abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 26 april 2026 @ 19:46:48 #1
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220660018
Koning Willem-Alexander viert zijn verjaardag dit jaar in Dokkum. De NOS is er overdag live bij en maakt ’s avonds een programma met de hoogtepunten. De presentatie is in handen van Saïda Maggé, respectievelijk Dione de Graaff. Martijn Bink en Evita Mac-nack doen verslag langs de route.

Ook Dokkum laat zich op ‘Keningsdei’ van zijn beste kant zien. Tijdens de koninklijke wandeling krijgt de koning en zijn familie demonstraties te zijn van allerlei sporten, waaronder natuurlijk ook fierljeppen en kaatsen, van muziek en dans en van kunst. Er is aandacht voor de Friese taal en geschiedenis en op het Kleindiep, het keerpunt van de Elfstedentocht, zal de koning worden teruggeworpen naar 1986, het jaar waarin hij zelf – als W.A. van Buren – de Elfstedentocht voltooide.

Aan het begin van de avond sluit Dione de Graaff vanaf locatie Koningsdag 2026 af. Dat doet zij met gasten. Daarnaast komen alle hoogtepunten van de dag nog een keer voorbij.

Ook de radio is in Dokkum, met een rechtstreeks uitzending die wordt gepresenteerd door Simone Weimans en Suzanne Bosman. Koninklijk Huis-verslaggever Vincent van Rijn is erbij en verslaggevers Danny Simons en Steef Bouwman staan langs de route. Te gast in de studio zijn Koningshuisverslaggever Anne Gordijn van het AD en Aant Jelle Soepboer, geboren Dokkummer, politicus en kenner van de Friese geschiedenis.



NOS Koningsdag
10.52-13.27, NPO 1, NPO.nl, NOS.nl

w/ w/ w/ w/ w/ w/

[ Bericht 2% gewijzigd door Watmoetjenou op 27-04-2026 11:11:51 ]
  zondag 26 april 2026 @ 21:52:44 #2
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220660889
Jammer dat het niet regent. ;(
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  Redactie Frontpage zondag 26 april 2026 @ 22:30:07 #3
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220661100
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 21:52 schreef Zelfscanner het volgende:
Jammer dat het niet regent. ;(
Dan valt het hele feestje in het water :{w
pi_220661720
En ze slapen nu in het hotel waar ik ooit een vakantiebaantje had als serveerster.. *O*

wel in de jaren'70, hoor :D

[ Bericht 10% gewijzigd door Firuze60 op 27-04-2026 02:01:47 ]
  roze maandag 27 april 2026 @ 08:23:47 #5
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220662185
Heh waarom is mijn reactie weg dat ik savonds de hoogtepunten wel even terug ga kijken. :?
Your beauty never ever scared me.
pi_220662197
tvp voor de live uitzending :P
Do what you love, love what you do!
pi_220662210
even het koningslied nog die wel oke is ipv die bagger die ze hadden gemaakt

https://suno.com/s/9v9hha8ablqPDyYP
Do what you love, love what you do!
pi_220663222
:W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 10:50:46 #9
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663242
:W w/
pi_220663263
Schaatsen in April _O_
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220663268
Ik had WimLex kunnen spotten in Hardegarijp.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 27 april 2026 @ 10:56:50 #12
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220663276
Ze gaan ook langs Tjeerd Patat w/
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 10:56:52 #13
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663277
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 10:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Schaatsen in April _O_
Klimaatverandering
pi_220663281
w/
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 10:57:13 #15
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663283
De Kast _O_
pi_220663287
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 10:57 schreef Watmoetjenou het volgende:
De Kast _O_
Jaren terug Syb van de Ploeg in het echt gezien, maar die viel echt tegen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 27 april 2026 @ 10:58:29 #17
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220663289
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 10:57 schreef Watmoetjenou het volgende:
De Kast _O_
_O_
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 27 april 2026 @ 10:59:00 #18
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220663293
Dokkum O+

Geboren en getogen. Blijft een mooi stadje :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 10:59:08 #19
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663294
Leuk dat Alex Soze er ook is
pi_220663295
Als de gangstas van de Dokkum West Side Crips het feest maar niet komen verpesten!

  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 10:59:24 #21
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663296
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 10:58 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Jaren terug Syb van de Ploeg in het echt gezien, maar die viel echt tegen.
Begin 2000 was het ook stukken beter, de muziek ook.
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:00:39 #22
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220663308
DE BUS
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220663313
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 10:59 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Begin 2000 was het ook stukken beter, de muziek ook.
Hij liet heel erg weten dat hij de beroemde Syb van der Ploeg van de Kast was toen ik hem eens trof in de fysio/sportpraktijk.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 11:01:26 #24
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663315
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 11:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
DE BUS
Pakjesbus 12 _O_
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 11:01:49 #25
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220663319
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:01 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Hij liet heel erg weten dat hij de beroemde Syb van der Ploeg van de Kast was toen ik hem eens trof in de fysio/sportpraktijk.
:') Beetje jammer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')