Crème of slagroom?quote:
De watquote:Op maandag 27 april 2026 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leve de Rubliek der Zeven Verenigde Nederlanden
Beide goed te doen. Slagroom liever denk ik.quote:
Dat waren andere Oranjes.quote:Op maandag 27 april 2026 11:49 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Terug naar de stadhouders!Oh wacht, dat waren ook de Oranjes
Vroegâh hadden we bordjes met Beatrix en Claus, dan nog liever de Paus.quote:Op maandag 27 april 2026 11:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
https://nieuws.nl/algemee(...)e-laatste-zwaaizwaai
Ze gebruiken al jaren dezelfde bordjes.
Mijn ongelijk.quote:Op maandag 27 april 2026 11:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het is sowieso gaaf om even verdwaald te zijn.
En Dokkum is een mooi stadje.
quote:Op maandag 27 april 2026 11:32 schreef spapaars het volgende:
Amerikaan kijkt live mee
Bekijk deze YouTube-video
Nee.quote:Op maandag 27 april 2026 11:52 schreef Felagund het volgende:
Tempo zit er goed in, Willy wil over een uurtje weer aan de pils?
Sonnema denk ik.quote:Op maandag 27 april 2026 11:52 schreef Felagund het volgende:
Tempo zit er goed in, Willy wil over een uurtje weer aan de pils?
Lekker duurzaam.quote:Op maandag 27 april 2026 11:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
https://nieuws.nl/algemee(...)e-laatste-zwaaizwaai
Ze gebruiken al jaren dezelfde bordjes.
quote:Op maandag 27 april 2026 11:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nee.
Dokkum is de stad van Fedde Sonnema.
Ook prima, al denk ik dat Willy het niet uit maakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |