Doet ie het nog?quote:Op maandag 27 april 2026 15:44 schreef qltel het volgende:
Een mooie buizenradio..
[ link | afbeelding ]
Vintage! Hoeveel voor betaald?quote:Op maandag 27 april 2026 15:44 schreef qltel het volgende:
Een mooie buizenradio..
[ link | afbeelding ]
Je moest eens weten hoeveel mensen spul verkopen met soms zelfs grotere waarde dan toen ze die aanschaften voor net niets.. Mensen zien/kennen de waarde niet.quote:Op maandag 27 april 2026 13:13 schreef Cruzinats het volgende:
Goede buit, maar weet je zeker dat je die DS spellen niet uit je eigen verzameling komen?
OoT 3D, Xenoblade en KH. Kan mij niet voorstellen dat anno 2026 er nog mensen zijn die dit soort games voor een stuiver op de rommelmarkt verkopen.
Weet ik niet, nog niet getest. Dat moet ik even rustig doen. Maar deze radio's zitten best eenvoudig in elkaar, dus dat kan ik waarschijnlijk wel repareren. Maar hij ziet er nog erg mooi uit, het doek is nog heel, de kast en de schaal zijn nog erg mooi. En de achterplaat zit er nog in. Die is heel vaak kwijt. Dus ik ben er blij mee.quote:
Tientje. Waarschijnlijk wilde de eigenaar hem niet meer mee naar huis sjouwen.quote:
Voor de Pokemon games was het een volwassen man. Was erg enthousiast over ze, dus denk dat hij de prijzen wel ongeveer kende. Hij had er nog een stuk meer.quote:Op maandag 27 april 2026 16:25 schreef Chandler het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen spul verkopen met soms zelfs grotere waarde dan toen ze die aanschaften voor net niets.. Mensen zien/kennen de waarde niet.
Vorig jaar nog een dakkoffer met steunen gekocht voor 15 euro, dag later verkocht voor 100.(ook nog een koopje).
Dat Avatar spelquote:
Nice! Missen er knoppen of hoort dat zo?quote:Op maandag 27 april 2026 15:44 schreef qltel het volgende:
Een mooie buizenradio..
[ link | afbeelding ]
Kwestie van de goeden opzoeken. De eerste markten hadden niets. Uiteindelijk Rotterdam-Hillegersberg gedaan. Echt een geweldige markt met héél veel koopjes en leuke spullen.quote:Op maandag 27 april 2026 13:14 schreef LordofLeaves het volgende:
Heb niks kunnen vinden. Stomme markt.
Ja, er missen 2 knoppen. Maar die heb ik nog wel ergens. Ik heb een hele doos met oude-radio-knoppen. En als ik ze niet heb, print ik ze wel.quote:Op maandag 27 april 2026 17:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nice! Missen er knoppen of hoort dat zo?
TS verzint wel vaker dingen.quote:Op maandag 27 april 2026 16:25 schreef Chandler het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen spul verkopen met soms zelfs grotere waarde dan toen ze die aanschaften voor net niets.. Mensen zien/kennen de waarde niet.
Vorig jaar nog een dakkoffer met steunen gekocht voor 15 euro, dag later verkocht voor 100.(ook nog een koopje).
Ik zag vandaag Warcraft 3 + Frozen Throne liggen voor de PC, het kan primaquote:Op maandag 27 april 2026 13:13 schreef Cruzinats het volgende:
Goede buit, maar weet je zeker dat je die DS spellen niet uit je eigen verzameling komen?
OoT 3D, Xenoblade en KH. Kan mij niet voorstellen dat anno 2026 er nog mensen zijn die dit soort games voor een stuiver op de rommelmarkt verkopen.
Lara croftquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |