Dat is nog maar enkelsporig in bedrijf. Van het tweede spoor missen een paar stukken sinds 2022.quote:
Was dat niet een sloopstel dat gebruikt is om wat uit te testen?quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:20 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Koploper in Flow-uitvoering:
Bekijk deze YouTube-video
Ik had geloof ik op Somda gelezen dat de stukken spoor die er nog liggen nog nodig zijn om technische redenen, maar zoeken op Somda is niet echt een feest.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:21 schreef ReisT het volgende:
[..]
Dat is nog maar enkelsporig in bedrijf. Van het tweede spoor missen een paar stukken sinds 2022.
Oh okeequote:Op donderdag 4 juni 2026 20:21 schreef ReisT het volgende:
[..]
Dat is nog maar enkelsporig in bedrijf. Van het tweede spoor missen een paar stukken sinds 2022.
Opleiding dacht ik voor het schilderwerk, dat moet ook gebeuren. Wel leuk dat ze daarvoor een echt (oud) treinstel voor gebruiken.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was dat niet een sloopstel dat gebruikt is om wat uit te testen?
Oh NS krijgt er geld voor? Dan is het goed natuurlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2026 06:23 schreef MTL het volgende:
[..]
Opleiding dacht ik voor het schilderwerk, dat moet ook gebeuren. Wel leuk dat ze daarvoor een echt (oud) treinstel voor gebruiken.
Ja, intern factureren lol.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh NS krijgt er geld voor? Dan is het goed natuurlijk
Nee dat was deze toch?https://tinyurl.com/y6wsm4fyquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was dat niet een sloopstel dat gebruikt is om wat uit te testen?
Waar mensen zich druk om kunnen maken...quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:47 schreef cinderloom het volgende:
Zat vandaag rond lunchttijd iemand dronken in de trein. Dat vind ik dan nog daar aan toe (beter de trein dan de auto nemen). Maar hij trok ook nog enkele halve liters PITT bier open gedurende de reis. Ik vind het toch bijzonder dat zoiets kan in de trein, want de conducteur die langs kwam voor kaartcontrole zei er niks van (dus het zal wel mogen).
Ik heb diverse keren zo blauw als een tientje gereisd en er is nooit iets van gezegd. En de keer dat ik een clusterhoofdpijnaanval kreeg in de trein werd er "zal wel drugs gebruikt hebben" geroepen tot ik ergens een injectie vandaan toverde en die door m'n broek heen in m'n been jaste. "Oh zal toch wel iets zijn dan..."quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk als je de hele trein onder gaat pissen en kotsen of je bent zo blauw als een tientje dan zal er heus wel wat van gezegd worden. Maar gewoon een beetje dronken zijn en verder niks doen, tsja.
Zit je weleens 's avonds of in het weekend in de trein?
Nee hahaquote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit je weleens 's avonds of in het weekend in de trein?
Ik zat afgelopen weekend in de huidige zonder airco naar noord Londen, man wat een hel was dat. Meerdere malen ook langdurig stilgestaaan door issues aan de trein voor ons, dan loopt de temp hard op als je voor koeling afhankelijk bent van de rijwind.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:38 schreef James1988 het volgende:
BBC London: Exclusive First Ride on London's Futuristic New Piccadilly Line Trains
Bekijk deze YouTube-video
Het is toch ook zo dat die metro daar gedurende de jaren steeds warmer gaat worden?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 07:07 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik zat afgelopen weekend in de huidige zonder airco naar noord Londen, man wat een hel was dat. Meerdere malen ook langdurig stilgestaaan door issues aan de trein voor ons, dan loopt de temp hard op als je voor koeling afhankelijk bent van de rijwind.
Nee als ik gewoon terug kom uit mijn werk is het meestal de eerste Warsteiner van de dag ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:11 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik heb diverse keren zo blauw als een tientje gereisd en er is nooit iets van gezegd. En de keer dat ik een clusterhoofdpijnaanval kreeg in de trein werd er "zal wel drugs gebruikt hebben" geroepen tot ik ergens een injectie vandaan toverde en die door m'n broek heen in m'n been jaste. "Oh zal toch wel iets zijn dan..."
Ik geloof ook nooit dat jij de keren dat je uit Zwolle bent vertrokken "een beetje dronken" was
Daar heb ik een tip voor, als je Plus reist kan je rustig 15 minuten voor vertrektijd aan komen kakken, doe net alsof je onderweg vertraagd en in paniek bent en dan kan je binnen 5 minuten op het perron staan vanaf het moment dat je bij security aankomt!quote:
Goed om te weten dat dit gewoon kan! Al weet ik niet of ik dit wel zo durf te spelen als ik niet echt in paniek benquote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:59 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Daar heb ik een tip voor, als je Plus reist kan je rustig 15 minuten voor vertrektijd aan komen kakken, doe net alsof je onderweg vertraagd en in paniek bent en dan kan je binnen 5 minuten op het perron staan vanaf het moment dat je bij security aankomt!
(ik had me een uur vergist in de vertrektijd en 10 minuten nadat ik was gaan zitten gingen we weg, er werd ergens een bak personeel vandaan gehaald die me overal supervlot doorheen begeleidde, goeie limo-service dit)
Die onthou ik voor volgende keerquote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:35 schreef James1988 het volgende:
Als je een NS Business Card hebt zou je in Brussel en Londen ook in de Eurostar Business Premier Lounge mogen trouwens. Da's wel een stukje beter toeven dan de wachtruimte na security.
Ik denk ook niet dat ik het nog een keer zou durven maar ik was er in ieder geval heel gelukkig meequote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Goed om te weten dat dit gewoon kan! Al weet ik niet of ik dit wel zo durf te spelen als ik niet echt in paniek benMaar ik denk dat je niet perse op de tijd op het ticket (1,5 uur vantevoren) daar hoeft te zijn. Want kwam er echt best vlot doorheen. Al weet ik niet of er 45min voor vertrek enorme rij stond.
Ooh vertel, want dat klinky goed.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:35 schreef James1988 het volgende:
Als je een NS Business Card hebt zou je in Brussel en Londen ook in de Eurostar Business Premier Lounge mogen trouwens. Da's wel een stukje beter toeven dan de wachtruimte na security.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |