Jij ook bedankt, voor het luisterenquote:Op zaterdag 25 april 2026 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank voor de muziek en gezelligheid. Ik ga slapen
Welterusten Doedezemaar.quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank voor de muziek en gezelligheid. Ik ga slapen
Thanks en een fijne voortzetting van de avondquote:Op zaterdag 25 april 2026 23:00 schreef livelink het volgende:
Ik stop ook. Had mijn zoon beloofd nog een spelletje met hem te doen. Misschien tot zo (als je inderdaad tot middernacht draait).
Die ken ik wel, maar dit heeft kennelijk nooit indruk gemaakt…quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:02 schreef DJ11 het volgende:
De bandnaam wellicht wel:Go West - The King Of Wishful Thinking
Geen idee wat -ie nu doet. Een tijdje geleden heb ik nog een actuele foto van hem opgezocht, om die te gebruiken als visuele aanwijzing in The Connection (waarbij Pride van U2 het antwoord was).quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Paul King van zanger tot VJ tot verkoper van cd's op TV
Goedenavond Shii, welkomquote:
Wel winnen he?quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:00 schreef livelink het volgende:
Ik stop ook. Had mijn zoon beloofd nog een spelletje met hem te doen. Misschien tot zo (als je inderdaad tot middernacht draait).
quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond Shii, welkom
Ik val in voor Melting, die in het Grote Sprookjesbos is verdwaald. 70s, 80s en 90s op het menu. Verzoekjes aanvragen kan via DM
Goedenavond allemaal. Het is weer even geleden dat ik hier was. Net thuis van een gezellig avondje uit eten en heerlijk even nagenieten hier met een muziekje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |