abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220655263
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank voor de muziek en gezelligheid. Ik ga slapen
Jij ook bedankt, voor het luisteren :) Welterusten :W
  zaterdag 25 april 2026 @ 22:59:50 #77
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220655265
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank voor de muziek en gezelligheid. Ik ga slapen
Welterusten Doedezemaar.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 25 april 2026 @ 23:00:28 #78
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220655271
Ik stop ook. Had mijn zoon beloofd nog een spelletje met hem te doen. Misschien tot zo (als je inderdaad tot middernacht draait).
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 25 april 2026 @ 23:00:58 #79
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220655276
Anders alvast natuurlijk hardstikke bedankt voor de fijne invalbeurt!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 25 april 2026 @ 23:01:12 #80
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220655278
Destijds had ELO veel van deze symfonische rock songs met een soortgelijk tempo en ritme.
Ik vind dit minder een kopie van Mr. Blue Sky dan die song van New Order…
pi_220655279
Aangezien het bijna Koningsdag is, moest ik daar toch even iets mee. Dit nummer is op Spotify veruit het populairste nummer van deze band, hoewel het in Nederland - geloof ik - minder bekend is.
pi_220655283
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 23:00 schreef livelink het volgende:
Ik stop ook. Had mijn zoon beloofd nog een spelletje met hem te doen. Misschien tot zo (als je inderdaad tot middernacht draait).
Thanks en een fijne voortzetting van de avond :W
  zaterdag 25 april 2026 @ 23:01:58 #83
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 25 april 2026 @ 23:03:33 #85
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220655295
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 april 2026 23:02 schreef DJ11 het volgende:
De bandnaam wellicht wel:

i Go West - The King Of Wishful Thinking
Die ken ik wel, maar dit heeft kennelijk nooit indruk gemaakt…
  zaterdag 25 april 2026 @ 23:04:42 #86
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220655306
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 april 2026 23:04 schreef MadMaster het volgende:
King, nu wel met een 12” versie…
Goed opgemerkt :)

i King - Love & Pride (Body and Soul mix)
  zaterdag 25 april 2026 @ 23:05:30 #88
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 25 april 2026 @ 23:05:49 #89
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220655310
*O*
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220655313
Paul King van zanger tot VJ tot verkoper van cd's op TV
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220655318
quote:
88s.gif Op zaterdag 25 april 2026 23:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Paul King van zanger tot VJ tot verkoper van cd's op TV
Geen idee wat -ie nu doet. Een tijdje geleden heb ik nog een actuele foto van hem opgezocht, om die te gebruiken als visuele aanwijzing in The Connection (waarbij Pride van U2 het antwoord was). :+
pi_220655322
"She" O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220655323
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 23:08 schreef Shii het volgende:
Goedenavond. :W
Goedenavond Shii, welkom :W

Ik val in voor Melting, die in het Grote Sprookjesbos is verdwaald. 70s, 80s en 90s op het menu. Verzoekjes aanvragen kan via DM :)
  zaterdag 25 april 2026 @ 23:09:36 #95
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220655325
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 23:08 schreef Shii het volgende:
Goedenavond. :W
Bonsoir :W
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 25 april 2026 @ 23:10:03 #96
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220655328
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 23:00 schreef livelink het volgende:
Ik stop ook. Had mijn zoon beloofd nog een spelletje met hem te doen. Misschien tot zo (als je inderdaad tot middernacht draait).
Wel winnen he?
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 25 april 2026 @ 23:10:48 #97
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220655335
Christopher Cross
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220655341
Ik deed ooit eens aan een popquiz mee, waarbij de makers een ronde "zonder thema" aankondigden. Vervolgens kregen we allemaal "Theme"-liedjes voor de kiezen. Stiekem zijn er daar best veel van.
pi_220655348
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 23:09 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Bonsoir :W
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 23:09 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Goedenavond Shii, welkom :W

Ik val in voor Melting, die in het Grote Sprookjesbos is verdwaald. 70s, 80s en 90s op het menu. Verzoekjes aanvragen kan via DM :)
quote:
88s.gif Op zaterdag 25 april 2026 23:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
"She" O+
Goedenavond allemaal. Het is weer even geleden dat ik hier was. Net thuis van een gezellig avondje uit eten en heerlijk even nagenieten hier met een muziekje. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')