #41
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220715089
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 18:53 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
ben je al klaar met je opleiding voor gta6 uitkomt?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 19:00:57 #42
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220715109
quote:
16s.gif Op maandag 4 mei 2026 18:57 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
ben je al klaar met je opleiding voor gta6 uitkomt?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 4 mei 2026 @ 19:11:51 #43
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220715220
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:00 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
:?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 4 mei 2026 @ 19:13:46 #44
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220715241
quote:
16s.gif Op maandag 4 mei 2026 18:46 schreef FlippingCoin het volgende:
hoop dat ik in gta 6 van die woke sukkeltjes in elkaar kan rammen
Een nieuwe Elvis has left the building maar met influencers.
  maandag 4 mei 2026 @ 19:19:18 #45
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220715278
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:13 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Een nieuwe Elvis has left the building maar met influencers.
oh influencers kan ook leuk zijn :7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 4 mei 2026 @ 19:25:06 #46
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220715330
quote:
16s.gif Op maandag 4 mei 2026 19:19 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
oh influencers kan ook leuk zijn :7
Like and subscribe en een knuppel tegen je muil :(
  dinsdag 5 mei 2026 @ 00:40:55 #47
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220717640
Hoofd van Grove Street Games

twitter


!!!?????!!!!

Trailer 3 incoming???
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 5 mei 2026 @ 09:10:04 #48
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_220718363
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 00:40 schreef MMaRsu het volgende:
Hoofd van Grove Street Games

[ x ]

!!!?????!!!!

Trailer 3 incoming???
Klinkt eerder als nog meer uitstel.
Blaf me vol
pi_220718402
Remaster van GTA IV?
pi_220718526
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 00:40 schreef MMaRsu het volgende:
Hoofd van Grove Street Games

[ x ]

!!!?????!!!!

Trailer 3 incoming???
Beter gewoon instant release. Zoals met Oblivion Remastered.

Dat zou pas baas zijn.

_O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')