abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220673989
Waarom is 8 juni goedkoper dan 1 juni en 15 juni en ook de andere datums bij de reis naar Kroatië bij Bolderman?
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 20:56:51 #2
5428 crew  miss_sly
pi_220674013
Waar gaat dit over?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Spellchecker dinsdag 28 april 2026 @ 21:02:28 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220674075
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2026 20:56 schreef miss_sly het volgende:
Waar gaat dit over?
Over goedkopere en duurdere data op een busreis.
pi_220674374
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 20:54 schreef schuschuho het volgende:
Waarom is 8 juni goedkoper dan 1 juni en 15 juni en ook de andere datums bij de reis naar Kroatië bij Bolderman?
Omdat ze bij de ene de bus al bijna vol hebben en bij de ander nog niet?
pi_220674388
Dynamic pricing, als je een kwartier later nog een keer kijkt is het opeens weer duurder geworden want als er twee keer per uur mensen naar zoeken dan is de reis populair.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_220674464
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:33 schreef 215 het volgende:
Dynamic pricing, als je een kwartier later nog een keer kijkt is het opeens weer duurder geworden want als er twee keer per uur mensen naar zoeken dan is de reis populair.
En kijk tegelijk met 2 verschillende telefoons (met verschillende inlogaccounts) en je hebt grote kans dat je ook 2 verschillende prijzen ziet. Zelfde bij hotels. Maar de basislijn is: de laatste plekken in de bus zijn vaak duurder, als ze de bus niet uitverkocht krijgen komt er korting op om te voorkomen dat ze hem moeten annuleren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2026 21:39:29 ]
pi_220674476
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:02 schreef maily het volgende:

[..]
Over goedkopere en duurdere data op een busreis.
Bij Bolderman.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220674487
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:33 schreef 215 het volgende:
Dynamic pricing, als je een kwartier later nog een keer kijkt is het opeens weer duurder geworden want als er twee keer per uur mensen naar zoeken dan is de reis populair.
Is het ooit wel eens dat je later kijkt en dan ineens ziet dat het goedkoper is?

Ik heb dat nog nooit gehad, alleen duurder. ;(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 21:45:12 #9
5428 crew  miss_sly
pi_220674541
Schopje naar TRV.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220675246
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:31 schreef Hanca het volgende:

[..]
Omdat ze bij de ene de bus al bijna vol hebben en bij de ander nog niet?
Nee, geen van de antwoorden hier kan de reden zijn. Het is een populaire reis en alle datums ( van mei t/m september) waren al snel vol geboekt. Wij hebben gewoon 8 juni geboekt omdat deze datum ons het beste uitkwam. Maar nu snap ik niet waarom alleen 8 juni goedkoper is.
  dinsdag 28 april 2026 @ 22:59:30 #11
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220675270
0318 580 958

U kunt bellen met Bolderman. Open vanaf 9.00 morgenochtend.

Succes
pi_220675339
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
0318 580 958

U kunt bellen met Bolderman. Open vanaf 9.00 morgenochtend.

Succes
Nee dat ga ik niet doen want veronderstel dat ze een foutje hebben gemaakt. Geen slapende honden wakker maken hé? Ik zat meer te denken aan dat misschien in Umag de vakantie daar net is afgelopen of iets in die richting.
pi_220675349
Hoe lang duurt de reis per bus eigenlijk naar Kroatië?
pi_220675356
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 23:13 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Hoe lang duurt de reis per bus eigenlijk naar Kroatië?
Twee dagen. Eerste overnachting is vaak in zuid Duitsland,
  Spellchecker dinsdag 28 april 2026 @ 23:16:34 #15
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220675360
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 23:10 schreef schuschuho het volgende:

[..]
Nee dat ga ik niet doen want veronderstel dat ze een foutje hebben gemaakt. Geen slapende honden wakker maken hé? Ik zat meer te denken aan dat misschien in Umag de vakantie daar net is afgelopen of iets in die richting.
Bolderman is de enige die het antwoord heeft.
pi_220675361
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 23:15 schreef schuschuho het volgende:

[..]
Twee dagen. Eerste overnachting is vaak in zuid Duitsland,
Oh dat valt nog wel mee. Je overnacht in een hotel.
Prima prijs ook waarschijnlijk.
pi_220675375
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 23:17 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Oh dat valt nog wel mee. Je overnacht in een hotel.
Prima prijs ook waarschijnlijk.
Ma
18 mei '26
Vol (vertrekgarantie)
¤ 1.019,-
Ma
25 mei '26
Vol (vertrekgarantie)
¤ 1.019,-
Ma
1 jun. '26
Vol (vertrekgarantie)
¤ 1.019,-
Ma
8 jun. '26
Vol (vertrekgarantie)
¤ 999,-
Ma
15 jun. '26
Vol (vertrekgarantie)
¤ 1.039,-
Ja, het overnachtings hotel is vaker wat minder maar in Umag hebben we een hotel aan zee all inclusive. Waar je natuurlijk weinig gebruik van maakt als je alle excursies mee gaat doen. 10 dagen.
pi_220675376
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 23:22 schreef schuschuho het volgende:

