abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:45:00 #101
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220925496
Aprilia is echt oppermachtig
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2026 @ 10:56:28 #102
284411 crew  heywoodu
pi_220927830
Moto3 zo, met David Almansa die poleposition pakte gisteren, maar zich heeft afgemeld wegens ziekte ;(

Hakim Danish daardoor nu op pole, dat is buiten de omstandigheden om dan wel weer tof.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2026 @ 11:42:23 #103
284411 crew  heywoodu
pi_220928132
Dat was een mooie race :Y

Eerste podium en zege voor Uriarte ^O^

Danish op P3, O'Shea 6e _O_
  zondag 31 mei 2026 @ 12:14:35 #104
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220928324
Nou, ben benieuwd zo, :9.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 31 mei 2026 @ 12:14:57 #105
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220928327
Als Veijer die starts nou eens onder de knie weet te krijgen, |:).
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220928416
Kom op collin, laat je toch niet steeds zo makkelijk opzij zetten
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2026 @ 13:43:04 #107
284411 crew  heywoodu
pi_220928782
Keuzes zo :+

Optie 1: eerste half uur van de MotoGP live kijken, dan overschakelen naar de TT Superbike-race en daarna het restant van MotoGP kijken

Optie 2: tussen 14:00 en 14:30 MotoGP negeren, dan TT Superbike-race kijken en daarna vanaf de start MotoGP terugkijken

Tegelijk wil ik niet, TT is niet zo lekker te volgen zonder volle aandacht.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2026 @ 14:06:50 #108
284411 crew  heywoodu
pi_220928886
Bagnaia op kop, wat is deze
  zondag 31 mei 2026 @ 14:08:26 #109
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220928892
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:06 schreef heywoodu het volgende:
Bagnaia op kop, wat is deze
Laatst ging hij ook al goed hoor
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2026 @ 14:09:13 #110
284411 crew  heywoodu
pi_220928895
quote:
17s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:08 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Laatst ging hij ook al goed hoor
Dat ben ik denk ik vergeten :@

Nou ja, prima natuurlijk, hoe meer rijders voorin mee kunnen doen, des te beter.
  zondag 31 mei 2026 @ 14:16:44 #111
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220928931
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:09 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat ben ik denk ik vergeten :@

Nou ja, prima natuurlijk, hoe meer rijders voorin mee kunnen doen, des te beter.
True.

Ben benieuwd hoe Collin het doet eind juni.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 mei 2026 @ 14:17:22 #112
284411 crew  heywoodu
pi_220928936
quote:
17s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:16 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
True.

Ben benieuwd hoe Collin het doet eind juni.
Eind juni? Ik heb toch niet gemist dat hij een MotoGP-test ofzo mag doen? :@
  zondag 31 mei 2026 @ 14:18:06 #113
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220928940
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:17 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Eind juni? Ik heb toch niet gemist dat hij een MotoGP-test ofzo mag doen? :@
Nee, gewoon Assen :+. Bedoelde niet specifiek de GP-klasse, :+.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 31 mei 2026 @ 14:40:49 #114
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220929048
Jezus Frank, doe even normaal.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zaterdag 6 juni 2026 @ 15:05:21 #115
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220972177
Lets go
  zondag 7 juni 2026 @ 11:38:29 #116
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220977381
Spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 7 juni 2026 @ 11:48:19 #117
284411 crew  heywoodu
pi_220977409
quote:
17s.gif Op zondag 7 juni 2026 11:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was bijzonder naar :{

Uriarte en Perrone gelukkig snel in beeld als op de been zijnde, Munoz in elk geval bij bewustzijn..
  zondag 7 juni 2026 @ 11:49:44 #118
48000 Vlinder
Vlinder
pi_220977414
War een vreselijk rare klapper was dat :o
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 7 juni 2026 @ 12:20:36 #119
284411 crew  heywoodu
pi_220977551
Tijd voor de Moto2, Veijer vanaf 7 en vdGoorbergh vanaf een keurige 13e plek.
  FOK!Fotograaf zondag 7 juni 2026 @ 12:29:13 #120
842 Zorro
Z
pi_220977589
Ach Veijer
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 7 juni 2026 @ 12:31:29 #121
284411 crew  heywoodu
pi_220977593
quote:
6s.gif Op zondag 7 juni 2026 12:29 schreef Zorro het volgende:
Ach Veijer
En zo kom je er achter dat je nog steeds een paar minuten achter liep, oeps :+
  zondag 7 juni 2026 @ 12:51:03 #122
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220977695
Het wordt ook nooit wat met Zonta.
Kan beter gewoon een baan gaan zoeken?

Als hij überhaupt plekken wint is het omdat ze voor hem vallen.
Verder haalt hij nauwelijks in en valt hij te vaak.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 7 juni 2026 @ 12:57:11 #123
284411 crew  heywoodu
pi_220977725
Joey Litjens met zijn 'hij dwingt hiermee echt een plekje af in de Moto Grand Prix'. Wie noemt het in vredesnaam de 'Moto Grand Prix' :'(
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 7 juni 2026 @ 12:58:54 #124
284411 crew  heywoodu
pi_220977735
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 12:51 schreef ondeugend het volgende:
Het wordt ook nooit wat met Zonta.
Kan beter gewoon een baan gaan zoeken?

Als hij überhaupt plekken wint is het omdat ze voor hem vallen.
Verder haalt hij nauwelijks in en valt hij te vaak.
Vandaag 13e en best een degelijke race gereden ^O^

Net zoals toch wel zo'n 95% van de Moto2-coureurs zal hij de MotoGP in principe niet halen gok ik (vergeet overigens niet dat hij nog altijd één van de jongsten is in de klasse), maar het is natuurlijk niet zo dat het óf MotoGP óf niks is. Hij is nog hartstikke jong, veel te vroeg om te denken dat hij niet een leuke carrière op kan zetten in de World Superbike-paddock (inclusief de Supersport), een mooie klasse in de British Superbike-paddock, misschien wel in de enduranceracerij, er is genoeg te racen buiten de Grand Prix' om.
  zondag 7 juni 2026 @ 13:03:54 #125
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220977765
quote:
6s.gif Op zondag 7 juni 2026 12:29 schreef Zorro het volgende:
Ach Veijer
Weer gecrasht?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')