Dat valt wel wat mee maar ik speelde ook niet op topniveau. Daar komen die ballen een stuk sneller aan en dan wordt het wel wat lastiger.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog best een lastige sport
Hier was het vandaag gewoon zomer.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:27 schreef Melting het volgende:
Gaat het bij jullie al tekeer?
Hier nog geen regen/onweer gezien vanavond.
Hier nog helemaal niks, nee.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:27 schreef Melting het volgende:
Hebben jij en Symph hetzelfde labelapparaatje?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:27 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit wel, maar kan het verder niet labelen.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Hebben jij en Symph hetzelfde labelapparaatje?
Bij hem is het ook regelmatig stuk.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier was het vandaag gewoon zomer.
Geen jas aan gehad
Ben benieuwd of het straks nog iets gaat doen.quote:
Het is hier nog steeds droog en dat lijkt in elk geval tot middernacht zo te blijven.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:27 schreef Melting het volgende:
Omdat dit nummer in Miami Vice is gebruikt.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet niet waarom ik bij dit nummer aan Don Johnson moet denken. Geen idee of die zo goed kan zingen.
En ga je zo meteen nog op pad? Ben je niet bang dat je zo midden in een bui beland?quote:
Ja, volgens mij wel.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Hebben jij en Symph hetzelfde labelapparaatje?
Bij hem is het ook regelmatig stuk.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:32 schreef livelink het volgende:
Ik werd donderdag gebeld door de hulpmiddelenleverancier van de gemeente waar mijn vader woont, dat ze zaterdag een nieuwe rolstoel zouden leveren. Afgesproken dat ze van tevoren zouden bellen, zodat wij er bij konden zijn, want ze moesten ook zaken mee terug nemen. Om 09.15 vanochtend zei ik tegen mijn man dat we maar beter gewoon konden gaan, want mijn ervaringen met die leverancier zijn niet heel goed. We kwamen om 09.45 aan bij mijn vader en ze waren inderdaad al geweest. Niet gebeld![]()
Hetgeen ze mee terug moesten nemen is dus ook niet meegenomen. Maar goed, hopelijk zit deze rolstoel wel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |