Ja, wtf is dat?quote:Op zondag 17 mei 2026 12:19 schreef Max23 het volgende:
Veijer meteen gezakt van p2 naar p16 in de eerste halve ronde
Ik moet dan wel weer zeggen dat vier plekken verliezen door een long lap nog best oke is, toch,quote:
Gecrasht.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:59 schreef Vlinder het volgende:
Alles loopt door elkaar vandaag. Collin was gezakt naar p20, maar waar issie nou?
Ja,quote:
Kreeg het voorwiel van Marquez tegen zich aanquote:Op zondag 17 mei 2026 14:29 schreef Vlinder het volgende:
Nee. Acosta ging stuk, Alex wijkt uit naar de muur. Digi klapt over de brokken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |