abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220665347


Ik kwam dit merk tegen, 3 bears. Blijkbaar doen zij havermout mixjes, voor overnight oats.


Ze hebben best wel wat smaken! Maar natuurlijk is dat allemaal niet zo goedkoop, dan wanneer je zelf gewoon wat havermout koopt en lekker zelf aan de slag gaat. Maar het heeft me wel aan het denken gezet, kan ik zelf gewoon een lekker mixje maken of een paar mixjes, om mijn overnight oats naar het volgende level te tillen.

Dus ik vroeg mij af, wat doen jullie zoal met overnight oats, zijn er goede tips? Ik kom niet verder dan af en toe wat pindakaas er bij, blauwe bessen, aardbeien of iets dergelijks.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220665357


Dit hoe zo'n mixje van dat merk eruit ziet. Maar ik vind het echt te duur, maar zou misschien zelf ook zoiets kunnen samenstellen.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 27 april 2026 @ 16:25:12 #3
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220666163
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 14:14 schreef Hetekip het volgende:
[ afbeelding ]

Dit hoe zo'n mixje van dat merk eruit ziet. Maar ik vind het echt te duur, maar zou misschien zelf ook zoiets kunnen samenstellen.
Gewoon met de losse hand wat experimenteren?

Kokos, cacao en vlokken + vocht

Pindakaas en cacao is vast ook een goede optie. Snickers _O-
pi_220666464
Jemig, wat een prijzen zeg... Dit kan je zelf ook makkelijk maken inderdaad! Je kan oude jampotjes gebruiken, of potjes bestellen op Temu.

Mijn favoriet:
- 4 eetlepels havermout
- sojamelk afhankelijk van hoe dik je het wil hebben
- 1 ei
- 2 eetlepels kwark
- beetje vanille
- eetlepel soja-eiwit isolaat
- theelepel chiazaad
- theelepel gebroken lijnzaad
- stukje chocolade
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220666533
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 17:21 schreef Mikeytt het volgende:
Jemig, wat een prijzen zeg... Dit kan je zelf ook makkelijk maken inderdaad! Je kan oude jampotjes gebruiken, of potjes bestellen op Temu.

Mijn favoriet:
- 4 eetlepels havermout
- sojamelk afhankelijk van hoe dik je het wil hebben
- 1 ei
- 2 eetlepels kwark
- beetje vanille
- eetlepel soja-eiwit isolaat
- theelepel chiazaad
- theelepel gebroken lijnzaad
- stukje chocolade
Rauw ei vind ik wel eng Mikey. Klinkt wel als een goed recept. Heb jij nog meer van dit soort gerechten of mixjes of weet jij een goeie site?
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220666535
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2026 16:25 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Gewoon met de losse hand wat experimenteren?

Kokos, cacao en vlokken + vocht

Pindakaas en cacao is vast ook een goede optie. Snickers _O-
Dit ga ik wel proberen, klinkt best goed.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220666738
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 17:38 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Rauw ei vind ik wel eng Mikey. Klinkt wel als een goed recept. Heb jij nog meer van dit soort gerechten of mixjes of weet jij een goeie site?
Kan je ook vervangen door een extra eetlepel soja-eiwit isolaat. En dan iets meer sojamelk.

Meestal is een snelle optie gewoon havermout, melk, yoghurt, suiker, vanille en nootjes. Dan ben je gauw klaar.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220667024
Ik heb de chocolade variant en die met aardbei gekocht met 50% korting, de chocolade heb ik voor de helft opgemaakt (zaten harde stukjes in (echt hard) en de aardbeien heb ik na 1 keer proberen weggegooid (smaakte naar karton). Zonde van mijn geld.

Ik doe wat boter in de pan, doe er in stukjes gesneden appel in en bak het tot de randjes lekker bruin zijn, daarna nog een klein beetje kandijsuiker erbij en hoppa appelcompote voor bij de overnight oat.

De snelle variant: 200 ml melk, 40 gr. havermout en die de avond van te voren in de koelkast, s'morgens eruit halen, potje appelmoes openmaken en een paar el over de havermoout doen en dan warm of koud opeten (ik doe warm)
pi_220672444
Ik ben niet van het gehannes met tig ingrediënten. Voor mij gewoon volle griekse yoghurt 10% vet mixen met havermout en de avond vooraf in de koelkast zetten. 's Ochtends evt. zoeten met wat fruit, maar als je een goede volle yoghurt gebruikt hoeft dat niet eens. De reden dat alles "zoet" moet zijn is omdat we al het vet eruit halen wat juist smaak geeft. En vervolgens na 2 uur weer honger hebben vanwege een suikerpiek/dip.
pi_220672830
Kan ik daar zoiets voor gebruiken?

https://brouwland.com/nl/(...)vervlokken-5-kg.html

Ik heb nog een ¾ emmer staan en het is zonde om weg te gooien.
Ik gebruikte het voor Stouts, maar daar komt even niks van.
pi_220672850
Een favorietje van mijzelf,

200 ml melk
7 lepels havermout
1 theelepel suiker of suikervervanger
Scheutje kaneel
1 kleine appel in kleine stukjes

Appeltaart oats :)
Twiddel
pi_220706327
Overnight oats maak ik in porties klaar.

Zoals vanmiddag: 40 gram havermout, eetlepel walnoot stukjes, eetlepel cranberries, eetlepel ‘verrijker’ van ah in allerlei variatie (in de aanbieding). Dat zijn dadels, vijgen, zaden net wat je kiest.
Dit gaat droog per portie in een plastic zakje in de kast.
Avond tevoren melk erbij en een nacht in de koelkast. Soms wel 2 dagen en dan 3 x 1 minuut in de magnetron. Soms met handje blauwe bessen erdoor uit de vriezer.
Zomers met yoghurt en koud.

Eet smakelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')