Goeie reactie. Om hierop te antwoorden en ook wat aanvullende informatie te geven: ze zei vorige week wel dat ze al met iemand nieuw op date gegaan is. Dus qua timing ben ik wel gewoon vreselijk de lulquote:Op maandag 27 april 2026 21:00 schreef DoubleDip het volgende:
Ja ik heb je hele verhaal gelezen.
Jullie hebben nog niet eens 1 date gehad en zij moet nu al weten of het iets kan worden tussen jullie? Dat vind ik vrij snel allemaal. Geef haar wat tijd. Blijkbaar komt ze net uit een lange relatie, dan is direct naar de volgende gaan niet het beste om te doen. Hebben jullie sowieso wel hetzelfde idee van een relatie/toekomst samen? Of is het vooral nu leuk, nu het vrijblijvend is?
Lief, dank jequote:Op maandag 27 april 2026 21:22 schreef maily het volgende:
Ik denk dat het vooral heel goed ging toen er nog niks uitgesproken was ......
Goed dat jullie elkaar even niet zien. Kunnen jullie allebei even erover nadenken ....
Ik hoop dat het goedkomt voor je! Geef niet op!
Jep, dat is wat ik ook al dacht. Duidelijk, dank.quote:
Mja, ik weet dus niet of ik het daarin met je eens ben. Mij zien als een vriend =/= in zo'n zogenaamde friendzone zitten. Het wordt pas 'weigeren jezelf als zijnde afgewezen te zien' als één van de twee zo'n vriendschap dan vooral ziet als "misschien begint hij/zij me dan ooit nog wel anders te zien", en dat is hier niet het geval. Er is geen sprake van "nog".quote:Op dinsdag 28 april 2026 01:07 schreef Cockwhale het volgende:
Ze ziet je dus als een vriend, oftewel je bevindt je in de friendzone, of je daar nou in gelooft of niet.
Hoe kan je zoiets oprecht menen als je haar nog helemaal niet kent.. Klinkt meer als vlijenquote:"Joh, ik ken je natuurlijk helemaal nog niet zo goed, maar je verdient zoveel beter dan dat". Dat waardeerde ze, en ik meende het ook.
Zo, jij gooit snel de handdoek in de ring na een paar reacties op een forum..quote:Op dinsdag 28 april 2026 13:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Topic met een lang verhaal plus een paar duidelijke antwoorden is een duidelijk uitgemaakte zaak. Lijkt me heel simpel. Dank.
Als ze hem wil, komt ze wel naar hem toe.quote:Op dinsdag 28 april 2026 16:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets oprecht menen als je haar nog helemaal niet kent.. Klinkt meer als vlijen
[..]
Zo, jij gooit snel de handdoek in de ring na een paar reacties op een forum..
Dan ben je in elk geval niet haar nr 1. Misschien passen jullie dan toch niet zo goed bij elkaar.quote:Op maandag 27 april 2026 21:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Goeie reactie. Om hierop te antwoorden en ook wat aanvullende informatie te geven: ze zei vorige week wel dat ze al met iemand nieuw op date gegaan is. Dus qua timing ben ik wel gewoon vreselijk de lul
Dat was nog niet duidelijk? Dat ze wel met andere kerels date zegt toch ook wel weer voldoende? Ze is nooit geïnteresseerd geweest in TS, behalve voor haar therapeutische sessies. Nooit gesnapt waarom zoveel kerels zich daar voor laten strikken en dan denken dat ze wel kans makenquote:Op dinsdag 28 april 2026 18:35 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dan ben je in elk geval niet haar nr 1. Misschien passen jullie dan toch niet zo goed bij elkaar.
Volgens mij is het vleien, en dat was eigenlijk helemaal niet zo vleiend bedoeld. Misschien heel gek, maar ik ben van mening dat mensen sowieso wel iets beter verdienen dan relaties waarin je 'the other one' bent.quote:Op dinsdag 28 april 2026 16:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets oprecht menen als je haar nog helemaal niet kent.. Klinkt meer als vlijen
quote:Op dinsdag 28 april 2026 16:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Zo, jij gooit snel de handdoek in de ring na een paar reacties op een forum..
Nou ja misschien wel wat gek dat je direct alles wat ze zegt gelooft terwijl je haar niet echt kent ja.. Ik wil niet pessimistisch zijn maar blind volgen is ook wel weer het extreme niet waar op basis van wat gesprekjesquote:Op dinsdag 28 april 2026 19:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Volgens mij is het vleien, en dat was eigenlijk helemaal niet zo vleiend bedoeld. Misschien heel gek, maar ik ben van mening dat mensen sowieso wel iets beter verdienen dan relaties waarin je 'the other one' bent.
Wat wil je hiermee zeggen, wat TS betreft?quote:Op dinsdag 28 april 2026 19:44 schreef Lienekien het volgende:
Misschien is ze nog niet zo ver dat ze een man kan kiezen die wél bij haar past, en date ze momenteel weer met een exemplaar die haar niet op nummer een zet.
Het is bedoeld voor de goede verstaander.quote:Op dinsdag 28 april 2026 22:25 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen, wat TS betreft?
???quote:Op dinsdag 28 april 2026 22:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is bedoeld voor de goede verstaander.
Die kans bestaat, maar vind ik niet heel aardig naar haar toe om te denken. Ik weet niet waarmee ze aan het daten is noch heb ik daar behoefte aan om meer over te weten te komen.quote:Op dinsdag 28 april 2026 19:44 schreef Lienekien het volgende:
Misschien is ze nog niet zo ver dat ze een man kan kiezen die wél bij haar past, en date ze momenteel weer met een exemplaar die haar niet op nummer een zet.
Iemand waar ze enigszins seksuele aantrekkingskracht bij ervaart.quote:Op donderdag 30 april 2026 02:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die kans bestaat, maar vind ik niet heel aardig naar haar toe om te denken. Ik weet niet waarmee ze aan het daten is noch heb ik daar behoefte aan om meer over te weten te komen.
Dat lijkt me wel logisch, ja. Heb je verder nog iets zinnigs bij te dragen of ben je verkeerd gelopen toen je eigenlijk richting ONZ wilde afslaan?quote:Op donderdag 30 april 2026 15:16 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Iemand waar ze enigszins seksuele aantrekkingskracht bij ervaart.
Ik probeer je alleen te wijzen op het feit wat belangrijk is als je date-intenties hebt. Hopelijk pak je het de volgende keer anders aan. Wees geen goede vriend / therapeut!quote:Op vrijdag 1 mei 2026 02:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel logisch, ja. Heb je verder nog iets zinnigs bij te dragen of ben je verkeerd gelopen toen je eigenlijk richting ONZ wilde afslaan?
En daar heb je gelijk in.quote:Toen ik haar van de week vroeg of die avond iets te doen had kreeg ik de dag erna pas een appje met excuses dat ze de hele avond bezig was en niet haar telefoon gezien had. Ik durf bijna niet te appen om nog iets anders af te spreken, want het voelt voor mij al alsof ze daar niet op zit te wachten.
Wat een heerlijk verhelderende reactie. Dank. 100% wat er hier gaande is.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 14:36 schreef Joopklepzeiker het volgende:
@:ArnieAlberts We kunnen elkaar een hand geven, ik kan er namelijk ook over meepraten want ik heb het ook zat meegemaakt. Je hebt gewoon iemand gevonden die haar bagage kwijt wilde aan iemand die zich ervoor openstelt en bij wie ze zich op haar gemak voelt.
Geen zeldzaamheid, zo gaan er dertien in een dozijn.
Maar ik kan je wel vertellen dat het niks word, dat weet ik uit wat ik hier van je lees en uit eigen ervaring.
Als zij merkt dat jouw interesse serieus word, word zij afstandelijker en korter van stof.
Dat merk je en schrijf je nu zelf eigenlijk ook al.
Over een jaar of misschien nog minder loopt ze met een ander en daar heeft ze toekomstgerichte gesprekken mee.
Kerels bij wie dat type vrouwen over het verleden praten daar hebben ze geen toekomstplannen mee.
Geloof mij maar.
Doodlopende weg.
[..]
En daar heb je gelijk in.
En ze was niet de hele avond bezig en ze heeft wel op d'r telefoon gekeken en ze moest nadenken over d'r reactie omdat ze er geen zin in heeft.
Als ze 'in to you" is zit ze namelijk de hele tijd op haar telefoon te kijken en onstaan er hele app gesprekken .
Vrouwen die koeltjes doen hebben geen zin.
Ik zou gewoon afstand nemen als ik jou was.
Leuk dat jullie je verhaal aan elkaar kwijt konden en ook niks mis mee maar meer gaat het ook niet worden.
Ikzelf noem het de Hotel-theorie.quote:Op zondag 3 mei 2026 04:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat een heerlijk verhelderende reactie. Dank. 100% wat er hier gaande is.
Ik kan wel updaten maar ik heb niks te melden, en bovenstaande reactie geeft genoeg helderheid dat ik voor en met mezelf afspreek dat ik me de rest van het project volledig stort op uitsluitend professionele werkrelatie met haar. Nee, dit is niet om hard to get te spelen, maar gewoon om het mezelf niet lastiger dan nodig te maken.
Ik wil namelijk op geen enkele manier ongewenst en/of opdringerig bij dr overkomen. Het punt is, en dit is iets wat ik al ooit in een aflevering van How I met your Mother zag (ja, ga ik nu echt pseudo-psychologie uit een comedyserie halen?Jup); Google op "The Dobler-Dahmer theory". Ik kan best iets opdringerigs doen, mits dat leuk en ontvankelijk wordt opgepakt. Anders heeft het geen zin en werkt het averechts.
Ik heb daar allemaal helemaal geen zin in
Dit klinkt best wel herkenbaarquote:Op maandag 27 april 2026 20:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
- Is het leuk vinden doordat ik haar interessant en een fijn persoon vind om mee te praten, of omdat ik in korte tijd veel met haar omga in een situatie die ons samen in een kleine ruimte en in een gezamenlijke bestemming brengt (oftewel, die snelkookpan uit de topictitel, AHA daar doelde ik dus ook)
- De eerlijke vraag: wie denkt dat dit nog iets van bestaansrecht gaat of kan hebben?
Makes sense. Uiteraard heb je ook gevallen waar twee singles wederzijds enkel vriendschap blijven voelen, hoe close zij ook met elkaar omgaan (er daarbij vanuitgaande dat ze op elkaar geslacht gevallen). Maar het gebeurt waarschijnlijk vaker dat een van de twee vroeg of laat toch meer gevoelens krijgt en dan meer wil dan enkel de vriendschap. En statistisch gezien is dat nu eenmaal vaker de man dan de vrouwquote:Also en dit is meer een note to self: een friendzone bestaat niet, dat is gewoon een term voor sukkels die niet kunnen accepteren dat ze zijn afgewezen. Als dit niks wordt wil ik best met haar bevriend blijven om wie zij is, maar ik heb nu nog wel ergens het gevoel dat ik haar eigenlijk wel wil leren kennen als meer dan een vriend. En haar aantrekkelijk vind. En verliefd op haar kan worden. En dat voelt ergens godverdomme kut
quote:Op zondag 3 mei 2026 08:34 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ikzelf noem het de Hotel-theorie.
Bagagesjouwers mogen de bagage van mooie vrouwelijke gasten sjouwen, en als beloning krijgen ze mischien een fooi en een glimlach. Maar geneukt word er nooit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |