We zijn nog niet klaar!quote:
De andere leden van de familie krijgen te veel aandacht..quote:Op maandag 27 april 2026 12:26 schreef kree het volgende:
Dit is dit NL he? en zou trump mss goeie voorbeeld aan moeren nemen.
In dat stadhuis zijn nog mooie ouwe saaaaaaaaaaaaaaaaaalen om een kofje te nimme.quote:
quote:
Fixedquote:Op maandag 27 april 2026 12:33 schreef Felagund het volgende:
[..], aan het einde moet Willy beslissen of hij wij een miljoen euro gaan betalen of niet.
Laat Maxima het maar niet horen.quote:
Klinkt inderdaad eigenlijk wel vet.quote:Op maandag 27 april 2026 12:36 schreef kree het volgende:
ze doen het best netjes zo live. haha awesome.
Queen premium nemen. @3rr0rquote:Op maandag 27 april 2026 12:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Slaan ze het beste stuk over
Sjee
Ik vond het matig en niet erg origineel. YT staat vol met dit soort filmpjesquote:Op maandag 27 april 2026 12:38 schreef kree het volgende:
haha dit is goed. t zal wel toeval zijn dat ik gister nog zat te kijken hoe die multitrack van queen in elkaar zat?
hmmm dit live doen was al een uitdaging sowieso , maar damn goed dit ?
Koninginnesoep toch?quote:Op maandag 27 april 2026 12:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
Hebben ze nu uberhaupt wel gegeten?
Dat was vorig jaar.quote:
omdat niet a440 gestemd kan wordenquote:Op maandag 27 april 2026 12:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom klinken kerkklokken altijd vals
Zelfde als bij het Top 2000 café.quote:
ja mss de enige die nog goeie voor hebben met NL, niet dat anderen niet welkom zijn denk. maargoed.quote:
Prima dudes.quote:
Er is niet eens ruimte.quote:Op maandag 27 april 2026 12:54 schreef Watmoetjenou het volgende:
Voor de 3e keer ''er mag gedanst worden'' Maar hoe wil je hier op dansen?
Mijn stad is vrij recent geweest, maar lockdown, (2021) weet ook niet of ik was wezen kijken langs de route.quote:Op maandag 27 april 2026 12:45 schreef kree het volgende:
ik vind dit heel leuk, zou willen koning komt weer eens in Katwijk.
Wer bisto is oprecht een goed nummerquote:
Een Piet Kleinequote:Op maandag 27 april 2026 12:55 schreef Zipportal het volgende:
Ik ben vergeten te stempelen.
NOOOOOOOOOOOOOOOOO
Die Levi was een goeie prater. Lol.quote:Op maandag 27 april 2026 12:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een heerlijke lui daar in het publiek
Komt door de vapesquote:
Die weet denk ik wel wat Delfts doorzakken is.quote:Op maandag 27 april 2026 12:59 schreef StephanL het volgende:
Wijsneus die Alexia
Ariane heeft bolle wangetjes gekregen
Negatiefquote:Op maandag 27 april 2026 13:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit nummer is wel beter dan Neije Dei
heel stuk punten voor hier vanuit Katwijk denk. nicequote:Op maandag 27 april 2026 13:04 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De Friese sssssssssssssssssssssss sat er al goed in.
Kunnen wat medelanders nog wat van leren.quote:
Hij laat ons nooit meer gaanquote:
Volendammers?quote:Op maandag 27 april 2026 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kunnen wat medelanders nog wat van leren.
Doe mij maar een schutting.quote:Op maandag 27 april 2026 13:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind De Kast Van Dik Hout beter
Donald Duck god
Kutzooiquote:
Lekker geshopt?quote:
Leuk leuk leuk leukquote:
Dat is Drenthe.quote:
Dat is feitelijk juist, echter zeer populair in het noorden.quote:
I would like to express and repeat!quote:Op maandag 27 april 2026 13:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Ben benieuwd of hij nog excuses gaat aanbieden.
538 koningsdag op RTL 4 SBSquote:
hmmm heb ik dat op iptv. moet zeggen en meen ik echt vond dit onwijs oke. en kan altijd zeiken weet ik, maar dit is mss waarom we koningshuis hebben, ik vond t goed en ff met statement bandje aan het eindquote:
Vroeger zat daar een heel lekker pannenkoekenhuis, De Sjerppot.quote:
Nee is er niet.quote:Op maandag 27 april 2026 13:28 schreef Magere_Gein het volgende:
Is er een topic voor 538 koningsdag?
ja nouja wilde ie en toen kwam "iedereen is van de wereld" er door heen denk met band.quote:Op maandag 27 april 2026 13:40 schreef Nizno het volgende:
hebben ze nog een enquête gehouden dit jaar?
Bonifatius was een roomse gluiperd.quote:Op maandag 27 april 2026 13:31 schreef spapaars het volgende:
Het koningspaar met gevolg ontsnappen gezond en wel Dokkum.
Is wel eens anders afgelopen (Bonifatius)
Had je goed voorspeldquote:Op maandag 27 april 2026 14:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jongste prinsesje is wel goed opgedroogd. Die deed zo raar altijd toen ze jonger was
Hoe deed ze raar dan? Heb dat nooit gezien.quote:Op maandag 27 april 2026 14:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jongste prinsesje is wel goed opgedroogd. Die deed zo raar altijd toen ze jonger was
Bedoel je niet Alexia met die aparte gezichtstrekjes?quote:Op maandag 27 april 2026 14:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 april 2026 18:41 schreef TLC het volgende:
Mogen we vanavond nu ons schoentje zetten ? Ik heb dat vanmorgen gemist![]()
Dit is trouwens wel een mooi verhaal. Die Amerikaan (Charlie, een down to earth gast uit Indiana) is jaren geleden een reactie-kanaal begonnen op YouTube en werd steeds meer gegrepen door video’s over Nederland. Hij weet inmiddels waarschijnlijk meer van Nederlandse geschiedenis en gebruiken dan de gemiddelde Nederlander zelf. 😛Een van zijn kijkers heeft vorig jaar een GoFundMe opgezet om hem (met vriendin en zoon) 2 weken op vakantie te laten gaan in Nederland en zo geschiedde dat hij nu dus 2 weken door Nederland aan het rondtoeren is.quote:Op maandag 27 april 2026 11:32 schreef spapaars het volgende: Amerikaan kijkt live mee Bekijk deze YouTube-video
Volg hem al een tijdje, zijn vriendin heeft ook een eigen YT kanaal.quote:Op maandag 27 april 2026 21:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dit is trouwens wel een mooi verhaal. Die Amerikaan (Charlie, een down to earth gast uit Indiana) is jaren geleden een reactie-kanaal begonnen op YouTube en werd steeds meer gegrepen door video’s over Nederland. Hij weet inmiddels waarschijnlijk meer van Nederlandse geschiedenis en gebruiken dan de gemiddelde Nederlander zelf. 😛Een van zijn kijkers heeft vorig jaar een GoFundMe opgezet om hem (met vriendin en zoon) 2 weken op vakantie te laten gaan in Nederland en zo geschiedde dat hij nu dus 2 weken door Nederland aan het rondtoeren is.
Ah, ik dacht dat je misschien random dat kanaal had gevonden.quote:Op maandag 27 april 2026 23:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volg hem al een tijdje, zijn vriendin heeft ook een eigen YT kanaal.
Klopt.quote:Op maandag 27 april 2026 19:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Bedoel je niet Alexia met die aparte gezichtstrekjes?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |