abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220663745
Ja ja, post hier een foto of beschrijving van je vrijmarkt buit. _O_



Totaal 90~ euro.
10 suske&wiske voor 5 euro.
1 dubbelpocket voor 1 euro.
1 boek voor 2 euro.
Pokemon DS spellen 20 euro samen.
Xenoblade/Kingdom 5 euro.
Switch spel voor 60 euro.

:9
Moet zeggen... begon langzaam, maar deze DS spellen voor die prijs is wel de beste buit tot nu toe denk ik. :@
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220664958
Goede buit, maar weet je zeker dat je die DS spellen niet uit je eigen verzameling komen?

OoT 3D, Xenoblade en KH. Kan mij niet voorstellen dat anno 2026 er nog mensen zijn die dit soort games voor een stuiver op de rommelmarkt verkopen.
  maandag 27 april 2026 @ 13:14:25 #3
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220664969
Heb niks kunnen vinden. Stomme markt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 27 april 2026 @ 15:44:22 #4
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220665863
Een mooie buizenradio..

  maandag 27 april 2026 @ 16:17:33 #5
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220666100
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 15:44 schreef qltel het volgende:
Een mooie buizenradio..

[ link | afbeelding ]
Doet ie het nog? :)
pi_220666111
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 15:44 schreef qltel het volgende:
Een mooie buizenradio..

[ link | afbeelding ]
Vintage! Hoeveel voor betaald?
pi_220666146


Check *)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220666165
quote:
4s.gif Op maandag 27 april 2026 13:13 schreef Cruzinats het volgende:
Goede buit, maar weet je zeker dat je die DS spellen niet uit je eigen verzameling komen?

OoT 3D, Xenoblade en KH. Kan mij niet voorstellen dat anno 2026 er nog mensen zijn die dit soort games voor een stuiver op de rommelmarkt verkopen.
Je moest eens weten hoeveel mensen spul verkopen met soms zelfs grotere waarde dan toen ze die aanschaften voor net niets.. Mensen zien/kennen de waarde niet.

Vorig jaar nog een dakkoffer met steunen gekocht voor 15 euro, dag later verkocht voor 100.(ook nog een koopje).
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 27 april 2026 @ 16:53:13 #9
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220666296
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 16:17 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Doet ie het nog? :)
Weet ik niet, nog niet getest. Dat moet ik even rustig doen. Maar deze radio's zitten best eenvoudig in elkaar, dus dat kan ik waarschijnlijk wel repareren. Maar hij ziet er nog erg mooi uit, het doek is nog heel, de kast en de schaal zijn nog erg mooi. En de achterplaat zit er nog in. Die is heel vaak kwijt. Dus ik ben er blij mee.

quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 16:18 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Vintage! Hoeveel voor betaald?
Tientje. Waarschijnlijk wilde de eigenaar hem niet meer mee naar huis sjouwen.
pi_220666365
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 16:25 schreef Chandler het volgende:

[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen spul verkopen met soms zelfs grotere waarde dan toen ze die aanschaften voor net niets.. Mensen zien/kennen de waarde niet.

Vorig jaar nog een dakkoffer met steunen gekocht voor 15 euro, dag later verkocht voor 100.(ook nog een koopje).
Voor de Pokemon games was het een volwassen man. Was erg enthousiast over ze, dus denk dat hij de prijzen wel ongeveer kende. Hij had er nog een stuk meer.

Na een klein gesprek mocht ik ze voor een klein bedrag meenemen.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220666371
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 16:23 schreef Chandler het volgende:
[ afbeelding ]

Check *)
Dat Avatar spel _O_

Ben 3 vrijmarkten langs geweest en geen enkel kraampje had Playstation 1/2/3 spellen. :')
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220666378
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 15:44 schreef qltel het volgende:
Een mooie buizenradio..

[ link | afbeelding ]
Nice! Missen er knoppen of hoort dat zo?
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220666398
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 13:14 schreef LordofLeaves het volgende:
Heb niks kunnen vinden. Stomme markt.
Kwestie van de goeden opzoeken. De eerste markten hadden niets. Uiteindelijk Rotterdam-Hillegersberg gedaan. Echt een geweldige markt met héél veel koopjes en leuke spullen.

Ook een kind verkleed als Donald Trump waar je voor een euro waterballonnen naar kon gooien.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 27 april 2026 @ 17:09:46 #14
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220666402
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 17:07 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Nice! Missen er knoppen of hoort dat zo?
Ja, er missen 2 knoppen. Maar die heb ik nog wel ergens. Ik heb een hele doos met oude-radio-knoppen. En als ik ze niet heb, print ik ze wel.
pi_220666403
Blijkbaar heb ik bij de Suske&Wiskes niet goed gekeken en zitten er 2 dubbelen bij. :')
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220666425
Alleen wat films voor de collectie.

pi_220666442
Tussen de bergen kinderkleding, flutromannetjes, semi-handelaren in autoradio's en kapotgespeeld plastic speelgoed toch nog voor een euro interessant leesvoer gevonden.

A Pictorial Survey for the United States Atomic Energy Commission _O_

pi_220667131
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 16:25 schreef Chandler het volgende:

[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen spul verkopen met soms zelfs grotere waarde dan toen ze die aanschaften voor net niets.. Mensen zien/kennen de waarde niet.

Vorig jaar nog een dakkoffer met steunen gekocht voor 15 euro, dag later verkocht voor 100.(ook nog een koopje).
TS verzint wel vaker dingen.

Vooralsnog ga ik er gewoon vanuit dat hij aan het aura farmen is.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 27 april 2026 @ 20:07:25 #19
284411 crew  heywoodu
pi_220667460
quote:
4s.gif Op maandag 27 april 2026 13:13 schreef Cruzinats het volgende:
Goede buit, maar weet je zeker dat je die DS spellen niet uit je eigen verzameling komen?

OoT 3D, Xenoblade en KH. Kan mij niet voorstellen dat anno 2026 er nog mensen zijn die dit soort games voor een stuiver op de rommelmarkt verkopen.
Ik zag vandaag Warcraft 3 + Frozen Throne liggen voor de PC, het kan prima :D
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 22:08:34 #20
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220668372
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 16:23 schreef Chandler het volgende:
[ afbeelding ]

Check *)
Lara croft _O_
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')