abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220669413
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2026 06:54 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Oh nee dat was me ook onbekend. Kan me het wel ergens indenken door alle schade, maar dat is nu pas wanneer je het zegt. En ik zou ook niet precies kunnen zeggen welke vormen van kanker daarmee gepaard kunnen gaan. Roken heeft dat wat betreft een betere anti-lobby.
Die je zou verwachten, daar waar de alcohol stroomt (spijsverteringsstelsel en lever), maar ook borstkanker. Een die relatie is een stuk minder intuītief te verwachten.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220669424
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 07:18 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Maar dat is toch niet aan te tonen dat het daardoor komt? Of wel :@
Nee hoor. Individueel zijn er te veel factoren om dat 1 op 1 te herleiden naar iets (behalve bij de bekende genetische shit).
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220669428
Ik vergat de 1 in het aantal alcohols dat ik nu drink. Lekker loos.


Tevens gefeliciteerd :s)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220669429
Kwartet
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220669436
Ik had al op werk moeten zijn, maar ik ben halverwege m'n fietsrit omgedraaid en weer naar huis gereden.

Nu was plan B om tot 12:30 thuis te werken en dan na de lunch naar werk te gaan maar dan moet ik nu wel gaan werken ipv op de vloer van de gang zitten. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220669444
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2026 06:54 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Roken heeft dat wat betreft een betere anti-lobby.
Die anti-lobby begint nu bij bier (op een of andere manier is dat kennelijk de enige alcohol die telt) begint nu wel steeds meer op gang te komen.
En groot gelijk dat het dat doet.
  dinsdag 28 april 2026 @ 08:49:36 #132
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220669448
morguh!

Gefeliciteerd @Candaasje !

MBT kanker en redenen waarom je het krijgt, ik zag ooit eens een tabel met aan de linker kan % kans dat je er door kanker kreeg en aan de rechter kan % kans dat het goed is voor je.. en voor veel categorien kwamen die twee best overeen ( ok niet roken natuurlijk :P , meer iets kleins als boter op je hoofd of 2 glazen wijn per dag oid... )

sindsdien probeer ik gewoon gematigs dingen te doen...

Ohja, een vraag aan de medische specialisten ( @vlindertje89 :+ ) ik betrapte gister een teek bij het NET aanbijten van mijn been. hem er meteen afgerukt. er is een rood plekje, maar geen witte ring er omheen.. is het raadzaam om toch de huisarts te contacteren?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 28 april 2026 @ 08:55:56 #133
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220669477
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 08:46 schreef Tele6 het volgende:
Ik had al op werk moeten zijn, maar ik ben halverwege m'n fietsrit omgedraaid en weer naar huis gereden.

Nu was plan B om tot 12:30 thuis te werken en dan na de lunch naar werk te gaan maar dan moet ik nu wel gaan werken ipv op de vloer van de gang zitten. :')
oh Tele, heel herkenbaar van je spoiler hoor :*
ik heb ook de halve winter zitten wachten op chef, maar ben nu weer in staat om m'n eigen plannen te maken.

het is allemaal helemaal normaal, en onderdeel van je samen-voeg- process. samen leren leven is nou eenmaal echt niet altijd makkelijk. en jij moet ook nog meer voor je plekje vechten in het huis.
leer momentje, en er samen ujit komen. en inderdaad zelf je eigen dingen vinden om te doen. en de volgende keer moet B maar een keer op jou wachten
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 april 2026 @ 08:57:39 #134
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220669481
Gefeliciteerd Candaasje *O*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220669495
Mogge!

Nog gefeliciteerd @Candaasje *O*

Och @Tele6 wat moeilijk dit -O- Is even een flinke ronde hardlopen een idee? Hoofd leeghollen en dan nog wat werken?

Hier wel een slechte nacht. Werd wakker om 5.15 en daarna niet meer gesy, verstopte neus (al een paar dagen). Geen neusspray genomen want ben heel snel verslaafd aan dat spul. Dus door de mond ademen dus droge mond dus slokje water op repeat. Zojuist bedacht ik me dat ik m’n hoofdeinde omhoog had moeten doen, misschien had dat wat geholpen.

Zo naar de boten
We have far more in common than that which devides us..
pi_220669502
Al gelukt om op te staan Tele?

Kan gewoon elk moment he, is nooit te laat en kans verloren.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220669616
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 09:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Nog gefeliciteerd @:candaasje *O*

Och @:tele6 wat moeilijk dit -O- Is even een flinke ronde hardlopen een idee? Hoofd leeghollen en dan nog wat werken?
Ik had eigenlijk gepland om vanavond naar de sportclub te gaan. Weet nu ook niet meer of dat gaat gebeuren. Maar dan kan ik niet nu alvast gaan rennen.
quote:
Hier wel een slechte nacht. Werd wakker om 5.15 en daarna niet meer gesy, verstopte neus (al een paar dagen). Geen neusspray genomen want ben heel snel verslaafd aan dat spul. Dus door de mond ademen dus droge mond dus slokje water op repeat. Zojuist bedacht ik me dat ik m’n hoofdeinde omhoog had moeten doen, misschien had dat wat geholpen.

Zo naar de boten
Wat balen van je verstopte neus!
Beterschap :*
pi_220669657
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 09:03 schreef Vanyel het volgende:
Al gelukt om op te staan Tele?

Kan gewoon elk moment he, is nooit te laat en kans verloren.
Nee ik zit nog -O-

B is me ook allemaal appjes aan het sturen over wat ik met mn dag zou kunnen doen.

Ik moet iig om 14:00 op werk zijn voor afspraak met m'n stagiair. Voor de rest weet ik niet meer wat ik moet doen.

Ik ben het al de hele ochtend voor mezelf aan het verpesten. Heb ook voor de lunch alleen maar boterhammen gemaakt met beleg dat ik eigenlijk niet echt lekker vind. Handig wel weer :')
  dinsdag 28 april 2026 @ 09:38:13 #139
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220669712
Gefeliciteerd @Candaasje *O* :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220669716
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 09:30 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Nee ik zit nog -O-

B is me ook allemaal appjes aan het sturen over wat ik met mn dag zou kunnen doen.

Ik moet iig om 14:00 op werk zijn voor afspraak met m'n stagiair. Voor de rest weet ik niet meer wat ik moet doen.

Ik ben het al de hele ochtend voor mezelf aan het verpesten. Heb ook voor de lunch alleen maar boterhammen gemaakt met beleg dat ik eigenlijk niet echt lekker vind. Handig wel weer :')
Dan is je eerste stap opstaan en omdat je het verdient gewoon omdat je jij bent nieuwe lunch maken met lekker beleg (of het beleg switchen).
Als je dat gedaan hebt, zie je wel verder.

Je hoeft niet meteen te weten wat je tot 14u doet. Als je maar je eerstvolgende stap weet.
Tot 3 tellen en bij 3 beginnen met opstaan ^O^
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 28 april 2026 @ 09:53:20 #141
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220669767
c_/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 28 april 2026 @ 10:04:19 #142
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220669856
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 09:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dan is je eerste stap opstaan en omdat je het verdient gewoon omdat je jij bent nieuwe lunch maken met lekker beleg (of het beleg switchen).
Als je dat gedaan hebt, zie je wel verder.

Je hoeft niet meteen te weten wat je tot 14u doet. Als je maar je eerstvolgende stap weet.
Tot 3 tellen en bij 3 beginnen met opstaan ^O^
O+
Spoilers!
pi_220670151
@Tele6 lastig lastig…aanpak van Vanyel klinkt goed.
Stap voor stap vandaag…😘
pi_220670512
@Tele6 :*

Wij hadden deze 'opstart' problemen ook en heel soms, na 22 jaar samenwonen, komen ze nog wel eens terug.
Omdat ik mijn mond niet open doe o|O

[ Bericht 38% gewijzigd door Blues op 28-04-2026 11:36:21 ]
  dinsdag 28 april 2026 @ 11:30:53 #145
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220670599
Feliz cumpleaņos voor @Candaasje
Beterschap voor @vlindertje89
En een "komt goed" voor @Tele6, mannen zijn nou eenmaal zo... (tot ze de juiste partner tegenkomen, heb ik wel eens het idee)

quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2026 08:49 schreef Barreltje het volgende:
morguh!

Gefeliciteerd @:Candaasje !

MBT kanker en redenen waarom je het krijgt, ik zag ooit eens een tabel met aan de linker kan % kans dat je er door kanker kreeg en aan de rechter kan % kans dat het goed is voor je.. en voor veel categorien kwamen die twee best overeen ( ok niet roken natuurlijk :P , meer iets kleins als boter op je hoofd of 2 glazen wijn per dag oid... )
Enne, @Barreltje: typfout? :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220670626
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2026 06:47 schreef Candaasje het volgende:
Goedemorgen trouwens!

Met een beetje geluk deze week maar twee dagen werken :D ik kan er aan wennen!
(Vooral het vroege opstaan kan ik wel missen)

Verder nog niet teruggelezen, druk in de tuin bezig geweest deze dagen, rugtassen wezen passen (ik heb wat problemen met mijn rug zodra er gewicht in zo’n tas ligt… mijn rug is scheef en rechts steekt deze verder naar achteren. Dus het gewicht wordt daardoor verder van mijn lijf en niet gelijkmatig naar achteren geduwd.), een dagje bij schoonouders op de camping geweest en het avonturenpad met neefjes geklauterd, en vrijdag zelf nog taart staan bakken want mijn ouders en zus +partner kwamen vrijdagmiddag. Ik ben weer een jaartje dichter bij de 40 (50 voor @:derLudolf ;) )
Van O+ te ! *O*
  dinsdag 28 april 2026 @ 11:43:37 #147
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220670678
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 09:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dan is je eerste stap opstaan en omdat je het verdient gewoon omdat je jij bent nieuwe lunch maken met lekker beleg (of het beleg switchen).
Als je dat gedaan hebt, zie je wel verder.

Je hoeft niet meteen te weten wat je tot 14u doet. Als je maar je eerstvolgende stap weet.
Tot 3 tellen en bij 3 beginnen met opstaan ^O^
Dit! Verwen jezelf even ipv te straffen. Als je lief bent voor jezelf is het ook makkelijker de volgende stap te nemen. :* @Tele6
pi_220670860
Van Harte @Candaasje 🎉🎂
pi_220670864
Mijn lucky lunch

e0d982a90e2bc3d25dec85470ed8ad0d50b6b4b6.jpg?1777371699
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220671040
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:30 schreef flipsen het volgende:
mannen zijn nou eenmaal zo... (tot ze de juiste partner tegenkomen, heb ik wel eens het idee)
Heb je mijn vrouw wel eens ontmoet? }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')