Laatst ging hij ook al goed hoorquote:
Dat ben ik denk ik vergetenquote:
True.quote:Op zondag 31 mei 2026 14:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat ben ik denk ik vergeten
Nou ja, prima natuurlijk, hoe meer rijders voorin mee kunnen doen, des te beter.
Eind juni? Ik heb toch niet gemist dat hij een MotoGP-test ofzo mag doen?quote:Op zondag 31 mei 2026 14:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
True.
Ben benieuwd hoe Collin het doet eind juni.
Nee, gewoon Assenquote:Op zondag 31 mei 2026 14:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eind juni? Ik heb toch niet gemist dat hij een MotoGP-test ofzo mag doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op zondag 7 juni 2026 11:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Spoiler.Die was bijzonder naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uriarte en Perrone gelukkig snel in beeld als op de been zijnde, Munoz in elk geval bij bewustzijn..
Vandaag 13e en best een degelijke race geredenquote:Op zondag 7 juni 2026 12:51 schreef ondeugend het volgende:
Het wordt ook nooit wat met Zonta.
Kan beter gewoon een baan gaan zoeken?
Als hij überhaupt plekken wint is het omdat ze voor hem vallen.
Verder haalt hij nauwelijks in en valt hij te vaak.
Weer gecrasht?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |