Gewoon met de losse hand wat experimenteren?quote:Op maandag 27 april 2026 14:14 schreef Hetekip het volgende:
[ afbeelding ]
Dit hoe zo'n mixje van dat merk eruit ziet. Maar ik vind het echt te duur, maar zou misschien zelf ook zoiets kunnen samenstellen.
Rauw ei vind ik wel eng Mikey. Klinkt wel als een goed recept. Heb jij nog meer van dit soort gerechten of mixjes of weet jij een goeie site?quote:Op maandag 27 april 2026 17:21 schreef Mikeytt het volgende:
Jemig, wat een prijzen zeg... Dit kan je zelf ook makkelijk maken inderdaad! Je kan oude jampotjes gebruiken, of potjes bestellen op Temu.
Mijn favoriet:
- 4 eetlepels havermout
- sojamelk afhankelijk van hoe dik je het wil hebben
- 1 ei
- 2 eetlepels kwark
- beetje vanille
- eetlepel soja-eiwit isolaat
- theelepel chiazaad
- theelepel gebroken lijnzaad
- stukje chocolade
Dit ga ik wel proberen, klinkt best goed.quote:Op maandag 27 april 2026 16:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gewoon met de losse hand wat experimenteren?
Kokos, cacao en vlokken + vocht
Pindakaas en cacao is vast ook een goede optie. Snickers
Kan je ook vervangen door een extra eetlepel soja-eiwit isolaat. En dan iets meer sojamelk.quote:Op maandag 27 april 2026 17:38 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Rauw ei vind ik wel eng Mikey. Klinkt wel als een goed recept. Heb jij nog meer van dit soort gerechten of mixjes of weet jij een goeie site?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |