abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:07:31 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220952803
Het goedkope dalvrij abonnement is al per 15 juni beschikbaar, maar... maximaal 2 maanden.
Dus als je het 15 juni al laat ingaan is het geldig tot 15 augustus, niet tot 31 augustus.

Voordelig met de trein reizen vanaf 15 juni https://share.google/A0MjTntrlOrdUWR1a
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:36:16 #202
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_220953055
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:33 schreef Zomaarevenkijken het volgende:

[..]
Ja lach maar.
Die _O- was om hoe absurd het is dat het zo lang heeft moeten duren, niet de stranding zelf.

quote:
Het zou mijn ergste nachtmerrie zijn om verplicht urenlang opgesloten te zitten in een kleine verstikkend benauwde blikken gevangenis met 1000 anderen terwijl je gewoon uit zou kunnen stappen. Voor mij geen probleem om naar de dichtstbijzijnde spoorwegovergang te wandelen of gewoon dwarsover wat slootjes, prikkeldraad en weilanden te doorkruisen naar de dichtstbijzijnde weg om de duim omhoog te steken. Oh nee, dat mag niet, stel dat ik op actief spoor ga lopen of over een steentje struikel! }:|
Welkom bij de wondere wereld van aansprakelijkheid. Als je op eigen houtje de trein verlaat is de vervoerder alsnog aansprakelijk.

En als er eentje is vertrokken is de kans groot dat de rest van de trein hetzelfde doet, en voor je het weet zijn er honderden mensen ongecontroleerd aan de wandel. En die gaan lang niet altijd veilige wandelroutes gebruiken.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 20:43:00 #203
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220953112
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:36 schreef James1988 het volgende:

[..]
Die _O- was om hoe absurd het is dat het zo lang heeft moeten duren, niet de stranding zelf.
[..]
Welkom bij de wondere wereld van aansprakelijkheid. Als je op eigen houtje de trein verlaat is de vervoerder alsnog aansprakelijk.

En als er eentje is vertrokken is de kans groot dat de rest van de trein hetzelfde doet, en voor je het weet zijn er honderden mensen ongecontroleerd aan de wandel. En die gaan lang niet altijd veilige wandelroutes gebruiken.
Als ze er 16u kunnen staan lijkt het spoor me niet heel actief. Als het spoor niet buiten gebruik kan, regel dan wat anders, een sleeploc ofzo.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220953885
Was er een tijdje geleden ook niet een gestrande trein op de HSL in Nederland waar passagiers iets van 6 uur opgesloten zaten?
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:59:22 #205
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_220954231
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:33 schreef James1988 het volgende:
Vorige week waren er twee Frecciarossa's gestrand en stonden er 16 uur _O-

De eerste (Lyon->Parijs) werd tussen Lyon en Dijon omgeleid via de klassieke route, en strandde tijdens het oprijden van de HSL om onbekende redenen in de spanningssluis. Het idee was "we sturen de FR Milaan > Parijs er achteraan, koppelen 'm aan die dooie en trekken 'm terug" maar dat mislukte ook.

Toen stonden er 2 FR's dood in de spanningssluis - zonder verlichting, wc's of airco. Dat heeft de hele nacht geduurd, pas de volgende ochtend kregen ze die treinen weer aan de praat.

Wat er precies is gebeurd is mij niet duidelijk.
Klopt, ik zat in de nasleep ervan. Trein vanuit Brussel via Lille.

Eenmaal vertrokken vanaf Lille:

"Dames en Heren, deze trein gaat niet via de LGV naar Marne la Vallée-Chessy, maar via klassiek spoor tot aan Parijs Noord of Est, dat bekijken we nog even. Aankomst rond 1.40..prettige avond nog" :')
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:13:35 #206
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_220954386
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 18:12 schreef James1988 het volgende:

[..]
[..]
Vandaag precies 12 jaar geleden. Tijd vliegt.
Ik kwam die dag terug van een Alpine Coaster. Vorige maand ben ik na 12/13 jaar teruggekeerd daar, weliswaar met de auto dit keer.
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:17:27 #207
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_220954446
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:43 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Als ze er 16u kunnen staan lijkt het spoor me niet heel actief. Als het spoor niet buiten gebruik kan, regel dan wat anders, een sleeploc ofzo.
Die trein kwam tot stilstand in de spanningssluis in een verbindingsboog, heel druk zal het daar sowieso niet zijn en andere treinen kunnen er omheen geleid worden.

Wat ik her en der heb opgevangen is dat Trenitalia weigerde om de treinen af te laten slepen, want dat kost meer geld dan ter plekke repareren..
  donderdag 4 juni 2026 @ 11:23:35 #208
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220957384
Mogguh! :W

  donderdag 4 juni 2026 @ 11:27:14 #209
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220957439
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:23 schreef Starhopper het volgende:
Mogguh! :W

[ afbeelding ]
Is dit jouw foto?
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  donderdag 4 juni 2026 @ 11:28:55 #210
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220957459
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Is dit jouw foto?
Yes! Ff avondje London.
  donderdag 4 juni 2026 @ 11:33:25 #211
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220957514
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:28 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Yes! Ff avondje London.
Ik had hier zo mijn twijfels bij, dus heb even naar de exif data gekeken en daar blijkt iets anders uit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://pics.io/photo-metadata-viewer
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  donderdag 4 juni 2026 @ 11:49:34 #212
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220957625
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:33 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik had hier zo mijn twijfels bij, dus heb even naar de exif data gekeken en daar blijkt iets anders uit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://pics.io/photo-metadata-viewer
Dan geloof je het toch lekker niet ^O^ Heel triest gedrag btw dit

[ Bericht 0% gewijzigd door Starhopper op 04-06-2026 11:57:59 ]
pi_220957661
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:33 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik had hier zo mijn twijfels bij, dus heb even naar de exif data gekeken en daar blijkt iets anders uit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://pics.io/photo-metadata-viewer
Dit ook gaan doen :')
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:03:56 #214
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220957709
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:33 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik had hier zo mijn twijfels bij, dus heb even naar de exif data gekeken en daar blijkt iets anders uit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://pics.io/photo-metadata-viewer
^p^

  donderdag 4 juni 2026 @ 12:06:16 #215
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220957726
NMBS 1703 met wat I10-I11 denk ik? In Deventer. Gezellig.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220957807
Koploper in Flow-uitvoering:
Bekijk deze YouTube-video
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:21:27 #217
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220957816
T mag wat kosten zo vlak voor buitendienststelling. Maar boehoe we moeten meer geld krijgen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220957825
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:33 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik had hier zo mijn twijfels bij, dus heb even naar de exif data gekeken en daar blijkt iets anders uit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://pics.io/photo-metadata-viewer
Wat bewijst dit dan? Ik denk dat je moet leren metadata interpreteren. En anders hoor ik graag van je wat er steekt want ik zie geen vreemde zaken.

btw; ik maak eigenlijk altijd een screenshot van foto's die ik maak juist om te voorkomen dat er gevoelige exif-data lekt. Dus misschien moet je niet zo hoog van de toren blazen.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_220957828
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
T mag wat kosten zo vlak voor buitendienststelling. Maar boehoe we moeten meer geld krijgen.
Das ook wat ik dacht.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:41:44 #220
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220957937
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:20 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Koploper in Flow-uitvoering:
Bekijk deze YouTube-video
Omg! Dat ziet er wel vet uit :o
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:42:39 #221
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220957946
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:22 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]
Wat bewijst dit dan? Ik denk dat je moet leren metadata interpreteren. En anders hoor ik graag van je wat er steekt want ik zie geen vreemde zaken.

btw; ik maak eigenlijk altijd een screenshot van foto's die ik maak juist om te voorkomen dat er gevoelige exif-data lekt.
Dus misschien moet je niet zo hoog van de toren blazen.
Dit ja :D
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:56:45 #222
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220958110
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:22 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]
Wat bewijst dit dan? Ik denk dat je moet leren metadata interpreteren. En anders hoor ik graag van je wat er steekt want ik zie geen vreemde zaken.

btw; ik maak eigenlijk altijd een screenshot van foto's die ik maak juist om te voorkomen dat er gevoelige exif-data lekt. Dus misschien moet je niet zo hoog van de toren blazen.
Lees mijn eerdere post en zie link waar ik die exifdata vandaan haalde. staat duidelijk in dat deze foto uit 2016 komt.
Daarbij staat op de foto een ander treinstelnummer dan op zijn ticket te zien is.
Misschien moet jij niet zo hoog van de toren blazen gezien jouw onwetendheid.

[ Bericht 4% gewijzigd door phpmystyle op 04-06-2026 13:01:52 ]
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_220958152
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Lees mijn eerdere post en zie link waar ik die exifdata vandaan haalde. staat duidelijk in dat deze foto uit 2016 komt.
Daarbij staat op de foto een ander treinstelnummer dan op zijn ticket te zien is.
Misschien moet jij niet zo hoog van de toren blazen gezien jouw onwetendheid.
Gefeliciteerd, je hebt uitgevonden dat de software uit 2016 komt. Overigens moet je treinnummers (uit de dienstregeling) niet verwarren met teinstelnummers.
pi_220958234
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Lees mijn eerdere post en zie link waar ik die exifdata vandaan haalde. staat duidelijk in dat deze foto uit 2016 komt.
Daarbij staat op de foto een ander treinstelnummer dan op zijn ticket te zien is.
Misschien moet jij niet zo hoog van de toren blazen gezien jouw onwetendheid.
Amsterdam Centraal was vroeg met de blauwe achtergrond op de CTA bakken.
  PR/Manusje van alles donderdag 4 juni 2026 @ 13:24:16 #225
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_220958266
Godverdomme kansloos dit. _O-
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')