abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 april 2026 @ 12:09:02 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220657713
Zoals velen weten wordt de N-Word vaak gebruikt in hiphop cultuur en tussen sommige zwarte Amerikanen onderling. De taboe is dat witte mensen het niet mogen zeggen en zwarte mensen wel. Wat vind je hiervan?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Spellchecker zondag 26 april 2026 @ 12:11:23 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220657893
quote:
86s.gif Op zondag 26 april 2026 12:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Zoals velen weten wordt de N-Word vaak gebruikt in hiphop cultuur en tussen sommige zwarte Amerikanen onderling. De taboe is dat witte mensen het niet mogen zeggen en zwarte mensen wel. Wat vind je hiervan?
Ik vind hiervan dat het woord nikker niet meer van deze tijd is.
Het woord neger is wat mij betreft prima. Maargoed, tegenwoordig ben je al een racist èn een nazi als je een donkergepigmenteerde gewoon een neger noemt.

In mijn optiek is daar niks mis mee; het is immers een neger. Dat is gewoon korter voor "een negroïde man". Niet beledigend verder. :)

Ow en met wit mogen ze ook optiefen.
Als ik het niet over zwarten mag hebben dan wens ik ook niet wit genoemd te worden. Zwartjoekels is dan weer niet de bedoeling.

Maargoed, dat is mijn mening.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  zondag 26 april 2026 @ 12:48:11 #4
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220657982
quote:
7s.gif Op zondag 26 april 2026 12:33 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik vind hiervan dat het woord nikker niet meer van deze tijd is.
Het woord neger is wat mij betreft prima. Maargoed, tegenwoordig ben je al een racist èn een nazi als je een donkergepigmenteerde gewoon een neger noemt.

In mijn optiek is daar niks mis mee; het is immers een neger. Dat is gewoon korter voor "een negroïde man". Niet beledigend verder. :)

Ow en met wit mogen ze ook optiefen.
Als ik het niet over zwarten mag hebben dan wens ik ook niet wit genoemd te worden. Zwartjoekels is dan weer niet de bedoeling.

Maargoed, dat is mijn mening.
Wat vind je mis met het woord wit? Ik heb geen probleem met zwart genoemd worden.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220658389
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 12:48 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Wat vind je mis met het woord wit? Ik heb geen probleem met zwart genoemd worden.
Ik ben niet wit
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  zondag 26 april 2026 @ 14:21:42 #6
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220658455
Je bent wit als je met een kaartje om je grote teen in een koelcel ligt.

In alle andere gevallen is het blank.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator zondag 26 april 2026 @ 14:34:28 #7
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220658503
Wit om blanken aan te duiden is prima.

Zwart om zwarten aan te duiden is prima.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP zondag 26 april 2026 @ 17:00:01 #8
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220658988
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 14:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wit om blanken aan te duiden is prima.

Zwart om zwarten aan te duiden is prima.
Oneens.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  Moderator zondag 26 april 2026 @ 17:57:20 #9
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220659233
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Oneens.
Wrm
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP zondag 26 april 2026 @ 18:37:42 #10
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220659545
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 17:57 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Wrm
quote:
7s.gif Op zondag 26 april 2026 14:01 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik ben niet wit
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  Moderator zondag 26 april 2026 @ 18:42:51 #11
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220659573
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
[..]

Een zwarte is ook niet zwart en die noemen we wel gewoon zwart

:O
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 26 april 2026 @ 18:57:55 #12
511221 Hetekip
Depressief
pi_220659650
quote:
86s.gif Op zondag 26 april 2026 12:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Zoals velen weten wordt de N-Word vaak gebruikt in hiphop cultuur en tussen sommige zwarte Amerikanen onderling. De taboe is dat witte mensen het niet mogen zeggen en zwarte mensen wel. Wat vind je hiervan?
https://youtube.com/shorts/2clJNKZLLuk?is=h33j1gJar36RZgTN
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220659658
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_220659872
Ik word moe van er over te moeten praten.

Dus gebruik ik het niet meer. 'Donkere' vind ik goed genoeg dus daar hou ik het bij.

Als ik het nodig heb dan, want ik spreek zelden over een huidskleur. Ik heb dan ook geen fetish daarover zoals velen hier hebben die over niks anders dan dat praten.
  Redactie Frontpage maandag 27 april 2026 @ 08:56:35 #15
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220706826
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 18:42 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Een zwarte is ook niet zwart en die noemen we wel gewoon zwart

:O
Dit is onlogisch, dat is onlogisch. Dus we gebruiken ze beide. >:O
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:42:49 #17
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220706846
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:41 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Dit is onlogisch, dat is onlogisch. Dus we gebruiken ze beide. >:O
Wie zegt dat het onlogisch is?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220706874
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:42 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Wie zegt dat het onlogisch is?
Jij vind het gehele spectrum aan diversiteit qua kleuren samenvatten in wit versus zwart logisch? Nog los van het feit dat het enorm polariserend is maar dat is een andere discussie.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  zondag 3 mei 2026 @ 18:45:42 #19
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220706884
Ik zeg nikker tegen iedereen.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zondag 3 mei 2026 @ 18:46:12 #20
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220706892
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:45 schreef LordofLeaves het volgende:
Ik zeg kikker tegen iedereen.
ik ook, als je daar niet tegen kan kom je maar vechten
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 18:48:00 #21
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220706911
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:45 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Jij vind het gehele spectrum aan diversiteit qua kleuren samenvatten in wit versus zwart logisch? Nog los van het feit dat het enorm polariserend is maar dat is een andere discussie.
Wit versus zwart? Wie zegt dat ik de woorden zie als een rassenstrijd _O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220706990
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:48 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Wit versus zwart? Wie zegt dat ik de woorden zie als een rassenstrijd _O-
Lmao :') _O-
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 19:01:58 #23
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220707114
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:53 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Lmao :') _O-
🤨
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220707283
quote:
86s.gif Op zondag 26 april 2026 12:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Zoals velen weten wordt de N-Word vaak gebruikt in hiphop cultuur en tussen sommige zwarte Amerikanen onderling. De taboe is dat witte mensen het niet mogen zeggen en zwarte mensen wel. Wat vind je hiervan?
Ik zeg alleen nucca, dat mag wel.
pi_220707290
Meeste mensen met een tintje rondom mij willen dat woord ook niet horen. Ze zijn geen gangsters, geen stoere cowboys, geen bajes klanten dus willen daar ook niet mee geassocieerd worden.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  dinsdag 5 mei 2026 @ 11:39:37 #26
483584 incel
they/them
pi_220719532
Racisme is slecht, daarom gaan we onderscheid maken wat mensen van een bepaald ras wel of niet mogen zeggen!
  dinsdag 5 mei 2026 @ 11:57:42 #27
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220719682
Dat een groep mensen iets wel mag, en de andere niet. Gebaseerd op hun afkomst en huidskleur.
Jeetje, wat moeilijk om hier een mening over te hebben!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 13:39:30 #28
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220720391
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat een groep mensen iets wel mag, en de andere niet. Gebaseerd op hun afkomst en huidskleur.
Jeetje, wat moeilijk om hier een mening over te hebben!
Je vindt het racistisch om niet racistisch te mogen zijn? (lol)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220720480
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 18:42 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Een zwarte is ook niet zwart en die noemen we wel gewoon zwart

:O
Ik wil er best bruine tegen zeggen hoor.
pi_220733891
Nigga, please :{w
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220734511
quote:
7s.gif Op zondag 26 april 2026 14:01 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik ben niet wit
Jawel (althans ik ga er even vanuit dat je puur Nederlands en dus blank bent)
pi_220734522
Ik kan nog wel begrijpen dat bepaalde met slavernij en onderdrukking te maken hebbende bewoordingen niet meer kunnen.

Maar ach verder, als ze het zelf onderling zeggen. Wat maakt het dan uit dat een blank persoon dat zegt?

Als je zwart bent, dan ben je zwart. Ben je wit, dan ben je wit.
Of je nou gekleurd of blank zegt, dat kan. Maar zwart en witte kleur verander je niet, dat is gewoon zo.

En ja ik ben dus ook gewoon wit/blank.
pi_220734916
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 10:57 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Jawel (althans ik ga er even vanuit dat je puur Nederlands en dus blank bent)
Je zegt het zelf al. Ik ben dus blank. Dat is niet wit.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220734955
quote:
7s.gif Op donderdag 7 mei 2026 11:27 schreef vosss het volgende:

[..]
Je zegt het zelf al. Ik ben dus blank. Dat is niet wit.
Jawel
  donderdag 7 mei 2026 @ 11:38:05 #35
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220734977
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 11:33 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Jawel
Doe niet zo dom.
Als jij graag D66 en de NOS wilt napraten, moet je dat vooral doen, maar laat anderen lekler voor zichzelf bepalen hoe ze genoemd willen worden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220735074
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Doe niet zo dom.
Als jij graag D66 en de NOS wilt napraten, moet je dat vooral doen, maar laat anderen lekler voor zichzelf bepalen hoe ze genoemd willen worden.
Iemand individueel moet dat lekker zelf weten en maar boos gaan worden dan.

Maar als jij zwart bent, dan ben je dat gewoon. En als je wit bent, ben je dat gewoon.
Wil je niet zo genoemd worden, ook al ben je het, tja moet jij weten.
pi_220736203
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 11:50 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Iemand individueel moet dat lekker zelf weten en maar boos gaan worden dan.

Maar als jij zwart bent, dan ben je dat gewoon. En als je wit bent, ben je dat gewoon.
Wil je niet zo genoemd worden, ook al ben je het, tja moet jij weten.
Ok dus een neger mogen we zwarte noemen en dat is ok, maar als ik nog gewoon blank genoemd wil worden dan kan dat niet.

Het is ook altijd gezeik met die anders-gepigmenteerden. Goddomme nog. o|O
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Moderator donderdag 7 mei 2026 @ 14:41:14 #38
18653 crew  D.
pi_220736226
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 14:21 schreef StateOfMind het volgende:
Je bent wit als je met een kaartje om je grote teen in een koelcel ligt.

In alle andere gevallen is het blank.
Dan ben je bleekjes :Y
  donderdag 7 mei 2026 @ 14:46:47 #39
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220736272
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 11:50 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Iemand individueel moet dat lekker zelf weten en maar boos gaan worden dan.

Maar als jij zwart bent, dan ben je dat gewoon. En als je wit bent, ben je dat gewoon.
Wil je niet zo genoemd worden, ook al ben je het, tja moet jij weten.
De achtergrond van mijn fok is zwart. De letters zijn wit.

Mensen hebben deze huidskleur niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220736293
quote:
7s.gif Op donderdag 7 mei 2026 14:38 schreef vosss het volgende:

[..]
Ok dus een neger mogen we zwarte noemen en dat is ok, maar als ik nog gewoon blank genoemd wil worden dan kan dat niet.

Het is ook altijd gezeik met die anders-gepigmenteerden. Goddomme nog. o|O
Neger is wel even wat anders dan blank/wit he :P
  Moderator donderdag 7 mei 2026 @ 15:20:09 #41
441859 crew  Lenny77
pi_220736469
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 14:50 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Neger is wel even wat anders dan blank/wit he :P
Wie bepaalt dat?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220736949
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 14:50 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Neger is wel even wat anders dan blank/wit he :P
Neger is niet goed, maar zwarte wel? 8)7

Ik dacht dat we vroeger juist van zwarte naar neger gingen omdat dat een normaal woord was en zwarte beledigend. 8)7

Neger is helemaal geen beledigend woord of scheldwoord en heeft, als het dat al heeft, slechts een negatieve connotatie dankzij de mensen die het betreft zelf.

Er is werkelijk niets mis met het Nederlandse woord neger. Het is niet hetzelfde als nikker, wat wel een negatieve benaming is.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220736962
Eem neger is een neger (en geen zwarte of nikker) en ik ben gewoon blank (en niet wit of kaaskop).
En nou optiefen. :6
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220736987
Heel die fucking wokd club kan de tyfus krijgen. Negers spreken elkaar aan met nigga of nigger wat in het Nederlands nikker is. Nikker is beledigend. Neger is dat niet.

Neger is een doodnormaal Nederland woord voor een negroïde man. Negerin voor de vrouw.

Wat en sinds wanneer heeft de woke club bepaald dat daar iets mis mee is? Ze spreken elkaar aan met het in onze ogen beledigende woord, maar ineens mogen wij het normale woord ook niet meer gebruiken?! 8)7

Wat is dat?

Donder op :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220737008
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 14:50 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Neger is wel even wat anders dan blank/wit he :P
Resumé van mijn vorige posts:
Nee. Neger is gewoon een normaal woord om te gebruiken om een neger te duiden als blank dat is om een blanke te duiden.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  vrijdag 8 mei 2026 @ 09:01:31 #46
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220741689
quote:
86s.gif Op zondag 26 april 2026 12:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Zoals velen weten wordt de N-Word vaak gebruikt in hiphop cultuur en tussen sommige zwarte Amerikanen onderling. De taboe is dat witte mensen het niet mogen zeggen en zwarte mensen wel. Wat vind je hiervan?
Vrouwen mogen elkaar (speels) slet noemen maar mannen mogen dat niet...

DAT vind ik nou ECHT probleemwaardig
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')