Diequote:
Welkom bij de wondere wereld van aansprakelijkheid. Als je op eigen houtje de trein verlaat is de vervoerder alsnog aansprakelijk.quote:Het zou mijn ergste nachtmerrie zijn om verplicht urenlang opgesloten te zitten in een kleine verstikkend benauwde blikken gevangenis met 1000 anderen terwijl je gewoon uit zou kunnen stappen. Voor mij geen probleem om naar de dichtstbijzijnde spoorwegovergang te wandelen of gewoon dwarsover wat slootjes, prikkeldraad en weilanden te doorkruisen naar de dichtstbijzijnde weg om de duim omhoog te steken. Oh nee, dat mag niet, stel dat ik op actief spoor ga lopen of over een steentje struikel!
Als ze er 16u kunnen staan lijkt het spoor me niet heel actief. Als het spoor niet buiten gebruik kan, regel dan wat anders, een sleeploc ofzo.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:36 schreef James1988 het volgende:
[..]
Diewas om hoe absurd het is dat het zo lang heeft moeten duren, niet de stranding zelf.
[..]
Welkom bij de wondere wereld van aansprakelijkheid. Als je op eigen houtje de trein verlaat is de vervoerder alsnog aansprakelijk.
En als er eentje is vertrokken is de kans groot dat de rest van de trein hetzelfde doet, en voor je het weet zijn er honderden mensen ongecontroleerd aan de wandel. En die gaan lang niet altijd veilige wandelroutes gebruiken.
Klopt, ik zat in de nasleep ervan. Trein vanuit Brussel via Lille.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:33 schreef James1988 het volgende:
Vorige week waren er twee Frecciarossa's gestrand en stonden er 16 uur
De eerste (Lyon->Parijs) werd tussen Lyon en Dijon omgeleid via de klassieke route, en strandde tijdens het oprijden van de HSL om onbekende redenen in de spanningssluis. Het idee was "we sturen de FR Milaan > Parijs er achteraan, koppelen 'm aan die dooie en trekken 'm terug" maar dat mislukte ook.
Toen stonden er 2 FR's dood in de spanningssluis - zonder verlichting, wc's of airco. Dat heeft de hele nacht geduurd, pas de volgende ochtend kregen ze die treinen weer aan de praat.
Wat er precies is gebeurd is mij niet duidelijk.
Ik kwam die dag terug van een Alpine Coaster. Vorige maand ben ik na 12/13 jaar teruggekeerd daar, weliswaar met de auto dit keer.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:12 schreef James1988 het volgende:
[..]
[..]
Vandaag precies 12 jaar geleden. Tijd vliegt.
Die trein kwam tot stilstand in de spanningssluis in een verbindingsboog, heel druk zal het daar sowieso niet zijn en andere treinen kunnen er omheen geleid worden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als ze er 16u kunnen staan lijkt het spoor me niet heel actief. Als het spoor niet buiten gebruik kan, regel dan wat anders, een sleeploc ofzo.
Is dit jouw foto?quote:
Ik had hier zo mijn twijfels bij, dus heb even naar de exif data gekeken en daar blijkt iets anders uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://pics.io/photo-metadata-viewer"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik had hier zo mijn twijfels bij, dus heb even naar de exif data gekeken en daar blijkt iets anders uit.Dan geloof je het toch lekker nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://pics.io/photo-metadata-viewerHeel triest gedrag btw dit
[ Bericht 0% gewijzigd door Starhopper op 04-06-2026 11:57:59 ]
[..]
Ik had hier zo mijn twijfels bij, dus heb even naar de exif data gekeken en daar blijkt iets anders uit.Dit ook gaan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://pics.io/photo-metadata-viewer![]()
[..]
Ik had hier zo mijn twijfels bij, dus heb even naar de exif data gekeken en daar blijkt iets anders uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://pics.io/photo-metadata-viewer![]()
![]()
[..]
Ik had hier zo mijn twijfels bij, dus heb even naar de exif data gekeken en daar blijkt iets anders uit.Wat bewijst dit dan? Ik denk dat je moet leren metadata interpreteren. En anders hoor ik graag van je wat er steekt want ik zie geen vreemde zaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://pics.io/photo-metadata-viewer
btw; ik maak eigenlijk altijd een screenshot van foto's die ik maak juist om te voorkomen dat er gevoelige exif-data lekt. Dus misschien moet je niet zo hoog van de toren blazen.Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
Das ook wat ik dacht.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
T mag wat kosten zo vlak voor buitendienststelling. Maar boehoe we moeten meer geld krijgen.
Omg! Dat ziet er wel vet uitquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:20 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Koploper in Flow-uitvoering:
Bekijk deze YouTube-video
Dit jaquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:22 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Wat bewijst dit dan? Ik denk dat je moet leren metadata interpreteren. En anders hoor ik graag van je wat er steekt want ik zie geen vreemde zaken.
btw; ik maak eigenlijk altijd een screenshot van foto's die ik maak juist om te voorkomen dat er gevoelige exif-data lekt. Dus misschien moet je niet zo hoog van de toren blazen.
Lees mijn eerdere post en zie link waar ik die exifdata vandaan haalde. staat duidelijk in dat deze foto uit 2016 komt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:22 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Wat bewijst dit dan? Ik denk dat je moet leren metadata interpreteren. En anders hoor ik graag van je wat er steekt want ik zie geen vreemde zaken.
btw; ik maak eigenlijk altijd een screenshot van foto's die ik maak juist om te voorkomen dat er gevoelige exif-data lekt. Dus misschien moet je niet zo hoog van de toren blazen.
Gefeliciteerd, je hebt uitgevonden dat de software uit 2016 komt. Overigens moet je treinnummers (uit de dienstregeling) niet verwarren met teinstelnummers.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lees mijn eerdere post en zie link waar ik die exifdata vandaan haalde. staat duidelijk in dat deze foto uit 2016 komt.
Daarbij staat op de foto een ander treinstelnummer dan op zijn ticket te zien is.
Misschien moet jij niet zo hoog van de toren blazen gezien jouw onwetendheid.
Amsterdam Centraal was vroeg met de blauwe achtergrond op de CTA bakken.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lees mijn eerdere post en zie link waar ik die exifdata vandaan haalde. staat duidelijk in dat deze foto uit 2016 komt.
Daarbij staat op de foto een ander treinstelnummer dan op zijn ticket te zien is.
Misschien moet jij niet zo hoog van de toren blazen gezien jouw onwetendheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |