Ik vind het altijd wel leuk hoe sommigen elke frame over-analyseren op bijvoorbeeld Youtube ad hand van een trailer van een minuutquote:Op woensdag 29 april 2026 15:23 schreef Marsenal het volgende:
Screenshots en trailers boeien me ook niet echt. Ja, leuk, game ziet er goed uit. Maar dat heeft die game bij elk deel gehad.
Het is een geinig proces ja. Ik game al m'n hele leven en weet ook wel wat het is om helemaal into een gameserie te zijn, maar zelfs als er een nieuwe Dark Souls zou uitkomen zou ik echt niet wakker liggen van een trailer of wat screenshotsquote:Op woensdag 29 april 2026 15:58 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk hoe sommigen elke frame over-analyseren op bijvoorbeeld Youtube ad hand van een trailer van een minuut
Ik zie liever gameplay dan trailers.quote:Op woensdag 29 april 2026 16:01 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het is een geinig proces ja. Ik game al m'n hele leven en weet ook wel wat het is om helemaal into een gameserie te zijn, maar zelfs als er een nieuwe Dark Souls zou uitkomen zou ik echt niet wakker liggen van een trailer of wat screenshots
Ligt eraan, toen met de presentatie van de PS5 destijds de trailer van de Demon's Souls Remakequote:Op woensdag 29 april 2026 16:01 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het is een geinig proces ja. Ik game al m'n hele leven en weet ook wel wat het is om helemaal into een gameserie te zijn, maar zelfs als er een nieuwe Dark Souls zou uitkomen zou ik echt niet wakker liggen van een trailer of wat screenshots
Ik neem ook vrij denk ik. Kids naar school en gaan met die banaanquote:Op woensdag 29 april 2026 18:25 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Is het raar om de vrijdag na releasedag vrij te nemen van werk? Ik heb m’n man ook al laten weten dat ik dat weekend weinig tijd zal hebben.
hopelijk die veijdag studiedagquote:Op woensdag 29 april 2026 18:25 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Is het raar om de vrijdag na releasedag vrij te nemen van werk? Ik heb m’n man ook al laten weten dat ik dat weekend weinig tijd zal hebben.
februari 2028?quote:Op dinsdag 28 april 2026 23:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Speel liever gewoon die game eigenlijk dan weer een trailer![]()
Maar goed dat wordt nog eventjes wachten tot de PC release![]()
Die reveal trailer bedoel je dan?quote:Op woensdag 29 april 2026 17:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ligt eraan, toen met de presentatie van de PS5 destijds de trailer van de Demon's Souls Remakegetoond werd als launch titel, was ik hyped as fuck.
Toen móest ik een PS5 op dag 1 hebben.
Ik herkende meteen dat het Demon's Souls was overigens.
Yep, ik wist meteen dat dat DS was.quote:Op woensdag 29 april 2026 19:29 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die reveal trailer bedoel je dan?
Die was ook wel heel sexy ja
Ik ben sowieso vrijdags vrijquote:Op woensdag 29 april 2026 18:25 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Is het raar om de vrijdag na releasedag vrij te nemen van werk? Ik heb m’n man ook al laten weten dat ik dat weekend weinig tijd zal hebben.
Dat gaan ze niet doen, niet omdat ze het niet af hebben, maar puur om PS en Xbox in de hand te spelen. Zullen ook wel afspraken over zijn.quote:
de CEO van Take Two Interactive noemt vandaag op een conferentie de datum van November en grapt dat er dan veel mensen zich zouden ziek melden op het werk.quote:
Pc had hij het over niet de console release datequote:Op woensdag 29 april 2026 23:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
de CEO van Take Two Interactive noemt vandaag op een conferentie de datum van November en grapt dat er dan veel mensen zich zouden ziek melden op het werk.
Ongetwijfeld zullen er figuren blijven roepen dat het 2027, 2028 of 2030 gaat worden. Lekker laten roepen.
Nee ik heb het alleen over de pc portquote:Op woensdag 29 april 2026 23:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
de CEO van Take Two Interactive noemt vandaag op een conferentie de datum van November en grapt dat er dan veel mensen zich zouden ziek melden op het werk.
Ongetwijfeld zullen er figuren blijven roepen dat het 2027, 2028 of 2030 gaat worden. Lekker laten roepen.
Als ze nu weer delayen komen er riots denk ikquote:Op woensdag 29 april 2026 23:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee ik heb het alleen over de pc port
Ik geloof heilig in de vastgestelde releasedate in november 🙏🏼
Dan maar raarquote:Op woensdag 29 april 2026 18:25 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Is het raar om de vrijdag na releasedag vrij te nemen van werk? Ik heb m’n man ook al laten weten dat ik dat weekend weinig tijd zal hebben.
Nee joh, de standaardversie zal rond de 80 euro of misschien wel lager zijn. Ze pakken het meeste geld met online aankopen.quote:
oh echt?quote:Op donderdag 30 april 2026 20:22 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nee joh, de standaardversie zal rond de 80 euro of misschien wel lager zijn. Ze pakken het meeste geld met online aankopen.
Zie ook Fortnite wat altijd gratis is geweest, die hebben meer verdiend dat het hele GTA 5 bij elkaar.
GTA VI Premium nemen. @3rr0rquote:Op donderdag 30 april 2026 20:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik wil wel de Premium versie, met een papieren kaart erbij in het bluray-doosje. Dat zal 25 euro meer kosten.
Stiekem dit natuurlijkquote:Op donderdag 30 april 2026 20:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik wil wel de Premium versie, met een papieren kaart erbij in het bluray-doosje. Dat zal 25 euro meer kosten.
Er zijn oorlogen om minder begonnen 😱quote:Op woensdag 29 april 2026 23:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als ze nu weer delayen komen er riots denk ik
100% en niks minder.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:21 schreef PzKpfw het volgende:
Ben van het weekend maar weer begonnen aan GTA V, die moet ik ook nog uitspelen.
quote:Op maandag 4 mei 2026 18:46 schreef FlippingCoin het volgende:
hoop dat ik in gta 6 van die woke sukkeltjes in elkaar kan rammen
ben je al klaar met je opleiding voor gta6 uitkomt?quote:
quote:Op maandag 4 mei 2026 18:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ben je al klaar met je opleiding voor gta6 uitkomt?
quote:
Een nieuwe Elvis has left the building maar met influencers.quote:Op maandag 4 mei 2026 18:46 schreef FlippingCoin het volgende:
hoop dat ik in gta 6 van die woke sukkeltjes in elkaar kan rammen
oh influencers kan ook leuk zijnquote:Op maandag 4 mei 2026 19:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Een nieuwe Elvis has left the building maar met influencers.
Klinkt eerder als nog meer uitstel.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 00:40 schreef MMaRsu het volgende:
Hoofd van Grove Street Games
[ x ]
!!!?????!!!!
Trailer 3 incoming???
Beter gewoon instant release. Zoals met Oblivion Remastered.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 00:40 schreef MMaRsu het volgende:
Hoofd van Grove Street Games
[ x ]
!!!?????!!!!
Trailer 3 incoming???
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |