abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220866338
Lief dagboek ga ook weer eens in 8 maanden met de trein rijdt ie niet
  zaterdag 23 mei 2026 @ 11:25:12 #127
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_220866344
Er is op dit moment geen ambitie om ze als stuurstand voor Nederland toegelaten te krijgen. Dat vergt een vrij zwaar traject van zowel inbouw van ATB en hernieuwde toelating in het hele inzetgebied. Gezien de lijnen van/naar Nederland toch vrij weinig kopmaken onderweg zal er geen goede buca op te besparen locs in de exploitatie zijn.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 11:30:42 #128
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220866365
buca
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 20:06:22 #129
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220870542
Bekijk deze YouTube-video

The Tim Traveller was in Nederland
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220870637
Leg Het Bels Lijntje Terug!
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 20:32:51 #131
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220870749
Over de 80-weekse

Bekijk deze YouTube-video
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 23 mei 2026 @ 21:15:40 #132
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220871055
Dikke bende daar

Bekijk deze YouTube-video
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220871184
Zo'n oranje heb ik ook!
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  zondag 24 mei 2026 @ 20:26:11 #134
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_220879460
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 23:14 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Weet iemand eigenlijk of die stuurstanden voor die nieuwe Nightjets al goedgekeurd zijn of gaan worden? Aangezien die dingen naar Zürich ingezet moeten worden later dit jaar.
Ja, die zijn toegelaten.

Als je alle details wil, ga naar https://eratv.era.europa.eu/Eratv/Search en zoek naar "Bfmpz"
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 20:43:19 #135
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220879584
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:31 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Zo'n oranje heb ik ook!
Ook zo ingedeukt? :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 25 mei 2026 @ 18:10:27 #136
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_220886764
Hoi. Dit heb ik gemaakt. Veel plezier ermee.

https://stationguessr.nl/
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_220886915
Heemstede Aerdenhout kunnen wel ICs stoppen, soms, maar het lijkt me toch echt een klein station.

Verder, leuk concept!
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  maandag 25 mei 2026 @ 18:37:36 #138
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220886921
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:10 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hoi. Dit heb ik gemaakt. Veel plezier ermee.

https://stationguessr.nl/
2 uit 21. Heb de kleine stations maar vast uitgezet. Maakt weinig uit :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 25 mei 2026 @ 19:01:40 #139
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220887091
13 uit 52 dan. Ik ga weer verder met mijn leven :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220887162
Oh das meer dan ik :D

Je hebt denk ik ook een skip knop nodig tenzij ik daar overheen heb gekeken nu hehehe.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_220887193
Heuy ik zie je huis hehehe.

Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_220887302
Bij een tweede poging kwam ik op 16 van 20 zonder te foetelen maar moest er soms wel echt ff heeeel lang over nadenken.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  maandag 25 mei 2026 @ 20:16:43 #143
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220887639
echt heel veel stations waarvan ik geen idee heb gewoon. En een paar die ik tot mijn eigen verbazing goed had. Meppel en Laan van NOI bijv..
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 25 mei 2026 @ 20:20:06 #144
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_220887667
Dit is behoorlijk lastig zeg, damn _O-

Sommige stations herken ik meteen, maar bij heel veel denk ik "Euh geen idee"
  maandag 25 mei 2026 @ 20:24:46 #145
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220887705
9 uit 11 ineens :o

Een paar die ik nog herken van een uurtje geleden maar het gaat ineens veel beter :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 25 mei 2026 @ 20:33:24 #146
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_220887764
Ook echt een hoop stations waarvan ik denk "geen idee" maar dan zie ik ineens welk materieel er rijdt, of specifieke eigenschappen, en heb ik een "aha erlebnis".

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 25 mei 2026 @ 20:54:45 #147
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220887886
34 uit 50. Ik reken het goed.

Ook alweer een hand vol die ik vorige keer ook al gehad had.... en nu weer niet wist :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220887980
6/100 🤓
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 mei 2026 @ 21:17:21 #149
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220888021
Lastiger dan ik dacht _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220888247
Moeilijk ja :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')