abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8723253
het zal weinig zin hebben, maar ik doe een poging..
ik heb ooit de video film 'paperhouse' uitgeleend en noooooit meer terug gezien, in winkels kan ik 'm niet vinden..iemand misschien een tip waar wel?evt wil ik 'm graag overkopen.

mijn andere dilemma is de film 'the dark secret of harvest home' met oa bette davis, rosanna arquete en tracey cold....de tv serie is ooit op tv vertoond ergens eind jaren '70.(met de titel 'oogst van de angst') .pure jeugdsentiment dus en helaas waarschijnlijk voordat de videorecorder werd uitgevonden..ook deze ingekorte video is niet makkelijk te vinden
iemand tips?

alvast bedankt!

Jag ar lesbisk
pi_8723285
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 04:02 schreef hothead het volgende:
het zal weinig zin hebben, maar ik doe een poging..
ik heb ooit de video film 'paperhouse' uitgeleend en noooooit meer terug gezien, in winkels kan ik 'm niet vinden..iemand misschien een tip waar wel?evt wil ik 'm graag overkopen.
weinig zin, wat een vertrouwen zeg

4 dollar, op amazon.com

hier klikken :)

Gewoon bestellen, van 4 tot 7 dollar, shipping is niet zoveel. Heb je voor zo een 10 euro die film weer. Joepie, vind je ook niet

quote:
mijn andere dilemma is de film 'the dark secret of harvest home' met oa bette davis, rosanna arquete en tracey cold....de tv serie is ooit op tv vertoond ergens eind jaren '70.(met de titel 'oogst van de angst') .pure jeugdsentiment dus en helaas waarschijnlijk voordat de videorecorder werd uitgevonden..ook deze ingekorte video is niet makkelijk te vinden
iemand tips?

alvast bedankt!

1978 om precies te zijn.

Die is iets minder bekent want die kost je namelijk 39.85 dollar op VHS. Maar als je hem graag wilt hebben en je vergelijkt het met de films van nu en hun prijzen valt het nog allezins mee.

hier klikken :)

Als je ze allebei tegelijk besteld valt het al met al wel mee, denk dat je zo een 55 eurie kwijt bent.

* MrCaBLeGuY vermoet overigens dat hier een centraal topic voor is

PS. Ben je nog steeds gestopt met roken ??

[Dit bericht is gewijzigd door MrCaBLeGuY op 26-02-2003 04:18]

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_8723332
jaja, beetje dom, maar ik zoek van paperhouse 'de nederlandse ondertiteling versie' gewoon zoals ik'm had, en hoopte iemand te vinden die me de juiste winkel kan noemen.
betreft 'harvest home'..helaas,geen creditcard, zal es effe rondvragen..bedankt voor de tip!!!

ps eheheheh...ben een beetje gestopt met roken

Jag ar lesbisk
pi_8723362
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 04:26 schreef hothead het volgende:
ps eheheheh...ben een beetje gestopt met roken
Half werk, wel doorzetten hoor meid ! Is alleen in het begin moeilijk, daarna mis je alleen de gewening en een tijdje later weet je niet beter. Ik ben na 5 jaar gestopt

Mijn ex vriendin kreeg vlak nadat onze relatie over was (had ze al) bot- en longkanker (22 jaar jong). God zij dank hebben behandelingen - in tegenstelling tot vooruitzicht - aangeslagen en gaat het nu naar omstandigheden best goed met er! Maar hothead, heb je jezelf wel eens ingebeeld zonder haar & met verdriet waar je nu geen weet van hebt ? Vast niet, nou doe dat is en gooi dan trots je pakje peuken het raam uit (na het in water verzopen te hebben).

En dan volhouden, moet lukken

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_8723387
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 04:36 schreef MrCaBLeGuY het volgende:

[..]

Half werk, wel doorzetten hoor meid ! Is alleen in het begin moeilijk, daarna mis je alleen de gewening en een tijdje later weet je niet beter. Ik ben na 5 jaar gestopt

ik heb geen pakje sigaretten hier hoor, ben 5 maanden geleden gestopt,maar biets af en toe in stress momenten..echt beginnen doe ik hopelijk niet! maar hier is volgens mij al een topic voor
Jag ar lesbisk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')