abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220673437
Iedereen heeft wel zaken waar hij/zij/hen, etc., zich enorm aan ergert. Zoals aan gedrag van anderen, bepaalde nare dingen die telkens weer opnieuw gebeuren die voorkomen hadden kunnen worden, of noem maar op. Uiteraard kun je niet gelijk alles bedenken waar je je aan ergert, dus je kunt hier op elk moment terugkomen om zulke zaken te posten als je weer iets te binnen schiet waar je je ook kapot aan kunt ergeren.

Dus wat zijn de zaken waar je je het meest aan ergert?

----------------

En door. *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220673464
Taalpuristen. Als het aan die mensen lag, zou taal nooit vooruitgang boeken.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220673532
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 19:39 schreef Mikeytt het volgende:
Taalpuristen. Als het aan die mensen lag, zou taal nooit vooruitgang boeken.
Een hoop "taal" wat ik nu hoor kan ik nou niet bepaald onder vooruitgang scharen als ik eerlijk ben.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220673544
OT: mijn gezondheid. Of eigenlijk gebrek daaraan. En dan het feit dat het compleet buiten mijn macht ligt. Owja en dat oogarts èn neuroloog het nu niet meer weten. En wel elke dag achteruitgang is.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 28 april 2026 @ 20:16:00 #5
284411 crew  heywoodu
pi_220673641
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 19:39 schreef Mikeytt het volgende:
Taalpuristen. Als het aan die mensen lag, zou taal nooit vooruitgang boeken.
Ligt een beetje aan de situatie. Je hebt dingen die in de taal gewoon in de tijd veranderen, en je hebt mensen die een soort obsessie hebben met de spatiebalk, bijvoorbeeld, of die gewoon überhaupt niet in staat zijn een beetje normaal te schrijven. Dat is wel wat anders dan 'dingen veranderen' :+
pi_220673697
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 20:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ligt een beetje aan de situatie. Je hebt dingen die in de taal gewoon in de tijd veranderen, en je hebt mensen die een soort obsessie hebben met de spatiebalk, bijvoorbeeld, of die gewoon überhaupt niet in staat zijn een beetje normaal te schrijven. Dat is wel wat anders dan 'dingen veranderen' :+
Of mensen te pas en onpas Engelse woorden menen moeten te gebruiken :{w
Ook dat heeft niets met vooruitgang te maken.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 28 april 2026 @ 20:30:15 #7
284411 crew  heywoodu
pi_220673759
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 20:23 schreef Prego het volgende:

[..]
Of mensen te pas en onpas Engelse woorden menen moeten te gebruiken :{w
Ook dat heeft niets met vooruitgang te maken.
Op zich wel mee eens, maar dat is soms lastig te voorkomen als je thuis 90% van de tijd ook Engels praat en het er dus een beetje in begint te roesten, als het ware :P
pi_220674657
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 20:30 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Op zich wel mee eens, maar dat is soms lastig te voorkomen als je thuis 90% van de tijd ook Engels praat en het er dus een beetje in begint te roesten, als het ware :P
niet herkenbaar, ik spreek 90% Frans in m’n leven. Zo zie je maar weer, dat dat voor iedereen anders is ;)

Maar als ik bijvoorbeeld « overnight oats » lees ipv « geweekte haver » dan vinden mijn nekharen daar iets van ^^

[ Bericht 4% gewijzigd door Prego op 28-04-2026 22:07:10 ]
pi_220675338
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 20:09 schreef Kanaroe het volgende:
Mensen die 'wanneer' uitspreken als 'waaaaarneer'

Krijg ik de kriebels van :X
Dat ken ik alleen van iemand die tot de orde geroepen wordt. Heeft dus een andere lading dan het gewone wanneer.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 10:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Coeliakie is een bitch, ik kan nooit zomaar ff ergens naartoe. Koffie bij de buren kan zelfs niet want kans op kruisbesmetting :') Ben soms zo jaloers op die grote zakken witte puntjes voor een euro, terwijl ik bij gratie Gods één glutenvrij afbakbroodje voor 1,50 kan kopen :(
Dit vind ik niet lekker. Maar glutenvrij brood blijft een probleem.
AH deed weer aan stiekem bedoelde krimpflatie. De gluten- en zuivelvrije speculaasjes zijn van 175gr naar 125gr gegaan. Wel in het zelfde bakje in hetzelfde bakje, dus ze rammelen wat.
pi_220675435
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 23:10 schreef Teslynd het volgende:

[..]
Dat ken ik alleen van iemand die tot de orde geroepen wordt. Heeft dus een andere lading dan het gewone wanneer.
[..]

“Waaarnneeeer kom je thuis?! :(

_O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220676003
quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 28 april 2026 23:10 schreef Teslynd

[..]
Dit vind ik niet lekker. Maar glutenvrij brood blijft een probleem.
AH deed weer aan stiekem bedoelde krimpflatie. De gluten- en zuivelvrije speculaasjes zijn van 175gr naar 125gr gegaan. Wel in het zelfde bakje in hetzelfde bakje, dus ze rammelen wat.
Glutenvrij brood en cake en evt wat koekjes (zoals speculaas, :+) zijn ook te bestellen bij Bakker Leo, :).
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220676004
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 april 2026 19:49 schreef vosss het volgende:
OT: mijn gezondheid. Of eigenlijk gebrek daaraan. En dan het feit dat het compleet buiten mijn macht ligt. Owja en dat oogarts èn neuroloog het nu niet meer weten. En wel elke dag achteruitgang is.
Sterkte
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220676008
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 08:03 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Sterkte
Thanks :*
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220676035
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 23:10 schreef Teslynd het volgende:

[..]
Dat ken ik alleen van iemand die tot de orde geroepen wordt. Heeft dus een andere lading dan het gewone wanneer.

Andere lading? "Wanneer" betekent dan nog steeds "op welk moment" toch?
pi_220676519
Dat de AH al enige tijd geen lenzenvloeistof meer in het assortiment heeft.
Nee, correctie. Dat ik bij 4 vestigingen kom en geen van deze vestigingen het verkoopt.
Ik snap er niks van. :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 29 april 2026 @ 12:25:37 #16
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220677250
In navolging van deze post:

quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 12:23 schreef StateOfMind het volgende:
De weersvooruitzichten (3 maal woordwaarde) tot en met vrijdag *O*
De weersvooruitzichten vanaf zaterdag -O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP woensdag 29 april 2026 @ 13:46:13 #17
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220677920
quote:
17s.gif Op woensdag 29 april 2026 08:02 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Glutenvrij brood en cake en evt wat koekjes (zoals speculaas, :+) zijn ook te bestellen bij Bakker Leo, :).
:Y
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 29 april 2026 @ 17:27:39 #18
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220679053
Brandende zon + strakblauwe lucht zonder wolkjes.

Maar dat zullen maar weinig mensen met me eens zijn. Hooguit wat gingers en bleekroze types, gok ik.

Het ziet er leuk uit, en toch geniet ik er niet van.
pi_220679594
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 17:27 schreef Eightyone het volgende:
Brandende zon + strakblauwe lucht zonder wolkjes.

Maar dat zullen maar weinig mensen met me eens zijn. Hooguit wat gingers en bleekroze types, gok ik.

Het ziet er leuk uit, en toch geniet ik er niet van.
Eens. Maar ik ben dan ook heel bleek, :7.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220680077
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
Dat de AH al enige tijd geen lenzenvloeistof meer in het assortiment heeft.
Nee, correctie. Dat ik bij 4 vestigingen kom en geen van deze vestigingen het verkoopt.
Ik snap er niks van. :')
Heeft de Jumbo ook vaak. Dan is er maandenlang geen voorraad. Ik sla altijd heel ruim in als het voorradig is. Nadeel is dat dat het enige merk is wat ik echt goed verdraag :')
Alius aliud dicit
  woensdag 29 april 2026 @ 20:56:15 #21
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_220680465
Aan de berichtgeving van oa NOS.
Bij incidenten in Limburgse plaatsen zet de NOS er altijd bij 'in het Limburgse (plaatsnaam)..'
Of in (plaatsnaam) Limburg.
Niet alleen bij de kleine gehuchten (waar dit nog enigzins verklaarbaar zou zijn).
Maar ook bij grotere plaatsen.
Gebeurd er iets in bv Noord Holland, Zuid Holland of Utrecht zet men dit er nooit bij.
Afgelopen week ook weer een mooi voorbeeld

https://nos.nl/artikel/2611509-dode-door-steekincident-hoensbroek
quote:
In Hoensbroek, in Limburg
Een plaats met 18000 inwoners.

Dezelfde dag een artikel over Loosdrecht (6000 inwoners)
https://nos.nl/artikel/26(...)ht-twee-aanhoudingen
waar geen enkele keer de provincie wordt genoemd.
Net efkes anges
pi_220680529
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 17:27 schreef Eightyone het volgende:
Brandende zon + strakblauwe lucht zonder wolkjes.

Maar dat zullen maar weinig mensen met me eens zijn. Hooguit wat gingers en bleekroze types, gok ik.

Het ziet er leuk uit, en toch geniet ik er niet van.
Ik hou er ook niet echt van hoor, maar ben geen ginger of bleekroze.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator / Redactie FP woensdag 29 april 2026 @ 21:08:00 #23
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220680584
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 17:27 schreef Eightyone het volgende:
Brandende zon + strakblauwe lucht zonder wolkjes.

Maar dat zullen maar weinig mensen met me eens zijn. Hooguit wat gingers en bleekroze types, gok ik.

Het ziet er leuk uit, en toch geniet ik er niet van.
Bleke ginger hier, heb de kop na twee mooie dagen al verbrand :') Waar zijn de schapenwolkjes?!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_220680646
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 17:27 schreef Eightyone het volgende:
Brandende zon + strakblauwe lucht zonder wolkjes.

Maar dat zullen maar weinig mensen met me eens zijn. Hooguit wat gingers en bleekroze types, gok ik.

Het ziet er leuk uit, en toch geniet ik er niet van.
terechte klacht wel, verschrikkelijk, en ik ben geen ginger of bleekroze type
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220680679
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Bleke ginger hier, heb de kop na twee mooie dagen al verbrand :') Waar zijn de schapenwolkjes?!
Ben jij ginger, :o? Hoe ginger is ginger, :@?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220681113
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 20:23 schreef Prego het volgende:

[..]
Of mensen te pas en onpas Engelse woorden menen moeten te gebruiken :{w
Ook dat heeft niets met vooruitgang te maken.
Man, man, man. Je zou die gasten moeten horen gamen. ;(
Mijn zoon is 13 dus de halve tijd is het game-taal. Maar buiten het gamen gaat het geloof ik wel.
Maar zijn maatje vertelde laatst een verhaal aan hem:
Yo Bro, we waren in de AH en zo’n Guy uit mijn klas was ook mee en hij ging jongleren met pakken melk en die melk valt, dus overal rotzooi.
En mensen zagen het maar die hebben niet gesnitched, waren echt lucky, bro!”

Auw, auw, auw!
En die jongen komt toch uit een keurig gezin en zo wit als sneeuw. :')
pi_220681469
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 08:12 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Andere lading? "Wanneer" betekent dan nog steeds "op welk moment" toch?
Komaan, je kan elk woord een lading meegeven waarmee het lading meekrijgt die niet overeenkomt met de steriele betekenis van het woord. Dat is het verschil tussen gebezigde taal en de opsomming in een woordenlijst. En dan heeft nog steeds dezelfde "op welk moment"-betekenis, met bijvoorbeeld als antwoord: als pasen en pinksteren op één dag vallen.
pi_220681470
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 20:56 schreef Sjoerd102 het volgende:
Aan de berichtgeving van oa NOS.
Bij incidenten in Limburgse plaatsen zet de NOS er altijd bij 'in het Limburgse (plaatsnaam)..'
Of in (plaatsnaam) Limburg.
Niet alleen bij de kleine gehuchten (waar dit nog enigzins verklaarbaar zou zijn).
Maar ook bij grotere plaatsen.
Gebeurd er iets in bv Noord Holland, Zuid Holland of Utrecht zet men dit er nooit bij.
Afgelopen week ook weer een mooi voorbeeld

https://nos.nl/artikel/2611509-dode-door-steekincident-hoensbroek
[..]
Een plaats met 18000 inwoners.

Dezelfde dag een artikel over Loosdrecht (6000 inwoners)
https://nos.nl/artikel/26(...)ht-twee-aanhoudingen
waar geen enkele keer de provincie wordt genoemd.
Tegenwoordig met al die samengevoegde gemeentes met vaak een eigenaardige nieuwe gemeentenamen, is een lokatie-aanduiding wel handig.
  donderdag 30 april 2026 @ 06:19:06 #29
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_220681646
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 01:11 schreef Teslynd het volgende:

[..]
Tegenwoordig met al die samengevoegde gemeentes met vaak een eigenaardige nieuwe gemeentenamen, is een lokatie-aanduiding wel handig.
Maar waarom dan wel bij Limburgse plaatsen en niet bij plaatsen in het westen/midden van het land. Zojuist ook bij editieNL brand in 't Harde (geen Provincie genoemd). En ook in het Limburgse Helden was een natuurbrand. Doe het dan of bij elke plaats van bv kleiner dan 10000 inwoners of nergens.
Net efkes anges
pi_220681794
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 20:56 schreef Sjoerd102 het volgende:
Aan de berichtgeving van oa NOS.
Bij incidenten in Limburgse plaatsen zet de NOS er altijd bij 'in het Limburgse (plaatsnaam)..'
Of in (plaatsnaam) Limburg.
Niet alleen bij de kleine gehuchten (waar dit nog enigzins verklaarbaar zou zijn).
Maar ook bij grotere plaatsen.
Gebeurd er iets in bv Noord Holland, Zuid Holland of Utrecht zet men dit er nooit bij.
Afgelopen week ook weer een mooi voorbeeld

https://nos.nl/artikel/2611509-dode-door-steekincident-hoensbroek
[..]
Een plaats met 18000 inwoners.

Dezelfde dag een artikel over Loosdrecht (6000 inwoners)
https://nos.nl/artikel/26(...)ht-twee-aanhoudingen
waar geen enkele keer de provincie wordt genoemd.
Iedereen kent Loosdrecht dan ook wel (door de Plassen) in tegenstelling tot één of ander random Limburgs dorp.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220681797
quote:
6s.gif Op donderdag 30 april 2026 07:50 schreef nostra het volgende:

[..]
Iedereen kent Loosdrecht dan ook wel (door de Plassen) in tegenstelling tot één of ander random Limburgs dorp.
aannames :')
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  donderdag 30 april 2026 @ 08:36:01 #32
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_220681888
quote:
6s.gif Op donderdag 30 april 2026 07:50 schreef nostra het volgende:

[..]
Iedereen kent Loosdrecht dan ook wel (door de Plassen) in tegenstelling tot één of ander random Limburgs dorp.
Loosdrecht(se) plassen zal echt niet bij iedereen bekend zijn.
Net efkes anges
pi_220681895
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 08:36 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]
Loosdrecht(se) plassen zal echt niet bij iedereen bekend zijn.
Mss biased omdat ik in ZH woon.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  donderdag 30 april 2026 @ 09:04:27 #34
370431 drakin
vurig typje
pi_220681977
quote:
6s.gif Op donderdag 30 april 2026 07:50 schreef nostra het volgende:

[..]
Iedereen kent Loosdrecht dan ook wel (door de Plassen) in tegenstelling tot één of ander random Limburgs dorp.
Try me
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Redactie Frontpage donderdag 30 april 2026 @ 10:08:35 #35
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220682328
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 20:56 schreef Sjoerd102 het volgende:
Aan de berichtgeving van oa NOS.
Bij incidenten in Limburgse plaatsen zet de NOS er altijd bij 'in het Limburgse (plaatsnaam)..'
Of in (plaatsnaam) Limburg.
Niet alleen bij de kleine gehuchten (waar dit nog enigzins verklaarbaar zou zijn).
Maar ook bij grotere plaatsen.
Gebeurd er iets in bv Noord Holland, Zuid Holland of Utrecht zet men dit er nooit bij.
Afgelopen week ook weer een mooi voorbeeld

https://nos.nl/artikel/2611509-dode-door-steekincident-hoensbroek
[..]
Een plaats met 18000 inwoners.

Dezelfde dag een artikel over Loosdrecht (6000 inwoners)
https://nos.nl/artikel/26(...)ht-twee-aanhoudingen
waar geen enkele keer de provincie wordt genoemd.
Eens met je punt wel dat het slim zou zijn om altijd de provincie er bij te vermelden.

Maar jouw specifieke voorbeeld is wel te verklaren, het eerste bericht is er eentje van de NOS zelf, de tweede is een bericht van NH-Nieuws dat is doorgezet, dus in feite lokaal nieuws alleen dan op de NOS site. Mogen ze dat alsnog wel een beetje aanpassen, dat ben ik met je eens.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220682589
503 serverproblemen
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 30 april 2026 @ 12:29:00 #37
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220682708
quote:
17s.gif Op donderdag 30 april 2026 11:48 schreef ChipsZak. het volgende:
503 serverproblemen
:(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 30 april 2026 @ 13:41:50 #38
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220683135
Apparaten die direct vanuit de doos niet werken.

Iets met Bluetooth dat met geen mogelijkheid met de telefoon is te verbinden.

Een 'maandagmorgenmodel', zo omschrijft de chatbot het.

[ Bericht 19% gewijzigd door Eightyone op 30-04-2026 13:48:12 ]
  Moderator / Redactie FP donderdag 30 april 2026 @ 13:57:02 #39
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220683196
quote:
17s.gif Op woensdag 29 april 2026 21:19 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ben jij ginger, :o? Hoe ginger is ginger, :@?
Koperrode baard in de zomer 8-) Vroeger ook met lange manen die net zo opvielen in het zonlicht :D
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_220683200
Dat je een roosterwijziging op werk niet in de gaten had en je gebeld wordt waar je blijft. :')
Tja, het was mijn vaste vrije dag maar ivm andermans vakantie mocht ik een dagje eerder beginnen. -O-
  Moderator / Redactie FP donderdag 30 april 2026 @ 13:59:54 #41
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220683212
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:57 schreef vencodark het volgende:
Dat je een roosterwijziging op werk niet in de gaten had en je gebeld wordt waar je blijft. :')
Tja, het was mijn vaste vrije dag maar ivm andermans vakantie mocht ik een dagje eerder beginnen. -O-
Ik ken het, zat ik 's ochtends 100km verderop bij m'n vriendin op m'n dooie gemakje wakker te worden, ging de foon. Of ik op kon schieten want alleen ik kon die dag de bieb open doen :') Plan me dan niet ongevraagd en ongemeld in op m'n vaste vrije dag :(
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_220683455
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Ik ken het, zat ik 's ochtends 100km verderop bij m'n vriendin op m'n dooie gemakje wakker te worden, ging de foon. Of ik op kon schieten want alleen ik kon die dag de bieb open doen :') Plan me dan niet ongevraagd en ongemeld in op m'n vaste vrije dag :(
Heb je een vriendin? Verdorie. Zag net iets heel moois ontstaan hier in dit topic. ;(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 30 april 2026 @ 15:54:53 #43
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220683858
Dat m'n instafeed overspoeld wordt met Russische reels en ik m'n ex daardoor weer mis ;(
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_220684071
DHL bezorger die mijn pakketje waar met grote letters breekbaar op staat in gruzelementen heeft afgeleverd. Kut DHL. :(
  donderdag 30 april 2026 @ 20:02:28 #45
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_220685348
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 10:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Eens met je punt wel dat het slim zou zijn om altijd de provincie er bij te vermelden.

Maar jouw specifieke voorbeeld is wel te verklaren, het eerste bericht is er eentje van de NOS zelf, de tweede is een bericht van NH-Nieuws dat is doorgezet, dus in feite lokaal nieuws alleen dan op de NOS site. Mogen ze dat alsnog wel een beetje aanpassen, dat ben ik met je eens.
Klopt in dit geval. Maar ook als berichten niet van regionale omroep zijn overgenomen zet men er bij de zuidelijkste provincie opmerkelijk vaak de provincie bij
Net efkes anges
pi_220685464
Nieuwsartikelen met altijd 5 vragen , waarom altijd 5 ? Waarom niet 3, 7 of 432 vragen ? :? :r
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 2 mei 2026 @ 06:20:28 #47
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220694255
(B/C-)Bn'er-volk dat het overlijden van Jade Kops gebruikt om zelf te stralen.
pi_220694257
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 06:20 schreef Eightyone het volgende:
(B/C-)Bn'er-volk dat het overlijden van Jade Kops gebruikt om zelf te stralen.
Ik vind het een beetje lastig om daar uitspraken over te doen, maar ik kan niet ontkennen dat ik de aanwezigheid van Astrid Holleeder opmerkelijk vind.
pi_220694421
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 06:20 schreef Eightyone het volgende:
(B/C-)Bn'er-volk dat het overlijden van Jade Kops gebruikt om zelf te stralen.
in het verlengde daarvan: een uitvaart van een of andere zelfuitgeroepen influencer typetje (Waar waarschijnlijk minimaal driekwart van nederland nooit van gehoord had) dat veel te veel aandacht krijgt..

ja het is kut dat je op je 19de overlijdt..
maar je bent verder niet speciaal ofzo, er zijn er (helaas) meer die op veel te jonge leeftijd overlijden
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220696086
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 06:19 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]
Maar waarom dan wel bij Limburgse plaatsen en niet bij plaatsen in het westen/midden van het land. Zojuist ook bij editieNL brand in 't Harde (geen Provincie genoemd). En ook in het Limburgse Helden was een natuurbrand. Doe het dan of bij elke plaats van bv kleiner dan 10000 inwoners of nergens.
Ja, mee eens. Want laar ligt "Hollandse Kroon" in vredesnaam?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')