Zo smart is LeoAI dus niet.quote:Op woensdag 29 april 2026 18:48 schreef chufi het volgende:
Mijn smart LeoAI vertelt me dat dit Trier is , maar mn gevoel dacht in 1e instantie al Amersfoort
Trier is gewoon een echt mooie stadquote:Op woensdag 29 april 2026 18:48 schreef chufi het volgende:
Mijn smart LeoAI vertelt me dat dit Trier is , maar mn gevoel dacht in 1e instantie al Amersfoort
Die poort in Trier ziet er ook wel heel anders uitquote:Op woensdag 29 april 2026 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij wist wel dat ik die pooort in Trier wel eens heb gepasseerd (30 jaar gleden of zo )
Ja ik vond het toen nogal duistere gebouwen ....quote:Op woensdag 29 april 2026 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die poort in Trier ziet er ook wel heel anders uit
Oude gebouwen vooralquote:Op woensdag 29 april 2026 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik vond het toen nogal duistere gebouwen ....
T is ouder dan 25 jaar, dat kan niet bij leo?quote:
Geen idee joh. Valt Leo soms op jonge grietjes?quote:Op woensdag 29 april 2026 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is ouder dan 25 jaar, dat kan niet bij leo?
Worden die niet gedumpt zodra ze 25 zijnquote:Op woensdag 29 april 2026 19:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee joh. Valt Leo soms op jonge grietjes?
quote:Op woensdag 29 april 2026 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is ouder dan 25 jaar, dat kan niet bij leo?
De echte Leo die ik ken heeft me mijn naam gegeven .,... die viel meer op jonge knappe mannen...quote:Op woensdag 29 april 2026 19:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee joh. Valt Leo soms op jonge grietjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 april 2026 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
De echte Leo die ik ken heeft me mijn naam gegeven .,... die viel meer op jonge knappe mannen...DaVinci?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Zijn er dan andere echte Leo'squote:
Een hoop pauzen? Die zijn zelfs genummerdquote:
Deden jullie een stadswandeling dan? Alvast een leuke route uitstippelen voor de 40plus meet?quote:
Ik ken eigenlijk alleen Leonardo DaVinci en Leonardo Teenage Mutant Ninja Turtlequote:Op woensdag 29 april 2026 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een hoop pauzen? Die zijn zelfs genummerd
DiCaprio niet?quote:Op woensdag 29 april 2026 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen Leonardo DaVinci en Leonardo Teenage Mutant Ninja Turtle![]()
Zijn die er al?quote:
Je kan wel zien wie de grootste bek heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |