Queen premium nemen. @3rr0rquote:Op maandag 27 april 2026 12:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Slaan ze het beste stuk over
Sjee
Ik vond het matig en niet erg origineel. YT staat vol met dit soort filmpjesquote:Op maandag 27 april 2026 12:38 schreef kree het volgende:
haha dit is goed. t zal wel toeval zijn dat ik gister nog zat te kijken hoe die multitrack van queen in elkaar zat?
hmmm dit live doen was al een uitdaging sowieso , maar damn goed dit ?
Koninginnesoep toch?quote:Op maandag 27 april 2026 12:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
Hebben ze nu uberhaupt wel gegeten?
Dat was vorig jaar.quote:
omdat niet a440 gestemd kan wordenquote:Op maandag 27 april 2026 12:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom klinken kerkklokken altijd vals
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |