abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 april 2026 @ 11:44:18 #151
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220663763
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:40 schreef Van_Poppel het volgende:
De pandjesprins is er ook.
Onze favoriete Euranje, groetjes VVD.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220663765
ik vind het leuk dat kinderen dit leuk vinden en mss iets leren van monarchie ook en met samen leven in... dat is het voordeel.

naja nee ik had zin om het af te zeiken, maar wil ik niet, vind het eigenlijk wel oke nog steeds.
Do what you love, love what you do!
  maandag 27 april 2026 @ 11:44:40 #153
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220663766
Je moet wel compleet verdwaald zijn om daar te gaan wandelen.
Wat een lelijk dorp dat zichzelf een stad noemt.
pi_220663778
Kening!

KENING!

Mei ik jo wat freegje??!
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220663781
Willem de laatste _O-
pi_220663782
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:45 schreef Toby56 het volgende:
Kening!

KENING!

Mei ik jo wat freegje??!
Deuge jo wol?
pi_220663784
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:44 schreef spapaars het volgende:
Je moet wel compleet verdwaald zijn om daar te gaan wandelen.
Wat een lelijk dorp dat zichzelf een stad noemt.
Het is sowieso gaaf om even verdwaald te zijn.

En Dokkum is een mooi stadje.
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 27 april 2026 @ 11:46:02 #158
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220663785
Dat het te veel geld kost zal nooit veranderen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 27 april 2026 @ 11:46:31 #159
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220663790
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:42 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Elke minuut is gepland op zo'n dag, echt niks is spontaan, dat kan ook niet anders.

Behalve dan toen de koningin haar bezoek aan Zonnedael afbrak.
Bij de Flodders?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 11:46:50 #160
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663795
Nou dan heb je wel even je statement gemaakt hoor
  maandag 27 april 2026 @ 11:46:53 #161
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220663796
Leve de Rubliek der Zeven Verenigde Nederlanden w/
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 11:46:57 #162
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663798
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:46 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Bij de Flodders?
:Y
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:47:00 #163
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663799
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:46 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Bij de Flodders?
Nee de Neuteboompjes nou goed
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 27 april 2026 @ 11:47:26 #164
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220663805
Mooi hoe WA die gekkies negeert. Al zullen ze ongetwijfeld gebriefd zijn van tevoren.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:47:27 #165
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663806
w/
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220663807
quote:
7s.gif Op maandag 27 april 2026 11:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat het te veel geld kost zal nooit veranderen.
tik zie er ook voordeel in he dit soort dingen? want samen zijn als NL enzo.

naja verder betalen we het samen dat weet ik ook.
Do what you love, love what you do!
  maandag 27 april 2026 @ 11:47:51 #167
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220663812
Mooi gezongen hoor.
  maandag 27 april 2026 @ 11:47:57 #168
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220663813
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:46 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
:Y
Wanneer was dat?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220663814
quote:
5s.gif Op maandag 27 april 2026 11:47 schreef Kopiko het volgende:
Mooi gezongen hoor.
Bedankt.
  maandag 27 april 2026 @ 11:48:06 #170
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220663815
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:45 schreef Toby56 het volgende:
Kening!

KENING!

Mei ik jo wat freegje??!
Smoke jo geiten?
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 11:48:21 #171
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663816
quote:
7s.gif Op maandag 27 april 2026 11:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Mooi hoe WA die gekkies negeert. Al zullen ze ongetwijfeld gebriefd zijn van tevoren.
Vind het opzich nog netjes dat de NPO het in beeld brengt. Kunnen ze daar ook niet over zeuren.
  maandag 27 april 2026 @ 11:48:35 #172
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220663818
Friese oranjekoek is echt GENOT
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 27 april 2026 @ 11:48:53 #173
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220663821
quote:
7s.gif Op maandag 27 april 2026 11:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Mooi hoe WA die gekkies negeert. Al zullen ze ongetwijfeld gebriefd zijn van tevoren.
Willy gaat vanavond weer even checken wat zijn aandelen Shell doen en lacht zich vervolgens de ballen uit de broek.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220663822
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Smoke jo geiten?
pi_220663825
quote:
10s.gif Op maandag 27 april 2026 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leve de Rubliek der Zeven Verenigde Nederlanden w/
Terug naar de stadhouders! w/ Oh wacht, dat waren ook de Oranjes :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')