Goedemorgen knul.Ben ik nou je verjaardag vergeten ?quote:
Deze baasquote:
Je bent de enige niet.quote:Op woensdag 29 april 2026 11:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen knul.Ben ik nou je verjaardag vergeten ?
Ja maar, dat weet ik toch heul nietquote:
Ja maar ,hoe kan ik jou nou vergeten. Do bist myn freon.quote:
44quote:Op woensdag 29 april 2026 11:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja maar ,hoe kan ik jou nou vergeten. Do bist myn freon.![]()
Nogmaals sorry.![]()
45 alweer. Mooie leeftijd.
+10.quote:
O ja, 54 jaar.quote:
Ik heb er ook weinig aan gedaan.quote:Op woensdag 29 april 2026 12:01 schreef FreshFruit het volgende:
Voel me nog steeds lullig en niemand zei ook wat.
Maakt niet uit, ik hoor je te feliciteren en een SBE is jarig topic te geven.quote:Op woensdag 29 april 2026 12:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er ook weinig aan gedaan.
Die post hier nooitquote:Op woensdag 29 april 2026 12:09 schreef FreshFruit het volgende:
Zijn we nou @:Haags ook vergeten ? of is dat deze zaterdag ?
Ik ook alquote:Op woensdag 29 april 2026 11:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen knul.Ben ik nou je verjaardag vergeten ?
Dan is het aankomende zaterdag.quote:Op woensdag 29 april 2026 12:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Die post hier nooitAlleen om aan te geven dat hij binnen kort legaal hier mag komen posten en ben vergeten wanneer dat ook alweer was
Ik stel het nog even wat dagen uit, maatquote:Op woensdag 29 april 2026 12:09 schreef FreshFruit het volgende:
Zijn we nou @:Haags ook vergeten ? of is dat deze zaterdag ?
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 29 april 2026 12:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik stel het nog even wat dagen uit, maat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |