abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin maandag 27 april 2026 @ 00:19:28 #1
35723 crew  GGMM
pi_220661547

quote:
Xavi Simons moet het WK missen. De middenvelder van het Nederlands elftal liep zaterdagmiddag een zware knieblessure op in het duel van zijn club Tottenham Hotspur met Wolverhampton Wanderers (0-1 zege) en wacht een lange revalidatie.

Na iets meer dan een uur spelen moest Simons per brancard het veld verlaten. Hij liep zijn knieblessure op in een duel met voormalig Feyenoord-verdediger Hugo Bueno. De 34-voudig international schreeuwde het meteen uit van de pijn.

De 23-jarige middenvelder is al jaren een vast gezicht in de selectie van het Nederlands elftal. Tijdens het EK in Duitsland in 2024 was Simons in de halve finale tegen Engeland nog belangrijk door de openingstreffer te maken. Het leverde Oranje alleen geen finaleplaats op.
Blessure Schouten

Door de afwezigheid van Simons wordt de spoeling op het Oranje-middenveld dunner. Eerder viel Jerdy Schouten ook al weg met een kruisbandblessure. Bondscoach Ronald Koeman heeft daardoor nog wat keuzes te maken.

Het WK voetbal begint op 11 juni. Nederland speelt de eerste wedstrijd op 14 juni tegen Japan, daarna neemt Oranje het in Groep F op tegen Zweden (20 juni) en Tunesië (26 juni).
Bron: https://nos.nl/artikel/26(...)r-zware-knieblessure
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  VIVA maandag 27 april 2026 @ 00:24:42 #2
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_220661561
Jammer....Vind het wel een speler die de potentie heeft de wereldtop te halen....
What lies behind makes no sense in my mind
pi_220661619
Ik ga die jankbek niet missen
  maandag 27 april 2026 @ 01:40:28 #4
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_220661705
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_220661718
Nu Memphis nog.
pi_220662004
Vroeger had ik hier van gebaald. Nu boeit het hele voetbal me geen zak
  maandag 27 april 2026 @ 07:28:04 #7
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220662022
We zullen zijn tranen en verongelijkte snoetje missen dit WK
Laffe huichelaar
pi_220662036
En zijn moeder had nog wel zo'n mooie vlechtjes in zijn haartjes gemaakt :'(
pindazakje
  Forum Admin maandag 27 april 2026 @ 11:02:45 #9
35723 crew  GGMM
pi_220663325
In tegenstelling tot de stoere mensen in dit topic steunen zijn collega's hem wel :)

Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  FOK!Fotograaf maandag 27 april 2026 @ 11:03:38 #10
842 Zorro
Z
pi_220663333
Als dit betekent dat Koeman nu Taylor oproept vindt ik dit echt heel erg.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Forum Admin maandag 27 april 2026 @ 11:05:02 #11
35723 crew  GGMM
pi_220663348
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2026 11:03 schreef Zorro het volgende:
Als dit betekent dat Koeman nu Taylor oproept vindt ik dit echt heel erg.
vindt ik _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220663387
Kut voor hem dat hij een blessure heeft,
maar mooi dat dat jankertje er niet bij is :)
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_220663733
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2026 11:03 schreef Zorro het volgende:
Als dit betekent dat Koeman nu Taylor oproept vindt ik dit echt heel erg.
Doet t wel erg goed bij Lazio !
"You can call me Susan if it makes you happy"
  FOK!Fotograaf maandag 27 april 2026 @ 12:11:12 #14
842 Zorro
Z
pi_220664093
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:05 schreef GGMM het volgende:

[..]
vindt ik _O-
Als je me zoekt dan zit ik ergens in een donker hoekje mezelf te schamen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220664137
Jammer, want die had je er prima bij kunnen hebben natuurlijk.

Niet dat het bij Tottenham heeft geholpen, maar goed..
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  maandag 27 april 2026 @ 12:22:45 #16
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220664264
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 01:49 schreef RotatoR het volgende:
Nu Memphis nog.
Inshallah
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220665788
Mis je niks aan
  maandag 27 april 2026 @ 15:31:45 #18
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_220665797
Wijnaldum erbij voor de broodnodige ervaring, probleem opgelost.
AZ
ALKMAAR
  donderdag 30 april 2026 @ 18:43:21 #19
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220684724
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 15:31 schreef Durmada het volgende:
Wijnaldum erbij voor de broodnodige ervaring, probleem opgelost.
Willem van Hanegem wordt ook gereanimeerd hoorde ik.
pi_220711731
Ach Timmy.
U MAD?
pi_220712180
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 15:31 schreef Durmada het volgende:
Wijnaldum erbij voor de broodnodige ervaring, probleem opgelost.
Die blijft ook thuis volgens Koeman
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 4 mei 2026 @ 11:33:43 #22
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220712190
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 11:32 schreef TLC het volgende:

[..]
Die blijft ook thuis volgens Koeman
Hallelujah.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')