Zijn daar al aan het oefenen op het overleven van de derde wereldoorlog?quote:Op zaterdag 25 april 2026 21:38 schreef Mikeytt het volgende:
Zag deze Noorse delicatesse voorbij komen. Klinkt best lekker. Roggebrood met boter, ui, zout en versgemalen peper.
[ x ]
In Nederland hebben we ook zoiets toch? Volgens mij roggebrood met fruit en zout/peper, maar kom er niet op....
Juist zo is het wel lekker denk ik. Zo houdt de ui een crunch en een beetje pitquote:Op zaterdag 25 april 2026 22:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben niet moeilijk met eten, maar dit lijkt me echt niet te vreten. Als de ui nog gebakken was zou ik het wel proberen, maar zo rauw? Nee.
Roggebrood met radijs en zout/peper ook.quote:Op zaterdag 25 april 2026 21:45 schreef Molo het volgende:
In Nederland hebben we broodje kroket met mosterd
Klaar
Gadverdanme. Toch niet op roggebrood?!quote:Op zaterdag 25 april 2026 21:59 schreef Harvest89 het volgende:
Ipv boter zou gehakt beter zijn. Filet Americain of zo.
Dat is heerlijk met rauwe ui. Probeer het eens.quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:36 schreef YoopY het volgende:
[..]
Gadverdanme. Toch niet op roggebrood?!
Laat dat er nou al zijn:quote:Op zondag 26 april 2026 01:12 schreef Friday12 het volgende:
Weet je wat @:Mikeytt nodig heeft. Een dagreceptenboek topic
Nou... als het iemand is die weet hoe je roggebrood eet, dan zijn het de Scandi's welquote:Op zaterdag 25 april 2026 23:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Scandinaviërs en roggebrood, schei uit. Hier in Denemarken eten ze ook van alles en in allerlei gekke combinaties op hun 'Smørrebrød'. Sommige zijn prima te begrijpen (gepaneerde vis, rosbief oid.) maar er is er ook 1 met rauw ui en tomaat bijvoorbeeld. Of aardappel en radijs.
Ik heb serieus eens overwogen om een receptenboek te laten drukken voor eigen gebruik. Heb eorm veel eigen recepten digitaal.quote:Op zondag 26 april 2026 01:12 schreef Friday12 het volgende:
Weet je wat @:Mikeytt nodig heeft. Een dagreceptenboek topic
Vlees op roggebrood kan eigenlijk niet misgaan. In het dorp van mijn Oma eten ze ook haring op roggebrood. Of rosbiefquote:Op zaterdag 25 april 2026 23:36 schreef YoopY het volgende:
[..]
Gadverdanme. Toch niet op roggebrood?!
Ik eet roggebrood eigenlijk alleen 3 sneetjes dik en met jonge kaas òf goudkuipje smeerkaas.quote:Op zondag 26 april 2026 13:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nou... als het iemand is die weet hoe je roggebrood eet, dan zijn het de Scandi's wel
Probeer het eens met boter en radijs. Gaat echt een wereld open voor andere combinaties.
Nee alleen zijn eigen. Dan kan hij die ongeïnspireerde zooi bij zich houdenquote:Op zondag 26 april 2026 12:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat dat er nou al zijn:
CUL / Het FOK!-kookboek!
en
CUL / [FOK!-kookboek]Post hier je recepten en opmerkingen deel 2
Goed voor als het koud is en je een brandhaard hebtquote:Op zondag 26 april 2026 13:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik heb serieus eens overwogen om een receptenboek te laten drukken voor eigen gebruik. Heb eorm veel eigen recepten digitaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |