abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 april 2026 @ 19:55:42 #176
63722 z80
I fink you freaky
pi_220673581
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 13:56 schreef Tele6 het volgende:
Nou ik ben naar werk.

Heb met B gebeld halverwege de ochtend en die heeft me in stapjes in beweging gekregen.

Heb thuis even geprobeerd te werken en daadwerkelijk 3 slides gemaakt voor donderdag.

Heb m'n vieze boterhammen gegeten.

Over een paar minuten afspraak met stagiair.

Vanavond geen sportclub want B komt nu niet op tijd thuis van werk om op tijd te kunnen avondeten.

Misschien kan ik dan vanavond nog werken voor de deadlines.
Maar ga je dan alsnog een rondje rennen? Even de deur uit en niets moeten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 20:17:14 #177
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220673656
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 19:16 schreef derLudolf het volgende:
Zeven reeën, twee kraanvogels, twee kieviten, twee hazen, een konijn. Verder hoorde ik nog fazanten. Vraag me af of mensen die zeggen dat landbouwgrond dood is er er geen wild is, wel eens buiten komen
Buizerd, bisamrat en gewone rat ook nog gespot.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 28 april 2026 @ 20:20:56 #178
63722 z80
I fink you freaky
pi_220673681
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 19:16 schreef derLudolf het volgende:
Zeven reeën, twee kraanvogels, twee kieviten, twee hazen, een konijn. Verder hoorde ik nog fazanten. Vraag me af of mensen die zeggen dat landbouwgrond dood is er er geen wild is, wel eens buiten komen
Hier zit ook genoeg wild in en rond de velden en bosrand.
Tevens zijn de meeuwen achter de ploeg vervangen door ooievaars en wat reigers.
Deze zijn wel kieskeuriger, maar ook veel minder angstig. Blijven rustig dooreten terwijl de tractor de baan er naast omploegt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 28 april 2026 @ 20:25:28 #179
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220673717
Afgelopen week in het noorden van Duitsland heel veel herten en hazen in de weilanden gezien en 3 keer een overstekende marter.
Die laatste zie je dan ook regelmatig geplet op de weg liggen…
pi_220673739
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 18:35 schreef Kaatje1 het volgende:
In de bios, in een soort ligstoelen 😉
Welke film? Leuk! En wat een verhaal van je fietsverplaatsing :(
  dinsdag 28 april 2026 @ 20:34:02 #181
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220673801
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 19:53 schreef fietsie het volgende:
Ik vraag me bij Nederlandse natuur wel altijd af welke versie ze dan bedoelen; die uit de ijzertijd? Of de natuur gemaakt in de [vul maar een eeuw in] waarin land werd omgezet naar [vul maar een landschapstype in]
Tja, ik moet altijd wel smuiken als ik de vriendjes over de heide hoor op de Veluwe die in stand moet worden gehouden, want natuuuuur Patrick! Natuuur!! Terwijl de heide het resultaat is van ontbossing en kaalslag.
En dezelfde experts vonden de Oostvaardersplassen niet natuur genoeg, plempte er grote grazers in die het kaalvraten.
pi_220673807
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 19:53 schreef fietsie het volgende:
Ik vraag me bij Nederlandse natuur wel altijd af welke versie ze dan bedoelen; die uit de ijzertijd? Of de natuur gemaakt in de [vul maar een eeuw in] waarin land werd omgezet naar [vul maar een landschapstype in]
Inheems = alles van voor de laatste ijstijd
Nastrevenswaardige natuurtoestand = toestand om-en-nabij 1910

PS: Dit zuig ik niet uit mijn duim.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 28 april 2026 @ 20:36:39 #183
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220673821
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 april 2026 20:34 schreef sigme het volgende:

[..]
Inheems = alles van voor de laatste ijstijd
Nastrevenswaardige natuurtoestand = toestand om-en-nabij 1910

PS: Dit zuig ik niet uit mijn duim.
* Jan_Onderwater zingt het dorp van Sonneveld en bladert in wat vergeelde Verkade albums.
  dinsdag 28 april 2026 @ 20:44:33 #184
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220673885
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 april 2026 20:34 schreef sigme het volgende:

[..]
Inheems = alles van voor de laatste ijstijd
Nastrevenswaardige natuurtoestand = toestand om-en-nabij 1910

PS: Dit zuig ik niet uit mijn duim.
Dan moeten we maar eens beginnen met buldozeren in de randstad, da's een flinke hoeveelheid Vinex die dan plat kan.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220674002
Over: dat er voor je gekookt wordt elke dag, die luxe heb ik ook al jaren met g. *O* O+
Nou had ik het idee geopperd dat ik de vrijdagen, g's vrijwilligerswerkdag zou koken, want nu altijd thuis.

Paar keer gedaan, geen enorm succes en ik vind het lastig en ook niet zo leuk :P . De dingen die ik wel leuk vind om te maken, zijn niet helemaal, of helemaal niet :D zijn smaak.
Wij verschillen sowieso erg van smaak..en elke keer wat lastig iets te bedenken dat we allebei lusten.

Dus vanaf a.s. vrijdags koop ik wel wat makkelijks of k&k bij de slager of zo.

Bakken prima maar koken :N :{w :7
pi_220674089
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 17:09 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Zo hoort dat. Ik ben geloof ik al 4, misschien ook 5x in hetzelfde hotel in telkens weer Düsseldorf geweest. 2x in Hamburg. Paar keer in Utrecht in dezelfde hut.
Maar nu ben ik daar niet dus best wel jaloers. Wat is er allemaal beter dit keer?
O+


Met reis bedoel ik letterlijk de reis. Die hing de vorige keer van files, vertragingen en wachten aan elkaar. Met een kind van 1,5. Twee keer zo oud is een heel stuk beter te handelen. De kamer is beter omdat de vorige een invalidekamer was en daarin heb je geen kek bureautje en ook geen wastafelmeubel. Vooral weinig plek om je shit op kwijt te kunnen. En toen zaten we best binnen het geluidsbereik van het avondentertainmentprogramma. Nu goddank niet.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220674164
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 18:41 schreef Blues het volgende:

[..]
Fijne vakantie *O* Waar ergens? O+
Duitsland in de Middellandse Zee :s)
Mallorca . Heel mooi hier. Ze hebben ook natuur :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 28 april 2026 @ 21:15:25 #188
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220674191
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 17:09 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Zo hoort dat. Ik ben geloof ik al 4, misschien ook 5x in hetzelfde hotel in telkens weer Düsseldorf geweest. 2x in Hamburg. Paar keer in Utrecht in dezelfde hut.
Maar nu ben ik daar niet dus best wel jaloers. Wat is er allemaal beter dit keer?
Welk hotel in Düsseldorf?
pi_220674564
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:12 schreef Clubsoda het volgende:


Duitsland in de Middellandse Zee :s)
Mallorca . Heel mooi hier. Ze hebben ook natuur :+
:o

:D genietze :*
pi_220675251
En weer thuis. Mijn mede lesgeefster uit 2015/2016 zat er ook en we zijn wat gaan drinken na afloop. Zo even opzoeken hoe ze heet, heb wel een idee maar ben niet helemaal zeker. Bijkletsen was wel erg gezellig.

Het was de film “Klantreis” over inburgering in Breda. Diverse begeleiders werden gevolgd, diverse workshops, opleidingen en cursussen die mensen moeten volgen (beschamend af en toe) maar ook twee zussen van Ethiopisch/Saoedische afkomst (toffe dames ) en een Syrisch gezin (ik heb hoop voor de 3 dochters maar de rest van het gezin, dat gaat echt niet goed komen, niet uit onwil maar uit onwetendheid).

De film komt eind oktober op tv maar @Lucky_Strike het is echt een aanrader om m eerder te kijken als het je lukt
We have far more in common than that which devides us..
pi_220675970
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:03 schreef Clubsoda het volgende:
binnen het geluidsbereik van het avondentertainmentprogramma.
Alleen dit al zou het fantastisch beter maken.
Maar als dat vorige keer wel was, begrijp ik minder waarom je teruggegaan bent.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220675973
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Welk hotel in Düsseldorf?
https://25hours-hotels.com/de/duesseldorf/das-tour/
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 29 april 2026 @ 08:36:05 #193
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220676090
Wij gaan binnenkort naar Fantasialand. Ik zie dat dat in de buurt is van Bonn, Duisburg en Keulen? Heeft iemand tips voor leuke dingen in de buurt?
Spoilers!
  woensdag 29 april 2026 @ 08:39:00 #194
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220676102
Wij gaan binnenkort naar Plopsaland De Panne. Ik zie dat dat in de buurt is van de Belgische kust, Brugge en Gent? Heeft iemand tips voor leuke dingen in de buurt?
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 april 2026 @ 08:41:23 #195
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220676110
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 08:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan binnenkort naar Fantasialand. Ik zie dat dat in de buurt is van Bonn, Duisburg en Keulen? Heeft iemand tips voor leuke dingen in de buurt?
Haus der Geschichte
En natuurlijk Kölsch drinken in Keulen :P.

In Bonn heb je nog het Beethoven-Haus. Helaas dicht toen ik er was.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator woensdag 29 april 2026 @ 09:19:54 #196
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220676271
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 08:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan binnenkort naar Plopsaland De Panne. Ik zie dat dat in de buurt is van de Belgische kust, Brugge en Gent? Heeft iemand tips voor leuke dingen in de buurt?
Landschaftspark Duisburg O+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 29 april 2026 @ 09:29:23 #197
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220676321
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 09:19 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Landschaftspark Duisburg O+
Oh ja! Die gaat zeker op de shortlist.

De tips van @borisz staan ook genoteerd.
Spoilers!
  woensdag 29 april 2026 @ 09:41:35 #198
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220676378
Thuiswerken vandaag.

Maar eens zien hoe lang het lukt om niet in de tuin te gaan zitten...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220676476
Goedemorgen.

10 uur geslapen vannacht.

Niet meer gesport gister.

Omdat B gister later uit werk was, had ik boodschappen gedaan en pakketjes van het pakketpunt gehaald. Daarna echt geen puf meer om nog iets te doen met m'n avond.

Vanavond beter.
  woensdag 29 april 2026 @ 10:15:08 #200
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220676560
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 09:59 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen.

10 uur geslapen vannacht.

Niet meer gesport gister.

Omdat B gister later uit werk was, had ik boodschappen gedaan en pakketjes van het pakketpunt gehaald. Daarna echt geen puf meer om nog iets te doen met m'n avond.

Vanavond beter.
Goed dat het nog gelukt is om boodschappen te doen ^O^
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')