Ziequote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:12 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ooh vertel, want dat klinky goed.
Best vreemd dat het dan een retour is toch? En is het een abonnement of een losse retour? Wel interessant stukje geschiedenis.quote:Op zondag 7 juni 2026 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik heb het even aan mijn vriendje CoPilot gevraagdHet is een soort coupon als onderdeel van een emigratie-pakketreis. Waarschijnlijk 1905 - 1915.
Het is geen retour.quote:Op zondag 7 juni 2026 11:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Best vreemd dat het dan een retour is toch? En is het een abonnement of een losse retour? Wel interessant stukje geschiedenis.
Ik heb het gewoon afgeleid van resultaten op duck duck go en een open source vertaalservice.quote:Op zondag 7 juni 2026 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik heb het even aan mijn vriendje CoPilot gevraagdHet is een soort coupon als onderdeel van een emigratie-pakketreis. Waarschijnlijk 1905 - 1915.
Het is óf heen óf terug.quote:Op zondag 7 juni 2026 11:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Best vreemd dat het dan een retour is toch? En is het een abonnement of een losse retour? Wel interessant stukje geschiedenis.
quote:Op zondag 7 juni 2026 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk dan. Emigreren kun je leren, heren!![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Mijn belangstelling schuift ook weleens een betje naar links of naar rechts GC / Via Pecunia - Het geld ligt op straat! #2quote:Op zondag 7 juni 2026 21:24 schreef b2py het volgende:
Waarom heb je ander plaatje man dacht echt welke vreemde zit hier veel te cool te doen
quote:Op zondag 7 juni 2026 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Zwemmen ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
WEET JE WAT ER 13 DECEMBER NIET RIJDT?????quote:Op zondag 7 juni 2026 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
Geen idee of het al besproken is ......
Vanaf december moet Coevorden - Bad Bentheim weer rijden. Dat is sinds WO2 niet meer gebeurd.
Bekijk deze YouTube-video
Of niet omdat het halve land ergens anders gaat kijken?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:27 schreef derLudolf het volgende:
Oh die shitshow begint dus binnenkort. Wil zondag rondje gaan doen en die dat Duitsland om 19u tegen Curaçao moet. Mooi, dan is het vast een stuk rustiger in de trein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |