Maar ga je dan alsnog een rondje rennen? Even de deur uit en niets moeten.quote:Op dinsdag 28 april 2026 13:56 schreef Tele6 het volgende:
Nou ik ben naar werk.
Heb met B gebeld halverwege de ochtend en die heeft me in stapjes in beweging gekregen.
Heb thuis even geprobeerd te werken en daadwerkelijk 3 slides gemaakt voor donderdag.
Heb m'n vieze boterhammen gegeten.
Over een paar minuten afspraak met stagiair.
Vanavond geen sportclub want B komt nu niet op tijd thuis van werk om op tijd te kunnen avondeten.
Misschien kan ik dan vanavond nog werken voor de deadlines.
Buizerd, bisamrat en gewone rat ook nog gespot.quote:Op dinsdag 28 april 2026 19:16 schreef derLudolf het volgende:
Zeven reeën, twee kraanvogels, twee kieviten, twee hazen, een konijn. Verder hoorde ik nog fazanten. Vraag me af of mensen die zeggen dat landbouwgrond dood is er er geen wild is, wel eens buiten komen
Hier zit ook genoeg wild in en rond de velden en bosrand.quote:Op dinsdag 28 april 2026 19:16 schreef derLudolf het volgende:
Zeven reeën, twee kraanvogels, twee kieviten, twee hazen, een konijn. Verder hoorde ik nog fazanten. Vraag me af of mensen die zeggen dat landbouwgrond dood is er er geen wild is, wel eens buiten komen
Tja, ik moet altijd wel smuiken als ik de vriendjes over de heide hoor op de Veluwe die in stand moet worden gehouden, want natuuuuur Patrick! Natuuur!! Terwijl de heide het resultaat is van ontbossing en kaalslag.quote:Op dinsdag 28 april 2026 19:53 schreef fietsie het volgende:
Ik vraag me bij Nederlandse natuur wel altijd af welke versie ze dan bedoelen; die uit de ijzertijd? Of de natuur gemaakt in de [vul maar een eeuw in] waarin land werd omgezet naar [vul maar een landschapstype in]
Inheems = alles van voor de laatste ijstijdquote:Op dinsdag 28 april 2026 19:53 schreef fietsie het volgende:
Ik vraag me bij Nederlandse natuur wel altijd af welke versie ze dan bedoelen; die uit de ijzertijd? Of de natuur gemaakt in de [vul maar een eeuw in] waarin land werd omgezet naar [vul maar een landschapstype in]
* Jan_Onderwater zingt het dorp van Sonneveld en bladert in wat vergeelde Verkade albums.quote:Op dinsdag 28 april 2026 20:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Inheems = alles van voor de laatste ijstijd
Nastrevenswaardige natuurtoestand = toestand om-en-nabij 1910
PS: Dit zuig ik niet uit mijn duim.
Dan moeten we maar eens beginnen met buldozeren in de randstad, da's een flinke hoeveelheid Vinex die dan plat kan.quote:Op dinsdag 28 april 2026 20:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Inheems = alles van voor de laatste ijstijd
Nastrevenswaardige natuurtoestand = toestand om-en-nabij 1910
PS: Dit zuig ik niet uit mijn duim.
quote:Op dinsdag 28 april 2026 17:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo hoort dat. Ik ben geloof ik al 4, misschien ook 5x in hetzelfde hotel in telkens weer Düsseldorf geweest. 2x in Hamburg. Paar keer in Utrecht in dezelfde hut.
Maar nu ben ik daar niet dus best wel jaloers. Wat is er allemaal beter dit keer?
Duitsland in de Middellandse Zeequote:
Welk hotel in Düsseldorf?quote:Op dinsdag 28 april 2026 17:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo hoort dat. Ik ben geloof ik al 4, misschien ook 5x in hetzelfde hotel in telkens weer Düsseldorf geweest. 2x in Hamburg. Paar keer in Utrecht in dezelfde hut.
Maar nu ben ik daar niet dus best wel jaloers. Wat is er allemaal beter dit keer?
quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:12 schreef Clubsoda het volgende:
Duitsland in de Middellandse Zee
Mallorca . Heel mooi hier. Ze hebben ook natuur
Alleen dit al zou het fantastisch beter maken.quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:03 schreef Clubsoda het volgende:
binnen het geluidsbereik van het avondentertainmentprogramma.
Haus der Geschichtequote:Op woensdag 29 april 2026 08:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan binnenkort naar Fantasialand. Ik zie dat dat in de buurt is van Bonn, Duisburg en Keulen? Heeft iemand tips voor leuke dingen in de buurt?
Landschaftspark Duisburgquote:Op woensdag 29 april 2026 08:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan binnenkort naar Plopsaland De Panne. Ik zie dat dat in de buurt is van de Belgische kust, Brugge en Gent? Heeft iemand tips voor leuke dingen in de buurt?
Goed dat het nog gelukt is om boodschappen te doenquote:Op woensdag 29 april 2026 09:59 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen.
10 uur geslapen vannacht.
Niet meer gesport gister.
Omdat B gister later uit werk was, had ik boodschappen gedaan en pakketjes van het pakketpunt gehaald. Daarna echt geen puf meer om nog iets te doen met m'n avond.
Vanavond beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |