abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:19:49 #226
20720 brother52
Dus..........
pi_220699604
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:12 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Dat lijkt me nog best een lastige sport
Dat valt wel wat mee maar ik speelde ook niet op topniveau. Daar komen die ballen een stuk sneller aan en dan wordt het wel wat lastiger.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:21:02 #227
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220699619
*O*
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:21:35 #228
469185 DJ11
Radio 49
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:21:42 #229
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220699628
Wild Cherry - Play That Funky Music
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:22:15 #230
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220699637
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Wild Cherry - Play That Funky Music
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Wild Cherry - Play That Funky Music
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:26:51 #231
469185 DJ11
Radio 49
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:27:00 #232
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220699684
Gaat het bij jullie al tekeer?
Hier nog geen regen/onweer gezien vanavond. :N
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:27:08 #233
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220699687
Ik ken dit niet
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:27:20 #234
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220699689
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:26 schreef DJ11 het volgende:
Dit zegt me echt helemaal niks.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik ken dit niet
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:27:37 #235
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220699692
Ik ken dit wel, maar kan het verder niet labelen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:27:48 #236
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220699694
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:27 schreef Melting het volgende:
Gaat het bij jullie al tekeer?
Hier nog geen regen/onweer gezien vanavond. :N
Hier was het vandaag gewoon zomer.
Geen jas aan gehad
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:27:54 #237
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220699696
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:27 schreef Melting het volgende:
Gaat het bij jullie al tekeer?
Hier nog geen regen/onweer gezien vanavond. :N
Hier nog helemaal niks, nee.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:28:16 #238
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220699698
Wel mooi, dat wel
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:28:25 #239
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220699700
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:27 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit wel, maar kan het verder niet labelen.
Hebben jij en Symph hetzelfde labelapparaatje? :P
Bij hem is het ook regelmatig stuk.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:28:48 #240
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220699705
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:28 schreef Melting het volgende:

[..]
Hebben jij en Symph hetzelfde labelapparaatje? :P
Bij hem is het ook regelmatig stuk.
:Y
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:28:54 #241
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220699706
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:27 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Hier was het vandaag gewoon zomer.
Geen jas aan gehad
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:27 schreef livelink het volgende:

[..]
Hier nog helemaal niks, nee.
Ben benieuwd of het straks nog iets gaat doen.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:28:59 #242
469185 DJ11
Radio 49
pi_220699707
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:27 schreef Melting het volgende:
Gaat het bij jullie al tekeer?
Hier nog geen regen/onweer gezien vanavond. :N
Het is hier nog steeds droog en dat lijkt in elk geval tot middernacht zo te blijven.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:31:40 #243
469185 DJ11
Radio 49
pi_220699724
Ik weet niet waarom ik bij dit nummer aan Don Johnson moet denken. Geen idee of die zo goed kan zingen.
pi_220699725
Wij ook niets vandaag
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:32:03 #245
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220699728
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet niet waarom ik bij dit nummer aan Don Johnson moet denken. Geen idee of die zo goed kan zingen.
Omdat dit nummer in Miami Vice is gebruikt. ;)

Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:32:15 #246
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220699731
Ik werd donderdag gebeld door de hulpmiddelenleverancier van de gemeente waar mijn vader woont, dat ze zaterdag een nieuwe rolstoel zouden leveren. Afgesproken dat ze van tevoren zouden bellen, zodat wij er bij konden zijn, want ze moesten ook zaken mee terug nemen. Om 09.15 vanochtend zei ik tegen mijn man dat we maar beter gewoon konden gaan, want mijn ervaringen met die leverancier zijn niet heel goed. We kwamen om 09.45 aan bij mijn vader en ze waren inderdaad al geweest. Niet gebeld :(
Hetgeen ze mee terug moesten nemen is dus ook niet meegenomen. Maar goed, hopelijk zit deze rolstoel wel beter.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:32:28 #247
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220699734
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:31 schreef zorro28 het volgende:
Wij ook niets vandaag
En ga je zo meteen nog op pad? Ben je niet bang dat je zo midden in een bui beland?
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:32:50 #248
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220699735
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:28 schreef Melting het volgende:

[..]
Hebben jij en Symph hetzelfde labelapparaatje? :P
Bij hem is het ook regelmatig stuk.
Ja, volgens mij wel.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:33:05 #249
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220699737
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 21:32 schreef livelink het volgende:
Ik werd donderdag gebeld door de hulpmiddelenleverancier van de gemeente waar mijn vader woont, dat ze zaterdag een nieuwe rolstoel zouden leveren. Afgesproken dat ze van tevoren zouden bellen, zodat wij er bij konden zijn, want ze moesten ook zaken mee terug nemen. Om 09.15 vanochtend zei ik tegen mijn man dat we maar beter gewoon konden gaan, want mijn ervaringen met die leverancier zijn niet heel goed. We kwamen om 09.45 aan bij mijn vader en ze waren inderdaad al geweest. Niet gebeld :(
Hetgeen ze mee terug moesten nemen is dus ook niet meegenomen. Maar goed, hopelijk zit deze rolstoel wel beter.
-O-
Wat een sukkels. Als je de spullen maar niet achterna gaat brengen. Laat ze er zelf maar voor terug komen.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 21:33:36 #250
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220699740
Volgens buienradar komt er wel iets onze kant op inmiddels.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')