Klopt wel, er zijn dan geplande werkzaamheden.quote:Op maandag 18 mei 2026 18:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
Misschien is de reisplanner half bijgewerkt. op dit moment geeft NS op vrijdag 29 Mei 2026 de Sprinter uit Haarlem tot aan Heiloo?
Het lijkt mij sterk dat Heiloo een eindstation gaat worden.
Toch lijkt het mij nogal apart dat Heiloo dan het eindstation is. Er zijn geen wissels, dus dan zou de trein over hetzelfde spoor in beide richtingen rijden.quote:Op maandag 18 mei 2026 19:20 schreef Remco het volgende:
[..]
Klopt wel, er zijn dan geplande werkzaamheden.
11 juli kan ik nietquote:Op zondag 17 mei 2026 21:46 schreef derLudolf het volgende:
De Müngstener (S7) rijdt niet tot 5 september.
We kunnen er een relaxt rondje van maken.
Enschede Münster Düsseldorf. Vanaf Düsseldorf met de S28 via de Neandertalbahn naar Wuppertal Vohwinkel. Vanaf daar de hele Schwebebahn pakken tot Wuppertal Oberbarmen.
Daar zou je zeggen 15:00 kunnen zijn, als we 9:33 vertrekken uit Enschede. De Schwebebahn gaat zaterdagmiddag elke 4 minuten. De S28 elk half uur, dus kunnen ook een trein later nemen als we een Integral willen nemen.
De liefhebbers kunnen dan eventueel via Venlo terug naar huis, maar vanaf Oberbarmen kun je ook de RE7 richting Münster pakken (mijn voorkeur) daar een hapje eten en dan nog enigszins op tijd naar huis.
Wat dachten jullie van 11 juli?
Zoiets gebeurt wel eens hoor, treinen keren soms bijvoorbeeld in Santpoort Noord en daar liggen ook geen wissels meer. Dan wordt er over hetzelfde spoor heen en terug gereden.quote:Op maandag 18 mei 2026 19:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Toch lijkt het mij nogal apart dat Heiloo dan het eindstation is. Er zijn geen wissels, dus dan zou de trein over hetzelfde spoor in beide richtingen rijden.
Waarom zou dat niet kunnen? Doen we tussen Roermond en Nijmegen toch ook al meer dan 100 jaar? Zwolle-Kampen? Je komt vanzelf wel weer een wissel tegen als je de andere kant op rijdt.quote:Op maandag 18 mei 2026 19:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
Toch lijkt het mij nogal apart dat Heiloo dan het eindstation is. Er zijn geen wissels, dus dan zou de trein over hetzelfde spoor in beide richtingen rijden.
Ik denk op zich dat er geen flikker aan is om OVER de Müngstener Brücke te rijden. Dan zie je er namelijk precies niets van. Kijk maar eens of je met een bus in de buurt kan komen. Daar onderdoor lopend kun je (behalve WEL die brug) nog een hoop meer zien.quote:
Das wel gaaf. Je kunt met de trein als je vanuit Solingen Hbf komt vlak voor de brug uitstappen en een wandelingetje naar beneden maken. Ben je geen bus voor nodig. Als de trein rijdt tenminste.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk op zich dat er geen flikker aan is om OVER de Müngstener Brücke te rijden. Dan zie je er namelijk precies niets van. Kijk maar eens of je met een bus in de buurt kan komen. Daar onderdoor lopend kun je (behalve WEL die brug) nog een hoop meer zien.
[ afbeelding ]
Je kunt er ook op klimmen.
[ afbeelding ]
Heel leuk en gaaf om daar te klimmen, maar 79 euro? Dan mag er wel een hele luxe lunch of dinner bij zitten ofzoquote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat klimmen kost ¤ 79 per persoon trouwens https://www.brueckensteig.de/buchen/
Ik denk dat je dan gedragen wordt in zo'n koetsje door vier sherpa'squote:Op woensdag 20 mei 2026 11:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Heel leuk en gaaf om daar te klimmen, maar 79 euro? Dan mag er wel een hele luxe lunch of dinner bij zitten ofzo
Het hoeft niet laagdrempelig te zijn hoor. Wie mee wil mag meequote:Op donderdag 21 mei 2026 13:19 schreef derLudolf het volgende:
Die is er nog steeds, maar goed, zo'n rondje NDS of NRW is wat laagdrempeliger
Nee dat is veel te veel idd. Even kijken of er evenementen zijn. Dit moet anders kunnennquote:Op donderdag 21 mei 2026 13:33 schreef derLudolf het volgende:
Willekeurig weekend in september gekeken naar hotel op Borkum... HRS geeft niets weer, booking.com eentje, voor ¤246/nacht![]()
Ga ik niet doen.
nou dan dus een ander keertje heaquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:18 schreef derLudolf het volgende:
12-13 september is gewoon erg duur blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |