abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 mei 2026 @ 11:39:37 #26
483584 incel
they/them
pi_220719532
Racisme is slecht, daarom gaan we onderscheid maken wat mensen van een bepaald ras wel of niet mogen zeggen!
  dinsdag 5 mei 2026 @ 11:57:42 #27
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220719682
Dat een groep mensen iets wel mag, en de andere niet. Gebaseerd op hun afkomst en huidskleur.
Jeetje, wat moeilijk om hier een mening over te hebben!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 13:39:30 #28
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220720391
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat een groep mensen iets wel mag, en de andere niet. Gebaseerd op hun afkomst en huidskleur.
Jeetje, wat moeilijk om hier een mening over te hebben!
Je vindt het racistisch om niet racistisch te mogen zijn? (lol)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220720480
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 18:42 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Een zwarte is ook niet zwart en die noemen we wel gewoon zwart

:O
Ik wil er best bruine tegen zeggen hoor.
pi_220733891
Nigga, please :{w
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220734511
quote:
7s.gif Op zondag 26 april 2026 14:01 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik ben niet wit
Jawel (althans ik ga er even vanuit dat je puur Nederlands en dus blank bent)
pi_220734522
Ik kan nog wel begrijpen dat bepaalde met slavernij en onderdrukking te maken hebbende bewoordingen niet meer kunnen.

Maar ach verder, als ze het zelf onderling zeggen. Wat maakt het dan uit dat een blank persoon dat zegt?

Als je zwart bent, dan ben je zwart. Ben je wit, dan ben je wit.
Of je nou gekleurd of blank zegt, dat kan. Maar zwart en witte kleur verander je niet, dat is gewoon zo.

En ja ik ben dus ook gewoon wit/blank.
pi_220734916
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 10:57 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Jawel (althans ik ga er even vanuit dat je puur Nederlands en dus blank bent)
Je zegt het zelf al. Ik ben dus blank. Dat is niet wit.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220734955
quote:
7s.gif Op donderdag 7 mei 2026 11:27 schreef vosss het volgende:

[..]
Je zegt het zelf al. Ik ben dus blank. Dat is niet wit.
Jawel
  donderdag 7 mei 2026 @ 11:38:05 #35
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220734977
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 11:33 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Jawel
Doe niet zo dom.
Als jij graag D66 en de NOS wilt napraten, moet je dat vooral doen, maar laat anderen lekler voor zichzelf bepalen hoe ze genoemd willen worden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220735074
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Doe niet zo dom.
Als jij graag D66 en de NOS wilt napraten, moet je dat vooral doen, maar laat anderen lekler voor zichzelf bepalen hoe ze genoemd willen worden.
Iemand individueel moet dat lekker zelf weten en maar boos gaan worden dan.

Maar als jij zwart bent, dan ben je dat gewoon. En als je wit bent, ben je dat gewoon.
Wil je niet zo genoemd worden, ook al ben je het, tja moet jij weten.
pi_220736203
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 11:50 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Iemand individueel moet dat lekker zelf weten en maar boos gaan worden dan.

Maar als jij zwart bent, dan ben je dat gewoon. En als je wit bent, ben je dat gewoon.
Wil je niet zo genoemd worden, ook al ben je het, tja moet jij weten.
Ok dus een neger mogen we zwarte noemen en dat is ok, maar als ik nog gewoon blank genoemd wil worden dan kan dat niet.

Het is ook altijd gezeik met die anders-gepigmenteerden. Goddomme nog. o|O
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Moderator donderdag 7 mei 2026 @ 14:41:14 #38
18653 crew  D.
pi_220736226
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 14:21 schreef StateOfMind het volgende:
Je bent wit als je met een kaartje om je grote teen in een koelcel ligt.

In alle andere gevallen is het blank.
Dan ben je bleekjes :Y
  donderdag 7 mei 2026 @ 14:46:47 #39
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220736272
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 11:50 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Iemand individueel moet dat lekker zelf weten en maar boos gaan worden dan.

Maar als jij zwart bent, dan ben je dat gewoon. En als je wit bent, ben je dat gewoon.
Wil je niet zo genoemd worden, ook al ben je het, tja moet jij weten.
De achtergrond van mijn fok is zwart. De letters zijn wit.

Mensen hebben deze huidskleur niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220736293
quote:
7s.gif Op donderdag 7 mei 2026 14:38 schreef vosss het volgende:

[..]
Ok dus een neger mogen we zwarte noemen en dat is ok, maar als ik nog gewoon blank genoemd wil worden dan kan dat niet.

Het is ook altijd gezeik met die anders-gepigmenteerden. Goddomme nog. o|O
Neger is wel even wat anders dan blank/wit he :P
  Moderator donderdag 7 mei 2026 @ 15:20:09 #41
441859 crew  Lenny77
pi_220736469
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 14:50 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Neger is wel even wat anders dan blank/wit he :P
Wie bepaalt dat?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220736949
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 14:50 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Neger is wel even wat anders dan blank/wit he :P
Neger is niet goed, maar zwarte wel? 8)7

Ik dacht dat we vroeger juist van zwarte naar neger gingen omdat dat een normaal woord was en zwarte beledigend. 8)7

Neger is helemaal geen beledigend woord of scheldwoord en heeft, als het dat al heeft, slechts een negatieve connotatie dankzij de mensen die het betreft zelf.

Er is werkelijk niets mis met het Nederlandse woord neger. Het is niet hetzelfde als nikker, wat wel een negatieve benaming is.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220736962
Eem neger is een neger (en geen zwarte of nikker) en ik ben gewoon blank (en niet wit of kaaskop).
En nou optiefen. :6
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220736987
Heel die fucking wokd club kan de tyfus krijgen. Negers spreken elkaar aan met nigga of nigger wat in het Nederlands nikker is. Nikker is beledigend. Neger is dat niet.

Neger is een doodnormaal Nederland woord voor een negroïde man. Negerin voor de vrouw.

Wat en sinds wanneer heeft de woke club bepaald dat daar iets mis mee is? Ze spreken elkaar aan met het in onze ogen beledigende woord, maar ineens mogen wij het normale woord ook niet meer gebruiken?! 8)7

Wat is dat?

Donder op :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220737008
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 14:50 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Neger is wel even wat anders dan blank/wit he :P
Resumé van mijn vorige posts:
Nee. Neger is gewoon een normaal woord om te gebruiken om een neger te duiden als blank dat is om een blanke te duiden.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  vrijdag 8 mei 2026 @ 09:01:31 #46
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220741689
quote:
86s.gif Op zondag 26 april 2026 12:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Zoals velen weten wordt de N-Word vaak gebruikt in hiphop cultuur en tussen sommige zwarte Amerikanen onderling. De taboe is dat witte mensen het niet mogen zeggen en zwarte mensen wel. Wat vind je hiervan?
Vrouwen mogen elkaar (speels) slet noemen maar mannen mogen dat niet...

DAT vind ik nou ECHT probleemwaardig
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')