SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft FOK verlaten
Te grappigl, ik voor PS1 / PS2 spelletjes, al koop ik ook wel voor 3 als ze niets kostenquote:Op zondag 26 april 2026 18:40 schreef Mikeytt het volgende:
Tantervroeg de vrijmarkt op op zoek naar Nintendo DS/Gameboy games, en een cadeautje voor oma.
Dan even op bezoek bij oma die standaard Bossche bollen uitdeelt. En dan de dag afsluiten in de voortuin van een vriendin.
Niet buurt kinderen rotzooi laten verkopen aan toeristen voor minimaal 50 euro per stuk en die kinderen dan blij maken door ze voor een hele dag werk een droog koekje te gevenquote:Op zondag 26 april 2026 19:06 schreef cherrycoke het volgende:
Mensen die hun prullenbak legen op straat en dat dan verkopen op de vrijmarkt
Dit. Hier in het dorp altijd dezelfde crap en in elke stad net zo.quote:Op zondag 26 april 2026 19:14 schreef Discombobulate het volgende:
Vind Koningsdag altijd geen fuck aan.
quote:Op zondag 26 april 2026 18:42 schreef Wrapster het volgende:
Ga je er vervolgens op staan stampen?Wat een leuke (matige) grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het concept zelf boeit me ook geen ene reet, maar een gratis vrije dag zeg ik geen NEE tegenquote:Op zondag 26 april 2026 19:14 schreef Discombobulate het volgende:
Vind Koningsdag altijd geen fuck aan.
Ik ook niet, maar het is vervelend als je vrienden dan constant wel wat willen terwijl ik daar totaal geen zin in heb.quote:Op zondag 26 april 2026 20:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het concept zelf boeit me ook geen ene reet, maar een gratis vrije dag zeg ik geen NEE tegen
Dan zeg je "Neuh, ik blijf lekker thuis" en is dat probleem ook weer opgelost. Jeetje.quote:Op zondag 26 april 2026 20:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is vervelend als je vrienden dan constant wel wat willen terwijl ik daar totaal geen zin in heb.
Vrienden hebbenquote:Op zondag 26 april 2026 20:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is vervelend als je vrienden dan constant wel wat willen terwijl ik daar totaal geen zin in heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |