abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220663757
Ik ben 3 markten af geweest en terug gekomen met een big shopper vol lego *O*

En jullie?
Twiddel
pi_220663758
Ook een leuke garp uitgehaald, een beeldje gekocht bij zon oud stelletje, en daarna voor hun kraam het beeldje stuk gegooid. Toen ze boos werden riep ik heel hard "ik heb hem toch gekocht!"
Twiddel
  roze maandag 27 april 2026 @ 12:13:07 #3
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220664124
3 droge worsten, armbandje en een Pokemonkaart.
Your beauty never ever scared me.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 27 april 2026 @ 13:40:10 #4
284411 crew  heywoodu
pi_220665176
Drie Suske en Wiske-boekjes om de verzameling uit nostalgie wat aan te vullen :@

Wilde nog uitgebreid verder kijken maar ik hield me maar in, 3 voor een euro was wel lekker.

En een boek over de Dode Zee-rollen :)
pi_220665277
Niks, want doorgaans ligt op zulks markten troep waarvan mensen te lui zijn om op het stort te flikkeren waar het thuis hoort.

:@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220665332
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 11:43 schreef summer2bird het volgende:
Ik ben 3 markten af geweest en terug gekomen met een big shopper vol lego *O*

En jullie?
hier zie ik alleen maar overpriced lego dat de moeite niet eens waard is _O-
serieus, ik kan beter een nieuwe doos kopen dan een mogelijk complete set op een vrijmarkt


ook met sets die niet bij lego zelf meer in productie zijn
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 27 april 2026 @ 17:20:41 #7
284411 crew  heywoodu
pi_220666461
quote:
7s.gif Op maandag 27 april 2026 13:58 schreef vosss het volgende:
Niks, want doorgaans ligt op zulks markten troep waarvan mensen te lui zijn om op het stort te flikkeren waar het thuis hoort.

:@
Veel wel ja, maar niet alles natuurlijk. Ook bijvoorbeeld kleedjes vol kinderboeken of speelgoed wat nog prima is, maar waar de kinderen uit dat gezin gewoon te oud voor zijn. Zonde om allemaal weg te gooien.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 27 april 2026 @ 17:21:11 #8
284411 crew  heywoodu
pi_220666463
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 13:40 schreef heywoodu het volgende:
Drie Suske en Wiske-boekjes om de verzameling uit nostalgie wat aan te vullen :@

Wilde nog uitgebreid verder kijken maar ik hield me maar in, 3 voor een euro was wel lekker.

En een boek over de Dode Zee-rollen :)
Terug gegaan, nog 10 S&W gekocht, nu heb ik er denk ik inmiddels een stuk of 150 :@
pi_220666493
Jaarlijks vullen de kinderen hun verzameling wat aan: Ferrari's voor de ene zoon en brandweervoertuigen voor zoon 2. Zoon 2 is inmiddels over de 200 voertuigen heen. Ideaal met verjaardagen/feestjes er voor, dat geld geven ze mooi uit op de rommelmarkt.
pi_220667613
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 17:21 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Terug gegaan, nog 10 S&W gekocht, nu heb ik er denk ik inmiddels een stuk of 150 :@
Zomaar een paar vraagjes:
Gebruik je dan ook bijvoorbeeld deze lijst om bij te houden welke nummers/titels je hebt? Neem je die lijst dan mee als je op pad gaat om te scoren? Weet je de nummers die je hebt uit je hoofd?

Wij hadden vroeger thuis ook keiveel van die strips. Ook hele oude nog in alleen zwart, blauw of rood getekend en niet ingekleurd weet ik nog wel.

Zie dat er inmiddels 440 in totaal zijn. :o
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 27 april 2026 @ 20:52:43 #11
284411 crew  heywoodu
pi_220667821
quote:
7s.gif Op maandag 27 april 2026 20:26 schreef vosss het volgende:

[..]
Zomaar een paar vraagjes:
Gebruik je dan ook bijvoorbeeld deze lijst om bij te houden welke nummers/titels je hebt? Neem je die lijst dan mee als je op pad gaat om te scoren? Weet je de nummers die je hebt uit je hoofd?

Wij hadden vroeger thuis ook keiveel van die strips. Ook hele oude nog in alleen zwart, blauw of rood getekend en niet ingekleurd weet ik nog wel.

Zie dat er inmiddels 440 in totaal zijn. :o
Ik heb een lijst met de nummers die ik heb, vanaf nummer 67. Laagste is 67, hoogste 289, inmiddels is de lijst met ontbrekende nummers korter dus die heb ik er vandaag bij gehouden op mijn telefoon :+

Er lagen er 13 in die bak die op mijn lijst met ontbrekende nummers stonden, en ze zagen er allemaal nog netjes uit :9

Die oude heb ik allemaal niet, ben er in mijn jeugd in de jaren 90 mee begonnen en toen was de huidige reeks al bezig :P
pi_220667949
Ik vraag mij af waar die allemaal gebleven zijn. Misschien tussen de spullen van mn moeder na haar overlijden. Geen idee.

Mijn vrouw heeft er geloof ik ook een flink deel, maar dat kan ook Asterix en Obelix zijn. Of allebei.

Zal eens kijken van de week.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 27 april 2026 @ 21:23:16 #13
284411 crew  heywoodu
pi_220668086
quote:
7s.gif Op maandag 27 april 2026 21:05 schreef vosss het volgende:
Ik vraag mij af waar die allemaal gebleven zijn. Misschien tussen de spullen van mn moeder na haar overlijden. Geen idee.

Mijn vrouw heeft er geloof ik ook een flink deel, maar dat kan ook Asterix en Obelix zijn. Of allebei.

Zal eens kijken van de week.
Ik ben nieuwsgierig, altijd leuk, oude dingen :P

Asterix en Obelix heeft me dan weer nooit echt geboeid als kind, met name Suske en Wiske en Donald Duck en ik hoop van harte dat eventuele kinderen dat in de toekomst ook leuk vinden :+
  maandag 27 april 2026 @ 21:49:58 #14
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_220668267
Ik heb 3 Somaliërs gekocht bij het lokale azc, spotgoedkoop
Le Diable
pi_220668959
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:43 schreef summer2bird het volgende:
Ook een leuke garp uitgehaald, een beeldje gekocht bij zon oud stelletje, en daarna voor hun kraam het beeldje stuk gegooid. Toen ze boos werden riep ik heel hard "ik heb hem toch gekocht!"
Waarom dan. Voer voor psychologen deze :')
  dinsdag 28 april 2026 @ 04:28:52 #16
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220669090
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 01:04 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Waarom dan. Voer voor psychologen deze :')
Mensen die al heel lang op Fok zitten, hebben (zo ongeveer) die tekst al vaker gezien.
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 06:59:19 #17
18653 crew  D.
pi_220669201
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 01:04 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Waarom dan. Voer voor psychologen deze :')
Bekijk deze YouTube-video
pi_220881681
Een verzameling Nederlandse Shinchan-DVD's (vijf in totaal).

De 2001-cd "Bassie en Adriaan met alle Sinterklaasliedjes".

De 1980-lp "Sint Nicolaas op bezoek bij Circus Bassie en Adriaan".

De dvd "Sinterklaas verdwaald in het grote bos".

Onvoorstelbaar hoe slecht de dvd en/of videoband "Sinterklaas en het gevaar in de vallei" te vinden is. In deze Sinterklaasfilm met bruingekleurde Zwarte Pieten was acteur Paul van Gorcum te zien als een personage dat vergelijkbaar is met zijn Baron-rol in de tv-serie van Bassie en Adriaan. Dat de film niet op streamingdiensten staat is ook jammer. Naast Van Gorcum waren ook Lee Towers, Henk Wijngaard en Edmond Classen in de film aanwezig.

[ Bericht 22% gewijzigd door Kaatje2658 op 24-05-2026 23:31:43 ]
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')