abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220659496
Nou ik wel!

Tering vroeg m'n bed uit om koopjes te scoren op de vrijmarkt!

En wat is jou traditie? :s)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220659559
Tantervroeg de vrijmarkt op op zoek naar Nintendo DS/Gameboy games, en een cadeautje voor oma.
Dan even op bezoek bij oma die standaard Bossche bollen uitdeelt. En dan de dag afsluiten in de voortuin van een vriendin.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  FOK!mycroftheld zondag 26 april 2026 @ 18:42:48 #3
128465 Wrapster
pi_220659572
Ga je er vervolgens op staan stampen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heeft FOK verlaten
pi_220659575
niks
weg met de monarchie
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_220659581
Nee
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220659591
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 18:40 schreef Mikeytt het volgende:
Tantervroeg de vrijmarkt op op zoek naar Nintendo DS/Gameboy games, en een cadeautje voor oma.
Dan even op bezoek bij oma die standaard Bossche bollen uitdeelt. En dan de dag afsluiten in de voortuin van een vriendin.
Te grappigl, ik voor PS1 / PS2 spelletjes, al koop ik ook wel voor 3 als ze niets kosten :+

Verder gewoon koopjes scoren die ik eventueel met beste winst kan doorverkopen. :@

Maar jou dag klinkt als een goede dag! *O*
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 26 april 2026 @ 19:06:47 #7
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_220659793
Mensen die hun prullenbak legen op straat en dat dan verkopen op de vrijmarkt :')
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zondag 26 april 2026 @ 19:12:08 #8
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_220659815
quote:
14s.gif Op zondag 26 april 2026 19:06 schreef cherrycoke het volgende:
Mensen die hun prullenbak legen op straat en dat dan verkopen op de vrijmarkt :')
Niet buurt kinderen rotzooi laten verkopen aan toeristen voor minimaal 50 euro per stuk en die kinderen dan blij maken door ze voor een hele dag werk een droog koekje te geven :')
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_220659828
Vind Koningsdag altijd geen fuck aan.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220659879
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 19:14 schreef Discombobulate het volgende:
Vind Koningsdag altijd geen fuck aan.
Dit. Hier in het dorp altijd dezelfde crap en in elke stad net zo.

Ook morgen ga ik mij weer ergeren aan anderen. Dus blijf ik thuis.
pi_220659927
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 18:43 schreef Doug-Heffernan het volgende:
niks
weg met de monarchie
Zeiken over ¤3 per Nederlander |:(
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  Redactie Frontpage zondag 26 april 2026 @ 19:40:29 #12
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220659966
quote:
9s.gif Op zondag 26 april 2026 18:42 schreef Wrapster het volgende:
Ga je er vervolgens op staan stampen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een leuke (matige) grap
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 26 april 2026 @ 19:53:18 #13
284411 crew  heywoodu
pi_220660070
Even naar de trompetters vanaf de kerktoren luisteren om 8 uur, naar de aubade kijken wat sinds 1-2 jaar helaas met fietsen ipv vrachtwagens is en in de ochtend, als het nog fris is, even over de markt struinen.
  Redactie Frontpage zondag 26 april 2026 @ 19:55:42 #14
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_220660099
Flauwekul allemaal.
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
  zondag 26 april 2026 @ 20:08:22 #15
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220660207
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 19:14 schreef Discombobulate het volgende:
Vind Koningsdag altijd geen fuck aan.
Het concept zelf boeit me ook geen ene reet, maar een gratis vrije dag zeg ik geen NEE tegen _O_
pindazakje
  zondag 26 april 2026 @ 20:11:30 #16
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220660229
Altijd weer blij dat ik thuis kan blijven. De leukste dingen zie ik wel in de samenvatting.
  Redactie Frontpage zondag 26 april 2026 @ 20:13:49 #17
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220660263
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 20:08 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Het concept zelf boeit me ook geen ene reet, maar een gratis vrije dag zeg ik geen NEE tegen _O_
Ik ook niet, maar het is vervelend als je vrienden dan constant wel wat willen terwijl ik daar totaal geen zin in heb.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 26 april 2026 @ 20:16:49 #19
284411 crew  heywoodu
pi_220660281
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 20:15 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik ook niet, maar het is vervelend als je vrienden dan constant wel wat willen terwijl ik daar totaal geen zin in heb.
Dan zeg je "Neuh, ik blijf lekker thuis" en is dat probleem ook weer opgelost. Jeetje.
pi_220660295
Hier lekker thuis blijven :)
Misschien, als ik zin heb, even naar het buurtcentrum. Alleen dan moet ik eerst even checken of er bekenden komen, want anders awkward
  zondag 26 april 2026 @ 20:19:40 #21
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220660301
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 20:15 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik ook niet, maar het is vervelend als je vrienden dan constant wel wat willen terwijl ik daar totaal geen zin in heb.
Vrienden hebben :')
Ben je 12 ofzo
pindazakje
  zondag 26 april 2026 @ 20:33:06 #22
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220660417
Wisselt per jaar wat ik ga doen.
pi_220660426
Arbeiten!!
  zondag 26 april 2026 @ 20:48:41 #24
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_220660546
Me in huis opsluiten en niet meedoen in de feestvreugde als een echte zolderkamerfokker.
Koel en donker bewaren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')