abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 26 april 2026 @ 19:46:48 #1
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220660018
Koning Willem-Alexander viert zijn verjaardag dit jaar in Dokkum. De NOS is er overdag live bij en maakt ’s avonds een programma met de hoogtepunten. De presentatie is in handen van Saïda Maggé, respectievelijk Dione de Graaff. Martijn Bink en Evita Mac-nack doen verslag langs de route.

Ook Dokkum laat zich op ‘Keningsdei’ van zijn beste kant zien. Tijdens de koninklijke wandeling krijgt de koning en zijn familie demonstraties te zijn van allerlei sporten, waaronder natuurlijk ook fierljeppen en kaatsen, van muziek en dans en van kunst. Er is aandacht voor de Friese taal en geschiedenis en op het Kleindiep, het keerpunt van de Elfstedentocht, zal de koning worden teruggeworpen naar 1986, het jaar waarin hij zelf – als W.A. van Buren – de Elfstedentocht voltooide.

Aan het begin van de avond sluit Dione de Graaff vanaf locatie Koningsdag 2026 af. Dat doet zij met gasten. Daarnaast komen alle hoogtepunten van de dag nog een keer voorbij.

Ook de radio is in Dokkum, met een rechtstreeks uitzending die wordt gepresenteerd door Simone Weimans en Suzanne Bosman. Koninklijk Huis-verslaggever Vincent van Rijn is erbij en verslaggevers Danny Simons en Steef Bouwman staan langs de route. Te gast in de studio zijn Koningshuisverslaggever Anne Gordijn van het AD en Aant Jelle Soepboer, geboren Dokkummer, politicus en kenner van de Friese geschiedenis.



NOS Koningsdag
10.52-13.27, NPO 1, NPO.nl, NOS.nl

w/ w/ w/ w/ w/ w/

[ Bericht 2% gewijzigd door Watmoetjenou op 27-04-2026 11:11:51 ]
  zondag 26 april 2026 @ 21:52:44 #2
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220660889
Jammer dat het niet regent. ;(
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  Redactie Frontpage zondag 26 april 2026 @ 22:30:07 #3
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220661100
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 21:52 schreef Zelfscanner het volgende:
Jammer dat het niet regent. ;(
Dan valt het hele feestje in het water :{w
pi_220661720
En ze slapen nu in het hotel waar ik ooit een vakantiebaantje had als serveerster.. *O*

wel in de jaren'70, hoor :D

[ Bericht 10% gewijzigd door Firuze60 op 27-04-2026 02:01:47 ]
  roze maandag 27 april 2026 @ 08:23:47 #5
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220662185
Heh waarom is mijn reactie weg dat ik savonds de hoogtepunten wel even terug ga kijken. :?
Your beauty never ever scared me.
pi_220662197
tvp voor de live uitzending :P
Do what you love, love what you do!
pi_220662210
even het koningslied nog die wel oke is ipv die bagger die ze hadden gemaakt

https://suno.com/s/9v9hha8ablqPDyYP
Do what you love, love what you do!
pi_220663222
:W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 10:50:46 #9
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663242
:W w/
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 10:54:01 #10
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220663263
Schaatsen in April _O_
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 10:54:46 #11
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220663268
Ik had WimLex kunnen spotten in Hardegarijp.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 27 april 2026 @ 10:56:50 #12
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220663276
Ze gaan ook langs Tjeerd Patat w/
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 10:56:52 #13
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663277
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 10:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Schaatsen in April _O_
Klimaatverandering
pi_220663281
w/
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 10:57:13 #15
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663283
De Kast _O_
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 10:58:08 #16
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220663287
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 10:57 schreef Watmoetjenou het volgende:
De Kast _O_
Jaren terug Syb van de Ploeg in het echt gezien, maar die viel echt tegen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 27 april 2026 @ 10:58:29 #17
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220663289
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 10:57 schreef Watmoetjenou het volgende:
De Kast _O_
_O_
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 27 april 2026 @ 10:59:00 #18
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220663293
Dokkum O+

Geboren en getogen. Blijft een mooi stadje :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 10:59:08 #19
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663294
Leuk dat Alex Soze er ook is
pi_220663295
Als de gangstas van de Dokkum West Side Crips het feest maar niet komen verpesten!

  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 10:59:24 #21
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663296
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 10:58 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Jaren terug Syb van de Ploeg in het echt gezien, maar die viel echt tegen.
Begin 2000 was het ook stukken beter, de muziek ook.
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:00:39 #22
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663308
DE BUS
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:01:07 #23
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220663313
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 10:59 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Begin 2000 was het ook stukken beter, de muziek ook.
Hij liet heel erg weten dat hij de beroemde Syb van der Ploeg van de Kast was toen ik hem eens trof in de fysio/sportpraktijk.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 11:01:26 #24
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663315
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 11:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
DE BUS
Pakjesbus 12 _O_
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 11:01:49 #25
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663319
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:01 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Hij liet heel erg weten dat hij de beroemde Syb van der Ploeg van de Kast was toen ik hem eens trof in de fysio/sportpraktijk.
:') Beetje jammer
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:02:56 #26
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663327
Bedankt voor de bloemen.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 27 april 2026 @ 11:03:23 #27
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220663330
Goed interview wel
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:03:42 #28
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663334
De Anonieme Alcoholisten zijn gearriveerd
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:03:59 #29
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220663336
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:01 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
:') Beetje jammer
Dat vond ik ook.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220663341
ff meekijken :P
Do what you love, love what you do!
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:04:45 #31
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220663344
Dat witte doet niks voor Arianne.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:05:25 #32
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663350
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:04 schreef kree het volgende:
ff meekijken :P
Leuk dat je er bent :)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:05:32 #33
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663352
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dat witte doet niks voor Arianne.
Ariane *
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 27 april 2026 @ 11:05:44 #34
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220663354
Ariane is altijd blij
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_220663356
jemig wilde niet zeggen maar arrianne is ook mijn. favoriet princesje. :)
Do what you love, love what you do!
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:06:27 #36
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663359
Mooi hoe WIMLEX zelf initiatief nam voor wat handjes.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 27 april 2026 @ 11:08:05 #37
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220663366
Ik mis ondertiteling
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:08:05 #38
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663367
Ondertiteling?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:08:18 #39
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220663368
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik mis ondertiteling
Heb ik niet nodig :P
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220663371
doe is link wat jullie kijken? ik heb hem op tv maar die loopt volgens mij achter via iptv streams enzo
Do what you love, love what you do!
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:09:12 #41
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220663374
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:08 schreef kree het volgende:
doe is link wat jullie kijken? ik heb hem op tv maar die loopt volgens mij achter via iptv streams enzo
Streams lopen vaak achter op TV.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 27 april 2026 @ 11:09:13 #42
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220663375
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:08 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Heb ik niet nodig :P
Nee, jij niet, maar de rest van Nederland wel. :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 11:09:16 #43
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663376
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:08 schreef kree het volgende:
doe is link wat jullie kijken? ik heb hem op tv maar die loopt volgens mij achter via iptv streams enzo
https://npo.nl/start/live/npo1
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:09:31 #44
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663378
Elske _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220663379
Elske *O*
  maandag 27 april 2026 @ 11:09:41 #46
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220663380
Goed geïnkt.
pi_220663381
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:09 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Streams lopen vaak achter op TV.
ja tel maar dit minuten enzo nu, LOL het is NPO zal ook wel gewoon gratis te zien te zijn.
Do what you love, love what you do!
pi_220663389
ok queen volkslied :P
Do what you love, love what you do!
  maandag 27 april 2026 @ 11:11:33 #49
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220663390
Mooi geregisseerd al die activiteiten _O_
pi_220663391
'Floating around in XTC', speciaal liedje voor Willy?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220663396
moet wel zeggen. fan van dat nr van queen.

iig beter als ai shit die ze voor sport liedje hadden.
Do what you love, love what you do!
pi_220663404
Wall ball is dat squash zonder racket?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220663409
heb hem ook nu op tv trouwens, LOL. nou eens even kijken
Do what you love, love what you do!
pi_220663413
Keatsengenot :P
  maandag 27 april 2026 @ 11:14:32 #55
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220663420
Je kan niet horen dat ze Fries zijn.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 27 april 2026 @ 11:14:50 #56
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220663425
WimLex geniet.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220663444
toch hoe kneuterig het is he en show. ik denk dat we als NL enige weinige landen zijn die dit zo doen.

ik heb er altijd wel respect voor dat ze dat doen toch dan.
Do what you love, love what you do!
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 11:15:54 #58
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663452
quote:
10s.gif Op maandag 27 april 2026 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
WimLex geniet.
Die heeft al wat pilsjes op
  maandag 27 april 2026 @ 11:16:27 #59
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220663465
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:15 schreef kree het volgende:
toch hoe kneuterig het is he en show. ik denk dat we als NL enige weinige landen zijn die dit zo doen.

ik heb er altijd wel respect voor dat ze dat doen toch dan.
Is wel onderdeel van onze cultuur en tradities. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220663470
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:15 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Die heeft al wat pilsjes op
lol ik zou ook doen. :P
Do what you love, love what you do!
  maandag 27 april 2026 @ 11:16:52 #61
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220663474
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:15 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Die heeft al wat pilsjes op
Altijd even indrinken voordat je ergens heen gaat. :Y
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220663479
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Is wel onderdeel van onze cultuur en tradities. :)
beetje maar toch vind ik dit leuk.
Do what you love, love what you do!
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:17:23 #63
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220663489
ESF ON TOUR *O*

@NailQueen
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 27 april 2026 @ 11:17:35 #64
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220663492
Alexia heeft totaal geen zin in deze dag :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_220663502
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:15 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Die heeft al wat pilsjes op
Anders houdt hij dit de hele dag niet vol denk ik.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220663503
quote:
10s.gif Op maandag 27 april 2026 11:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Alexia heeft totaal geen zin in deze dag :')
ja neem dat haar maar eens kwalijk, LOL is een verplicht nr natuurlijk.
Do what you love, love what you do!
pi_220663504
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
ESF ON TOUR *O*

@:Nailqueen
Queen of kings, goed liedje
  maandag 27 april 2026 @ 11:18:41 #68
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220663507
quote:
10s.gif Op maandag 27 april 2026 11:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Alexia heeft totaal geen zin in deze dag :')
Maar ze kon niet weer het excuus gebruiken van studie :P

Of was dan een van de andere? :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 11:19:22 #69
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663516
quote:
10s.gif Op maandag 27 april 2026 11:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Alexia heeft totaal geen zin in deze dag :')
Die was afgelopen nacht om 5 uur thuis na een wilde Koningsnacht, geef haar eens ongelijk.
  maandag 27 april 2026 @ 11:19:27 #70
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220663518
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Maar ze kon niet weer het excuus gebruiken van studie :P

Of was dan een van de andere? :@
Dat was Ariane

Waarom weet ik dit :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_220663519
Het blijft toch knus en kneuterig O+

Inclusief de copy-paste interviewtjes die elk jaar hetzelfde zijn:
'Hoe vindt u het hier?'
'Prachtig!'
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 27 april 2026 @ 11:19:34 #72
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220663520
Ontroerend mooi.
pi_220663521
quote:
10s.gif Op maandag 27 april 2026 11:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Alexia heeft totaal geen zin in deze dag :')
Die gaat liever met Antoon op pad?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 27 april 2026 @ 11:19:54 #74
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220663522
En hij zit!
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:19:55 #75
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663523
Romke _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220663524
Epke *O*
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 11:20:00 #77
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663525
quote:
7s.gif Op maandag 27 april 2026 11:19 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]
Dat was Ariane

Waarom weet ik dit :')
Jaar of 2 daarvoor was het Alexia toch?
pi_220663528
ja toch is het mooi. hoewel ik over van alles commentaar kan hebben. vind dit mooi en traditie.
Do what you love, love what you do!
  maandag 27 april 2026 @ 11:20:24 #79
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220663529
Henk _O_
  maandag 27 april 2026 @ 11:20:34 #80
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220663530
Henk de Jong baas _O_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 27 april 2026 @ 11:20:48 #81
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220663534
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:20 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Jaar of 2 daarvoor was het Alexia toch?
Geen idee
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:20:52 #82
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663536
KorfbalGods
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:21:29 #83
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663539
Friese DJ
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:22:07 #84
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663543
Jammer Wim mist de korf en zet het op een lopen
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220663546
vind die prinsesjes altijd wel leuk enzo. :P
Do what you love, love what you do!
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:22:43 #86
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663551
Met een oranje hoed op en oranje boa om zeggen dat je koningsgezind bent opgevoed _O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 27 april 2026 @ 11:23:06 #87
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220663555
Paaldansen
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:23:32 #88
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663558
Fierljeppen is een BEESTENSPORT!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 11:23:48 #89
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663562
Zal Willem ook gaan fierljeppen?
pi_220663563
"eye of the tiger". nou oke kan nog iets waarderen van Friesland.
Do what you love, love what you do!
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:24:31 #91
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663566
Ben echt fan van die oppervlakkige interviewtjes.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 11:24:50 #92
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663569
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 11:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben echt fan van die oppervlakkige interviewtjes.
Lekker kneuterig _O_
  maandag 27 april 2026 @ 11:24:58 #93
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220663570
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:23 schreef Watmoetjenou het volgende:
Zal Willem ook gaan fierljeppen?
Hij gaat liever bierljeppen.
pi_220663571
Eem de wasmachine ophangen. @Coco
pi_220663573
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 11:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben echt fan van die oppervlakkige interviewtjes.
ja joh das toch elk jaar? waar ook trouwens. ik vind het toch wel leuk. hoewel kneuterig is.
Do what you love, love what you do!
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 11:26:23 #96
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663578
Heeft er nog niemand gevraagd wat er in die koffertjes van de beveiliging zit?
  maandag 27 april 2026 @ 11:27:29 #97
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220663585
Zou WA weten wie Henk is?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_220663587
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:26 schreef Watmoetjenou het volgende:
Heeft er nog niemand gevraagd wat er in die koffertjes van de beveiliging zit?
Uitklapbaar scherm :P
pi_220663588
Ik ben trouwens geen fan van het afkraken van de prinsessen of andere aanwezigen bij een 'missertje'. Het zijn ook maar mensen die niet 100% aan kunnen staan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220663589
haha dit is toch goed. only in NL
Do what you love, love what you do!
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 11:29:28 #101
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663605
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 11:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben trouwens geen fan van het afkraken van de prinsessen of andere aanwezigen bij een 'missertje'. Het zijn ook maar mensen die niet 100% aan kunnen staan.
Dat doet toch ook niemand?
pi_220663610
Los van alles: Dokkum is een machtig mooi stadje.

Hartelijk aanbevolen!
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220663611
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 11:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben trouwens geen fan van het afkraken van de prinsessen of andere aanwezigen bij een 'missertje'. Het zijn ook maar mensen die niet 100% aan kunnen staan.
ik ook niet het zijn idd gewoon mensen, en gaat zoals het gaat, tis natuurlijk live voor hele wereld? Maarja boeie. ik vind het altijd mooi om ze als mensen te zien en niet als ambtsdragers die alles maar via protocol moeten doen.
Do what you love, love what you do!
  maandag 27 april 2026 @ 11:30:39 #104
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220663612
Welkom in FOK!kum _O_
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 11:30:50 #105
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663614
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:30 schreef Toby56 het volgende:
Los van alles: Dokkum is een machtig mooi stadje.

Hartelijk aanbevolen!
Alleen zo ver weg, en ik woon nog wel tegen Friesland aan.
pi_220663621
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:29 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Dat doet toch ook niemand?
Hier (nog) niet nee. Zei ik dat dan?

Maar online zullen de opmerkingen en memes vast wel weer komen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220663623
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:30 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Alleen zo ver weg, en ik woon nog wel tegen Friesland aan.
tja toch meer voor Katwijk ben ik dan :P
Do what you love, love what you do!
pi_220663632


Tijd voor een oranje product. @3rr0r
  maandag 27 april 2026 @ 11:32:58 #109
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220663635
Amerikaan kijkt live mee
Bekijk deze YouTube-video
pi_220663636
We gaan los, we gaan lekker *O*
pi_220663637
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:33:18 #112
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663640
Farm simulator _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220663641
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:30 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Alleen zo ver weg, en ik woon nog wel tegen Friesland aan.
Eigen keuze.

Ik ben er een paar keer geweest, lekker wandelen over de Bolwerken.
Ik doe het ff rustig aan.
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 11:33:35 #114
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663645
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 11:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Hier (nog) niet nee. Zei ik dat dan?

Maar online zullen de opmerkingen en memes vast wel weer komen.
Nouja, ik ken jaren dat het hier ook behoorlijk uit de hand liep over Amalia, of over de tick van Ariane. Maar daar kun je nu ook weinig meer over zeggen.

Voor de rest moet een gebbetje kunnen toch.
pi_220663648
Farm simulator spelen :D
  maandag 27 april 2026 @ 11:33:55 #116
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220663649
Ik las landbouwstimulator.
pi_220663653
quote:
5s.gif Op maandag 27 april 2026 11:33 schreef Kopiko het volgende:
Ik las landbouwstimulator.
dat zei commentator ook?
Do what you love, love what you do!
pi_220663657
geen idee wat dit nu weer is :P
Do what you love, love what you do!
pi_220663662
:'(
  maandag 27 april 2026 @ 11:34:58 #120
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220663664
Gelukkig. Diversiteit.
pi_220663667
:D
pi_220663669
prinsessen aan de slag, altijd fan van die :P
Do what you love, love what you do!
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:35:23 #123
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663671
DragqueenGod
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 11:35:25 #124
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663674
Dokkum Fortuin _O_
pi_220663678
zucht......
Do what you love, love what you do!
pi_220663679
Raptiel, wie kent hem niet :P
pi_220663680
Leuk dat de zus van Caroline van der Plas ook mee mag doen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220663686
nou snel naar de prinsesjes. :)
Do what you love, love what you do!
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 11:36:21 #129
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663687
Dit is wel weer een moetertje
pi_220663689
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:15 schreef kree het volgende:
toch hoe kneuterig het is he en show. ik denk dat we als NL enige weinige landen zijn die dit zo doen.

ik heb er altijd wel respect voor dat ze dat doen toch dan.
We zijn echt een schattig landje. O+
pi_220663694
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:36 schreef Jojoke het volgende:

[..]
We zijn echt een schattig landje. O+
jaaaaaa we moeten het lief houden enzo.
Do what you love, love what you do!
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:37:20 #132
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663695
Zit Willie nou nog op die Sjon Deere simulator?

Nee, helaas.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220663696
Goede trui.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:38:27 #134
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663700
Horloge Goden _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220663701
duurt lang en saai, next :P

owja beetje d66 erin nog, ga door naar kindjes enzo die er voor zijn enzo.
Do what you love, love what you do!
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 11:38:35 #136
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663702
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 11:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zit Willie nou nog op die Sjon Deere simulator?

Nee, helaas.
Die gaat hem sowieso wel kopen voor thuis
  maandag 27 april 2026 @ 11:39:54 #137
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220663718
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 11:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Horloge Goden _O_
zie de dollartekens in zijn ogen.
pi_220663719
dit is geplande. no fuckining way dat het niet zo was.... jammer weer.
Do what you love, love what you do!
  maandag 27 april 2026 @ 11:40:07 #139
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220663721
De pandjesprins is er ook.
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:40:07 #140
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663722
“Het is een groot horloge merk uit de regio”

Mogen natuurlijk niet de naam zeggen :')
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220663724
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:39 schreef kree het volgende:
dit is geplande. no fuckining way dat het niet zo was.... jammer weer.
Ziedend!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220663729
Ja, Willem ook dit is NL.
pi_220663731
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:40 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ziedend!
beetje :P
Do what you love, love what you do!
  maandag 27 april 2026 @ 11:41:31 #144
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220663737
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 11:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Het is een groot horloge merk uit de regio”

Mogen natuurlijk niet de naam zeggen :')
Nee, uiteraard niet. Dat mag niet op de publieke omroep.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 11:42:02 #145
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663742
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:39 schreef kree het volgende:
dit is geplande. no fuckining way dat het niet zo was.... jammer weer.
Elke minuut is gepland op zo'n dag, echt niks is spontaan, dat kan ook niet anders.

Behalve dan toen de koningin haar bezoek aan Zonnedael afbrak.
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:42:18 #146
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663744
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Nee, uiteraard niet. Dat mag niet op de publieke omroep.
Bizarre onzin natuurlijk.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 27 april 2026 @ 11:42:27 #147
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220663747
Ik denk dat deze mevrouw aan borduren doet.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220663750
Maxim Hartman had dit item een stuk korter kunnen maken.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220663752
ik vind onze koning btw wel oke. maar niet dat ie iets idee heeft hoe mss meerderheid van bevolking het heeft/.

Maarja. toch heb ik wel sijmpatie.
Do what you love, love what you do!
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:43:13 #150
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220663755
quote:
84s.gif Op maandag 27 april 2026 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik denk dat deze mevrouw aan borduren doet.
IS gewoon een rustgevende hobby.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 27 april 2026 @ 11:44:18 #151
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220663763
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:40 schreef Van_Poppel het volgende:
De pandjesprins is er ook.
Onze favoriete Euranje, groetjes VVD.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220663765
ik vind het leuk dat kinderen dit leuk vinden en mss iets leren van monarchie ook en met samen leven in... dat is het voordeel.

naja nee ik had zin om het af te zeiken, maar wil ik niet, vind het eigenlijk wel oke nog steeds.
Do what you love, love what you do!
  maandag 27 april 2026 @ 11:44:40 #153
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220663766
Je moet wel compleet verdwaald zijn om daar te gaan wandelen.
Wat een lelijk dorp dat zichzelf een stad noemt.
pi_220663778
Kening!

KENING!

Mei ik jo wat freegje??!
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220663781
Willem de laatste _O-
pi_220663782
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:45 schreef Toby56 het volgende:
Kening!

KENING!

Mei ik jo wat freegje??!
Deuge jo wol?
pi_220663784
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:44 schreef spapaars het volgende:
Je moet wel compleet verdwaald zijn om daar te gaan wandelen.
Wat een lelijk dorp dat zichzelf een stad noemt.
Het is sowieso gaaf om even verdwaald te zijn.

En Dokkum is een mooi stadje.
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 27 april 2026 @ 11:46:02 #158
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220663785
Dat het te veel geld kost zal nooit veranderen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 27 april 2026 @ 11:46:31 #159
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220663790
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:42 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Elke minuut is gepland op zo'n dag, echt niks is spontaan, dat kan ook niet anders.

Behalve dan toen de koningin haar bezoek aan Zonnedael afbrak.
Bij de Flodders?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 11:46:50 #160
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663795
Nou dan heb je wel even je statement gemaakt hoor
  maandag 27 april 2026 @ 11:46:53 #161
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220663796
Leve de Rubliek der Zeven Verenigde Nederlanden w/
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 11:46:57 #162
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663798
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:46 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Bij de Flodders?
:Y
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:47:00 #163
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663799
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:46 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Bij de Flodders?
Nee de Neuteboompjes nou goed
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 27 april 2026 @ 11:47:26 #164
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220663805
Mooi hoe WA die gekkies negeert. Al zullen ze ongetwijfeld gebriefd zijn van tevoren.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:47:27 #165
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663806
w/
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220663807
quote:
7s.gif Op maandag 27 april 2026 11:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat het te veel geld kost zal nooit veranderen.
tik zie er ook voordeel in he dit soort dingen? want samen zijn als NL enzo.

naja verder betalen we het samen dat weet ik ook.
Do what you love, love what you do!
  maandag 27 april 2026 @ 11:47:51 #167
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220663812
Mooi gezongen hoor.
  maandag 27 april 2026 @ 11:47:57 #168
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220663813
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:46 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
:Y
Wanneer was dat?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220663814
quote:
5s.gif Op maandag 27 april 2026 11:47 schreef Kopiko het volgende:
Mooi gezongen hoor.
Bedankt.
  maandag 27 april 2026 @ 11:48:06 #170
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220663815
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:45 schreef Toby56 het volgende:
Kening!

KENING!

Mei ik jo wat freegje??!
Smoke jo geiten?
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 11:48:21 #171
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663816
quote:
7s.gif Op maandag 27 april 2026 11:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Mooi hoe WA die gekkies negeert. Al zullen ze ongetwijfeld gebriefd zijn van tevoren.
Vind het opzich nog netjes dat de NPO het in beeld brengt. Kunnen ze daar ook niet over zeuren.
  maandag 27 april 2026 @ 11:48:35 #172
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220663818
Friese oranjekoek is echt GENOT
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 27 april 2026 @ 11:48:53 #173
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220663821
quote:
7s.gif Op maandag 27 april 2026 11:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Mooi hoe WA die gekkies negeert. Al zullen ze ongetwijfeld gebriefd zijn van tevoren.
Willy gaat vanavond weer even checken wat zijn aandelen Shell doen en lacht zich vervolgens de ballen uit de broek.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220663822
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Smoke jo geiten?
pi_220663825
quote:
10s.gif Op maandag 27 april 2026 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leve de Rubliek der Zeven Verenigde Nederlanden w/
Terug naar de stadhouders! w/ Oh wacht, dat waren ook de Oranjes :D
  maandag 27 april 2026 @ 11:49:18 #176
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220663828
quote:
7s.gif Op maandag 27 april 2026 11:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Friese oranjekoek is echt GENOT
Het gehele jaar verkrijgbaar :?
pi_220663833
quote:
5s.gif Op maandag 27 april 2026 11:49 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Het gehele jaar verkrijgbaar :?
Ja, zo bijzonder is dat niet.
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:49:46 #178
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220663834
quote:
7s.gif Op maandag 27 april 2026 11:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Friese oranjekoek is echt GENOT
Crème of slagroom?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 27 april 2026 @ 11:50:07 #179
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220663839
quote:
10s.gif Op maandag 27 april 2026 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leve de Rubliek der Zeven Verenigde Nederlanden w/
De wat :?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 11:50:07 #180
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663840
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:49 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Crème of slagroom?
Slagroom _O_
  maandag 27 april 2026 @ 11:50:10 #181
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220663842
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:49 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Crème of slagroom?
Beide goed te doen. Slagroom liever denk ik.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:50:17 #182
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220663844
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:49 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Terug naar de stadhouders! w/ Oh wacht, dat waren ook de Oranjes :D
Dat waren andere Oranjes. ;)
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220663848
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:45 schreef StephanL het volgende:
Willem de laatste _O-
https://nieuws.nl/algemee(...)e-laatste-zwaaizwaai

Ze gebruiken al jaren dezelfde bordjes. :D
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 27 april 2026 @ 11:51:04 #184
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220663855
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:50 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
De wat :?
Republiek.

Ik kan niet typen. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:51:43 #185
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663861
“Mogen wij een familiefoto” _O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220663862
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:48 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Smoke jo geiten?
Nee?

Dan stiet jo skuorre yn de brân!
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220663865
Tempo zit er goed in, Willy wil over een uurtje weer aan de pils?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 27 april 2026 @ 11:52:30 #188
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220663868
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:50 schreef Felagund het volgende:

[..]
https://nieuws.nl/algemee(...)e-laatste-zwaaizwaai

Ze gebruiken al jaren dezelfde bordjes. :D
Vroegâh hadden we bordjes met Beatrix en Claus, dan nog liever de Paus.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 27 april 2026 @ 11:52:53 #189
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220663870
Je bent altijd vrij op je eigen verjaardag. Ook wel leuk. :Y
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 27 april 2026 @ 11:53:01 #190
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220663871
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:46 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Het is sowieso gaaf om even verdwaald te zijn.

En Dokkum is een mooi stadje.
Mijn ongelijk.
Kijk nu tv.
Die Amerikaan op YT is volledig de weg kwijt.
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:32 schreef spapaars het volgende:
Amerikaan kijkt live mee
Bekijk deze YouTube-video
pi_220663873
ik vind het toch leuk dit,
Do what you love, love what you do!
pi_220663874
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:52 schreef Felagund het volgende:
Tempo zit er goed in, Willy wil over een uurtje weer aan de pils?
Nee.

Dokkum is de stad van Fedde Sonnema.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:53:33 #193
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663878
Wat een glitter en glamour
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 27 april 2026 @ 11:53:41 #194
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220663880
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:52 schreef Felagund het volgende:
Tempo zit er goed in, Willy wil over een uurtje weer aan de pils?
Sonnema denk ik.
pi_220663885
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:50 schreef Felagund het volgende:

[..]
https://nieuws.nl/algemee(...)e-laatste-zwaaizwaai

Ze gebruiken al jaren dezelfde bordjes. :D
Lekker duurzaam.

Welmoed *O*
pi_220663889
@speedygj. ?
Do what you love, love what you do!
pi_220663895
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:53 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Nee.

Dokkum is de stad van Fedde Sonnema.
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:53 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Sonnema denk ik.
Ook prima, al denk ik dat Willy het niet uit maakt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:54:51 #198
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663899
Dat is die OP1 mevrouw
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220663902
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:50 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat waren andere Oranjes. ;)
Een vrouwelijke afstammeling is niet minder afstammeling dan een mannelijke vind ik. c_/
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:55:45 #200
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663907
Shock effect.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:55:50 #201
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220663908
Extra moeilijkheid zou leuk zijn om alle vragen in het fries te doen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220663915
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:55 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Een vrouwelijke afstammeling is niet minder afstammeling dan een mannelijke vind ik. c_/
Maar wel heel anders.

Ask Lidewij de Vos.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220663916
Die kan goed presenteren, moet ze meer mee doen :P
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:56:32 #204
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663917
Wim die een applaus initieert. Held.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220663918
omg
Do what you love, love what you do!
  maandag 27 april 2026 @ 11:56:35 #206
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220663919
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:53 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Nee.

Dokkum is de stad van Fedde Sonnema.
Beerenburg. _O_
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220663924
Mei ik jo wat freegje zou nu wel een prima kwisvraag zijn.
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 27 april 2026 @ 11:57:01 #208
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220663926
daar zijn ze weer.
Kinderachtige spelletjes.
  maandag 27 april 2026 @ 11:57:03 #209
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220663929
Tijd voor cringe
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:57:03 #210
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663931
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Extra moeilijkheid zou leuk zijn om alle vragen in het fries te doen.
Ja maak het ze meteen onmogelijk :blauwoog:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220663933
Koningin Willem. :D
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 27 april 2026 @ 11:57:44 #212
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220663936
Welmoed klinkt heel zenuwachtig
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_220663937
echt je moet kinderen zijn van de koning he en dan dit mee moeten doen :P
Do what you love, love what you do!
  maandag 27 april 2026 @ 11:58:03 #214
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220663938
0%
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:58:06 #215
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663940
JAAAAA AMALIA
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220663944
ik ben voor Ariana
Do what you love, love what you do!
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:58:49 #217
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220663949
3%
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 27 april 2026 @ 11:59:03 #218
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220663952
identiteitscrisis
pi_220663957
Willy is echt al beschonken volgens mij.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220663958
Pfff dit interesseert echt niemand.
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:59:26 #221
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663959
Waar is de rechter dan??? :B
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 27 april 2026 @ 11:59:48 #222
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220663963
Stadsfries _O_
pi_220663965
Waar is Habtuma de Hoop? :P
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 12:00:02 #224
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663968
Gekkigheid
  maandag 27 april 2026 @ 12:00:15 #225
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220663970
Friesisch duits.
pi_220663971
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:59 schreef Breekfast het volgende:
Pfff dit interesseert echt niemand.
niet echt nee, maarja standaard ding wat er altijd bij zat laatste tijd.
Do what you love, love what you do!
pi_220663974
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Stadsfries _O_
Een ssssssssssssssssssssssssssssssssilveren ketting onder de sssssssssssssssssssssssssssssssssiel.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 12:00:40 #228
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663976
Amalia met die hand al aan de bel _O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220663984
ik vind Arianne leuker als Amalia enzo.
Do what you love, love what you do!
  maandag 27 april 2026 @ 12:02:21 #230
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220663990
Het is en blijft een onderschatting van de Nederlanders.
Met die lullige kut vragen.
  maandag 27 april 2026 @ 12:02:27 #231
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220663992
Is het trouwens Fries of Patas :?
  maandag 27 april 2026 @ 12:02:37 #232
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220663996
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:56 schreef Toby56 het volgende:
Mei ik jo wat freegje zou nu wel een prima kwisvraag zijn.
Doge do wol?

Was het standaard antwoord toen ik met een paar Friezen in de collegebanken zat en zij dit regelmatig vroegen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 12:03:20 #233
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220664006
Amalia _O_
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220664009
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 12:02 schreef spapaars het volgende:
Het is en blijft een onderschatting van de Nederlanders.
Met die lullige kut vragen.
tja het moet voor heel NL leuk zijn natuurlijk/.
Do what you love, love what you do!
pi_220664023
Kening, mei ik jo wat freegje?

Hâlde jo bargen of stjonke jo sels sa?
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220664024
van te voren ingestudeerd dit, zo jammer weer he?
Do what you love, love what you do!
pi_220664035
It Dockumer Lokaeltsje.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220664044
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 12:04 schreef Toby56 het volgende:
Kening, mei ik jo wat freegje?

Hâlde jo bargen of stjonke jo sels sa?
lol kan in het kattuks ook nog wel wat geven zo enzo, maar ga mij niet vertellen dat princes nu wist hoe dit in het fries uit te spreken, zo jammer dit weer he?
Do what you love, love what you do!
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 12:05:33 #239
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220664045
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 12:04 schreef kree het volgende:
van te voren ingestudeerd dit, zo jammer weer he?
Stopje mei jammerjen, Kree?
pi_220664049
Waarom moeten al die regio's zo overdadig pronken met hun regionale taal/dialect? Prima dat je het regionaal lekker blijft gebruiken, maar val de rest hier niet mee lastig. En het is nou niet bepaald zo dat die regionale dialecten uitblinken in schoonheid.
pi_220664051
Kree, wât sitst do wer te eamelje.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220664053
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 12:05 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Stopje mei jammerjen, Kree?
ja :)
Do what you love, love what you do!
pi_220664056
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 12:06 schreef Breekfast het volgende:
Waarom moeten al die regio's zo overdadig pronken met hun regionale taal/dialect? Prima dat je het regionaal lekker blijft gebruiken, maar val de rest hier niet mee lastig. En het is nou niet bepaald zo dat die regionale dialecten uitblinken in schoonheid.
Onjuist.
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 27 april 2026 @ 12:07:05 #244
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220664060
Nou goh, welk nummer van Queen zullen ze gaan zingen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 27 april 2026 @ 12:07:15 #245
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220664062
Gaan die kinderen Boh Rhap zingen??
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 12:07:20 #246
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220664063
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 12:06 schreef Breekfast het volgende:
Waarom moeten al die regio's zo overdadig pronken met hun regionale taal/dialect? Prima dat je het regionaal lekker blijft gebruiken, maar val de rest hier niet mee lastig. En het is nou niet bepaald zo dat die regionale dialecten uitblinken in schoonheid.
Er is een reden dat ze niet naar Amsterdam gaan.
  maandag 27 april 2026 @ 12:07:24 #247
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220664064
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 12:06 schreef Breekfast het volgende:
Waarom moeten al die regio's zo overdadig pronken met hun regionale taal/dialect? Prima dat je het regionaal lekker blijft gebruiken, maar val de rest hier niet mee lastig. En het is nou niet bepaald zo dat die regionale dialecten uitblinken in schoonheid.
Fries is een grote taal. Ouder dan Engels bijvoorbeeld. Onterechte opmerking.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 april 2026 @ 12:07:43 #248
862 Arcee
Look closer
pi_220664066
Plaatsvervangende schaamte. :@
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_220664067
Ah ja, het bekende Friese protestlied Bohemian Rhapsody gaan we zo krijgen.
Er is leven na de lach.
pi_220664070
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 12:06 schreef Toby56 het volgende:
Kree, wât sitst do wer te eamelje.
ff denken zonder het op te zoeken, maar wij hebben dit ook hier.

wat er staat

Kree wat is er nu weer met je? dat haal ik eruit. :P.
Do what you love, love what you do!
  maandag 27 april 2026 @ 12:08:10 #251
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220664071
Plaatselijke popgroep op de straat.
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 12:08:12 #252
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220664072
Ah leuk, hij kreeg een kind aangeboden.
pi_220664073
quote:
81s.gif Op maandag 27 april 2026 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou goh, welk nummer van Queen zullen ze gaan zingen.
Ik denk Jjokte op de rêch, ik klau my dea.
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 27 april 2026 @ 12:08:39 #254
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220664076
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 12:08 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ah leuk, hij kreeg een kind aangeboden.
Uit de collectie Douwe Bob.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_220664079
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 12:08 schreef kree het volgende:

[..]
ff denken zonder het op te zoeken, maar wij hebben dit ook hier.

wat er staat

Kree wat is er nu weer met je? dat haal ik eruit. :P.
eamelje = seure. ;)
(in hut fries)
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 27 april 2026 @ 12:09:34 #256
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220664082
Eetplein. Het favoriete onderdeel van de koning
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 27 april 2026 @ 12:09:46 #257
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220664084
Ze mogen wat lekkers te krijgen.
pi_220664092
Bekijk deze YouTube-video

Haha, die Amerikaan heeft niet lang volgehouden. Hij wil aan 't bier en gelijk heeft ie!
Er is leven na de lach.
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 12:11:35 #259
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220664097
Nou Willem, schoentjes uit, of hou ze aan, dan ga je maar op Friese doorlopers, maar schaatsen zul je!
  maandag 27 april 2026 @ 12:11:40 #260
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220664099
Willy gaat schaatsen *O*
pi_220664100
Reedriden.

Ik vond dat toch een wat aanschouwelijk (fries) woord voor 'schaatsen'.
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 27 april 2026 @ 12:12:09 #262
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220664111
Helaas zonder reclame op de jas
pi_220664114
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 12:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Helaas zonder reclame op de jas
Of was het op de broek?
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220664119
De toespraak van Klasina Seinstra na de tocht van 1997 was 1 van de beste speeches ooit.
Ik doe het ff rustig aan.
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 12:13:03 #265
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220664122
Maxima denkt verrek het maar.

Ohnee toch niet
  maandag 27 april 2026 @ 12:13:10 #266
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220664126
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 12:12 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Of was het op de broek?
Er stond destijds een sigarettenmerk op z’n jas.
  maandag 27 april 2026 @ 12:13:23 #267
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220664128
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 12:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Helaas zonder reclame op de jas
Playboybroek was het ook toch toen? Er werd schande van gesproken, de monarchie wankelde.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 12:13:59 #268
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220664146
Klimaatscepsis _O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220664154
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 12:13 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Er stond destijds een sigarettenmerk op z’n jas.
Ja, die sigaretten van die cowboyhoed die jong aan kanker overleed.
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 27 april 2026 @ 12:14:26 #270
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220664157
Er zijn een paar prinsen die behoorlijk zijn doorgezakt
  maandag 27 april 2026 @ 12:14:52 #271
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_220664165
geen probleem voor willem, schaatsen nog niet verleerd.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  maandag 27 april 2026 @ 12:14:58 #272
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220664168
W.A. van Buren _O_
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 27 april 2026 @ 12:15:12 #273
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220664174
Rondje 24.0 genot
pi_220664179
WA van Buren on ice.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 12:15:32 #275
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220664183
Ze spelen “Echte liefde is Te Koop”

Cultuur!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220664184
Dis toch wel mooi dit!
Er is leven na de lach.
pi_220664186
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
W.A. van Buren _O_
En later, in 1988, in de koppelkoers in Thialf, met zijn handen op de billen van Yvonne van Gennip.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 12:15:53 #278
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220664191
Kijk hoe die schaatst. Wat een finesse.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 12:16:26 #279
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220664197
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 12:15 schreef Magere_Gein het volgende:
Dis toch wel mooi dit!
Het is elke cent waard!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 27 april 2026 @ 12:16:43 #280
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220664202
Jezelf voor lul zetten.
Het financiële plaatje doet dat!
pi_220664203
quote:
5s.gif Op maandag 27 april 2026 12:02 schreef Kopiko het volgende:
Is het trouwens Fries of Patas :?
Patatsje.
  maandag 27 april 2026 @ 12:16:45 #282
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220664204
Ariane is net Bambi op het ijs O+

[ Bericht 2% gewijzigd door ondeugend op 27-04-2026 12:22:50 ]
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_220664210
Een opvallend verschil tussen de generaties.

Als je eenmaal de slag hebt geleerd, verleer je 'm nooit meer.

Maar helaas is dat nu niet meer voor iedereen weggelegd.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220664213
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 12:16 schreef spapaars het volgende:
Jezelf voor lul zetten.
Het financiële plaatje doet dat!
Ik denk dat hij dit (schaatsen) oprecht wel leuk vindt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220664218
tis toch gewoon grappig weer
Do what you love, love what you do!
pi_220664221
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 12:17 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ik denk dat hij dit (schaatsen) oprecht wel leuk vindt.
Zekers.
Ik doe het ff rustig aan.
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 12:17:49 #287
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220664223
Maxima valt me alles mee hoe ze schaatst
pi_220664234
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 12:17 schreef Watmoetjenou het volgende:
Maxima valt me alles mee hoe ze schaatst
Die heeft het nog van Willempie geleerd.
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 27 april 2026 @ 12:19:15 #289
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220664239
Friesland: Al jarenlang ontdooit.
pi_220664240
Piet Kleine is een stempel vergeten?
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220664241
als je dit vergelijkt met trump bv. dan mogen we mss dankbaar zijn met dit.
Do what you love, love what you do!
pi_220664248
Geinig zo op potons ^O^
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 12:20:24 #293
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220664249
Nu ff een bakkie snert.
pi_220664250
Die trombonist rechts heeft blaasbalgen zat.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220664251
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 12:20 schreef StephanL het volgende:
Geinig zo op potons ^O^
ja dit is leuk enzo.
Do what you love, love what you do!
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 12:21:31 #296
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220664256
Genieten.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 27 april 2026 @ 12:22:21 #297
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220664261
pi_220664263
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 12:16 schreef ondeugend het volgende:
Alexia is net Bambi op het ijs O+
Ariane bedoel je?
Er is leven na de lach.
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 12:23:02 #299
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220664267
Tante kraakt Ariane ff af
  maandag 27 april 2026 @ 12:23:13 #300
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220664270
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 12:22 schreef Magere_Gein het volgende:

[..]
Ariane bedoel je?
Ja :D
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 12:25:26 #301
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220664281
Lapo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')