[..]
Ma
18 mei '26
Vol (vertrekgarantie)
¤ 1.019,-
Ma
25 mei '26
Vol (vertrekgarantie)
¤ 1.019,-
Ma
1 jun. '26
Vol (vertrekgarantie)
¤ 1.019,-
Ma
8 jun. '26
Vol (vertrekgarantie)
¤ 999,-
Ma
15 jun. '26
Vol (vertrekgarantie)
¤ 1.039,-
Ja, het overnachtings hotel is vaker wat minder maar in Umag hebben we een hotel aan zee all inclusive. Waar je natuurlijk weinig gebruik van maakt als je alle excursies mee gaat doen.
Veel plezier. Hopelijk heb je een leuke groep! Ik vind de prijs heel erg meevallen. ^O^
pi_220675380
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 23:23 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Veel plezier. Hopelijk heb je een leuke groep! Ik vind de prijs heel erg meevallen. ^O^
Dank je wel. Wij doen het elk jaar. In juni en in september.
pi_220675384
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 23:23 schreef schuschuho het volgende:

[..]
Dank je wel. Wij doen het elk jaar. In juni en in september.
Een busreis?
Dan ben je waarschijnlijk al half Europa door geweest. :)
pi_220675396
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 23:25 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Een busreis?
Dan ben je waarschijnlijk al half Europa door geweest. :)
Klopt. Italië drie keer, Kroatië drie keer, Sardinië en Corsica, Spanje drie keer, Oostenrijk, Duitsland, Zwitserland, Engeland o,a. Een keer met het vliegtuig geweest naar de canarische eilanden. Ik had problemen met mijn evenwicht en daarna altijd maar heerlijk een busreis gedaan.
  dinsdag 28 april 2026 @ 23:40:20 #22
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220675414
Doe jezelf een plezier en pak gewoon het vliegtuig die kant op. Twee dagen in zo'n kutbus gaat je echt vervelen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Spellchecker dinsdag 28 april 2026 @ 23:43:28 #23
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220675424
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 23:40 schreef PzKpfw het volgende:
Doe jezelf een plezier en pak gewoon het vliegtuig die kant op. Twee dagen in zo'n kutbus gaat je echt vervelen.
#21 :!
pi_220675444
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 23:40 schreef PzKpfw het volgende:
Doe jezelf een plezier en pak gewoon het vliegtuig die kant op. Twee dagen in zo'n kutbus gaat je echt vervelen.
Nee hoor. We hebben altijd veel plezier in de bus en je hebt altijd wel een klik met sommige mensen. Wij hebben er in elk geval al veel vrienden aan over gehouden. De bus stopt om de twee uur voor toilet bezoek, de benen te strekken of om ergens iets te gaan bekijken. Maar ik begrijp dat het voor jongeren natuurlijk niet leuk is om met zo'n bus met oudjes op vakantie te gaan. En toch zitten er vaak moeder en/of vader met zoons en/of dochters in.
pi_220728651
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:39 schreef Hanca het volgende:

[..]
En kijk tegelijk met 2 verschillende telefoons (met verschillende inlogaccounts) en je hebt grote kans dat je ook 2 verschillende prijzen ziet. Zelfde bij hotels.
Dit zeggen wel meer mensen, ook met vliegtickets.
Echter zelf nog nooit enig verschil gezien.
pi_220728658
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 22:57 schreef schuschuho het volgende:

[..]
Nee, geen van de antwoorden hier kan de reden zijn. Het is een populaire reis en alle datums ( van mei t/m september) waren al snel vol geboekt. Wij hebben gewoon 8 juni geboekt omdat deze datum ons het beste uitkwam. Maar nu snap ik niet waarom alleen 8 juni goedkoper is.
En toch zijn de al gegeven antwoorden de reden.

Sommige dagen van de week zijn minder populair voor reizen en daarom vaak net wat goedkoper.
Hotels vragen op bepaalde periodes meer geld, en dus krijg je dat ook door in een verzamelticket.
Genoeg redenen.
pi_220728894
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 15:25 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Dit zeggen wel meer mensen, ook met vliegtickets.
Echter zelf nog nooit enig verschil gezien.
Ik wel bij hotels, met 2 telefoons naast elkaar, die van mij en die van mijn vrouw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')