hier zie ik alleen maar overpriced lego dat de moeite niet eens waard isquote:Op maandag 27 april 2026 11:43 schreef summer2bird het volgende:
Ik ben 3 markten af geweest en terug gekomen met een big shopper vol lego
En jullie?
Veel wel ja, maar niet alles natuurlijk. Ook bijvoorbeeld kleedjes vol kinderboeken of speelgoed wat nog prima is, maar waar de kinderen uit dat gezin gewoon te oud voor zijn. Zonde om allemaal weg te gooien.quote:Op maandag 27 april 2026 13:58 schreef vosss het volgende:
Niks, want doorgaans ligt op zulks markten troep waarvan mensen te lui zijn om op het stort te flikkeren waar het thuis hoort.
Terug gegaan, nog 10 S&W gekocht, nu heb ik er denk ik inmiddels een stuk of 150quote:Op maandag 27 april 2026 13:40 schreef heywoodu het volgende:
Drie Suske en Wiske-boekjes om de verzameling uit nostalgie wat aan te vullen
Wilde nog uitgebreid verder kijken maar ik hield me maar in, 3 voor een euro was wel lekker.
En een boek over de Dode Zee-rollen
Zomaar een paar vraagjes:quote:Op maandag 27 april 2026 17:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Terug gegaan, nog 10 S&W gekocht, nu heb ik er denk ik inmiddels een stuk of 150
Ik heb een lijst met de nummers die ik heb, vanaf nummer 67. Laagste is 67, hoogste 289, inmiddels is de lijst met ontbrekende nummers korter dus die heb ik er vandaag bij gehouden op mijn telefoonquote:Op maandag 27 april 2026 20:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Zomaar een paar vraagjes:
Gebruik je dan ook bijvoorbeeld deze lijst om bij te houden welke nummers/titels je hebt? Neem je die lijst dan mee als je op pad gaat om te scoren? Weet je de nummers die je hebt uit je hoofd?
Wij hadden vroeger thuis ook keiveel van die strips. Ook hele oude nog in alleen zwart, blauw of rood getekend en niet ingekleurd weet ik nog wel.
Zie dat er inmiddels 440 in totaal zijn.
Ik ben nieuwsgierig, altijd leuk, oude dingenquote:Op maandag 27 april 2026 21:05 schreef vosss het volgende:
Ik vraag mij af waar die allemaal gebleven zijn. Misschien tussen de spullen van mn moeder na haar overlijden. Geen idee.
Mijn vrouw heeft er geloof ik ook een flink deel, maar dat kan ook Asterix en Obelix zijn. Of allebei.
Zal eens kijken van de week.
Waarom dan. Voer voor psychologen dezequote:Op maandag 27 april 2026 11:43 schreef summer2bird het volgende:
Ook een leuke garp uitgehaald, een beeldje gekocht bij zon oud stelletje, en daarna voor hun kraam het beeldje stuk gegooid. Toen ze boos werden riep ik heel hard "ik heb hem toch gekocht!"
Mensen die al heel lang op Fok zitten, hebben (zo ongeveer) die tekst al vaker gezien.quote:Op dinsdag 28 april 2026 01:04 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Waarom dan. Voer voor psychologen deze
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 28 april 2026 01:04 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Waarom dan. Voer voor psychologen deze
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |