Hoe werkt dit dan? Op een gemiddelde avond gaan er zo’n 12 biertjes in, dan zou ik dus 72 flugels moeten wegtikken?quote:Op zondag 26 april 2026 18:39 schreef Donna het volgende:
1 slokje is overdreven. 6 flugels staat ongeveer gelijk aan 1 glas bier.
Ik vind het ideaal want van bier moet ik de hele avond plassen en van flugels niet.
Een gemiddelde avond bij standaarddrinker Martin of wat?quote:Op zondag 26 april 2026 20:59 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Hoe werkt dit dan? Op een gemiddelde avond gaan er zo’n 12 biertjes in, dan zou ik dus 72 flugels moeten wegtikken?
Als je een avond gaat stappen of naar een evenement gaat is 12 normale pilsjes echt niet absurd hoor.quote:Op zondag 26 april 2026 21:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een gemiddelde avond bij standaarddrinker Martin of wat?
Ah van die kleine bekertjes, ok. Ik dacht aan gewone flesjes van een halve literquote:Op zondag 26 april 2026 21:01 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Als je een avond gaat stappen of naar een evenement gaat is 12 normale pilsjes echt niet absurd hoor.
25-33CL.quote:Op zondag 26 april 2026 21:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah van die kleine bekertjes, ok. Ik dacht aan gewone flesjes van een halve liter
"Gewone flesjes van een halve liter"quote:Op zondag 26 april 2026 21:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah van die kleine bekertjes, ok. Ik dacht aan gewone flesjes van een halve liter
https://www.deondernemer.(...)-shotjesmerk~e3a869bquote:"80 procent van de mensen weet vooraf niet wat hij aan de bar gaat bestellen. Aan ons de taak om die beslissing op Flügel te laten vallen."
Een wat? Bij gewoon denk ik aan een flesje Kapuziner of Franziskaner ofzo, lekker in een halfliterflesjequote:Op zondag 26 april 2026 21:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
"Gewone flesjes van een halve liter"
"Gewoon" impliceert een vaasje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |