Nee is er niet.quote:Op maandag 27 april 2026 13:28 schreef Magere_Gein het volgende:
Is er een topic voor 538 koningsdag?
ja nouja wilde ie en toen kwam "iedereen is van de wereld" er door heen denk met band.quote:Op maandag 27 april 2026 13:40 schreef Nizno het volgende:
hebben ze nog een enquête gehouden dit jaar?
Bonifatius was een roomse gluiperd.quote:Op maandag 27 april 2026 13:31 schreef spapaars het volgende:
Het koningspaar met gevolg ontsnappen gezond en wel Dokkum.
Is wel eens anders afgelopen (Bonifatius)
Had je goed voorspeldquote:Op maandag 27 april 2026 14:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jongste prinsesje is wel goed opgedroogd. Die deed zo raar altijd toen ze jonger was
Hoe deed ze raar dan? Heb dat nooit gezien.quote:Op maandag 27 april 2026 14:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jongste prinsesje is wel goed opgedroogd. Die deed zo raar altijd toen ze jonger was
Bedoel je niet Alexia met die aparte gezichtstrekjes?quote:Op maandag 27 april 2026 14:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jongste prinsesje is wel goed opgedroogd. Die deed zo raar altijd toen ze jonger was
quote:Op maandag 27 april 2026 18:41 schreef TLC het volgende:
Mogen we vanavond nu ons schoentje zetten ? Ik heb dat vanmorgen gemist![]()
Dit is trouwens wel een mooi verhaal. Die Amerikaan (Charlie, een down to earth gast uit Indiana) is jaren geleden een reactie-kanaal begonnen op YouTube en werd steeds meer gegrepen door video’s over Nederland. Hij weet inmiddels waarschijnlijk meer van Nederlandse geschiedenis en gebruiken dan de gemiddelde Nederlander zelf. 😛Een van zijn kijkers heeft vorig jaar een GoFundMe opgezet om hem (met vriendin en zoon) 2 weken op vakantie te laten gaan in Nederland en zo geschiedde dat hij nu dus 2 weken door Nederland aan het rondtoeren is.quote:Op maandag 27 april 2026 11:32 schreef spapaars het volgende: Amerikaan kijkt live mee Bekijk deze YouTube-video
Volg hem al een tijdje, zijn vriendin heeft ook een eigen YT kanaal.quote:Op maandag 27 april 2026 21:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dit is trouwens wel een mooi verhaal. Die Amerikaan (Charlie, een down to earth gast uit Indiana) is jaren geleden een reactie-kanaal begonnen op YouTube en werd steeds meer gegrepen door video’s over Nederland. Hij weet inmiddels waarschijnlijk meer van Nederlandse geschiedenis en gebruiken dan de gemiddelde Nederlander zelf. 😛Een van zijn kijkers heeft vorig jaar een GoFundMe opgezet om hem (met vriendin en zoon) 2 weken op vakantie te laten gaan in Nederland en zo geschiedde dat hij nu dus 2 weken door Nederland aan het rondtoeren is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |