Nee, dat snap ikquote:Op zaterdag 25 april 2026 22:35 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Rijpe appelen vallen vanzelf uit de boom als je ze niet plukt.
Dus de coureurs vallen alsof het rijpe appelen zijn.
quote:Op zondag 26 april 2026 00:31 schreef ondeugend het volgende:
Zal ik alvast een bed en breakfast opzetten tegen goede verdienste op 3 km lopen van het circuit en 300 meter van de bruisende centrum activiteiten voor de TT van Assen?
Ivm Collin?
quote:
Ik trek graag inquote:Op zondag 26 april 2026 13:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Ik woon tijdelijk in Assen rond die periode. Misschien moet mijn huis een Airbnb worden voor het weekend?
Intrekken nog wel?! Nu ga je wel érg ver.quote:
Wel weer een crash...quote:Op maandag 27 april 2026 23:24 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Wat is die Marquez goed zeg, niet normaal.
Zat ook nog een schroef los in zijn schouder, voor de crashquote:Op zaterdag 9 mei 2026 18:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik keek de sprint net even terug en damn, wat een crash was dat.
Hij heeft écht geluk dat hij enkel een voetbreuk heeft en niet ook nog een motor tegen zijn hoofd gekregen. Of waar dan ook.
Ik weet ook niet wat ‘beter’ is voor een motorrijder: een voetbreuk of onderbeenbreuk. Ik denk dat hij wellicht beter een breuk in zijn been gehad had kunnen hebben, dus met die voetbreuk weer wat extra pech dus (los van het feit dat de crash zelf al dikke pech is).
Marc Marcrashquote:Op zaterdag 9 mei 2026 17:55 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Wel weer een crash...
https://nl.motorsport.com(...)-catalonie/10819451/
Marquez mist sowieso de komende 2 gp's vanwege een breuk in zijn voet
Blijkbaar zat er iets niet goed meer in zijn schouder sinds de crash in Indonesië en raakte een van de schroeven steeds een zenuw aan oid. Dit zorgde dan weer voor een voorzichtigere en wat andere rijstijl wat uiteindelijk resulteerde in wat we gisteren zagen.quote:
quote:"I realised something wasn't right (after the Spanish Grand Prix). We went to see the doctors and they found that everything was fine, but the infamous broken screw in my lateral ligament was in a different position," Marquez told DAZN.
"It was a very strange sensation, because at home I felt fine. But when I came here, it impeded my riding because it was touching the radial nerve. That's what causes me to make mistakes, be inconsistent and have unexpected crashes.
"That's why I was so calm ... The shoulder procedure is simply a matter of opening it up and removing that screw. It shouldn't take long."
Marquez will now target a return at the Italian Grand Prix scheduled for May 29-31 at Mugello, Ducati's home turf.
quote:MARQUEZ STRUGGLING WITH INJURIES AND CONFIDENCE
Marquez has struggled with injuries since October when he suffered a collarbone injury as a result of a collision with Bezzecchi at the Indonesia Grand Prix, soon after sealing his seventh MotoGP crown.
The Spaniard missed the last four rounds of the 2025 season and he has not been as fast aboard the Ducati compared to runaway leaders Aprilia, with Bezzecchi and teammate Martin separated by six points in the championship.
Marquez said on Friday the bike was not the problem after he finished 13th-fastest in practice.
"I need to work in the garage to build my confidence, because right now we're not ready to show our speed or to fight for the championship," he said.
"It's not that the others are going faster, it's that I'm going slower. Apart from the first race of the year, I haven't been the fastest Ducati rider at any point."
Marquez looked back to his best when he smashed the lap record at Le Mans in qualifying on Saturday but fell from second on the grid to seventh in the sprint before his crash.
Het allerleukst vind ik toch wel wisselende omstandigheden waarbij keuzes gemaakt moeten worden over wel of niet stoppenquote:Op zondag 10 mei 2026 12:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Hopelijk ook om 14u een natte race,. En anders flag-to-flag. Dat vind ik ook prima,
.
Alleen negen van de tien keer hebben we pech en regent het de hele dag behalve tijdens de race,quote:Op zondag 10 mei 2026 12:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het allerleukst vind ik toch wel wisselende omstandigheden waarbij keuzes gemaakt moeten worden over wel of niet stoppen
Ja wat was dat?!quote:Op zondag 10 mei 2026 13:23 schreef heywoodu het volgende:
Wat blijf Wilco Zeelenberg toch een aparte om naar te luisteren.
En Chris Zegers![]()
Die zit er tegenwoordig altijd, vorig jaar ook al toch? Maar ik kan niet tegen de ultieme nepheid van die man en alles wat hij zegtquote:
Zeegers heeft dan ook geen verstand hierover. Hij zit erbij alsof hij expert is.quote:Op zondag 10 mei 2026 15:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die zit er tegenwoordig altijd, vorig jaar ook al toch? Maar ik kan niet tegen de ultieme nepheid van die man en alles wat hij zegt
Meervoudig olympisch kampioen shorttrack en met afstand de topfavoriet voor de prijs van Sporter van het Jaar denk ikquote:Op zondag 10 mei 2026 15:46 schreef ChipsZak. het volgende:
En wie de neuk is die Jens nou weer? Wat heeft hij hier ffs mee te maken.
Ze remmen allemaal laat voor de 'bog' /wilcoquote:Op zondag 10 mei 2026 15:44 schreef ChipsZak. het volgende:
En ik zou Chips niet als als ik niet even kon zeiken; Frank, kap eens met ‘over en sluiten’ want dat is geen ding,.
En daarnaast is volgens Frank iedereen de laatste en beste remmer. Is het niet Acosta, is het wel Quartaro, of misschien wel Binder. Of wellicht Mir?.
Ik zag het inderdaad, maar ik doelde meer in z’n algemeen wat een shorttrackkampioen hier ffs iets mee te maken heeft. Oke, hij is motorsportliefhebber. Ik ook. Verdien ik nu een plek aan tafel of zo,quote:Op zondag 10 mei 2026 16:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Meervoudig olympisch kampioen shorttrack en met afstand de topfavoriet voor de prijs van Sporter van het Jaar denk ik![]()
Liever een medesporter plus liefhebber dan iemand waar je aan merkt dat het hem niks kan schelen allemaal, zoals Chris Z.
Bij schouwer denk ik enkel aan de Harry Potterserie.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze remmen allemaal laat voor de 'bog' /wilco
Het ging ook weer uitgebreid over iemands 'schouwer', maar dat is toch íets anders dan wat Wilco denkt dat het is.
quote:Op zondag 10 mei 2026 16:22 schreef heywoodu het volgende:
En zo is één van de hoogtepunten van een GP-weekeinde toch wel altijd het eikelen over wat we zoal kut vinden. Zonder dat is het toch minder leuk.
Classicquote:Op zondag 17 mei 2026 12:19 schreef Max23 het volgende:
Veijer meteen gezakt van p2 naar p16 in de eerste halve ronde
Ja, wtf is dat?quote:Op zondag 17 mei 2026 12:19 schreef Max23 het volgende:
Veijer meteen gezakt van p2 naar p16 in de eerste halve ronde
Ik moet dan wel weer zeggen dat vier plekken verliezen door een long lap nog best oke is, toch,quote:
Gecrasht.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:59 schreef Vlinder het volgende:
Alles loopt door elkaar vandaag. Collin was gezakt naar p20, maar waar issie nou?
Ja,quote:
Kreeg het voorwiel van Marquez tegen zich aanquote:Op zondag 17 mei 2026 14:29 schreef Vlinder het volgende:
Nee. Acosta ging stuk, Alex wijkt uit naar de muur. Digi klapt over de brokken
Acosta doet ook precies wat hij moet doen, hij reageert gelijk en steekt zijn arm op, maar Marquez kwam er al zo snel naartoe....daar kon helemaal niemand verder iets aan doenquote:Op zondag 17 mei 2026 14:29 schreef Vlinder het volgende:
Nee. Acosta ging stuk, Alex wijkt uit naar de muur. Digi klapt over de brokken
Hopelijk geen last van zijn schouwer, anders moeten we Wilco daar steeds over horen.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens is Alex naar het ziekenhuis gebracht, zo ik lees.
Daarom kijk ik via Videopass. Dat Nederlandse programma trek ik echt niet.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat waren deze domme interviews in de pitlane na de race,? Ziggo is echt zo suf. Ik kan helaas Dorna niet meer krijgen,
.
quote:Dat zijn een tweetal flinke en vervelende blessures, zo heeft Gresini Racing zondagmiddag naar buiten gebracht. Hij heeft bij de tuimeling door het gras en grind een klein breukje opgelopen in zijn onderste nekwervel. Bovendien heeft hij een fractuur in het rechtersleutelbeen, die zondag tijdens een operatie gestabiliseerd gaat worden met een plaat. De breuk in zijn nekwervel wordt volgende week opnieuw bekeken.
Ja maar dat is overdreven duur. Daarmee word je imo echt genaaid (overigens nofi naar jou!).quote:Op zondag 17 mei 2026 17:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Daarom kijk ik via Videopass. Dat Nederlandse programma trek ik echt niet.
quote:Het probleem zit dus in het linkerbeen van Zarco. "Het is vooral de knie: de banden zijn gescheurd, maar het dijbeen is niet gebroken. Er is ook een kleine breuk onderaan het kuitbeen, aan de buitenkant van mijn linkerenkel. Dat is het", zei hij, om eraan toe te voegen dat hij in de nacht van zondag op maandag ter observatie in het ziekenhuis moet blijven.
Ik vind het wel meevallen. ¤ 140 voor een heel jaar. En als je kijkt wat je ook extra kunt zien aan documentaires en oude seizoenen vind ik het dit zeker waard.quote:Op maandag 18 mei 2026 08:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja maar dat is overdreven duur. Daarmee word je imo echt genaaid (overigens nofi naar jou!).
Helaas wel. Straf en derhalve podium kwijt.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:06 schreef heywoodu het volgende:
Ook nog de nodige rijders met een lage bandendruk blijkbaar, waaronder Mir, die mogelijk zijn podiumplek kan verliezen. Net op de dag dat hij bekendmaakt weg te gaan bij Honda zet hij dan zo'n mooie race neer, en zou 'ie dat kwijtraken, doe even niet.
Laatst ging hij ook al goed hoorquote:
Dat ben ik denk ik vergetenquote:
True.quote:Op zondag 31 mei 2026 14:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat ben ik denk ik vergeten
Nou ja, prima natuurlijk, hoe meer rijders voorin mee kunnen doen, des te beter.
Eind juni? Ik heb toch niet gemist dat hij een MotoGP-test ofzo mag doen?quote:Op zondag 31 mei 2026 14:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
True.
Ben benieuwd hoe Collin het doet eind juni.
Nee, gewoon Assenquote:Op zondag 31 mei 2026 14:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eind juni? Ik heb toch niet gemist dat hij een MotoGP-test ofzo mag doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op zondag 7 juni 2026 11:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Spoiler.Die was bijzonder naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uriarte en Perrone gelukkig snel in beeld als op de been zijnde, Munoz in elk geval bij bewustzijn..
Vandaag 13e en best een degelijke race geredenquote:Op zondag 7 juni 2026 12:51 schreef ondeugend het volgende:
Het wordt ook nooit wat met Zonta.
Kan beter gewoon een baan gaan zoeken?
Als hij überhaupt plekken wint is het omdat ze voor hem vallen.
Verder haalt hij nauwelijks in en valt hij te vaak.
Weer gecrasht?quote:
Nou hij rijdt nu al een paar jaar mee in deze klasse dus kan je hem met recht een ervaren coureur noemen. Hij groeit niet. Als hij in de punten komt dan is het vrijwel nooit op eigen kracht maar door onheil bij anderen.quote:Op zondag 7 juni 2026 12:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vandaag 13e en best een degelijke race gereden![]()
Net zoals toch wel zo'n 95% van de Moto2-coureurs zal hij de MotoGP in principe niet halen gok ik (vergeet overigens niet dat hij nog altijd één van de jongsten is in de klasse), maar het is natuurlijk niet zo dat het óf MotoGP óf niks is. Hij is nog hartstikke jong, veel te vroeg om te denken dat hij niet een leuke carrière op kan zetten in de World Superbike-paddock (inclusief de Supersport), een mooie klasse in de British Superbike-paddock, misschien wel in de enduranceracerij, er is genoeg te racen buiten de Grand Prix' om.
Maar dat kan natuurlijk ook, het overgrote merendeel van de Moto3- en Moto2-coureurs is uiteindelijk gewoon niet goed genoeg voor de MotoGP. Alleen jij suggereerde dat hij misschien een baan moest gaan zoeken, terwijl het me wel bijzonder vroeg lijkt om zijn hele motorsportcarrière op te geven op zijn 20e, terwijl hij nota bene in elk geval goed genoeg is een beetje halverwege de Moto2 mee te rijden. Dan zijn er echt nog legio opties buiten de Grand Prix' voor je er misschien eens aan kunt denken om de hele boel op te gevenquote:Op zondag 7 juni 2026 13:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou hij rijdt nu al een paar jaar mee in deze klasse dus kan je hem met recht een ervaren coureur noemen. Hij groeit niet. Als hij in de punten komt dan is het vrijwel nooit op eigen kracht maar door onheil bij anderen.
Ik zag hem vandaag weer na een goede start even op plaats 10 rijden maar daarna kakte het weer aardig in en eindigt hij idd 13e dus netjes.
Maar ik meen al tijden te zien dat hij op zijn grens zit.
Misschien was ik wat te streng en heb je vast gelijk.quote:Op zondag 7 juni 2026 13:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat kan natuurlijk ook, het overgrote merendeel van de Moto3- en Moto2-coureurs is uiteindelijk gewoon niet goed genoeg voor de MotoGP. Alleen jij suggereerde dat hij misschien een baan moest gaan zoeken, terwijl het me wel bijzonder vroeg lijkt om zijn hele motorsportcarrière op te geven op zijn 20e, terwijl hij nota bene in elk geval goed genoeg is een beetje halverwege de Moto2 mee te rijden. Dan zijn er echt nog legio opties buiten de Grand Prix' voor je er misschien eens aan kunt denken om de hele boel op te geven
Maar geen enkele rijder wil in de WSBK of WSSP terechtkomen,quote:Op zondag 7 juni 2026 12:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vandaag 13e en best een degelijke race gereden![]()
Net zoals toch wel zo'n 95% van de Moto2-coureurs zal hij de MotoGP in principe niet halen gok ik (vergeet overigens niet dat hij nog altijd één van de jongsten is in de klasse), maar het is natuurlijk niet zo dat het óf MotoGP óf niks is. Hij is nog hartstikke jong, veel te vroeg om te denken dat hij niet een leuke carrière op kan zetten in de World Superbike-paddock (inclusief de Supersport), een mooie klasse in de British Superbike-paddock, misschien wel in de enduranceracerij, er is genoeg te racen buiten de Grand Prix' om.
quote:Op zondag 7 juni 2026 14:04 schreef heywoodu het volgende:
De hele top-3 van het kampioenschap op het asfalt
Ja, als je dan onderuit gaat, Martin zijnde, valt de schade in elk geval een beetje mee als je de nummers één en drie ook mee neemt
Dit is wel zéro points voor de Aprilia's.
Snap ik (ondanks dat het jammer is, want racen is overal mooi), maar het is nou eenmaal ook zo dat slechts een heel klein deel van de Moto3- en Moto2-coureurs de MotoGP haalt, de meesten komen daar nooit bij in de buurt. Dan kun je je hele carrière stoppen, of je kunt op een gegeven moment denken "Ja, MotoGP haal ik niet, maar racen vind ik nog steeds supertof, dus ik ga kijken waar ik nog wél kan blijven racen".quote:Op zondag 7 juni 2026 14:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar geen enkele rijder wil in de WSBK of WSSP terechtkomen,. Niemand begint zijn racecarrière met dat als einddoel. Daarom zie je ook veel Moto2-rijders die die overstap niet (willen) maken. Het is ‘te min’. Het is simpelweg niet waarvoor je het doet. En dan doel ik op WSBK, laat staan WSSP.
Moet van pappaquote:Op zondag 7 juni 2026 14:58 schreef ondeugend het volgende:
Ik zou niet mijn hele carrière in de achterste regionen willen rijden weer.
Enorm demotiverend wat mij betreft.
Ik adviseer een Lance Stroll ook te stoppen met wat hij nu doet trouwens.
Dat zou ik ook niet willen nee, daarom op een gegeven moment eens verder kijken als de lol in de huidige klasse er wel af is. Maar wie weet vindt zo'n Van den Goorbergh het gewoon nog hartstikke leuk om lekker halverwege in de Moto2 mee te karren he, wie zijn wij dan eigenlijk om te zeggen dat hij beter kan stoppen of een andere klasse gaan zoekenquote:Op zondag 7 juni 2026 14:58 schreef ondeugend het volgende:
Ik zou niet mijn hele carrière in de achterste regionen willen rijden weer.
Enorm demotiverend wat mij betreft.
Om plaats te maken voor een talent die nog wel kan groeien misschien?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet willen nee, daarom op een gegeven moment eens verder kijken als de lol in de huidige klasse er wel af is. Maar wie weet vindt zo'n Van den Goorbergh het gewoon nog hartstikke leuk om lekker halverwege in de Moto2 mee te karren he, wie zijn wij dan eigenlijk om te zeggen dat hij beter kan stoppen of een andere klasse gaan zoeken
Maar als jij het zelf ergens naar je zin hebt, of zelf nog hoop hebt dat er groei in zit, dan ga je dat toch niet opgeven voor iemand die je totaal niet kent? Als hij nou een zitje bezet houdt en met een vertrek plaats zou maken voor, weet ik veel, een jonger broertje ofzo, ok, maar ik zou in zijn situatie echt met geen mogelijkheid mijn zitje opgeven voor een willekeurige Spanjaard of Italiaan als ik het zelf gewoon nog naar mijn zin heb. Dat zou echt een hele aparte sportmentaliteit zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Om plaats te maken voor een talent die nog wel kan groeien misschien?
Dat geldt wat mij betreft ook voor een paar uit de F1. En andere klasses.
Een Ocon houdt ook al jaren een zitje bezet. Die kan best aardig rijden maar is geen Max, Kimi, Lewis.. zelfs geen Sainz of Norris.
Alex gaat gewoon prima. Bezig met herstel, soms (vaak?) zo’n neksteun om op foto’s etc.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:03 schreef Vlinder het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het met Alex en Johann is?
Ideale rijder om iemand met een blessure te vervangenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:22 schreef shiz het volgende:
Huh, Crashlow. Ik heb een tijdje niet gekeken, wist niet dat ze die weer uit de kast hadden getrokken.
The fuckquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Bezzecchi geschorst voor morgen na een incident met een marshal,.
Ik ook,quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
The fuck![]()
Ik ben normaal niet van de roddels maar hier wil ik alle juice over
Benieuwd of er hier ook afspraken waren die door de marshall geschonden zijnquote:
quote:Bezzecchi was cruising in fifth when he lost the front at Turn 3 on the penultimate lap. He rushed over to his bike, which a group of marshals were trying to pick up, and one of them grabbed the throttle that made the bike rev up. Bezzecchi pushed and the slapped the marshal, before they took his bike behind the barriers.
quote:Bezzecchi also has a previous history of issues with marshals. He was penalized at Valencia in 2022, for pushing a marshal who was trying to extinguish his bike, which had caught fire after crashing. In that case, he was just issued a fine.
Man man man. Ik snap een duwtje nog he, in de paniek en de gedachte dat iemand iets doet waardoor je machine kapot gaat ofzo, maar die bitchslap op z'n gezichtquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:01 schreef ChipsZak. het volgende:
En hier nog beter:
https://www.reddit.com/r/(...)angle_for_bezzechis/
Nou, als duwtje vond ik dit duwtje ook wel vrij ver gaan tbh. Een gewoon ‘duwtje’ snap ik ergens ook wel, maar deze was al veel te verrot, zo met zijn nek. Maar die klap erachteraan maakt de schorsing helemaal terecht.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Man man man. Ik snap een duwtje nog he, in de paniek en de gedachte dat iemand iets doet waardoor je machine kapot gaat ofzo, maar die bitchslap op z'n gezicht![]()
Dat kan toch niet man.
Oh ja, ik bedoel dat ik een gewoon duwtje nog een klein beetje kan begrijpen, ik bedoelde inderdaad niet deze, dit was gewoon debielquote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, als duwtje vond ik dit duwtje ook wel vrij ver gaan tbh. Een gewoon ‘duwtje’ snap ik ergens ook wel, maar deze was al veel te verrot, zo met zijn nek. Maar die klap erachteraan maakt de schorsing helemaal terecht.
Typisch Moto3: eerste driekwart van de race is vooral spanning opbouwen en dat knalt er in de slotronden dan allemaal uitquote:Op zondag 21 juni 2026 11:42 schreef Vlinder het volgende:
Begin was mega saai. Maar gelukkig een geweldig einde!
Ik duim met je meequote:Op zondag 21 juni 2026 13:57 schreef heywoodu het volgende:
Tijd voor de MotoGP, het zou toch supercool zijn als Makoto Tamada na de Japanse Grand Prix van 2004 eindelijk een opvolger heeft met Ai Ogura nu
Als hij redelijk start en er op driekwart van de race bij in de buurt zit, heeft 'ie dikke kans.
Ik hoop dat de Ducati 's straks nog lekker met elkaar gaan zitten klooienquote:Op zondag 21 juni 2026 14:24 schreef heywoodu het volgende:
Ogura zit er nog véél te dicht bij voor de Ducati's
Daar gaan wequote:Op zondag 21 juni 2026 14:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Ducati 's straks nog lekker met elkaar gaan zitten klooien
Ik wilde het net zeggen en dacht direct aan je,quote:Op zondag 21 juni 2026 14:41 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoorde hem!
Zéro points voor Acosta.
Even @:ChipsZak. mentionen want dit is belangrijk
Sterker nog, het bier zit al in het glas!quote:Op zondag 21 juni 2026 14:44 schreef R-woud93 het volgende:
Terechte winnaar![]()
Op naar het volksfeest in Assen, de caravan staat al op de TT camping en het bier staat al koud
Dat wordt gruwelijk HEET.quote:Op zondag 21 juni 2026 14:44 schreef R-woud93 het volgende:
Terechte winnaar![]()
Op naar het volksfeest in Assen, de caravan staat al op de TT camping en het bier staat al koud
Een pet is geen overbodige luxequote:
Zonnebrandcreme ook niet,quote:
Gaat het?quote:
Paraplu voor de zonquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zie gewoon op tegen zondag op het circuit met deze temperaturen,.
Ik zou bijna niet meer gaan, joh.
Zoals wel vaker ben ik ook dit jaar dan toch weer blij dat ik niet ga, ik zou er echt geen zin meer in hebben nuquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zie gewoon op tegen zondag op het circuit met deze temperaturen,.
Ik zou bijna niet meer gaan, joh.
Oh! Waar dan?quote:Op woensdag 24 juni 2026 00:42 schreef ondeugend het volgende:
Ik zag al weer veel teams in de stad eten vanavond.
Dat snap ik wel. Ik heb ook geen zin meer,quote:Op woensdag 24 juni 2026 00:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoals wel vaker ben ik ook dit jaar dan toch weer blij dat ik niet ga, ik zou er echt geen zin meer in hebben nu
Bij Bella Italia zat een hele grote groep in het fel geel.quote:
Ah leuk,quote:Op woensdag 24 juni 2026 11:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Bij Bella Italia zat een hele grote groep in het fel geel.
Verder her en der op de terrassen kleinere groepjes.
Ik ben wat minder thuis in de merken, namen en kleuren tegenwoordig.
Boeiend, meer dan genoeg Italianen op het veld. Als de situatie nou uitzonderlijk was, was ik het met je eens geweest. Maar er is niks speciaals (meer) aan een Italiaan op een Duc.quote:Op donderdag 25 juni 2026 12:33 schreef PzKpfw het volgende:
Dus geen Italiaan meer bij Ducati.. echt jammer.
Leo Rammerstorfer 2026 confirmedquote:Op donderdag 25 juni 2026 12:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Boeiend, meer dan genoeg Italianen op het veld. Als de situatie nou uitzonderlijk was, was ik het met je eens geweest. Maar er is niks speciaals (meer) aan een Italiaan op een Duc.
Een Oostenrijker bij KTM bijvoorbeeld is een ander verhaal imo. Dat is een zeldzamere combinatie en levert daadwerkelijk speciale overwinningen op.
Eet genoeg ook als je geen honger hebt. Bepaalde viesdikke users in VBL zijn dit al gewend.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:55 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
Was uwen lul bij het nevelpunt. @:3rr0r
Niemand dood topic genot.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:20 schreef Vlinder het volgende:
Wie van jullie zijn deze dagen daar aanwezig?
Veel plezier en zwaai even in de camera
Zondag represent!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:20 schreef Vlinder het volgende:
Wie van jullie zijn deze dagen daar aanwezig?
Veel plezier en zwaai even in de camera
Eens,quote:
Waarom überhaupt een circuit? Laat ze gewoon de eigen route zoekenquote:Op zondag 28 juni 2026 12:45 schreef TjjWester het volgende:
Waarom hebben we eigenlijk nog track limits? Als je te ver gaat kom je vanzelf de natuurlijke track limits tegen.
tot hij een foutje maaktquote:
Grind en gras zijn de perfecte track limits.quote:Op zondag 28 juni 2026 12:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom überhaupt een circuit? Laat ze gewoon de eigen route zoeken
Wel de verkeerde.quote:
2004 inderdaadquote:Op zondag 28 juni 2026 14:33 schreef heywoodu het volgende:
Ogura naar de leiding en Ogura in de slotfase zou dit toch binnen moeten halen, eerste Japanse winnaar in 22 jaar dan zo?
Met al die domme crashes heeft hij dat natuurlijk volledig aan zichzelf te danken.quote:Op zondag 28 juni 2026 14:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah ja, als íemand de laatste vijf jaar louter geluk gehad heeft....
Uh.
dit dus.quote:Op zondag 12 juli 2026 16:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat een vreselijk saaie race was dit vandaag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |