I would like to express and repeat!quote:Op maandag 27 april 2026 13:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Ben benieuwd of hij nog excuses gaat aanbieden.
538 koningsdag op RTL 4 SBSquote:
hmmm heb ik dat op iptv. moet zeggen en meen ik echt vond dit onwijs oke. en kan altijd zeiken weet ik, maar dit is mss waarom we koningshuis hebben, ik vond t goed en ff met statement bandje aan het eindquote:
Vroeger zat daar een heel lekker pannenkoekenhuis, De Sjerppot.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |