abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220665089
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 13:21 schreef Coco het volgende:
Oh stukje Welmoed gemist.
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 11:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat is die OP1 mevrouw
Geen Op1.
pi_220665095
Halve publiek weer zwanger, geboortegolf eind januari...
Er is leven na de lach.
  maandag 27 april 2026 @ 13:26:41 #228
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220665097
Daar ga *O* je Thé Lau
pi_220665107
Is er een topic voor 538 koningsdag?
Er is leven na de lach.
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 13:29:31 #230
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220665117
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 13:28 schreef Magere_Gein het volgende:
Is er een topic voor 538 koningsdag?
Nee is er niet.

Ik kijk ook tho. DouweGod
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 27 april 2026 @ 13:31:49 #231
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220665128
Het koningspaar met gevolg ontsnappen gezond en wel Dokkum.
Is wel eens anders afgelopen (Bonifatius)
pi_220665167
ik denk dat ze het onwijs goed deden als koning enzo en familie, schat beetje feedback wat weer om hoog.
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 27 april 2026 @ 13:40:18 #233
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220665177
hebben ze nog een enquête gehouden dit jaar?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220665182
prinsessen hadden er geen reet zin in en moesten maar mee. ,markt dat moet je dan maar accepteren met paar mil budget.
Do what you love, love what you do!
pi_220665186
quote:
99s.gif Op maandag 27 april 2026 13:40 schreef Nizno het volgende:
hebben ze nog een enquête gehouden dit jaar?
ja nouja wilde ie en toen kwam "iedereen is van de wereld" er door heen denk met band.

verder was het blablabal en heb ik niet meer geluisterd.
Do what you love, love what you do!
pi_220665211
Leuk gedaan vandaag en mooi plechtig het Wilhelmus als afsluiter. Misschien moeten ze Syb vragen om dat vaker te doen.
pi_220665220
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 13:31 schreef spapaars het volgende:
Het koningspaar met gevolg ontsnappen gezond en wel Dokkum.
Is wel eens anders afgelopen (Bonifatius)
Bonifatius was een roomse gluiperd.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220665306
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 13:20 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
538 koningsdag op RTL 4 SBS
Met vrouwenmepper Lul Kleine.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220665318
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 14:04 schreef superniger het volgende:

[..]
Met vrouwenmepper Lul Kleine.
Bizar dat die pauperkabouter weer salonfähig is.
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220665450
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 13:21 schreef Coco het volgende:
Oh stukje Welmoed gemist.
Jongste prinsesje is wel goed opgedroogd. Die deed zo raar altijd toen ze jonger was
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 14:40:23 #241
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220665478
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 14:32 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Jongste prinsesje is wel goed opgedroogd. Die deed zo raar altijd toen ze jonger was
Had je goed voorspeld
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220665969
Dokkum is geslaagd! *O*
pi_220666824
Mogen we vanavond nu ons schoentje zetten ? Ik heb dat vanmorgen gemist :@ o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220666851
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 14:32 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Jongste prinsesje is wel goed opgedroogd. Die deed zo raar altijd toen ze jonger was
Hoe deed ze raar dan? Heb dat nooit gezien.
  maandag 27 april 2026 @ 19:34:09 #245
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220667158
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 14:32 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Jongste prinsesje is wel goed opgedroogd. Die deed zo raar altijd toen ze jonger was
Bedoel je niet Alexia met die aparte gezichtstrekjes?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_220667395
Complimenten voor de Dokkumers! Dit was één van de leukste en best geslaagde Koningsdagen. Emmen twee jaar geleden was buitengewoon saai. Bij deze koningsdag heb ik me geen moment verveeld. Met als klap op de vuurpijl het schaatsen. Wat een briljante zet, samen met die jas van W.A. van Buuren. W.A. was helemaal in zijn element. Dat vondie nou leuk. En zag hem gaan op die ijzers!! En Maxima kon het ook. ^O^
pi_220667457
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 18:41 schreef TLC het volgende:
Mogen we vanavond nu ons schoentje zetten ? Ik heb dat vanmorgen gemist :@ o|O
pi_220668176
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 20:07 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
;( :'(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220668275
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:32 schreef spapaars het volgende: Amerikaan kijkt live mee Bekijk deze YouTube-video
Dit is trouwens wel een mooi verhaal. Die Amerikaan (Charlie, een down to earth gast uit Indiana) is jaren geleden een reactie-kanaal begonnen op YouTube en werd steeds meer gegrepen door video’s over Nederland. Hij weet inmiddels waarschijnlijk meer van Nederlandse geschiedenis en gebruiken dan de gemiddelde Nederlander zelf. 😛Een van zijn kijkers heeft vorig jaar een GoFundMe opgezet om hem (met vriendin en zoon) 2 weken op vakantie te laten gaan in Nederland en zo geschiedde dat hij nu dus 2 weken door Nederland aan het rondtoeren is. _O_
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
  maandag 27 april 2026 @ 23:15:02 #250
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220668759
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 21:51 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Dit is trouwens wel een mooi verhaal. Die Amerikaan (Charlie, een down to earth gast uit Indiana) is jaren geleden een reactie-kanaal begonnen op YouTube en werd steeds meer gegrepen door video’s over Nederland. Hij weet inmiddels waarschijnlijk meer van Nederlandse geschiedenis en gebruiken dan de gemiddelde Nederlander zelf. 😛Een van zijn kijkers heeft vorig jaar een GoFundMe opgezet om hem (met vriendin en zoon) 2 weken op vakantie te laten gaan in Nederland en zo geschiedde dat hij nu dus 2 weken door Nederland aan het rondtoeren is. _O_
Volg hem al een tijdje, zijn vriendin heeft ook een eigen YT kanaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')