Omdat ze bij de ene de bus al bijna vol hebben en bij de ander nog niet?quote:Op dinsdag 28 april 2026 20:54 schreef schuschuho het volgende:
Waarom is 8 juni goedkoper dan 1 juni en 15 juni en ook de andere datums bij de reis naar Kroatië bij Bolderman?
En kijk tegelijk met 2 verschillende telefoons (met verschillende inlogaccounts) en je hebt grote kans dat je ook 2 verschillende prijzen ziet. Zelfde bij hotels. Maar de basislijn is: de laatste plekken in de bus zijn vaak duurder, als ze de bus niet uitverkocht krijgen komt er korting op om te voorkomen dat ze hem moeten annuleren.quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:33 schreef 215 het volgende:
Dynamic pricing, als je een kwartier later nog een keer kijkt is het opeens weer duurder geworden want als er twee keer per uur mensen naar zoeken dan is de reis populair.
Bij Bolderman.quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
Over goedkopere en duurdere data op een busreis.
Is het ooit wel eens dat je later kijkt en dan ineens ziet dat het goedkoper is?quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:33 schreef 215 het volgende:
Dynamic pricing, als je een kwartier later nog een keer kijkt is het opeens weer duurder geworden want als er twee keer per uur mensen naar zoeken dan is de reis populair.
Nee, geen van de antwoorden hier kan de reden zijn. Het is een populaire reis en alle datums ( van mei t/m september) waren al snel vol geboekt. Wij hebben gewoon 8 juni geboekt omdat deze datum ons het beste uitkwam. Maar nu snap ik niet waarom alleen 8 juni goedkoper is.quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:31 schreef Hanca het volgende:
[..]
Omdat ze bij de ene de bus al bijna vol hebben en bij de ander nog niet?
Nee dat ga ik niet doen want veronderstel dat ze een foutje hebben gemaakt. Geen slapende honden wakker maken hé? Ik zat meer te denken aan dat misschien in Umag de vakantie daar net is afgelopen of iets in die richting.quote:Op dinsdag 28 april 2026 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
0318 580 958
U kunt bellen met Bolderman. Open vanaf 9.00 morgenochtend.
Succes
Twee dagen. Eerste overnachting is vaak in zuid Duitsland,quote:Op dinsdag 28 april 2026 23:13 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Hoe lang duurt de reis per bus eigenlijk naar Kroatië?
Bolderman is de enige die het antwoord heeft.quote:Op dinsdag 28 april 2026 23:10 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Nee dat ga ik niet doen want veronderstel dat ze een foutje hebben gemaakt. Geen slapende honden wakker maken hé? Ik zat meer te denken aan dat misschien in Umag de vakantie daar net is afgelopen of iets in die richting.
Oh dat valt nog wel mee. Je overnacht in een hotel.quote:Op dinsdag 28 april 2026 23:15 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Twee dagen. Eerste overnachting is vaak in zuid Duitsland,
Maquote:Op dinsdag 28 april 2026 23:17 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Oh dat valt nog wel mee. Je overnacht in een hotel.
Prima prijs ook waarschijnlijk.
Veel plezier. Hopelijk heb je een leuke groep! Ik vind de prijs heel erg meevallen.quote:Op dinsdag 28 april 2026 23:22 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Ma
18 mei '26
Vol (vertrekgarantie)
¤ 1.019,-
Ma
25 mei '26
Vol (vertrekgarantie)
¤ 1.019,-
Ma
1 jun. '26
Vol (vertrekgarantie)
¤ 1.019,-
Ma
8 jun. '26
Vol (vertrekgarantie)
¤ 999,-
Ma
15 jun. '26
Vol (vertrekgarantie)
¤ 1.039,-
Ja, het overnachtings hotel is vaker wat minder maar in Umag hebben we een hotel aan zee all inclusive. Waar je natuurlijk weinig gebruik van maakt als je alle excursies mee gaat doen.
Dank je wel. Wij doen het elk jaar. In juni en in september.quote:Op dinsdag 28 april 2026 23:23 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Veel plezier. Hopelijk heb je een leuke groep! Ik vind de prijs heel erg meevallen.
Een busreis?quote:Op dinsdag 28 april 2026 23:23 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Dank je wel. Wij doen het elk jaar. In juni en in september.
Klopt. Italië drie keer, Kroatië drie keer, Sardinië en Corsica, Spanje drie keer, Oostenrijk, Duitsland, Zwitserland, Engeland o,a. Een keer met het vliegtuig geweest naar de canarische eilanden. Ik had problemen met mijn evenwicht en daarna altijd maar heerlijk een busreis gedaan.quote:Op dinsdag 28 april 2026 23:25 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Een busreis?
Dan ben je waarschijnlijk al half Europa door geweest.![]()
#21quote:Op dinsdag 28 april 2026 23:40 schreef PzKpfw het volgende:
Doe jezelf een plezier en pak gewoon het vliegtuig die kant op. Twee dagen in zo'n kutbus gaat je echt vervelen.
Nee hoor. We hebben altijd veel plezier in de bus en je hebt altijd wel een klik met sommige mensen. Wij hebben er in elk geval al veel vrienden aan over gehouden. De bus stopt om de twee uur voor toilet bezoek, de benen te strekken of om ergens iets te gaan bekijken. Maar ik begrijp dat het voor jongeren natuurlijk niet leuk is om met zo'n bus met oudjes op vakantie te gaan. En toch zitten er vaak moeder en/of vader met zoons en/of dochters in.quote:Op dinsdag 28 april 2026 23:40 schreef PzKpfw het volgende:
Doe jezelf een plezier en pak gewoon het vliegtuig die kant op. Twee dagen in zo'n kutbus gaat je echt vervelen.
Dit zeggen wel meer mensen, ook met vliegtickets.quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:39 schreef Hanca het volgende:
[..]
En kijk tegelijk met 2 verschillende telefoons (met verschillende inlogaccounts) en je hebt grote kans dat je ook 2 verschillende prijzen ziet. Zelfde bij hotels.
En toch zijn de al gegeven antwoorden de reden.quote:Op dinsdag 28 april 2026 22:57 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Nee, geen van de antwoorden hier kan de reden zijn. Het is een populaire reis en alle datums ( van mei t/m september) waren al snel vol geboekt. Wij hebben gewoon 8 juni geboekt omdat deze datum ons het beste uitkwam. Maar nu snap ik niet waarom alleen 8 juni goedkoper is.
Ik wel bij hotels, met 2 telefoons naast elkaar, die van mij en die van mijn vrouw.quote:Op woensdag 6 mei 2026 15:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dit zeggen wel meer mensen, ook met vliegtickets.
Echter zelf nog nooit enig verschil gezien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |