En later, in 1988, in de koppelkoers in Thialf, met zijn handen op de billen van Yvonne van Gennip.quote:
Het is elke cent waard!quote:
Ik denk dat hij dit (schaatsen) oprecht wel leuk vindt.quote:Op maandag 27 april 2026 12:16 schreef spapaars het volgende:
Jezelf voor lul zetten.
Het financiële plaatje doet dat!
Zekers.quote:Op maandag 27 april 2026 12:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dit (schaatsen) oprecht wel leuk vindt.
Die heeft het nog van Willempie geleerd.quote:Op maandag 27 april 2026 12:17 schreef Watmoetjenou het volgende:
Maxima valt me alles mee hoe ze schaatst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |