Fijn dat het op die mensen kunt rekenenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:32 schreef livelink het volgende:
Ik werd donderdag gebeld door de hulpmiddelenleverancier van de gemeente waar mijn vader woont, dat ze zaterdag een nieuwe rolstoel zouden leveren. Afgesproken dat ze van tevoren zouden bellen, zodat wij er bij konden zijn, want ze moesten ook zaken mee terug nemen. Om 09.15 vanochtend zei ik tegen mijn man dat we maar beter gewoon konden gaan, want mijn ervaringen met die leverancier zijn niet heel goed. We kwamen om 09.45 aan bij mijn vader en ze waren inderdaad al geweest. Niet gebeld![]()
Hetgeen ze mee terug moesten nemen is dus ook niet meegenomen. Maar goed, hopelijk zit deze rolstoel wel beter.
Merkwaardig, wist ik echt niet. Kennelijk associeerde ik het nummer gewoon met die tijd en met die tv-serie.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat dit nummer in Miami Vice is gebruikt.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:33 schreef livelink het volgende:
Volgens buienradar komt er wel iets onze kant op inmiddels.
Nee, mijn man gaat ze woensdag wel brengen. Je wil er ook een keer vanaf zijn. Het werk groeit hen boven het hoofd. Vandaar dat ze nu ook op zaterdag een inhaalronde maakten.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:33 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wat een sukkels. Als je de spullen maar niet achterna gaat brengen. Laat ze er zelf maar voor terug komen.
Ik associeer dit totaal niet met BZN.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:35 schreef Symphonic het volgende:
BZN had hier ook een geweldige live uitvoering van
Die ken ik niet volgens mij.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:35 schreef Symphonic het volgende:
BZN had hier ook een geweldige live uitvoering van
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:37 schreef DJ11 het volgende:
Kylie Minogue - In Your Eyes
Veel 90s vanavond...
Daar heb je je thema van het mapje.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:37 schreef DJ11 het volgende:
Kylie Minogue - In Your Eyes
Veel 90s vanavond...
Dat deden ze in een theatervoorstelling. Ze hebben het niet uitgebracht.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik associeer dit totaal niet met BZN.
Earth and Fire ook niet, maar ach..quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wild Cherry was niet bepaald 90s. En dat nummer uit Miami Vice ook niet.
Nee hoor ik blijf lekker binnenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
En ga je zo meteen nog op pad? Ben je niet bang dat je zo midden in een bui beland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |